MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default UFC 134 Videos downloaden

    Heeft iemand een linkje waar ik deze kan downloaden? Heb eindelijk een torrent binnen van 1,32 gig, moet er een pw op gebruikt worden....

    Heeft iemand een linkje? Of alle fights los downloaden is ook goed. Ben bang om uitslagen tegen te komen tijdens het zoeken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    PM met linkje gestuurd


  3. #3
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Iemand de filmpjes ook los om te downloaden? Moet de 4 of 5 main fights hebben.

    Fyodor, die van jou duurt nog 19 dagen en 41 minuten haha, heb mijn maatjes gister ook al teleur moeten stellen zonder filmpje. Heeft iemand anders de videos (Desnoods in parts) vanaf Youtube? Heb een youtube download programmatje, maar wil niet in de titel zien wie er wint hehe

  4. #4
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Toen gisteren rond 14 uur er nog geen UFC 134 in nieuwsgroepen stond, keek ik eens voor de verandering bij isohunt (bittorrent). Daar bleken enkele divx-versies te staan. Eén daarvan was binnen ongeveer 40 minuten gedownload en had geen wachtwoord nodig.

    Inmiddels staat UFC 134 wel in nieuwsgroepen.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Ok... nieuwsgroepen? Ik gebruik dat nooit.. Je bedoelt de losse gevechten of de main card? en hoe groot was ie?

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    heb en gisterenmiddag ook via torrent binnegehaald, klein uurtje was hij binnen (1,3gig), goede kwaliteit

  7. #7
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Op piratebay.org staan ze vaak heel snel online

  8. #8
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Ok... nieuwsgroepen? Ik gebruik dat nooit.. Je bedoelt de losse gevechten of de main card? en hoe groot was ie?
    Nieuwsgroepen is even te omslachtig om goed in het kort uit te leggen. Met een goedkoop apart abonnement (vb.16,50 3 maanden 25mbps in mijn geval) bij een nieuwsprovider (los van je internet-abbo) kun je allerlei zaken die in nieuwsgroepen gepost worden op volle snelheid downloaden. (vb. 5gb in 35 min. met it-abbo van 20 Mbps) Normaliter staan UFC's direct enkele uren na het evenement gepost en haal je de hele PPV-uitzending (maar ook de prelims van Spike) in HD-kwaliteit zo binnen. De divx-versie wordt vaak even later gevolgd door een 720p-versie.

    Gisteren was bij uitzondering bittorrent eerst.

  9. #9
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Hoe groot vergeet ik.

    DivX meestal ongeveer 2 keer 700 MB. 720-versie meerdere gb's

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Iemand de filmpjes ook los om te downloaden? Moet de 4 of 5 main fights hebben.

    Fyodor, die van jou duurt nog 19 dagen en 41 minuten haha, heb mijn maatjes gister ook al teleur moeten stellen zonder filmpje. Heeft iemand anders de videos (Desnoods in parts) vanaf Youtube? Heb een youtube download programmatje, maar wil niet in de titel zien wie er wint hehe
    Dan doe je toch iets niet goed, ik trok hem gister met 8MB/sec binnen en sta al een eeuwigheid te seeden met iets van 3MB/sec.


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •