MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 172
  1. #51
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    heb jij wel eens last van een erectie als je met een vrouw aan het grappelen bent?
    Ik heb nooit last van mijn erectie als ik aan het grappelen ben met een vrouw.Vind het wel fijn
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  2. #52
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Waalwijk
    Posts
    591
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Lesbisch moet per definitie gestimuleerd worden, ook in een gewone relatie.
    daar heb je volkomen gelijk in.

  3. #53
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Lopez heeft de enige nuttige bijdrage in dit topic uiteraard.

  4. #54
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Primal View Post
    Jeetje, als ik de reactie op dit forum zo lees schaam ik me bijna dat ik op dit forum zit. Ik dacht dat dit een forum was voor liefhebbers van de sport en nu lees ik bijna alleen maar reacties van hypocriete homofoben... Sport is sport. Ik ben begonnen met judo en ik judode ook met vrouwlijke judoka's, dat vond ik ook niet erg... Sterker nog, ik denk dat alle mannen hier het niet erg zouden vinden om te judoen/grapplen met een vrouw. Waarom dan er wel een punt van maken als een andere man met jouw vrouw/vriendin judoot/grapplet? En hetzelfde voor homo's. Je bent toch bezig met SPORT? Alleen al het feit dat jullie er een probleem van maken, betekent dat jullie er zelf sexueel over denken. Als je alleen aan de sport denkt, dan had je het geen enkel probleem gevonden.
    Daarbij, als er echt een homo op je sportschool komt en verkeerde dingen zou proberen, dan ben je daar toch altijd zelf nog bij. Daarbij denk ik ook, een homo in MMA, die komt met sexuele ideeen en niet met sportieve ideeen, die houdt dat nog geen les vol. 2 klappen en jankend naar huis!

    Kortom: Wat maak je je druk?! Het gaat om de sport!
    x5 reps earned...
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  5. #55
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    28
    vCash
    126000

    Default

    Boeit me eigenlijk niks of een homo een erectie onder zn tok heeft of een vrouw nat wordt tijdens het grapplen, zolang ze me er maar niet duidelijk van maken dat dat zo de bedoeling is. Ik zou er niet van opkijken als er mensen zouden zijn die sexueel denken tijdens de training, zelf doe ik het niet maar mensen verschillen gewoon zo dat het me niet zou verbazen. Stel je voor als je met een superlekkere vrouw grappled, dan is het toch niet raar als je geil wordt? Zelf zou ik waarschijnlijk niet geil worden, maar ik vind het echt niet raar als dat wel gebeurd, mits die chick ook echt superlekker is. Als ik een vriendin zou hebben zou het me waarschijnlijk wel boeien, toch niet fijn als je partner sexueel betast wordt door een ander of het nou naar de kont grijpen is of in de guard liggen van iemand terwijl je niks door hebt.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Of je vind BJJ en andere grijpsporten als worstelen en judo te intiem (zoals ikzelf), of je trekt het prima en kunt het op een sportieve manier beoefenen. Als je moedwillig en zelfs op het allerhoogste professionele niveau grappled zou ik denken dat je de seksuele geaardheid van de man of vrouw waar je op een bepaald moment mee traint volstrekt irrelevant zou achten.

    Dat nog los van het feit dat je geen homoseksuelen hoort te discrimineren, hoe vervelend ze ook zijn
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  7. #57
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Nusaniwe View Post
    Boeit me eigenlijk niks of een homo een erectie onder zn tok heeft of een vrouw nat wordt tijdens het grapplen, zolang ze me er maar niet duidelijk van maken dat dat zo de bedoeling is. Ik zou er niet van opkijken als er mensen zouden zijn die sexueel denken tijdens de training, zelf doe ik het niet maar mensen verschillen gewoon zo dat het me niet zou verbazen. Stel je voor als je met een superlekkere vrouw grappled, dan is het toch niet raar als je geil wordt? Zelf zou ik waarschijnlijk niet geil worden, maar ik vind het echt niet raar als dat wel gebeurd, mits die chick ook echt superlekker is. Als ik een vriendin zou hebben zou het me waarschijnlijk wel boeien, toch niet fijn als je partner sexueel betast wordt door een ander of het nou naar de kont grijpen is of in de guard liggen van iemand terwijl je niks door hebt.
    Nee man, dit kan echt niet haha
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #58
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    WAHAHAHA dit topic word steeds leuker, en trouwens een beetje homo zit toch zeker wel op paardrijden.

    (een beetje olie op het vuur gooien)
    [SIGPIC]

  9. #59
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik moet bijna huilen als ik dit lees man. Gelukkig heb ik scheit aan homo's, dat verzacht de pijn. Dadelijk heb je een pik in je oor tijdens het rollen, ongezond.

    Scheit ??

  10. #60
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Scheit ??
    Ik denk dat je een spelfout op het spoor ben gekomen GM, ouwe speurneus.

    Of ben je gewoon een boze homo?
    Als dat zo is, hierbij mijn roze excuses.


    Edit: speciaal in een mooi kleurtje gezet voor je
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  11. #61
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cain View Post
    zou ook niet graag gemount willen worden door een homo...
    voor je het weet heb je aids en ben je dood door zo'n mafkees!!
    want zo gaat het dus mooi wel, laat ze maar mooi met z'n alle op een boot in de gracht lekker uit mijn buurt.
    Ben je echt zo onderontwikkeld of maak je een geintje ?? Geeft niets, in beide gevallen kan je er waarschijnlijk niets aan doen.

  12. #62
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Gordon M?
    Wat is Gordon zijn achternaam, ik denk dat ik ook iets op het spoor ben
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  13. #63
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    held!


    Ging je daarvoor?

    En vind het een beetje bekrompen dat je zo denkt over de VS, iets te veel tv gekeken denk ik. Ik denk dat homo's in Nederland niet bang hoeven te zijn voor Amerikanen xD
    O, ja.... de US is niet conservatief.... allemaal heel ruimdenkende, hoogontwikkelde mensen daarzo. Yeah right

  14. #64
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    'Minotauro' Nogueira Would Not Train With Gay Student

    Antonio Rodrigo Nogueira would prefer not to train with a gay student.
    Way back in 2009, Dana White addressed the issue of a gay fighter in the UFC in a video blog for UFC 98. White, hopefully correctly, said it would be no big deal (transcription by MMA Fighting):

    "I honestly think it would have no impact whatsoever, with not only our fighters, but our fan base," White said. "The guys in the UFC, everybody's so cool, there's great sportsmanship, everybody's so respectful. It wouldn't be a big deal to me, and most of the guys I know in this sport, it wouldn't be a big deal to them either."
    It seems as if Antonio Rodrigo Nogueira isn't fully on board that train. He spoke with UOL Esporte about training with a gay fighter (translation by Tom Mendes):

    "I have no prejudice against the gays, but I wouldn't train with someone who's gay. I have no malice, I don't take our physical contact as (something) sexual. But what if the gay person has that malice of having physical contact with me, of staying there grappling? I would have no problems having a gay student in my academy, but I would rather not train with him."
    This is just all sorts of unfortunate. I don't really know what to say. This is the equivalent of a guy telling his ladyfriend (or vice versa or guy telling his boyfriend or whatever) "Uh, yeah, it's not YOU that I don't trust. It's all those other guys that I don't trust!"
    The only saving grace for Nogueira is if he also refuses to roll with women for the same, if reversed, reason. And that's only a saving grace in the sense that he would at least be consistent with some pretty outdated beliefs.
    When Tom sent this to the Bloody Elbow email list, we reacted with sighs and groans. Nogueira is high up on most of our lists of favorite fighters, or at least an honorable mention. So, to hear that a guy not only believes this, but feels it's an appropriate thing to make public is more than disappointing.


    'Minotauro' Nogueira Would Not Train With Gay Student - Bloody Elbow

    Geef Nogueira eens ongelijk
    I have no prejudice against the gays, BUT....... dit zegt al genoeg denk ik zo......... met MAAR ontkrachting je alles wat je voor die tijd gezegd hebt.

    Of hij moet zelf nog uit de kast of het is de zoveelste conservative sukkel

  15. #65
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik denk dat je een spelfout op het spoor ben gekomen GM, ouwe speurneus.

    Of ben je gewoon een boze homo?
    Als dat zo is, hierbij mijn roze excuses.


    Edit: speciaal in een mooi kleurtje gezet voor je
    Lief van je ! Vroeg me alleen af of scheit een speciaal soort was haha

  16. #66
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ja joh, hoeveel Amerikanen ken je dan? xD
    De toppers treden daar nooit op dus dat lijkt me sterk.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  17. #67
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Remco View Post
    Of je vind BJJ en andere grijpsporten als worstelen en judo te intiem (zoals ikzelf), of je trekt het prima en kunt het op een sportieve manier beoefenen. Als je moedwillig en zelfs op het allerhoogste professionele niveau grappled zou ik denken dat je de seksuele geaardheid van de man of vrouw waar je op een bepaald moment mee traint volstrekt irrelevant zou achten.

    Dat nog los van het feit dat je geen homoseksuelen hoort te discrimineren, hoe vervelend ze ook zijn
    x2

  18. #68
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Lief van je ! Vroeg me alleen af of scheit een speciaal soort was haha
    Ik denk dat je die al een keer tegengekomen zou zijn als dat zo was hehe
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  19. #69
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik denk dat je die al een keer tegengekomen zou zijn als dat zo was hehe
    haha

  20. #70
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    xD
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  21. #71
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

  22. #72
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Kan iemand me uitleggen waarom ik als ik op deze en meerdere links via mixfight klik, ik een foutmelding krijg ???
    Is dat gevalletje kutbrowser = Safari ??
    Inmiddels via Youtube filmpie gechecked en Dikke Roflol dus !!

  23. #73
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik denk dat je een spelfout op het spoor ben gekomen GM, ouwe speurneus.

    Of ben je gewoon een boze homo?
    Als dat zo is, hierbij mijn roze excuses.


    Edit: speciaal in een mooi kleurtje gezet voor je
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  24. #74
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Laat het even weten als je de oplossing hebt voor het safari probleem! Ik heb het ook, lijkt bij sommige embedded YouTube filmpjes wel te werken overigens maar meestal inderdaad niet, knap vervelend!

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •