MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 58
  1. #26
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik sta hier heel positief over... Elke Nederlander die niet in de UFC zit is er één te weinig bij wijze van..

    dus... WAR Michael. Hoop dat je potjes kan breken daar.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #27
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Hij traint BJJ / grond sinds een paar maandjes bij Gracie Barra / Eindhoven
    Daar is het balletje aan het rollen gegaan in een ander temoo

    Het neemt niet weg dat de oudere trainers wel degelijk aan de basis hebben gestaan voor zijn succes

    Veel succes in de UFC!!

    p.s. Misschien komt er binnenkort een tweede Nederlander in de USA onder contract

  3. #28
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    p.s. Misschien komt er binnenkort een tweede Nederlander in de USA onder contract
    tell us more

  4. #29
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    p.s. Misschien komt er binnenkort een tweede Nederlander in de USA onder contract
    Laat het speculeren maar beginnen
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #30
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Ik gok dat dit iets te maken heeft met een nieuw op te richten team

  6. #31
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    alistair overheem

  7. #32
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Ik hoop Spong.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    succes kuiper! goed nieuws meer nederlanders in de ufc, maakt het toch weer ietsje leuker om naar te kijken!

  9. #34
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Belgenland
    Posts
    283
    vCash
    126000

    Default

    Heeft hij niet een lange tijd onder de vlag van JJF gevochten op BJJ tornooien?
    Ik zie hier nogal wat teamnamen voorbij komen....
    Team Perfect, GG, nu blijkbaar bij GB...
    Iemand die het precies weet?

    Natuurlijk super dat hij de UFC in gaat!
    Hoop dat hij er mooi kan doorgroeien en niet meteen voor de leeuwen wordt geworpen.
    Succes!

  10. #35
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Dus met welke gyms/teams heeft Remco goede connecties? ^^

    edit:naast gg
    Last edited by Asura; 26-08-2011 at 15:15.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  11. #36
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Dus met welke gyms/teams heeft Remco goede connecties? ^^

    edit:naast gg
    Haha, met welke niet?!

    Top voor deze jongen! Ik moet heel eerlijk bekennen, dat ik hem niet ken. Ik hoop dat dit ook perspectief biedt voor andere Nederlandse vechters. Iig gefeliciteerd Michael! Hopelijk gaan we nog veel van je horen!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  12. #37
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Kuipers is naast Struve toch al nummer twee?

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd voor Michael, alleen de manier waarop het is gebeurt verdiend geen schoonheidsprijs.
    Ik dacht namelijk altijd dat hij voor GG uitkwam omdat ik hem altijd zag trainen bij hun. Dus toen ik het las belde ik Martijn op om hem te feliciteren, tot mijn verbazing wist hij van niks!!

    Zij hebben dus zonder overleg via een ander kanaal een contract afgedwongen terwijl Martijn een contract had klaar staan bij een andere organisatie. Ik begrijp best wel dat het om je eigen carrière gaat maar om dit op deze manier te doen is niet echt sportief. Martijn baalde wel aangezien hij 2 jaar lang gratis met de wedstrijdgroep heeft mee getraind en hem niet eens op de hoogte stelt van het nieuws... Maar goed elk verhaal zal wel weer twee kanten hebben maar het blijft altijd leuk om een Nederlander te zien vechten in een grote organisatie.

  14. #39
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Gefeliciteerd voor Michael, alleen de manier waarop het is gebeurt verdiend geen schoonheidsprijs.
    Ik dacht namelijk altijd dat hij voor GG uitkwam omdat ik hem altijd zag trainen bij hun. Dus toen ik het las belde ik Martijn op om hem te feliciteren, tot mijn verbazing wist hij van niks!!

    Zij hebben dus zonder overleg via een ander kanaal een contract afgedwongen terwijl Martijn een contract had klaar staan bij een andere organisatie. Ik begrijp best wel dat het om je eigen carrière gaat maar om dit op deze manier te doen is niet echt sportief. Martijn baalde wel aangezien hij 2 jaar lang gratis met de wedstrijdgroep heeft mee getraind en hem niet eens op de hoogte stelt van het nieuws... Maar goed elk verhaal zal wel weer twee kanten hebben maar het blijft altijd leuk om een Nederlander te zien vechten in een grote organisatie.
    Als dat waar is is dat redelijk smerig

  15. #40
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    een kans om voor een 4 fight deal t krijgen bij UFC krijg je niet vaak... bij beide handen aanpakken, maybe was zijn gedachten ff niet @ gg...
    Hoelang geleden heeft hij @ GG getraind?
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan mij heel goed voorstellen dat iemand zo'n mogelijkheid niet laat schieten maar op z'n minst maak je dit bespreekbaar en overleg je zo'n stap. Als je eigen team niet in staat is om zo'n contract te krijgen dan kan je dit best kenbaar maken en zeggen dat er via een andere manier wel een mogelijkheid is om er te vechten. Dan zal een team of trainer nooit moeilijk kunnen doen want het gaat om je eigen succes.

    De vraag is echter wel, is hij wel klaar voor de UFC. Hij heeft weliswaar een undefeated record van 11-0 maar daar zitten niet echt aansprekende namen bij. Zie zo'n jonge liever eerst vechten in promoties buiten Europa aangezien die toch hoger staan aangeschreven. Maar ja dat is hetzelfde zeggen tegen Drenthe dat ie niet meteen naar Real moest gaan

  17. #42
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Vision View Post
    Heeft hij niet een lange tijd onder de vlag van JJF gevochten op BJJ tornooien?
    Ik zie hier nogal wat teamnamen voorbij komen....
    Team Perfect, GG, nu blijkbaar bij GB...
    Iemand die het precies weet?

    Natuurlijk super dat hij de UFC in gaat!
    Hoop dat hij er mooi kan doorgroeien en niet meteen voor de leeuwen wordt geworpen.
    Succes!
    Michael traint bij ons (Gracie Barra Eindhoven) sinds een paar maanden. Hij is met onenigheid weg gegaan bij JJF. Door de contacten die Jochem heeft opgedaan is het mogelijk gemaakt om voor de UFC te vechten. Wat hij natuurlijk dik verdient en ik weet zeker dat hij mooie dingen gaat laten zien.

  18. #43
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    dessel
    Posts
    592
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Feli Micheal! Als ik eerlijk ben ik ben ook benieuwd, ik had hem graag eerst zien vechten tegen andere ned. topvechters zoals Stringer, Manhoef enz..
    how!!! manhoef vind ik er echt over ...
    Kracht en eer!
    WWW.TEAMTOPFIGHTER.COM

  19. #44
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    dessel
    Posts
    592
    vCash
    126000

    Default

    michael is begonnen onder mij, heeft 10 partijen gedraaid onder Topfighter , en ik heb veel tijd in hem gestoken toen hij ging voor zwarte gordel judo , heb zelf met hem het examen mee afgelegd ,hij had een goed team achter hem ,hij is net hetzelfde bij ons weggegaan,zonder te verpinken en zonder respect voor zijn collega's...wel onder druk van papa want die betaalt alles...nu ik ben van mening als je een jongen niets meer kunt leren moet je samen overleggen hoe het verder moet, al moet je hem dan laten gaan...maakt niet uit zolang er overleg geweest is een er een beetje respect overblijft tov de trainer maar vooral tegenover je trainingsmakkers die er mee voor gezorgd hebben dat je beter werd....
    Als trainer leer je altijd bij, ook op menselijk vlak ....en dan verschieten ze als je als persoon afstand neemt.......Respect ,een les dat je zelf moet leren....of niet...
    Kracht en eer!
    WWW.TEAMTOPFIGHTER.COM

  20. #45
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Hij traint BJJ / grond sinds een paar maandjes bij Gracie Barra / Eindhoven
    Daar is het balletje aan het rollen gegaan in een ander temoo

    Het neemt niet weg dat de oudere trainers wel degelijk aan de basis hebben gestaan voor zijn succes

    Veel succes in de UFC!!

    p.s. Misschien komt er binnenkort een tweede Nederlander in de USA onder contract

    Dat klopt , maar we gaan er 3de Nederlander van maken. Want we mogen Stefan Struve niet vergeten.
    Zo zie je maar dat samenwerken zeer zeker vruchten afwerpt.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default


    Hij is dus in de ring net zo sportief als daar buiten?

    Tering wat gaat hij veel en veel te lang door. Om maar te zwijgen over de scheids die eerst een marathon moest lopen voordat hij er tussen kon.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    @PinPoint

    De scheids had er hier wel eerder tussen kunnen springen ja (de scheids lijkt even te twijfelen...), maar je kan het de vechter toch niet kwalijk nemen dat hij doorgaat totdat de scheids er tussen springt? Stel dat je stopt met G&P en je tegenstander krijgt tijd om te herstellen, dat kan je je wedstrijd kosten.

  23. #48
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    dessel
    Posts
    592
    vCash
    126000

    Default

    yep , maar ging wel snel , denk dat scheids even verrast was ...
    Kracht en eer!
    WWW.TEAMTOPFIGHTER.COM

  24. #49
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    leuke discussie dit, maar probeer ontopic te blijfen..
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  25. #50
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik kan mij heel goed voorstellen dat iemand zo'n mogelijkheid niet laat schieten maar op z'n minst maak je dit bespreekbaar en overleg je zo'n stap. Als je eigen team niet in staat is om zo'n contract te krijgen dan kan je dit best kenbaar maken en zeggen dat er via een andere manier wel een mogelijkheid is om er te vechten. Dan zal een team of trainer nooit moeilijk kunnen doen want het gaat om je eigen succes.
    Kan mij best voorstellen dat vechters ervoor kiezen om afstand te nemen van GG, na al die mediaberichten over een clash tussen de UFC/Strikeforce en GG. Je wil toch op het hoogste podium komen. Ook al blijkt dat nu wel weer mee te vallen, als ik andere threads zo lees. Maar dat je even samen om de tafel gaat zitten om netjes afscheid te nemen van een trainer die veel tijd en energie in je heeft gestoken, dat lijkt mij ook wel zo netjes en iig professioneel.

    Verder kan ik nooit zoveel met verhalen als "hij staat onder druk van papa, want die betaalt alles". Nogmaals niet professioneel om zo weg te gaan. Maar ook fijn voor michael dat zijn vader dat doet, en ik hoop dat hij daarmee nog beter in de UFC gaat presteren!

    Succes Michael!
    Last edited by basblue; 27-08-2011 at 00:31.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •