MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 172
  1. #26
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    hahahaa Asura

    John, praat met respect, zoals ik dat ook doe.
    Ik vertrouw mijn vrouw zeer zeker maar ik vertrouw niet elke man met wie ze zou grappelen. En los daar van, wil ik het gewoon niet klaar. Het is nergens voor nodig voor mijn vrouw om zo intiem met een man te zijn, of het nou grappelen is of niet.
    my bad,

    ik vind het juist wel cool als mijn vrouw het een man lastig maakt, qua mma dan natuurlijk
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #27
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    On topic.
    Ik vind Nogueira's statement wel redelijk genuanceerd. Hij geeft aan er geen probleem mee te hebben als er homo's in zijn gym trainen. Hij rolt er alleen zelf liever niet mee. Kan ik wel in komen. Net als dat ik me heel goed kan voorstellen dat een vrouw niet met mannen wil rollen.
    Maar dan zou ieder toekomstig lid zijn geaardheid van te voren moeten aangeven, dat vind ik nogal ver gaan.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Misschien krijgt Nogueira zelf wel gevoelens opdat moment



    On topic:

    Denk toch dat je met het beoefenen van de sport daar toch helemaal niet mee bezig moet zijn.
    Last edited by Kemal; 20-08-2011 at 04:39.
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #29
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    WTF....
    Dacht dat ik dit soort bekrompen ideeen alleen hier in de VS no veel tegen kwam.......wrong
    X 2
    En in Brazil zijn ze nog erger, dan valt Nog nog heel erg mee, hem begrijp ik ook wel.

  5. #30

    Default

    Ik dacht dat tegenwoordig de angst voor homofielen mensen verdwenen was. Tot dat je zo'n thread leest en ziet hoe ouderwets de gedachten zijn van sommige members. Kan me het ergens wel voorstellen als je DENKT dat je aids krijgt als een homofiel boven op je zit.. (je zou iemand met aids kunnen zoenen en dan word je zelf niet eens besmet en niet elke homo heeft aids..)

    Hopelijk zijn er nog wel andere leden op dit forum die wel homo's als gelijken kunnen behandelen. Want als er leden op mixfight homo zijn kan ik me voorstellen dat ze zich storen aan zulke posts.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben zelf geen homofoob ofzo, maar hou ze het liefst wel op gepaste afstand

  7. #32
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Ik lees hier toch wel wat bekrompenheid. Ik ben verre van homo, maar om nou meteen te denken dat ze wat van je willen als je met ze traint gaat me te ver. Zelfs douchen na het sporten vind ik geen probleem, zolang ze maar niet aan me zitten of avances proberen te maken. Niet elke homo is een vrouwtje.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    No-gay-ra

  9. #34
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Ja dan krijgt de "rear naked shoke" toch een andere betekenis nee laat mij maar rollen met een vrouw, heb niets tegen drollen deukers zolang ze maar niet zo glibberig gaan praten.
    [SIGPIC]

  10. #35
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Ik maar denken dat mma modern was! Jarenlang gemengd getraind met judo. Nooit problemen omdat iedereen komt voor de sport. Als mensen op zoek zijn naar sex is BJJ of MMA vast niet de eerste hit, als mensen gay vrouw man of transgender daar naar zoeken gaan ze vast ergens anders heen.
    Gemengd trainen leverde op een hoog niveau presterende dames en trainen tegen een felle dame is voor een man ook leerzaam.
    Beetje bekrompen gedachtes van sommigen hier, zeker als je je bedenkt dat, statistisch gezien, vrijwel iedereen hier elke week met een homo traint! Nou is dat natuurlijk nooit zo bij jouw dojo maar de statistieken komen toch ergens vandaan!
    Lees veel trainen al lang met een homo, hebben hem regelmatig in guard gehad EN HEBBEN ER NIETS VAN GEMERKT,

    En nee ik ben zelf niet gay of bi...

  11. #36
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dennisyzf View Post
    Ik maar denken dat mma modern was! Jarenlang gemengd getraind met judo. Nooit problemen omdat iedereen komt voor de sport. Als mensen op zoek zijn naar sex is BJJ of MMA vast niet de eerste hit, als mensen gay vrouw man of transgender daar naar zoeken gaan ze vast ergens anders heen.
    Gemengd trainen leverde op een hoog niveau presterende dames en trainen tegen een felle dame is voor een man ook leerzaam.
    Beetje bekrompen gedachtes van sommigen hier, zeker als je je bedenkt dat, statistisch gezien, vrijwel iedereen hier elke week met een homo traint! Nou is dat natuurlijk nooit zo bij jouw dojo maar de statistieken komen toch ergens vandaan!
    Lees veel trainen al lang met een homo, hebben hem regelmatig in guard gehad EN HEBBEN ER NIETS VAN GEMERKT,

    En nee ik ben zelf niet gay of bi...
    misschien zit je nog in je ontkennings fase.
    [SIGPIC]

  12. #37
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  13. #38
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Een homo die opgewonden raakt bij het grappelen, kan maar beter niet gaan grappelen. Want met een erectie kan het slecht aflopen met zijn snikkel. Al helemaal met een metalen cup waarschijnlijk ...

    Verder geeft zoiets als zo'n oversekste gaypride een totaal verkeerd beeld over homo's. De meeste homo's schamen zich daar dood voor als ik de homo's in mijn kennissen- en werkkring geloven mag. Die net als de gemiddelde hetero niet de hele tijd met seks bezig zijn. Overigens schijnt wetenschappelijk bewezen te zijn, dat ongeveer 10 procent van alle dieren en mensen als homo geboren wordt.

  14. #39
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Gilze
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default

    Jeetje, als ik de reactie op dit forum zo lees schaam ik me bijna dat ik op dit forum zit. Ik dacht dat dit een forum was voor liefhebbers van de sport en nu lees ik bijna alleen maar reacties van hypocriete homofoben... Sport is sport. Ik ben begonnen met judo en ik judode ook met vrouwlijke judoka's, dat vond ik ook niet erg... Sterker nog, ik denk dat alle mannen hier het niet erg zouden vinden om te judoen/grapplen met een vrouw. Waarom dan er wel een punt van maken als een andere man met jouw vrouw/vriendin judoot/grapplet? En hetzelfde voor homo's. Je bent toch bezig met SPORT? Alleen al het feit dat jullie er een probleem van maken, betekent dat jullie er zelf sexueel over denken. Als je alleen aan de sport denkt, dan had je het geen enkel probleem gevonden.
    Daarbij, als er echt een homo op je sportschool komt en verkeerde dingen zou proberen, dan ben je daar toch altijd zelf nog bij. Daarbij denk ik ook, een homo in MMA, die komt met sexuele ideeen en niet met sportieve ideeen, die houdt dat nog geen les vol. 2 klappen en jankend naar huis!

    Kortom: Wat maak je je druk?! Het gaat om de sport!

  15. #40
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Gilze
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dennisyzf View Post
    Ik maar denken dat mma modern was! Jarenlang gemengd getraind met judo. Nooit problemen omdat iedereen komt voor de sport. Als mensen op zoek zijn naar sex is BJJ of MMA vast niet de eerste hit, als mensen gay vrouw man of transgender daar naar zoeken gaan ze vast ergens anders heen.
    Gemengd trainen leverde op een hoog niveau presterende dames en trainen tegen een felle dame is voor een man ook leerzaam.
    Beetje bekrompen gedachtes van sommigen hier, zeker als je je bedenkt dat, statistisch gezien, vrijwel iedereen hier elke week met een homo traint! Nou is dat natuurlijk nooit zo bij jouw dojo maar de statistieken komen toch ergens vandaan!
    Lees veel trainen al lang met een homo, hebben hem regelmatig in guard gehad EN HEBBEN ER NIETS VAN GEMERKT,

    En nee ik ben zelf niet gay of bi...
    x2

  16. #41
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by Primal View Post
    Jeetje, als ik de reactie op dit forum zo lees schaam ik me bijna dat ik op dit forum zit. Ik dacht dat dit een forum was voor liefhebbers van de sport en nu lees ik bijna alleen maar reacties van hypocriete homofoben... Sport is sport. Ik ben begonnen met judo en ik judode ook met vrouwlijke judoka's, dat vond ik ook niet erg... Sterker nog, ik denk dat alle mannen hier het niet erg zouden vinden om te judoen/grapplen met een vrouw. Waarom dan er wel een punt van maken als een andere man met jouw vrouw/vriendin judoot/grapplet? En hetzelfde voor homo's. Je bent toch bezig met SPORT? Alleen al het feit dat jullie er een probleem van maken, betekent dat jullie er zelf sexueel over denken. Als je alleen aan de sport denkt, dan had je het geen enkel probleem gevonden.
    Daarbij, als er echt een homo op je sportschool komt en verkeerde dingen zou proberen, dan ben je daar toch altijd zelf nog bij. Daarbij denk ik ook, een homo in MMA, die komt met sexuele ideeen en niet met sportieve ideeen, die houdt dat nog geen les vol. 2 klappen en jankend naar huis!

    Kortom: Wat maak je je druk?! Het gaat om de sport!
    Zo is het! Reps!

  17. #42
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Waalwijk
    Posts
    591
    vCash
    126000

    Default

    Dat er indd zover op doorgegaan word joh, maak me eigen er geen seconde druk over met wie ik train.
    Man of vrouw en waar zij hun voorkeuren voor hebben, wat niks met de sport te maken heeft.

    Vraag me af:
    als de mensen die er moeilijker overdoen er achter komen dat een gast met wie ze allang trainen homo is.
    Willen ze dan op eens niet meer met hem trainen???

    Laat staan je vriendin met een lesbische vrouw

  18. #43
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by universele View Post
    Dat er indd zover op doorgegaan word joh, maak me eigen er geen seconde druk over met wie ik train.
    Man of vrouw en waar zij hun voorkeuren voor hebben, wat niks met de sport te maken heeft.

    Vraag me af:
    als de mensen die er moeilijker overdoen er achter komen dat een gast met wie ze allang trainen homo is.
    Willen ze dan op eens niet meer met hem trainen???

    Laat staan je vriendin met een lesbische vrouw
    Lesbisch moet per definitie gestimuleerd worden, ook in een gewone relatie.
    Fighting is poetry in motion

  19. #44
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Lesbisch moet per definitie gestimuleerd worden, ook in een gewone relatie.
    Hear hear !! Repz

  20. #45
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Juul View Post
    Een homo die opgewonden raakt bij het grappelen, kan maar beter niet gaan grappelen. Want met een erectie kan het slecht aflopen met zijn snikkel. Al helemaal met een metalen cup waarschijnlijk ...

    Verder geeft zoiets als zo'n oversekste gaypride een totaal verkeerd beeld over homo's. De meeste homo's schamen zich daar dood voor als ik de homo's in mijn kennissen- en werkkring geloven mag. Die net als de gemiddelde hetero niet de hele tijd met seks bezig zijn. Overigens schijnt wetenschappelijk bewezen te zijn, dat ongeveer 10 procent van alle dieren en mensen als homo geboren wordt.
    Ongeveer 5 % van alle dieren is ook necrofiel of eet zijn eigen kids op. Dat vind ik altijd z'on vreemde vergelijking. Niet alle homo's zijn wellicht zo ranzig als die gaypride gasten, maar zolang dat er is, heeft iedereen het recht om het te bekritiseren
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  21. #46
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    No-gay-ra
    haha
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  22. #47
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  23. #48
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Gay MMA Fighter Outed | Cagepotato

    Are there any gay MMA fighters?

    DANA WHITE zegt er iets over in zijn UFC 98 BLog maar die kan ik online niet vinden...


    gay?

    http://www.youtube.com/watch?v=19RenekTpU8
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  24. #49
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Juul View Post
    Een homo die opgewonden raakt bij het grappelen, kan maar beter niet gaan grappelen. Want met een erectie kan het slecht aflopen met zijn snikkel. Al helemaal met een metalen cup waarschijnlijk ...

    Verder geeft zoiets als zo'n oversekste gaypride een totaal verkeerd beeld over homo's. De meeste homo's schamen zich daar dood voor als ik de homo's in mijn kennissen- en werkkring geloven mag. Die net als de gemiddelde hetero niet de hele tijd met seks bezig zijn. Overigens schijnt wetenschappelijk bewezen te zijn, dat ongeveer 10 procent van alle dieren en mensen als homo geboren wordt.
    heb jij wel eens last van een erectie als je met een vrouw aan het grappelen bent?

  25. #50
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Juul View Post
    Verder geeft zoiets als zo'n oversekste gaypride een totaal verkeerd beeld over homo's. De meeste homo's schamen zich daar dood voor als ik de homo's in mijn kennissen- en werkkring geloven mag.
    misschien moeten ze er dan mee kappen?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •