MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 172
  1. #1
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default Nogueira over homo's

    'Minotauro' Nogueira Would Not Train With Gay Student

    Antonio Rodrigo Nogueira would prefer not to train with a gay student.
    Way back in 2009, Dana White addressed the issue of a gay fighter in the UFC in a video blog for UFC 98. White, hopefully correctly, said it would be no big deal (transcription by MMA Fighting):

    "I honestly think it would have no impact whatsoever, with not only our fighters, but our fan base," White said. "The guys in the UFC, everybody's so cool, there's great sportsmanship, everybody's so respectful. It wouldn't be a big deal to me, and most of the guys I know in this sport, it wouldn't be a big deal to them either."
    It seems as if Antonio Rodrigo Nogueira isn't fully on board that train. He spoke with UOL Esporte about training with a gay fighter (translation by Tom Mendes):

    "I have no prejudice against the gays, but I wouldn't train with someone who's gay. I have no malice, I don't take our physical contact as (something) sexual. But what if the gay person has that malice of having physical contact with me, of staying there grappling? I would have no problems having a gay student in my academy, but I would rather not train with him."
    This is just all sorts of unfortunate. I don't really know what to say. This is the equivalent of a guy telling his ladyfriend (or vice versa or guy telling his boyfriend or whatever) "Uh, yeah, it's not YOU that I don't trust. It's all those other guys that I don't trust!"
    The only saving grace for Nogueira is if he also refuses to roll with women for the same, if reversed, reason. And that's only a saving grace in the sense that he would at least be consistent with some pretty outdated beliefs.
    When Tom sent this to the Bloody Elbow email list, we reacted with sighs and groans. Nogueira is high up on most of our lists of favorite fighters, or at least an honorable mention. So, to hear that a guy not only believes this, but feels it's an appropriate thing to make public is more than disappointing.


    'Minotauro' Nogueira Would Not Train With Gay Student - Bloody Elbow

    Geef Nogueira eens ongelijk
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik moet bijna huilen als ik dit lees man. Gelukkig heb ik scheit aan homo's, dat verzacht de pijn. Dadelijk heb je een pik in je oor tijdens het rollen, ongezond.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ik heb in principe niets tegen homo's maar ik zou geen homo in me guard willen hebben hahaha
    Home mtk-gym.nl


  4. #4
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Belachelijk dit.
    Net alsof elke homo je aanrandt als je te dicht in de buurt komt.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Is that a gun?
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  6. #6
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik heb in principe niets tegen homo's maar ik zou geen homo in me guard willen hebben hahaha
    wuhahha
    je weet ook niet met wat voor bedoelingen ze naar de bjj les komen

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Boran View Post
    Belachelijk dit.
    Net alsof elke homo je aanrandt als je te dicht in de buurt komt.
    dat zegt de beste man niet. Hij zegt alleen dat hij niet een homo in zijn guard wilt hebben hahaha
    Home mtk-gym.nl


  8. #8
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Is het dan ook begrijpelijk als vrouwen niet met een man willen rollen?

  9. #9
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Is het dan ook begrijpelijk als vrouwen niet met een man willen rollen?
    zijn er dan mannen die les willen van vrouwen?

  10. #10
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ja dat is dan ook begrijpelijk kmr, ik heb daar zeer zeker begrip voor.
    Ik zou ook niet willen dat mijn vrouw zou grappelen met een man.
    Home mtk-gym.nl


  11. #11
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik heb nog nooit een vrouw gezien die niet in de keuken, op weg naar de supermarkt, of op weg terug naar de keuken was. Zie dus niet wat dat met BJJ te maken heeft.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  12. #12
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    dat zegt de beste man niet. Hij zegt alleen dat hij niet een homo in zijn guard wilt hebben hahaha
    En dat wil ie niet, omdat ie bang is dat een homo 'm verkeerd aan zal raken of er bepaalde gedachten bij heeft.
    Je merkt 't toch meteen als het seksueel wordt. Wanneer dat 't geval is kun je er op dat moment toch iets van zeggen.

    Als ik clinch met een vrouw probeer ik ook niet stiekem haar borsten aan te raken of heb ik er seksuele gedachten bij.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ja dat is dan ook begrijpelijk kmr, ik heb daar zeer zeker begrip voor.
    Ik zou ook niet willen dat mijn vrouw zou grappelen met een man.

    zieligert, je vertrouwt jouw eigen vrouw dus niet.... goede basis voor een relatie

    en vrouwen die niet met een man willen rollen, get over it, jullie willen toch emancipatie


  14. #14
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Me vriendin mag rollen wie ze wil, maar ik snap wel als je er niet prettig bij voelt.
    En homo's... je weet gewoon als hij aan het praten is dat er een uur eerder nog een pik in zijn mond zat, ja toch
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  15. #15
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    dat ie uberhaupt dat soort sexuele gedachtes heeft tijdens het knokken....ik zou zeggen rammen of t nou een homo is of niet

  16. #16
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    BJJ is toch niet echt knokken, north-south position met iemand die 5 pikken per week ziet is toch niet prettig, ja toch
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  17. #17
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    BJJ is toch niet echt knokken, north-south position met iemand die 5 pikken per week ziet is toch niet prettig, ja toch
    hahahaa Asura

    John, praat met respect, zoals ik dat ook doe.
    Ik vertrouw mijn vrouw zeer zeker maar ik vertrouw niet elke man met wie ze zou grappelen. En los daar van, wil ik het gewoon niet klaar. Het is nergens voor nodig voor mijn vrouw om zo intiem met een man te zijn, of het nou grappelen is of niet.
    Home mtk-gym.nl


  18. #18
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap Sadiq heel goed , ik zou het ook niet prettig vinden als bijv mijn vriendin met een man zou grapplen. Heeft trouwens niets met vertrouwen te maken.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  19. #19
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    zou ook niet graag gemount willen worden door een homo...
    voor je het weet heb je aids en ben je dood door zo'n mafkees!!
    want zo gaat het dus mooi wel, laat ze maar mooi met z'n alle op een boot in de gracht lekker uit mijn buurt.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Sex heeft geen plek in een dojo. Als jij grappling als iets sexueels ziet zit je op de verkeerde sport.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Tilburg
    Posts
    221
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb er absoluut begrip voor als een vrouw liever niet met een man wil rollen of trainen in de guard. Je komt wel behoorlijk dichtbij in de persoonlijke zone. Daarbij komt dat ik veel werk met zelfverdediging voor vrouwen die eea hebben meegemaakt en die dus liever helemaal niet fysiek worden met een man. Ik probeer ze wel door te laten stromen naar de gemengde groep als ze er klaar voor zijn, zodat ze realistischer trainen.

    Zelf heb ik geen moeite met het trainen met homo's. Ik vind ook niet dat je onderscheid moet maken in de lessen met wie je traint.
    Voor de dames heb ik een aparte les omdat daar gewoon veel behoefte aan is. in de gemengde groepen is het niet toegestaan om te weigeren met iemand te trainen vanwege sekse, geaardheid,huidskleur, religie en noem de dingen van de grondwet maar op. Voor alle duidelijkheid staat dit ook zo in de huisregels.
    Kravmagaschool 013
    si vis pacem para bellum

  22. #22
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cain View Post
    zou ook niet graag gemount willen worden door een homo...
    voor je het weet heb je aids en ben je dood door zo'n mafkees!!
    want zo gaat het dus mooi wel, laat ze maar mooi met z'n alle op een boot in de gracht lekker uit mijn buurt.
    WTF....
    Dacht dat ik dit soort bekrompen ideeen alleen hier in de VS no veel tegen kwam.......wrong

    Misschien iets meer trainen dan word je helemaal niet gemount...........

  23. #23
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    WTF....
    Dacht dat ik dit soort bekrompen ideeen alleen hier in de VS no veel tegen kwam.......wrong

    Misschien iets meer trainen dan word je helemaal niet gemount...........
    held!


    Ging je daarvoor?

    En vind het een beetje bekrompen dat je zo denkt over de VS, iets te veel tv gekeken denk ik. Ik denk dat homo's in Nederland niet bang hoeven te zijn voor Amerikanen xD
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  24. #24
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Is that a gun?
    Nee. Da's m'n uuuhhh...tok.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    held!


    Ging je daarvoor?

    En vind het een beetje bekrompen dat je zo denkt over de VS, iets te veel tv gekeken denk ik. Ik denk dat homo's in Nederland niet bang hoeven te zijn voor Amerikanen xD
    Ik woon in de VS dus ik heb wel enig idee hoe een groot deel van de bevolking hier nog denkt.....een beetje zoals jij dus.
    Nee homo's in NL hoeven niet bang te zijn voor Amerikanen. Zit gauw 6000 km oceaan tussen, Einstein.

    On topic.
    Ik vind Nogueira's statement wel redelijk genuanceerd. Hij geeft aan er geen probleem mee te hebben als er homo's in zijn gym trainen. Hij rolt er alleen zelf liever niet mee. Kan ik wel in komen. Net als dat ik me heel goed kan voorstellen dat een vrouw niet met mannen wil rollen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •