MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 3 of 3

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default Knock-out besteller !! Levensverhaal van Joop Gottmers



    Een heel gewone knul belandt in de drugshandel. Een zachtaardige jongen wordt kickbokskampioen. Zijn verhaal is niet bepaald geschikt voor watjes.
    Joop Gottmers groeide op als zoon van een cafe-eigenaar. Zijn leven werd een uitzichtloze keten van geweld, drugs, veel geld en diepe ellende. God greep in zijn leven in. Henk Stoorvogel trok op met deze ex-crimineel; samen schreven ze Joops verhaal op. Uitgave in samenwerking met St. Voorkom.
    Het rauwe levensverhaal van Joop Gottmers: kickbokser en ex-drugscrimineel


    Ik ontmoette afgelopen zondag Joop Gottmers, één van de allereerste kickboksers uit Brabant.
    Hij vertelde dat het boek over zijn leven Knock-out al aan de 7e druk bezig is. Gisteren kreeg ik van Joop zijn boek en ik moet eerlijk bekennen, ik ken er niet in stoppen te lezen. Het ware levensverhaal van joop Gottmers is echt imposant !! Bedankt Joop, voor je boek !!

  2. #2
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Ben sinds Hoost zijn boekie terug aan het lezen begonnen. Misschien koop ik die wel. Ik wacht nog steeds op het boek van P Aerts. Maar zijn K1 avontuur is nog niet gestopt, in tegenstelling tot K1 zelf...

    Kan niet meer wachten...

  3. #3
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Dordrecht
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default



    Joop Gottmers, ik en André Masseurs !!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •