MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 172
  1. #126
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    typisch dat alle homo's geassocieerd worden met de gaypride homo's
    minderheid in een groep staat dus voor de hele groep
    als we nu eens marokkanen ipv homo's invullen
    je weet wel die kansloze groep marokkanen die overlast veroorzaken....in principe doe je dan hetzelfde als je die groep associeert met alle marokkanen...en dat wil je toch ook niet?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  2. #127
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Toon kom op zeg,

    Hoezo begrijpen jullie niet dat die vergelijking niet op gaat? Is er een jaarlijkse kansloze marokkaanse parade? waarin alle marokkaanse organisaties aan mee doen? waarin marokkaanse politie agenten vol trots vertellen hoe trots ze wel niet zijn op hun mede kansloze marokkanen?
    Ik ken geen 1 marokkaanse organisatie die zich associeert met die kansloze jongens.

    gay organisaties associeren zich allemaal met de gay parade. Dus al zou ik ze associeren met alle homo's , zou dat dan heel vreemd zijn als ik in mijn directe omgeving totaal geen homo's heb? en dat de enige keren dat ik eigenlijk openlijk homo's zie tijdens de gay pride is? is mijn beeldvorming (die ik overigens niet heb) dan zo vreemd?

    Laat me dit ff duidelijk stellen ja, als al die mannen en vrouwen op die boten Hetero's waren dan had ik er nog steeds voor 100% de zelfde mening over.
    Ik associeer niet alle homo's met de gaypride homo's , jullie leggen nu al 2 x woorden in mijn mond.

    Wel vind ik dat Homo organisaties soms wel duidelijk moeten maken dat de gay pride niet alle homo;s represent. Omdat het wel degelijk een beeld geeft aan mensen over homo's.

    Weetje , het is een trend om voor alles dat homo is op te komen (totaal niets mis mee), als je dat doet dan ben je enlightend, modern, 21eeuws etc maar soms wordt die lijn echt veel te ver door getrokken.
    Home mtk-gym.nl


  3. #128
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    lol 400 feestgangers? ik kan je garanderen dat het tegen de 50.000 dan wel niet 100.000 feest gangers waren. Ik ben kennelijk niet de enige die klinkklare onzin.
    Op die 80 boten die meededen in 2011 zaten ongeveer 400 feestgangers

    Please read again...
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  4. #129
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    wij komen er duidelijk niet uit op dit topic
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  5. #130
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ja maar wat is de discussie punt?

    ik bash geen homo's ik heb niets tegen homo's .

    Ik heb het enkel over de types op de gay pride boten etc Der worden hier woorden in mijn mond gelegd, die ik niet heb gebruikt.
    Home mtk-gym.nl


  6. #131
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ja maar wat is de discussie punt?

    Ik heb het enkel over de types op de gay pride boten etc Der worden hier woorden in mijn mond gelegd, die ik niet heb gebruikt.
    je eerste reactie was:
    sorry maar dit vind ik ook klinklare onzin. Hoezo moeten we werken aan positieve klimaat voor homo's? Homo's hebben in nederland zo veel privilegies die wij hetero's niet eens hebben. Beuk je iemand die toevallig homo is moet je 2 x zo lang de gevangenis is.

    Je hebt niks tegen homo's, maar vind dat "ze" in Nederland al zoveel privilleges hebben, waaronder het voorbeeld dat je 2x zolang kan zitten, als je iemand beukt die homo is...

    Homo's moeten zich eerst normaal gaan gedragen. Heb je de gay parade wel ie gezien? hoe verwacht je dat ik respect krijg voor mensen die een dildo op hun voorhoofd binden, mannen in mini rokjes, vrouwen die allleen in een string en bh rond lopen, kom op zeg. Hun representen de gay gemeenschap, elke homo gemeenschapo in nederland doet daar aan mee.

    Hoezo leggen wij, of iig ik, je dan woorden in de mond. Je schrijft het toch zelf op?

    Je zegt zelf dat ze zich eerst normaal moeten gaan gedragen. En dat deze de homogemeenschap representeren..
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  7. #132
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ja klopt.

    Ik doelde dan ook op de homo's tijdens de gay pride, die moeten zich idd normaal gedragen.
    En ik heb al uitgelegd hoe ik vind dat ze de gay cultuur representen tegen over mensen die geen homo's in hun directe omgeving hebben en zo dus in contact komen met homo's. Dit vormt een negatief beeld van homo;'s die ze zelf creeren.

    en ff mieren neuken : 80 boten, 400 mensen? 5 man per boot?






    5 boten heb je al zo 150 man. maar goed. mierenneuken dus.
    Home mtk-gym.nl


  8. #133
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    100
    vCash
    126000

    Default

    Afgelopen jaar heb ik met heel veel van mijn vrienden mee gevaren met de Gayparade. Leuke sfeer waar niemand je lastig viel en als je het vervelend vindt om er naar te kijken kijk er dan niet naar. Ik ben zelf geen homo, maar ik weet dat er heel erg veel van mijn vrienden zich bedreigd voelen in de stad en heel erg beperkt worden in waar ze zich in Amsterdam kunnen begeven. Iedereen mag natuurlijk zijn mening hebben en geven. Overigens ben ik zelf nog nooit door een homo aangevallen of aangerand, iets waar blijkbaar veel mensen bang voor zijn. Ik begrijp wel dat mensen die zelf aangerand zijn of lastig gevallen zijn door al die homo's die MMA doen liever niet willen trainen met homo's. Ik zelf ben overigens wel door andere mensen aangevallen, maar dat zal mij er niet van weerhouden om tijdens de training onderscheid te maken tussen met wie ik wel of niet zal trainen.

  9. #134
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Denk je echt dat je geen boete krijgt voor het beledigen van hetero's, christenen, blanken in het algemeen? Als er een beledigende opmerking richting niet homoseksuelen wordt gemaakt, zoals f**kin ass**le, dan worden ook zij door de NBA beboet. Check de site van NBA maar eens.
    Nee. Ik bedoelde wat Asura had gepost. En daar kwam de NBA etc...helemaal niet aan te pas. En beldedigingen jegens hetero's, blanken etc...hebben tot nog toe voor zover ik weet niet ervoor gezorgd dat iemand een beroepsverbod kreeg. En je krijgt er ook geen human rights interessegroepen voor achter je aan.

  10. #135
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Sadix ik begrijp dat je de parade niet leuk vind. Maar hoe beinvloed et je dagelijks leven? Zou je je niet druk maken om belangrijkere zaken?

    Het feit dat mensen voor "homo's moeten opkomen" is erg genoeg. Er moet geen onderscheid zijn tussen homo's of hetero's. Dat is net zo achterlijk als onderscheid maken tussen donkere en blanke mensen. Ieder mens is gelijkwaardig

  11. #136
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ja klopt.

    Ik doelde dan ook op de homo's tijdens de gay pride, die moeten zich idd normaal gedragen.
    En ik heb al uitgelegd hoe ik vind dat ze de gay cultuur representen tegen over mensen die geen homo's in hun directe omgeving hebben en zo dus in contact komen met homo's. Dit vormt een negatief beeld van homo;'s die ze zelf creeren.

    en ff mieren neuken : 80 boten, 400 mensen? 5 man per boot?




    http://holebi.info/phpnews/images2/G...lPride2011.JPG

    5 boten heb je al zo 150 man. maar goed. mierenneuken dus.
    Haha, daar heb je een punt! als het er 4000 man zijn, dan is het nog steeds niet representatief. Andere argumenten blijven gewoon staan. Maar goed, case "gay parade" closed.

    Je hebt het veel over hoe homo's zichzelf presenteren en wat die gemeenschap allemaal moet doen, voordat we het ook maar mogen hebben over negatieve uitlating van anderen, zoals NOG of Rogan. het zou je sieren om na te denken op welke wijze je zelf een bijdrage kan leveren aan een positief klimaat. Voor eenieder, dus ook homo's. En als ik zie welke successen je boekt met het positief beïnvloeden van de Amsterdamse jeugd, dan heb je al het nodige in huis!
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  12. #137
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    En als ik zie welke successen je boekt met het positief beïnvloeden van de Amsterdamse jeugd, dan heb je al het nodige in huis!
    x2

  13. #138
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Ik schrik een beetje van de reacties maar zonder te inhoudelijk te worden;

    Hoe moeten de sportschoolhouders dit nu doen?

    - Geen homoseksuelen toegestaan?
    - Geen biseksuelen toegestaan?
    - En zou dit dan alleen moeten gelden voor MMA? Of ook voor kickboksen?
    - Geldt dit alleen voor mannelijke homo's of ook voor vrouwelijke lesbo's (en daar kennen we er een paar van ook in de A-klasse kickboksen)?
    - Moeten we ze in een sportschool waar zowel MMA/kickboksen als fitness gegeven wordt helemaal weigeren? Of mogen ze fitnessen met een soort van gele-ster op hun shirt?
    - Moeten de groepsinstructeurs voorafgaand aan de les bij nieuwe leden iedereen de hand op laten steken of hij/zij wellicht homoseksuele gevoelens heeft?
    - Moeten we gemengde klassen ook opheffen?
    - Moeten we dit anders op het niveau van onze (10-allen bonden) regelen? Geen homo's toegestaan?

    Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden... wellicht kan iemand al een handig logo ontwerpen zodat we iemand die homo is of waar we als trainer aan twijfelen een sticker op zijn/haar shirt kunnen plakken.

  14. #139
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Wie moet zich nu aangesproken voelen die vragen te beantwoorden Sportfan?

  15. #140
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    De voornaamste reden dat ik homo's niet mag?

    Dat Rampage gezeik krijgt als hij het woord Fag gebruikt, een woord dat ik in het nederlands duizenden keren gezegd heb, zover ik weet niet tegen homo's. Dat Lesnar gezeik krijgt, dat Kobe 150.000$ moet betalen, dat een caberatier gewoon niet meer mag optreden alleen omdat hij grappen over lesbies maakte, notabene omdat ze hem tijdens zijn show lastig vielen.

    Zo zal het wel vaker gaan, een homo krijgt ruzie met een hetero, en de hetero gebruikt het woord flikker omdat het een standaard belediging is, en hij word opgepakt voor een "Hate crime"

    Dat word hier zo ook, en hoe weetje dat, omdat degene die homo's hier verdedigen, het niet eens interesseren dat mensen hun vrijheid om te spreken word belemmerd. Dat er voor de ene bevolkingsgroep verschillende regels gelden dan voor een andere. Dus tot die tijd dat dit veranderd:

    Fuck homo's


    Mooie manier van overdrijven sportsfan, maar de enige die nazistische regels krijgt opgelegd zijn niet-homo's.
    Last edited by Asura; 22-08-2011 at 15:00.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  16. #141
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Sadix ik begrijp dat je de parade niet leuk vind. Maar hoe beinvloed et je dagelijks leven? Zou je je niet druk maken om belangrijkere zaken?

    Het feit dat mensen voor "homo's moeten opkomen" is erg genoeg. Er moet geen onderscheid zijn tussen homo's of hetero's. Dat is net zo achterlijk als onderscheid maken tussen donkere en blanke mensen. Ieder mens is gelijkwaardig

    Brian, ik maak me ook totaal niet druk om hun. Het is maar dat dit het discussie onderwerp is op een forum dat ik mijn mening hier over deel.
    Ik heb heus niet met een anti gay pride spandoek op de grachten zitten staan haha

    en met je 2e alinea ben ik het volkomen eens.
    Home mtk-gym.nl


  17. #142
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Wie moet zich nu aangesproken voelen die vragen te beantwoorden Sportfan?
    Ik
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  18. #143
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Ik schrik een beetje van de reacties maar zonder te inhoudelijk te worden;

    Hoe moeten de sportschoolhouders dit nu doen?

    - Geen homoseksuelen toegestaan? nee, maar iedereen mag zijn eigen mening hebben, dit betekent niet doorvoeren in regelgeving.
    - Geen biseksuelen toegestaan?
    - En zou dit dan alleen moeten gelden voor MMA? Of ook voor kickboksen?
    - Geldt dit alleen voor mannelijke homo's of ook voor vrouwelijke lesbo's (en daar kennen we er een paar van ook in de A-klasse kickboksen)?
    - Moeten we ze in een sportschool waar zowel MMA/kickboksen als fitness gegeven wordt helemaal weigeren? Of mogen ze fitnessen met een soort van gele-ster op hun shirt?
    - Moeten de groepsinstructeurs voorafgaand aan de les bij nieuwe leden iedereen de hand op laten steken of hij/zij wellicht homoseksuele gevoelens heeft?
    - Moeten we gemengde klassen ook opheffen?
    - Moeten we dit anders op het niveau van onze (10-allen bonden) regelen? Geen homo's toegestaan?

    Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden... wellicht kan iemand al een handig logo ontwerpen zodat we iemand die homo is of waar we als trainer aan twijfelen een sticker op zijn/haar shirt kunnen plakken.
    nee, maar iedereen mag zijn eigen mening hebben, dit betekent niet doorvoeren in regelgeving..
    Ik wou elke vraag individueel beantwoorden, maar ze komen allemaal op dezelfde onzinnge angsten neer. Dus wat vind jij van caberatiers die nooit meer kunnen werken in hun stad omdat ze grappen maakte over een lesbische 'heckler".
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  19. #144
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Ik schrik een beetje van de reacties maar zonder te inhoudelijk te worden;

    Hoe moeten de sportschoolhouders dit nu doen?

    - Geen homoseksuelen toegestaan?
    - Geen biseksuelen toegestaan?
    - En zou dit dan alleen moeten gelden voor MMA? Of ook voor kickboksen?
    - Geldt dit alleen voor mannelijke homo's of ook voor vrouwelijke lesbo's (en daar kennen we er een paar van ook in de A-klasse kickboksen)?
    - Moeten we ze in een sportschool waar zowel MMA/kickboksen als fitness gegeven wordt helemaal weigeren? Of mogen ze fitnessen met een soort van gele-ster op hun shirt?
    - Moeten de groepsinstructeurs voorafgaand aan de les bij nieuwe leden iedereen de hand op laten steken of hij/zij wellicht homoseksuele gevoelens heeft?
    - Moeten we gemengde klassen ook opheffen?
    - Moeten we dit anders op het niveau van onze (10-allen bonden) regelen? Geen homo's toegestaan?

    Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden... wellicht kan iemand al een handig logo ontwerpen zodat we iemand die homo is of waar we als trainer aan twijfelen een sticker op zijn/haar shirt kunnen plakken.
    ik beantwoord ze wel ff:

    1 : nee
    2 : nee
    3: nee
    4 : nee en nee niet nodig.
    5 : nee
    6 : nee
    7 : nee

    je laatst suggestie, nee doe maar niet.
    Home mtk-gym.nl


  20. #145
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Wie moet zich nu aangesproken voelen die vragen te beantwoorden Sportfan?
    Ik stel deze vragen aan de personen die niet met homo's willen trainen. Ik vroeg mij af zij de praktische invulling zouden zien vanuit een sportschoolhouder/trainer.

  21. #146
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    De voornaamste reden dat ik homo's niet mag?

    Dat Rampage gezeik krijgt als hij het woord Fag gebruikt, een woord dat ik in het nederlands duizenden keren gezegd heb, zover ik weet niet tegen homo's. Dat Lesnar gezeik krijgt, dat Kobe 150.000$ moet betalen, dat een caberatier gewoon niet meer mag optreden alleen omdat hij grappen over lesbies maakte, notabene omdat ze hem tijdens zijn show lastig vielen.

    Zo zal het wel vaker gaan, een homo krijgt ruzie met een hetero, en de hetero gebruikt het woord flikker omdat het een standaard belediging is, en hij word opgepakt voor een "Hate crime"

    Dat word hier zo ook, en hoe weetje dat, omdat degene die homo's hier verdedigen, het niet eens interesseren dat mensen hun vrijheid om te spreken word belemmerd. Dat er voor de ene bevolkingsgroep verschillende regels gelden dan voor een andere. Dus tot die tijd dat dit veranderd:

    Fuck homo's


    Mooie manier van overdrijven sportsfan, maar de enige die nazistische regels krijgt opgelegd zijn niet-homo's.
    Jij geeft homo's hier de schuld van? Jij stemt zeker ook op de PVV omdat die buitenlanders het allemaal beter hebben in ons land

  22. #147
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Wil je de parade dan verbieden? En op welke gronde? Dat het niet normaal is? Klinkt als censuur!
    Verstoring openbare orde, aanstootgevend gedrag??


    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Als je op zondag in Bunschoten/Spakenburg/Staphorst etc. rondloopt zul je dat nog tegenkomen Sadix...
    voor de rest is dat zo achterhaald als de tering sinds de jaren 50 van de vorige eeuw.
    En voor de rest: iemand zei het al, die gaypride wordt ver van te voren aangekondigd..., je Hoeft het dus helemaal niet aan je kinderen uit te leggen..
    Ik krijg hier een beetje last van plaatsvervangende schaamte...
    Natuurlijk wordt het ruim van te voren aangegeven maar moeten de mensen die daar niet van gediend zijn en daar wonen dan maar de stad en hun huis uit ?

    Dus als ik nu aangeef dat ik volgende maand met 30 vrienden en vriendinnen laveloos dronken lallend schreeuwend,in strings een orgie houden op een boot en daarmee door de stad wil trekken omdat ik hetero ben , mag niemand zich daar wat van aantrekken. Ik heb het toch ruim van te voren aangegeven?

    Ontopic:
    Ik vindt dat je geaardheid en sport gescheiden moeten wezen en niets mag uitmaken.
    Je gedraagt en bent een sporter in een sportschool, niet meer en niet minder.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  23. #148
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    In Amerika heb je toch ook speciale bonden voor homo's, echt achterlijk. Leer je daar op de 100M sprint te zwabberen met je armpjes of leer je als coach met een lisp praten?

    En dan heb je in Nederland het C.O.C, dat laat al zien wat een zielige mensen de homogemeenschap leidden in Nederland. Ik vraag me af of het toeval is dat er cock staat. Lachwekkend die gasten, en homo's moeten dus niet zeuren over beeldvorming.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  24. #149
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Jij geeft homo's hier de schuld van? Jij stemt zeker ook op de PVV omdat die buitenlanders het allemaal beter hebben in ons land
    Je weet toch wel wie lobbied voor dat soort stalinistische regelgeving he?
    Zou de landbouw lobby of de energy lobby er achter zitten?

    Nee, het zijn uiteraard homo organisaties die voor deze sfeer hebben gezorgd. Of heb je een andere bron, slimmerd.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  25. #150
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Dat is net zo achterlijk als onderscheid maken tussen donkere en blanke mensen. Ieder mens is gelijkwaardig
    Blanke mensen pride?



    Donkere mensen pride??





    Ik vindt als je als ieder ander en gelijkwaardig beschouwd wilt worden, gedraag je dan ook als ieder ander.
    Mensen vechten tegen vooroordelen tegen (nu bijv.) homo's . Homo's zijn vies smerig en neuken alles wat los en vast zit.
    Wat ga je doen om dit te ontkrachten? met je vriendjes op een dildo boot in je string door Amsterdam
    waarom een gay pride , of een roze kermis etc etc..... zet je eigen niet in een apart hokje als je niet wilt dat andere je daar ook plaatsen.

    Nogmaals niets tegen homo's of bi maar die parades zijn voor mij nergens voor nodig.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •