MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Top Harmen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Beste Forum broeders,

    Ik Hyram Rodriguez, zou tegen Kuku Victor uitkomen konkken voor de Slamm caribean Title (zoals afgeproken met Milton van team Slamm). Ik heb zelf mijn ticket geboekt naar Aruba (want de promotors wilden alleen vanaf Aruba betalen) en op de dag dat ik van Aruba naar Suriname zou vliegen, geven ze door dat ze geen ticket hebben voor mij en dat het HELAAS niet meer gaat lukken. Ik ben dus al deze tijd op Aruba gebleven voor niks en dan leggen ze het niet eens uit aan de mensen die op deze wedstrijd zaten te wachten. Dit is een streek die ik niet zal vergeten. Kuku zit mensen op de internet uit te dagen voor hun titels, maar als ie zelf moet knokken loopt ie weg!!! Ik zit al een tijdje achter hem aan te lopen, maar volgens mij is ie beetje CHICKEN!!! ik hou niet van mensen uit dagen, maar ik wil dat iedereen weet dat deze partij ergens plaats zal vinden. Ik heb met verschillende promotors gesproken en ze beloofden mij het waar te maken.

    Mijn excusses als ik iemand heb gekwetst.

    Sportieve groeten,

    Hyram Rodriguez

  3. #28
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Nette reactie! Dit ondanks het feit dat ik zeker weet dat Kuku voor niemand wegloopt!
    Ik hoop in ieder geval dat het jou lukt die wedstrijd te regelen Hyram. Succes!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Mooi verslag Harmen!

  5. #30
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Surrender View Post
    Beste Forum broeders,

    Ik Hyram Rodriguez, zou tegen Kuku Victor uitkomen konkken voor de Slamm caribean Title (zoals afgeproken met Milton van team Slamm). Ik heb zelf mijn ticket geboekt naar Aruba (want de promotors wilden alleen vanaf Aruba betalen) en op de dag dat ik van Aruba naar Suriname zou vliegen, geven ze door dat ze geen ticket hebben voor mij en dat het HELAAS niet meer gaat lukken. Ik ben dus al deze tijd op Aruba gebleven voor niks en dan leggen ze het niet eens uit aan de mensen die op deze wedstrijd zaten te wachten. Dit is een streek die ik niet zal vergeten. Kuku zit mensen op de internet uit te dagen voor hun titels, maar als ie zelf moet knokken loopt ie weg!!! Ik zit al een tijdje achter hem aan te lopen, maar volgens mij is ie beetje CHICKEN!!! ik hou niet van mensen uit dagen, maar ik wil dat iedereen weet dat deze partij ergens plaats zal vinden. Ik heb met verschillende promotors gesproken en ze beloofden mij het waar te maken.

    Mijn excusses als ik iemand heb gekwetst.

    Sportieve groeten,

    Hyram Rodriguez
    Oei, ik hoop dat deze partij snel plaats vindt!!

  6. #31
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Surrender View Post
    Beste Forum broeders,

    Ik Hyram Rodriguez, zou tegen Kuku Victor uitkomen konkken voor de Slamm caribean Title (zoals afgeproken met Milton van team Slamm). Ik heb zelf mijn ticket geboekt naar Aruba (want de promotors wilden alleen vanaf Aruba betalen) en op de dag dat ik van Aruba naar Suriname zou vliegen, geven ze door dat ze geen ticket hebben voor mij en dat het HELAAS niet meer gaat lukken. Ik ben dus al deze tijd op Aruba gebleven voor niks en dan leggen ze het niet eens uit aan de mensen die op deze wedstrijd zaten te wachten. Dit is een streek die ik niet zal vergeten. Kuku zit mensen op de internet uit te dagen voor hun titels, maar als ie zelf moet knokken loopt ie weg!!! Ik zit al een tijdje achter hem aan te lopen, maar volgens mij is ie beetje CHICKEN!!! ik hou niet van mensen uit dagen, maar ik wil dat iedereen weet dat deze partij ergens plaats zal vinden. Ik heb met verschillende promotors gesproken en ze beloofden mij het waar te maken.

    Mijn excusses als ik iemand heb gekwetst.

    Sportieve groeten,

    Hyram Rodriguez
    LOL,

    Maar bedankt voor je reactie

  7. #32
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Grandioos verslag Harmen!

    Ouwe klussert

    http://i549.photobucket.com/albums/i...826/IMG_14.jpg
    Thanks Hendy, de lokale timmerman had aardige spullen, maar de arbeidsintensiteit en snelheid waarmee ze werken viel me toch enigszins tegen.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Verslag in de lokale krant, de Ware Tijd;


  9. #34
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Ten aanzien van de O&A topic heb ik de meeste zaken afgerond en deze zal van de week online verschijnen.

  10. #35
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ZOG
    Posts
    1.571
    vCash
    126000

    Default

    Top verslag Harmen!! Thanks, maar wat betekent Soema na Basi?

  11. #36
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Tov View Post
    Top verslag Harmen!! Thanks, maar wat betekent Soema na Basi?
    "Wie is de baas"? In het geval van het toernooi was dat de Italiaanse deelnamer Alessandro Campagna

  12. #37
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ZOG
    Posts
    1.571
    vCash
    126000

    Default

    Thanks, weer wat wijzer geworden.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    De partijen zullen waarschijnlijk spoedig verschijnen op FightstarTV, maar bij deze alvast een klein voorproefje van de avond waar de vechters aan het publiek werden voorgesteld; http://www.fightstartv.com/videos/in...mma-muay-thai/

  14. #39
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Opkomst en show van Victor "Tigri" Kuku in Suriname; http://www.fightstartv.com/videos/en...basi-2011-mma/

    Last edited by Richelieu; 05-09-2011 at 17:38.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Haha wat een mannetje die Kuku. Badr had vroeger ook van die lange opkomsten.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #41
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Haha wat een mannetje die Kuku. Badr had vroeger ook van die lange opkomsten.
    Klopt, maar het bleef ook bij een lange opkomst, zonder een showelement. In Nederland is het moeilijk voor te stellen, maar er zijn mensen in Suriname die echt voor de opkomst van Kuku naar de gala's van Slamm!! komen, als hij op de matchmaking staat.

  17. #42
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    cool verslag en ditto foto's

  18. #43

    Default

    Inmiddels ook online interview met Miles Simson http://www.fightstartv.com/videos/in...011-muay-thai/ en Demonstratie in de stad met interviews Ajay Balgobind,Anthony Kane en Alessio Smeriglio (Trainer van Alessandro Campagna http://www.fightstartv.com/videos/in...mma-muay-thai/

    Vanaf morgen de eerste gevechten online, waaronder de partij MMA Pro 72,5 Kg Kuku Victor (Team Slamm!!) vs Kleber Berkan (Strike Team)

  19. #44

    Default

    Inmiddels staan de kwartfinale's erop en vandaag komen de halve finale's online en een superfight en morgen de finale en andere superfight's.
    We krijgen veel vragen over de opkomsten of die ook online komen, deze zijn vanaf volgende week te zien met backstagebeelden erin verwerkt en interview's

    Met Sportieve Groet,

    FightstarTV

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •