MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 77 of 77
  1. #76
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by STERKE JERKE View Post
    Zou ook een verslagje willen lezen omtent de partij van Miles Simson vs Balgobind. Het gonst namelijk van de ruis dat die partij ten onrechte is verloren door Miles. De mensen die ik persoonlijk sprak zijn kenners van het kickboksen, waardoor ik nieuwsgierig word.
    Lastig te zeggen eigenlijk maar laat ik voorop stellen dat veel mensen Ajay Balgobind zwaar onderschat hebben voor aanvang van de partij. Veel mensen dachten al dat Simson met één been al in de halve finale stond. Simson is sterk als hij vanaf het begin de partij naar zijn hand kan zetten en zal dan domineren. Nu werd hij veel onderbroken door Balgobind die echt de slagenwisseling aanging. Was erg close en het wachten is op de beelden zodat iedereen zijn eigen oordeel kan vellen over de partij.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    amsterdam
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Weet niet waar dit verhaal vandaan hebt gehaald Tabrizie, maar slopen is toch een breed begrip. In de eerste twee ronden domineerde Miloud de partij, maar halverwege de derde ronde werd hij zwaar aangeslagen en werd gered door de bel. Doordat hij niet een staande 8-tellen tegen zich kreeg won hij de partij met 10-9, 10-9, 9-10. Als dit wel het geval was geweest, was het een onbelist geworden en zou een vierde (extra) ronde hadden moeten uitmaken wie de sterkte van de twee zou zijn om vervolgens door de gaan naar de halve finale;
    Klopt helemaal ik kreeg dit door van zijn vriendin die het weer doorkreeg van haar nicht in Suriname.
    Later kreeg ik van Milo te horen dat die Braziliaan de strekte man was waar hij tegen heft gestaan die avond en dat het een moeilijke pot was.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •