MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ben erg benieuwd wil hem wel eens in actie zien, Spong ziet er trouwens ook goed uit
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #27
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat het best heel goed kan gaan met Tyrone als hij in de VS blijft trainen. Daar kan hij zich zo focussen en lopen zulke goede grondvechters rond om mee te rollen. En de een pakt het grondgevecht nu eenmaal makkelijker op dan de ander. Misschien is Tyrone wel de een. Zolang hij 'de grond' serieus neemt en hij zich de tijd geeft om zich voor te bereiden geef ik hem een goede kans. Ook tegen AO (op den duur).

  3. #28
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    Ik denk dat het best heel goed kan gaan met Tyrone als hij in de VS blijft trainen. Daar kan hij zich zo focussen en lopen zulke goede grondvechters rond om mee te rollen. En de een pakt het grondgevecht nu eenmaal makkelijker op dan de ander. Misschien is Tyrone wel de een. Zolang hij 'de grond' serieus neemt en hij zich de tijd geeft om zich voor te bereiden geef ik hem een goede kans. Ook tegen AO (op den duur).

    als je vriendjes bent met mo lawal en rashad evans komt dat rollen wel goed denk ik.

  4. #29
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    als je vriendjes bent met mo lawal en rashad evans komt dat rollen wel goed denk ik.
    Ik bedoel maar!

  5. #30
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Slimme zet van Spong, K1 is verleden tijd en er zit geen toekomst meer in.
    Spong is nog jong en erg getalanteerd, enigste wat ie hoeft te doen is blijven staan tegen de top worstelars en we hebben een nieuwe champ!

  6. #31
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    enigste wat ie hoeft te doen is blijven staan tegen de top worstelars
    Laat dat nu juist een significante eigenschap zijn die Spong (nog) niet beheerst. (althans, niet getest bij mijn weten)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  7. #32
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    enigste wat ie hoeft te doen is blijven staan tegen de top worstelars en we hebben een nieuwe champ!
    Zo klinkt het wel heel makkelijk :P

    Duurt denk zeker wel paar jaar voordat spong dat goed onder de knie heeft!

  8. #33
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Je kan precies hetzelfde zeggen bij de worstelaars... Als hij hem neer krijgt dan... Denk dat dat ook eerder het geval gaat worden.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  9. #34
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Nou, ik weet het niet..... het bokswerk is toch wel hele andere koek met die kleine handschoentjes.
    Vooral de dekking lijkt me een stuk lastiger, toch?

    Ik ben bang dat Tyrone niet weet wat hem overkomt als hij een tik aan de bats krijgt met die kleine handschoenen.
    Atletisch is hij natuurlijk wel en tallent voor vechtsport, jong, ik hoop echt dat het wat gaat worden!

  10. #35
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    op k-1 gebied (heavyweight) heeft ie t laatste jaar al flinke stappen in de goede richting gezet, hoop dat hij nog k-1 champ wordt, maar de stap zat er wel aan te komen.. in mma zit toch het geld en hij is ontzettend leergierig! ik denk dat hij het nog ver kan schoppen.. en hij kan nu kiezen voor LHW of HW!
    Like Yvel says: Train with the will to die!!

  11. #36
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat het wel een juiste keuze is van Spong als hij daadwerkelijk op MMA overgaat.
    Dat is toch wel DE vechtsport van het moment (en de komende jaren denk ik). Daar zit de roem en t geld.

    Geen flauw idee hoe hij het er vanaf zal brengen, maar ik juich het toe
    Staand maakt hij het echt iedereen erg moeilijk natuurlijk.

  12. #37
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    andersson silva is 1.90/1.92m
    die haalt de 185 al niet meer als naar een halter kijkt

    dus? Spong is volgens mij ook zo rond de 1.90 ... zag er iig uit alsof ie op gelijke hoogte staat met Hoost, ook van die lengte..

    en Silva traint net zoals elke moderne atleet echt wel met gewichten en andere conditionerings programma's... het geloof dat je niet met te veel weerstand kunt trainen omdat je ' te zwaar' of 'te sloom' zou worden stamt echt nog uit het stenen tijdperk aka de oud hollandsche kickboks cultuur

  13. #38
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ehmmmmm....als jij op een randje van haalbaar gewicht zit...heeft kirachttrainen echt wel invloed....

    dat heeft niks met oude kickbokscultuur te maken.....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  14. #39
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Tyrone moet inderdaad aan worsteltechnieken werken. Gewoon gaan vechten op LHW dan is hij sneller en kunnen we mogelijk iets van de oude tyrone terug zien. Voor BJJ moet je het naar mijn mening simpel houden. Gewoon leren controleren op de grond. neutraliseren en hip escapes bij het leven. Ingewikkelde submissions komen later wel.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  15. #40
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    15miljoen bondcoaches van het nederlands elftal is er niets bij... haha.. War Tyrone..
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  16. #41
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    ehmmmmm....als jij op een randje van haalbaar gewicht zit...heeft kirachttrainen echt wel invloed....

    dat heeft niks met oude kickbokscultuur te maken.....
    tuurlijk heeft 't invloed, maar 't gaat ook om het soort training en begeleiding in voedsel etc... vaak valt daar nog wel een en ander in aan te passen.. iets waar ze in amerika, denk ik, al een stuk verder mee zijn.. vooral vanuit de worstel cultuur met hun crazy weightcuts... het zal niet zo heel gezond zijn maar goed, je gewicht haal je wel... dan zit tyrone wel goed als ie met rashad evans en king mo traint...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •