MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 172
  1. #101
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    A lot of straight men and women can’t grasp the seriousness of this issue, and that is one of the biggest problems here. I can’t imagine the strain and stress of being a professional anything at the highest level and have to hide a big part of my life just so people don’t judge me or make fun of them.

    Gay men or women are still men and women. They are professional athletes in this case, and should receive the same respect whether they are straight or not. I’m not saying we need a petition to get a fighter to come out, just that we should treat any potential gay or lesbian athletes as we would any person, as a human being with a talent that should supercede their lifestyle choices.
    het ging mij vooral om bovenstaande passage. En het voorbeeld van Rogan vind ik exemplarisch voor hoe een belangrijk iemand binnen de ufc tegen homoseksualiteit aan kijkt (of iig de suggestie wekt). Als je duidelijk bezig bent iemand te bashen op Internet en je noemt hem een fagot, dan draag je niet echt bij aan een positief klimaat voor homoseksuelen. Voor een opmerking als die van NOG (een bekende Mma vechter, een voorbeeld voor sommige) geld voor mij hetzelfde.

    Laten we eerlijk zijn, hoeveel vechters ken jij die uitkomen voor hun geaardheid? Of waar hun vriend aan ringside zit te juichen? Dat aantal zegt genoeg over de wijze waarop men binnen de Mma-wereld tegen homo's en lesbiennes wordt aangekeken. Ik heb er tot nu toe nog geen kunnen vinden....

    Over die boete wil ik alleen kwijt, dat ik het goed vind dat een professionele club als de NBA sancties koppelt aan gedragsregels die zij opstellen. Het mag ook symbolisch 1 dollar zijn, of een openlijk excuus on national tv. Zolang maar duidelijk is dat hier een grens wordt gepasseerd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  2. #102
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dat ging niet over de NBA, NFL of MLB. En verder denk ik niet dat je een boete of beroepsverbod zou krijgen voor beledegingen van hetero's, Christenen, blanken in het algemeen. In zulke gevallen snijdt het mes meestal aan een kant.
    Denk je echt dat je geen boete krijgt voor het beledigen van hetero's, christenen, blanken in het algemeen? Als er een beledigende opmerking richting niet homoseksuelen wordt gemaakt, zoals f**kin ass**le, dan worden ook zij door de NBA beboet. Check de site van NBA maar eens.

    Als je bedoelt dat een iemand geen boete krijgt voor het roepen van de woorden "jij bent een hetero!", dan maak je denk een verkeerde vergelijking. Het gaat erom dan een kleine groep mensen door een grote groep mensen als negatief worden bestempeld en/of benadeeld vanwege hun geaardheid. Binnen de sport en samenleving is de minderheid bij mijn weten nog steeds homoseksueel.
    Last edited by basblue; 22-08-2011 at 09:07.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  3. #103
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Denk je echt dat je geen boete krijgt voor het beledigen van hetero's, christenen, blanken in het algemeen? Als er een beledigende opmerking richting niet homoseksuelen wordt gemaakt, zoals f**kin ass**le, dan worden ook zij door de NBA beboet. Check de site van NBA maar eens.

    Als je bedoelt dat een iemand geen boete krijgt voor het roepen van de woorden "jij bent een hetero!", dan maak je denk een verkeerde vergelijking. Het gaat erom dan een kleine groep mensen door een grote groep mensen als negatief worden bestempeld en/of benadeeld vanwege hun geaardheid. Binnen de sport en samenleving is de minderheid bij mijn weten nog steeds homoseksueel.
    Amen

  4. #104
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    eerlijk? ik sta aan de kant van noguerra.
    ik heb niks tegen homos voor het feit dat ze mensen zijn.
    maar ik associeer niet met ze. en dat wil ik ook niet.
    Waarom niet? Je zegt net zelf dat ze mensen zijn, dus je associeert niet met mensen?

    Ik vind dit altijd zulke domme uitspraken, zogenaamd tollerant, maar ondertussen helemaal niet!

  5. #105
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    het ging mij vooral om bovenstaande passage. En het voorbeeld van Rogan vind ik exemplarisch voor hoe een belangrijk iemand binnen de ufc tegen homoseksualiteit aan kijkt (of iig de suggestie wekt). Als je duidelijk bezig bent iemand te bashen op Internet en je noemt hem een fagot, dan draag je niet echt bij aan een positief klimaat voor homoseksuelen. Voor een opmerking als die van NOG (een bekende Mma vechter, een voorbeeld voor sommige) geld voor mij hetzelfde.

    Laten we eerlijk zijn, hoeveel vechters ken jij die uitkomen voor hun geaardheid? Of waar hun vriend aan ringside zit te juichen? Dat aantal zegt genoeg over de wijze waarop men binnen de Mma-wereld tegen homo's en lesbiennes wordt aangekeken. Ik heb er tot nu toe nog geen kunnen vinden....

    Over die boete wil ik alleen kwijt, dat ik het goed vind dat een professionele club als de NBA sancties koppelt aan gedragsregels die zij opstellen. Het mag ook symbolisch 1 dollar zijn, of een openlijk excuus on national tv. Zolang maar duidelijk is dat hier een grens wordt gepasseerd.

    sorry maar dit vind ik ook klinklare onzin. Hoezo moeten we werken aan positieve klimaat voor homo's? Homo's hebben in nederland zo veel privilegies die wij hetero's niet eens hebben. Beuk je iemand die toevallig homo is moet je 2 x zo lang de gevangenis is.
    Homo's moeten zich eerst normaal gaan gedragen. Heb je de gay parade wel ie gezien? hoe verwacht je dat ik respect krijg voor mensen die een dildo op hun voorhoofd binden, mannen in mini rokjes, vrouwen die allleen in een string en bh rond lopen, kom op zeg. Hun representen de gay gemeenschap, elke homo gemeenschapo in nederland doet daar aan mee.

    verwacht je dat we homo's gaan eren? als ze normaal behandeld willen worden moeten ze 1 , normaal doen 2, totaal gelijke rechten hebben.

    ga nou niet zeggen dat ik homo's bash, ik vertel gewoon wat ik zie. Ik heb serieus niks tegen homo's, waarom zou ik? ik wordt niet lastig gevallen door ze. En ik val hun ook niet lastig.

    trouwens over rogan en fagot: ik heb heel wat mensen flikker genoemd tijdens een ruzie, maar geen 1 van hun was daadwerkelijk homo.
    Als ik een homo, homo noem, beledig ik hem dan?
    Last edited by Sadix; 22-08-2011 at 10:47.
    Home mtk-gym.nl


  6. #106
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    sorry maar dit vind ik ook klinklare onzin. Hoezo moeten we werken aan positieve klimaat voor homo's? Homo's hebben in nederland zo veel privilegies die wij hetero's niet eens hebben. Beuk je iemand die toevallig homo is moet je 2 x zo lang de gevangenis is.
    Homo's moeten zich eerst normaal gaan gedragen. Heb je de gay parade wel ie gezien? hoe verwacht je dat ik respect krijg voor mensen die een dildo op hun voorhoofd binden, mannen in mini rokjes, vrouwen die allleen in een string en bh rond lopen, kom op zeg. Hun representen de gay gemeenschap, elke homo gemeenschapo in nederland doet daar aan mee.

    verwacht je dat we homo's gaan eren? als ze normaal behandeld willen worden moeten ze 1 , normaal doen 2, totaal gelijke rechten hebben.
    Niemand hoeft zich bij jou te verantwoorden voor zijn of haar gedrag. Nederland kent vele verschillende subculturen, elk met verschillende eigenschappen. Ze moeten eerst normaal doen? Wie zijn ze? en wat is jou definitie van normaal precies? Waarom is de gayparade zo verwerpelijk maar is carnaval geen enkel probleem? Ik vind dat je je niet zo aan moet stellen persoonlijk.

    Wat precies de reden is achter de gayparade, ik heb echt geen flauw idee. Waarschijnlijk heeft het extravagante ermee te maken dat ze normaal hun geaardheid moeten verstoppen. Hoe dan ook; wat jij zegt van dat ze eerst 'normaal' moeten doen, daar kan ik mij bijzonder aan ergeren. Iedereen moet zich maar aanpassen aan de grote eenheidsworst en dat is dat. Waarom zeg ik niet dan van hey ga eens op normale tijdstippen eten net als de rest? Alleen om dat jij het niet begrijpt, wil niet zeggen dat jij geen respect voor die mensen hoeft te hebben.

  7. #107
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    sorry maar dit vind ik ook klinklare onzin. Hoezo moeten we werken aan positieve klimaat voor homo's? Homo's hebben in nederland zo veel privilegies die wij hetero's niet eens hebben. Beuk je iemand die toevallig homo is moet je 2 x zo lang de gevangenis is.
    Homo's moeten zich eerst normaal gaan gedragen. Heb je de gay parade wel ie gezien? hoe verwacht je dat ik respect krijg voor mensen die een dildo op hun voorhoofd binden, mannen in mini rokjes, vrouwen die allleen in een string en bh rond lopen, kom op zeg. Hun representen de gay gemeenschap, elke homo gemeenschapo in nederland doet daar aan mee.
    Lang niet alle homo's doen daar aan mee. Je wijst een kleine groep uit een grote groep aan en zegt ook nog eens dat ze representatief zijn. Dat is net zo iets als zeggen dat alle marrokanen tasjesdieven zijn, alle antilianen drugssmokkelaars en alle negers bendelid zijn. Je moet elk individu op zijn eigen kwaliteiten beoordelen, niet in groepen denken.

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    verwacht je dat we homo's gaan eren? als ze normaal behandeld willen worden moeten ze 1 , normaal doen 2, totaal gelijke rechten hebben.
    Agreed, maar dat geld voor iedereen.

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ga nou niet zeggen dat ik homo's bash, ik vertel gewoon wat ik zie. Ik heb serieus niks tegen homo's, waarom zou ik? ik wordt niet lastig gevallen door ze. En ik val hun ook niet lastig.
    Wat noem jij lastig vallen? Ik durf te beweren dat ik vaker door heteros ben lastig gevallen dan door homo's.

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    trouwens over rogan en fagot: ik heb heel wat mensen flikker genoemd tijdens een ruzie, maar geen 1 van hun was daadwerkelijk homo.
    Als ik een homo, homo noem, beledig ik hem dan?
    Faggot is een scheldwoord voor homo. Dus ja als je een homo faggot noemt is dat een belediging. Daarnaast gaat het bij communicatie vaak om lichaamstaal en intonnatie. Dus de manier waarop je homo tegen iemand zegt kan wel degelijk beledigend zijn. Dat is gelijk ook een zwakte in ons wet systeem. Je kan bepaalde woorden als belediging opvatten en dr een lijstje van maken, maar je kan nooit de intentie van de zender vaststellen in een wetboek.

  8. #108
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Niemand hoeft zich bij jou te verantwoorden voor zijn of haar gedrag. Nederland kent vele verschillende subculturen, elk met verschillende eigenschappen. Ze moeten eerst normaal doen? Wie zijn ze? en wat is jou definitie van normaal precies? Waarom is de gayparade zo verwerpelijk maar is carnaval geen enkel probleem? Ik vind dat je je niet zo aan moet stellen persoonlijk.

    Wat precies de reden is achter de gayparade, ik heb echt geen flauw idee. Waarschijnlijk heeft het extravagante ermee te maken dat ze normaal hun geaardheid moeten verstoppen. Hoe dan ook; wat jij zegt van dat ze eerst 'normaal' moeten doen, daar kan ik mij bijzonder aan ergeren. Iedereen moet zich maar aanpassen aan de grote eenheidsworst en dat is dat. Waarom zeg ik niet dan van hey ga eens op normale tijdstippen eten net als de rest? Alleen om dat jij het niet begrijpt, wil niet zeggen dat jij geen respect voor die mensen hoeft te hebben.
    normaal doen is voor mij als man geen mini rok dragen, geen dildo op je hoofd binden, als vrouw niet in een string rondlopen en bh midden op de dam, met een grote pik als boot varen en doen alsof je die berijdt dat noem ik allemaal niet normaal...
    Home mtk-gym.nl


  9. #109
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    nounou het is wel verschrikkelijk he. Ik snap niet waarom dat het einde van de wereld is. De wereld is te klein als mensen geen begrip op brengen voor vrouwen met doeken op hun hoofd, maar van de andere kant valt geen begrip te verwachten?

  10. #110
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Lang niet alle homo's doen daar aan mee. Je wijst een kleine groep uit een grote groep aan en zegt ook nog eens dat ze representatief zijn. Dat is net zo iets als zeggen dat alle marrokanen tasjesdieven zijn, alle antilianen drugssmokkelaars en alle negers bendelid zijn. Je moet elk individu op zijn eigen kwaliteiten beoordelen, niet in groepen denken.
    Dat klopt maar noem jij is een homo beweging die zich distantieert van de gay parade? Ik raak ieder jaar bijna in 1 klap al mijn respect kwijt als ik zie wat voor mongolen daar rond lopen. Het is toch niet normaal dat als jij op een zondag middag met je kind door de stad loopt er mannen met dildo's op hun voorhoofd rondlopen? dit heb ik serieus gezien. Jongens in mini rokken, vrouwen die enkel en alleen een string en bh dragen etc etc

    gaat mij gewoon veel te ver en ik vind dat homo's zich dan meer moeten inzetten om duidelijk te maken dat, dat niet het standart beeld is van een homo.

    je vergelijking met bijv marokkanen gaat hier niet op omdat er niet jaarlijks een marokkaanse tasjes dieven parade is waaraan elke marokkaanse organisatie in nederland aan mee doet, inclusief de marokkaanse politie agenten.

    Wat noem jij lastig vallen? Ik durf te beweren dat ik vaker door heteros ben lastig gevallen dan door homo's.
    Ik zeg net dat ik niet door ze lastig wordt gevallen, ik heb geen enkele reden om die mensen te haten. Ik heb een homo klasgenoot gehad 5 jaar lang, heb alle respect voor ze.


    Faggot is een scheldwoord voor homo. Dus ja als je een homo faggot noemt is dat een belediging. Daarnaast gaat het bij communicatie vaak om lichaamstaal en intonnatie. Dus de manier waarop je homo tegen iemand zegt kan wel degelijk beledigend zijn. Dat is gelijk ook een zwakte in ons wet systeem. Je kan bepaalde woorden als belediging opvatten en dr een lijstje van maken, maar je kan nooit de intentie van de zender vaststellen in een wetboek.
    Als je een hetero faggot noemt is dat toch ook een belediging? ik denk dat het extra beledigend is voor een hetero als voor een homo.
    Ik vind die dubbele wetten voor homo's echt achterlijk. Als je iemand toch al beledigt heb je altijd de intentie die persoon te kwetsen.
    Hoe kan de manier waarop je homo zegt, tegen een homo beledigend zijn? dat vat ik serieus niet.

    Edit: ik heb het in principe alleen aan over de mannen en vrouwen die mee doen aan de gayparades etc Homo's die zich normaal als ieder ander mens gedragen, daar heb ik het niet over.
    Last edited by Sadix; 22-08-2011 at 11:27.
    Home mtk-gym.nl


  11. #111
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    nounou het is wel verschrikkelijk he. Ik snap niet waarom dat het einde van de wereld is. De wereld is te klein als mensen geen begrip op brengen voor vrouwen met doeken op hun hoofd, maar van de andere kant valt geen begrip te verwachten?
    en jij kan dat dus serieus vergelijken? zo ja dan hebben we gewoon een ander beeld over hoe mensen zich binnen een maatschappij horen te dragen.
    Home mtk-gym.nl


  12. #112
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Dat klopt maar noem jij is een homo beweging die zich distantieert van de gay parade? Ik raak ieder jaar bijna in 1 klap al mijn respect kwijt als ik zie wat voor mongolen daar rond lopen. Het is toch niet normaal dat als jij op een zondag middag met je kind door de stad loopt er mannen met dildo's op hun voorhoofd rondlopen? dit heb ik serieus gezien. Jongens in mini rokken, vrouwen die enkel en alleen een string en bh dragen etc etc

    gaat mij gewoon veel te ver en ik vind dat homo's zich dan meer moeten inzetten om duidelijk te maken dat, dat niet het standart beeld is van een homo.
    Ik ben niet echt thuis in de homo bewegingen. Maar omdat "homo's" zo'n diverse groep is, er zijn namelijk homo's te vinden in alle bevolkingsgroepen en lagen, lopen de meningen over de parade natuurlijk net zo uiteen als bij de overige mensen.

    De parade wordt van te voren duidelijk aangekondigd, als je er niet bij wil zijn, ga je dan toch een dagje weg?

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    je vergelijking met bijv marokkanen gaat hier niet op omdat er niet jaarlijks een marokkaanse tasjes dieven parade is waaraan elke marokkaanse organisatie in nederland aan mee doet, inclusief de marokkaanse politie agenten.
    Het gaat er om dat je een hele groep mensen stereotypeert aan de hand van een minderheid binnen die groep.

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik zeg net dat ik niet door ze lastig wordt gevallen, ik heb geen enkele reden om die mensen te haten. Ik heb een homo klasgenoot gehad 5 jaar lang, heb alle respect voor ze.
    Ik was oprecht benieuwd naar wat jij lastig vallen noemt? Bovendien als 1 homo je lastig valt, ga je dan nooit meer met homo's om? Dat was mijn punt, als ik met elke groep niet meer om ga door wie ik ooit lastig gevallen ben, kan ik met bijna niemand meer omgaan.

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Als je een hetero faggot noemt is dat toch ook een belediging? ik denk dat het extra beledigend is voor een hetero als voor een homo.
    Ik vind die dubbele wetten voor homo's echt achterlijk. Als je iemand toch al beledigt heb je altijd de intentie die persoon te kwetsen.
    Hoe kan de manier waarop je homo zegt, tegen een homo beledigend zijn? dat vat ik serieus niet.
    Waarom is het extra beledigend voor een hetero? Faggot is een scheldwoord bedoeld voor homo's. Wie denk je dat zich meer beledigd voelt door "dikzak", de dunne mens of de dikke?

    Het woord homo heeft in onze samenleving zowel een neutrale als een negatieve betekenis. De manier waarop je homo zegt tegen een persoon bepaald welke van de twee betekenissen je bedoelt. Dit was meer een observatie dan een statement overigens.

  13. #113
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    brian, ben het weer niet met je eens maar vind niet dat zo een disucssie op een vecht forum thuishoort, vind dat iedereen zich hier prettig moet voelen.

    Ik wil serieus niet homo's beledigen of denigreren. Ik heb het hier puur en enkel over de type homo die op de gay parades te zien zijn, en al waren dat hetero's had ik er precies de zelfde mening over gehad.
    Los daarvan is dit offtopic omdat het over trainen met homo;s gaat.
    Home mtk-gym.nl


  14. #114
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    en jij kan dat dus serieus vergelijken? zo ja dan hebben we gewoon een ander beeld over hoe mensen zich binnen een maatschappij horen te dragen.
    Of misschien onderschat jij hoe mensen dit ervaren. Wat ik in perspectief probeer te plaatsen is dat het voor iedereen anders is wat normaal is en wat niet. Vooral waar die grenzen liggen. De ene trekt de grens hier en de ander daar.

    De zin: 'Die mensen moeten gewoon normaal doen', kan op een hoop dingen die anders zijn worden toegepast. Ik kan me voorstellen dat jij mensen met dildo's enzo (om dat voorbeeld maar even aan te houden :P) als provocerend ervaart. Tegelijkertijd kan ik me ook voorstellen dat mensen die dagelijks veel mensen met burka's en hoofddoeken tegenkomen, dit ook als provocerend ervaren (een andere cultuur die zo dominant aanwezig is, veroorzaakt wrijving).

    De reacties op de gayparade en op mensen met een hoofddoek zijn dus vergelijkbaar. Ook is jou oordeel over een hele gemeenschap gebaseerd op een feest: de gayparade. Het oordeel van veel mensen over buitenlanders is vaak gebaseerd op 1 incident of 1 nieuwsbericht. Compleet verglijkbaar dus naar mijn mening.

    Ik kom homo's tegen die heel verschillend zijn. De 1 past in het prototype relnicht a la gordon en gerard joling. Bij de ander zou je het nooit verwachten. Beide kun je niet over een kam scheren (weer zo'n gouwe ouwe).

  15. #115
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Facade, echt waar je vergelijking gaat hier echt niet in op.
    Als ik niet kan inzien dat het totaal niet te vergelijken is en jij wel, dan hebben we gewoon een verschil in waarden en normen. En gaat deze discussie dus nergens over.
    Home mtk-gym.nl


  16. #116
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ja, blijkbaar. Maar kan je ook niet onderbouwen waarom niet?

  17. #117
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    natuurlijk kan ik dat.

    Ik begrijp dat er mensen aanstoot nemen van een burka, dat doe ik zelf ook en mag van mij part verboden worden, omdat ook nergens in de koran staat dat je een boerka moet dragen.

    maar een hoofddoek? Een hoofddoek is zo hollands als maar kan in principe. Als jij zegt, hoe ziet een traditionele hollandse vrouw er uit? de echte echte? dan kan er geen hoofddoekje ontbreken inclusief klompen. Los daarvan, kan je gerust de stad in met je kinderen en langs iemand lopen met een hoofddoek, ik bedoel dat kind komt toch ook niet uit planet mars?

    Maar vind jij het normaal als je met je kinderen langs iemand loopt die een pik op ze hoofd heeft gebonden? die een lolly likt in de vorm van een pik? come on man. Wat moet je je kinderen uitleggen? Mannen in mini rokken? die dingen zijn gewoon aanstoot gevend, niet representatief voor de maatschappij. Kinderen krijgen gewoon ene verkapt beeld van de maatschappij door dat soort mensen. Die geintjes horen niet in het openbaar vind ik, doe dat op de westergas fabriek terrein bijv doe zo blij je wil met een dildo op je hoofd en in je reet maar om dat midden in de stad te doen, in het openbaar, daar kan ik serieus echt geen begrip voor hebben.
    Home mtk-gym.nl


  18. #118
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Wil je de parade dan verbieden? En op welke gronde? Dat het niet normaal is? Klinkt als censuur!

  19. #119
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post

    maar een hoofddoek? Een hoofddoek is zo hollands als maar kan in principe. Als jij zegt, hoe ziet een traditionele hollandse vrouw er uit? de echte echte? dan kan er geen hoofddoekje ontbreken inclusief klompen.
    Als je op zondag in Bunschoten/Spakenburg/Staphorst etc. rondloopt zul je dat nog tegenkomen Sadix...
    voor de rest is dat zo achterhaald als de tering sinds de jaren 50 van de vorige eeuw.
    En voor de rest: iemand zei het al, die gaypride wordt ver van te voren aangekondigd..., je Hoeft het dus helemaal niet aan je kinderen uit te leggen..
    Ik krijg hier een beetje last van plaatsvervangende schaamte...

  20. #120
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Als je op zondag in Bunschoten/Spakenburg/Staphorst etc. rondloopt zul je dat nog tegenkomen Sadix...
    voor de rest is dat zo achterhaald als de tering sinds de jaren 50 van de vorige eeuw.
    En voor de rest: iemand zei het al, die gaypride wordt ver van te voren aangekondigd..., je Hoeft het dus helemaal niet aan je kinderen uit te leggen..
    Ik krijg hier een beetje last van plaatsvervangende schaamte...
    door wat krijg je schaamte? omdat ik het niet normaal vind dat men zo rondloopt? beetje apart... Ik denk dat menig homo het mij eens is als ik zeg dat wat die mannen doen alles behalve normaal is.
    Home mtk-gym.nl


  21. #121
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    sorry maar dit vind ik ook klinklare onzin. Hoezo moeten we werken aan positieve klimaat voor homo's? Homo's hebben in nederland zo veel privilegies die wij hetero's niet eens hebben. Beuk je iemand die toevallig homo is moet je 2 x zo lang de gevangenis is.
    Homo's moeten zich eerst normaal gaan gedragen. Heb je de gay parade wel ie gezien? hoe verwacht je dat ik respect krijg voor mensen die een dildo op hun voorhoofd binden, mannen in mini rokjes, vrouwen die allleen in een string en bh rond lopen, kom op zeg. Hun representen de gay gemeenschap, elke homo gemeenschapo in nederland doet daar aan mee.

    verwacht je dat we homo's gaan eren? als ze normaal behandeld willen worden moeten ze 1 , normaal doen 2, totaal gelijke rechten hebben.

    ga nou niet zeggen dat ik homo's bash, ik vertel gewoon wat ik zie. Ik heb serieus niks tegen homo's, waarom zou ik? ik wordt niet lastig gevallen door ze. En ik val hun ook niet lastig.

    trouwens over rogan en fagot: ik heb heel wat mensen flikker genoemd tijdens een ruzie, maar geen 1 van hun was daadwerkelijk homo.
    Als ik een homo, homo noem, beledig ik hem dan?
    Het zou mooi zijn als homoseksuelen en/of biseksuelen gelijk zouden worden behandeld als heteroseksuelen binnen de vechtsportwereld. Zolang dit het niet het geval is zouden (zeker) prominente figuren zich iig niet negatief moet uitlaten hierover. Ik vind uitspraken van Rogan of NOG daar niet in passen. En nogmaals ik denk dat er een negatief klimaat heerst voor homoseksuelen binnen vechtsport. En ja, als homo's worden achtergesteld, dan mogen we met z'n allen best bijdragen aan een positief klimaat. Ook op mixfight.

    Verder begrijp ik niet hoe je erbij komt dat als je iemand "beukt" die "toevallig" homo is, je 2x zo lang de gevangenis in gaat. Dit is alleen het geval als iemands geaardheid aanleiding was om hem te "beuken". Net zoals dat het geval is bij ras, religie, etc. Als je een privilege noemt, dan kan ik je niet meer volgen.

    Als je ervan uitgaat dat ongeveer 5-10% homoseksueel is, dan leven er obv 17.000.000 mensen, ongeveer tussen de 85.000 en 170.000 in Nederland. Op de 80 boten die meededen in 2011 zaten ongeveer 400 feestgangers en natuurlijk heb je bezoekers. vind je dan echt dat je hele gemeenschap mag afrekenen op het gedrag van dit evenement met dit aantal mensen? Mij gaat een dildo op het voorhoofd ook wat ver. Maar vrouwen die in een string en bh rondlopen. Ga je nooit naar het strand?

    Ik vind het niet erg dat je iets klinkklare onzin vind, maar kom dan wel met een goede onderbouwing.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  22. #122
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    natuurlijk kan ik dat.

    Ik begrijp dat er mensen aanstoot nemen van een burka, dat doe ik zelf ook en mag van mij part verboden worden, omdat ook nergens in de koran staat dat je een boerka moet dragen.

    maar een hoofddoek? Een hoofddoek is zo hollands als maar kan in principe. Als jij zegt, hoe ziet een traditionele hollandse vrouw er uit? de echte echte? dan kan er geen hoofddoekje ontbreken inclusief klompen. Los daarvan, kan je gerust de stad in met je kinderen en langs iemand lopen met een hoofddoek, ik bedoel dat kind komt toch ook niet uit planet mars?

    Maar vind jij het normaal als je met je kinderen langs iemand loopt die een pik op ze hoofd heeft gebonden? die een lolly likt in de vorm van een pik? come on man. Wat moet je je kinderen uitleggen? Mannen in mini rokken? die dingen zijn gewoon aanstoot gevend, niet representatief voor de maatschappij. Kinderen krijgen gewoon ene verkapt beeld van de maatschappij door dat soort mensen. Die geintjes horen niet in het openbaar vind ik, doe dat op de westergas fabriek terrein bijv doe zo blij je wil met een dildo op je hoofd en in je reet maar om dat midden in de stad te doen, in het openbaar, daar kan ik serieus echt geen begrip voor hebben.
    Hahah ik krijg echt de lachstuipen van die man met die dildo op z'n hoofd. ik zie em gewoon nu al voor me langslopen als ik de supermarkt inga ofzo

    Maargoed om er even op in te gaan en dan zijn we ook wel uitgepraat denk ik: Het is niet zozeer de hoofddoek zelf en de gayparade waar ik een vergelijking tussen maak (al vind ik de gronden die jij noemt onvoldoende, traditie van jaren terug is nu ook al niet meer de norm). Het is de intolerantie richting beide dingen waar ik een vergelijking tussen maak. Ik nam dit voorbeeld omdat ik aanneem dat dat dicht bij huis is voor jou. Maar ik had ook iets anders kunnen nemen wat afwijkt van de norm en zichtbaar is. Het komt allemaal op hetzelfde neer: in hoeverre ben jij bereid een en ander te tolereren.

    Er wordt iets geuit, wat dat ook moge wezen, wat afwijkt van de norm: Dit kan een hoofddoek zijn maar ook een homo die zich heel stereotiep gedraagt. Dit laatste is niet een act ofzo. Ik ken wel mensen die zich al zo gedroegen voordat zij de kast uitkwamen. Ik weet wel zeker dat er genoeg mensen zijn die zich aan beide voorbeelden ergeren onder de noemer van: Waarom doen die mensen niet gewoon normaal? (lees: net als de rest)

    De reacties op deze onderwerpen vind ik in beide gevallen vergelijkbaar en onterecht. Zo vind jij dat een hoofddoek toch de normaalste zaak van de wereld is, maar ik kan je verzekeren dat velen dat niet met je eens zullen zijn. Dat is gewoon een kwestie van perceptie, dat ervaren mensen heel verschillend.

    Waar het mij om ging is grotendeels uit de wereld geholpen: zoals ik je reactie in eerste instantie las gebruikte jij de gayparade om een totale bevolkingsgroep 'niet te respecteren'. Dat vond ik veel te kort door de bocht. Na wat andere reacties van je gelezen te hebben denk ik dat je het misschien wat minder zwart wit bedoelde dan ik het las.

  23. #123
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    +1 voor Noguiera
    Max. 400 x 125

  24. #124
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Ook Lesnar heeft wel eens uitlatingen gedaan...

    Grappling with his future
    ESPN.com
    MINNEAPOLIS -- The cute and curvy blonde 20-something had no idea what she was getting herself into. In her barely-there halter-top and her glossy red lipstick, she slithered into the giant's arms, set her chin on his chest, looked up into his eyes and delivered the message she had been sent to ask.

    "My friend Shawn thinks you're kinda cute," she said.

    Brock Lesnar was a bigger-than-life star of professional wrestling, ...
    Not Shawna. Not Shana.
    Shawn.

    The 6-foot-3, 290-pound Goliath, the guy who benches 475 pounds, squats 695 pounds, steamed.

    "Yeah?" the former pro wrestler said, his voice growing louder, his eyes getting bigger. "Well you tell that ..."

    To print what Brock Lesnar said might make even John Rocker blush. But after his curse-laden outburst, he turned to a nearby reporter and explained, "I don't like gays. Write that down in your little notebook. I don't like gays."

    Offended? Too bad. He doesn't care what you think. What your mom thinks. Or what that guy at the end of the bar thinks, his sexual orientation not withstanding. Lesnar is a self-described "blue-collar redneck" who owns a 47-acre ranch and spends his free time jumping up and down on beds -- sometimes breaking them -- with his 2-year-old daughter, Mya. If he could choose only three television channels to watch, it'd be a 24-hour hunting and fishing network, The Weather Channel and The Penthouse Channel. "I'd be a happy man," he said.

    Bron: Grappling with his future - NFL - ESPN
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  25. #125
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Het zou mooi zijn als homoseksuelen en/of biseksuelen gelijk zouden worden behandeld als heteroseksuelen binnen de vechtsportwereld. Zolang dit het niet het geval is zouden (zeker) prominente figuren zich iig niet negatief moet uitlaten hierover. Ik vind uitspraken van Rogan of NOG daar niet in passen. En nogmaals ik denk dat er een negatief klimaat heerst voor homoseksuelen binnen vechtsport. En ja, als homo's worden achtergesteld, dan mogen we met z'n allen best bijdragen aan een positief klimaat. Ook op mixfight.

    Verder begrijp ik niet hoe je erbij komt dat als je iemand "beukt" die "toevallig" homo is, je 2x zo lang de gevangenis in gaat. Dit is alleen het geval als iemands geaardheid aanleiding was om hem te "beuken". Net zoals dat het geval is bij ras, religie, etc. Als je een privilege noemt, dan kan ik je niet meer volgen.

    Als je ervan uitgaat dat ongeveer 5-10% homoseksueel is, dan leven er obv 17.000.000 mensen, ongeveer tussen de 85.000 en 170.000 in Nederland. Op de 80 boten die meededen in 2011 zaten ongeveer 400 feestgangers en natuurlijk heb je bezoekers. vind je dan echt dat je hele gemeenschap mag afrekenen op het gedrag van dit evenement met dit aantal mensen? Mij gaat een dildo op het voorhoofd ook wat ver. Maar vrouwen die in een string en bh rondlopen. Ga je nooit naar het strand?

    Ik vind het niet erg dat je iets klinkklare onzin vind, maar kom dan wel met een goede onderbouwing.

    lol 400 feestgangers? ik kan je garanderen dat het tegen de 50.000 dan wel niet 100.000 feest gangers waren. Ik ben kennelijk niet de enige die klinkklare onzin verteld.

    facade, en nog steeds ben ik het niet eens met die vergelijking.
    Home mtk-gym.nl


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •