MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    wat ik verwacht is niet hetzelfde als waar ik op zit te wachten . Dit onderwerp kan best besproken worden zonder dat de hele koran, hadith, whatever wordt doorgelicht..
    Dat lukt niet. Vooral niet in NL.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Asura,

    ik ken duizenden moslims, vreemd genoeg nog geen 1 die aan jou voorwaarden van een moslim moet voldoen.
    Ik ben ook in veel islamitische landen geweest, vreemd genoeg van niemand nog nooit een dergelijke verhaal gehoord.

    Dat brengt mij toch tot de conclusie, dat jij je bronnen nog is heeeeeeeeel goed door moet nemen en anders een vakantie boeken naar zo een land en het zelf is uit testen
    Home mtk-gym.nl


  3. #28
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    dat heb ik ook gelezen in verscheidene hadiths. alleen in de koran en bijbel worden ze niet allemaal vermeld omdat niet alle profeten een openbaring hadden. maar sommigen zijn gestuurt met mondelinge boodschappen of om de mensen etiketten te leren. wel zijn ze bewaart in de stamtree. als je wilt kan ik je een heel uitgebreide geven

    die heb ik nog van de tijd van djahiliya
    Het wordt idd in de Koran niet vermeld maar in heel veel hadiths wel.
    & Asura WTH praat jij allemaal over? Als je iets niet weet kom aub niet met onzin. Je hoeft niet over alles je mening te geven!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  4. #29
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Wat Facade al aangaf. Nu moet ik wel zeggen dat ik er niet zo'n problemen mee heb de discussie te zien gaan waar hij naartoe gaat.

    Ben al lang blij met de antwoorden die me gegeven zijn, en dat ik in ieder geval weet dat ik niet de enige ben die zo denkt.

    Nu ben ik er altijd vanuit gegaan dat ze, om maar ff Gerard Joling erin te verweven, er de kracht niet voor hadden. Nu heb ik 1 ding altijd al vreemd gevonden. De ouders van deze etters zullen toch wel weten dat hun zonen (en tevens dochters tegenwoordig), rare dingen ondernemen. De manier waarop ze zich kleden, wat ze doen en wat er op school behaald wordt (hoewel bij die laatste taal waarschijnlijk nog wel een belangrijke factor is). Waarom controleren zij hun kroost niet? Als ouder zie je toch wel wanneer je een etter aan het opvoeden bent? Als we al over opvoeding kunnen spreken...

    Waarom wordt er op zo'n grote schaal toegelaten dat de kinderen zo naar buiten blijven gaan? Je kan toch als volwassenen/ouder om je heen toch duidelijk signalen oppakken dat onder jou bevolkingsgroep er veel problemen worden veroorzaakt en dat hieronder je hele bevolkingsgroep lijdt?

  5. #30
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Het wordt idd in de Koran niet vermeld maar in heel veel hadiths wel.
    & Asura WTH praat jij allemaal over? Als je iets niet weet kom aub niet met onzin. Je hoeft niet over alles je mening te geven!
    Wat weet ik niet dan? Alles wat ik zei over Islamitische wetgeving klopt gewoon, en voor de rest had ik het over mijn eigen mening dat ik niet geloof, zoals moslims geloven dat Jezus het eens zou zijn met al de slachtingen van Mohammed. Dat is alles.

    Alleen Collosus lult zwaar uit zijn nek hier. Waarschijnlijk omdat hij een trol is of een serieuze geestelijke afwijking heeft.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  6. #31
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Wat Facade al aangaf. Nu moet ik wel zeggen dat ik er niet zo'n problemen mee heb de discussie te zien gaan waar hij naartoe gaat.

    Ben al lang blij met de antwoorden die me gegeven zijn, en dat ik in ieder geval weet dat ik niet de enige ben die zo denkt.

    Nu ben ik er altijd vanuit gegaan dat ze, om maar ff Gerard Joling erin te verweven, er de kracht niet voor hadden. Nu heb ik 1 ding altijd al vreemd gevonden. De ouders van deze etters zullen toch wel weten dat hun zonen (en tevens dochters tegenwoordig), rare dingen ondernemen. De manier waarop ze zich kleden, wat ze doen en wat er op school behaald wordt (hoewel bij die laatste taal waarschijnlijk nog wel een belangrijke factor is). Waarom controleren zij hun kroost niet? Als ouder zie je toch wel wanneer je een etter aan het opvoeden bent? Als we al over opvoeding kunnen spreken...

    Waarom wordt er op zo'n grote schaal toegelaten dat de kinderen zo naar buiten blijven gaan? Je kan toch als volwassenen/ouder om je heen toch duidelijk signalen oppakken dat onder jou bevolkingsgroep er veel problemen worden veroorzaakt en dat hieronder je hele bevolkingsgroep lijdt?
    ik heb dit voor mijn studie onderzocht en zal je later uitleggen hoe en wat. Ik ben echt kapot moe op dit moment.
    Home mtk-gym.nl


  7. #32
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd Sadik! Ik wacht 't af!

  8. #33
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lifen View Post
    Ik heb wat informatie nodig en zocht op Google voor. Ik bezocht elke pagina die kwam op de eerste pagina en deed nog geen relevante resultaat toen dacht ik om te controleren of de tweede en kreeg uw site. Dit is wat ik wilde!




    Nike Air Max 90 limited edition air collection



    spam? gast heeft zich nog niet eens voorgesteld en hij begint al te spammen

  9. #34
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Wat Facade al aangaf. Nu moet ik wel zeggen dat ik er niet zo'n problemen mee heb de discussie te zien gaan waar hij naartoe gaat.

    Ben al lang blij met de antwoorden die me gegeven zijn, en dat ik in ieder geval weet dat ik niet de enige ben die zo denkt.

    Nu ben ik er altijd vanuit gegaan dat ze, om maar ff Gerard Joling erin te verweven, er de kracht niet voor hadden. Nu heb ik 1 ding altijd al vreemd gevonden. De ouders van deze etters zullen toch wel weten dat hun zonen (en tevens dochters tegenwoordig), rare dingen ondernemen. De manier waarop ze zich kleden, wat ze doen en wat er op school behaald wordt (hoewel bij die laatste taal waarschijnlijk nog wel een belangrijke factor is). Waarom controleren zij hun kroost niet? Als ouder zie je toch wel wanneer je een etter aan het opvoeden bent? Als we al over opvoeding kunnen spreken...

    Waarom wordt er op zo'n grote schaal toegelaten dat de kinderen zo naar buiten blijven gaan? Je kan toch als volwassenen/ouder om je heen toch duidelijk signalen oppakken dat onder jou bevolkingsgroep er veel problemen worden veroorzaakt en dat hieronder je hele bevolkingsgroep lijdt?
    Dat komt om verschillende reden:

    Pa in koffiehuis/moskee, ma koken, boodschappen naar de park met vriendinnen. De opvoeding laten ze na het 6e levensjaar over aan zussen en broers.

    Wat ik ook heb gemerkt is dat de 1e en 2e generatie bepaalde signalen niet opmerkt. Nou staat een opgeschoren kop en bontkraag bijna altijd aan crimineel gedrag (althans hier in de schilderswijk). Pa en ma denken is gewoon 'mode'.

    Pa en ma herkennen geen sarcasme en zijn buitengewoon naïef. De Marokkaanse/Arabische cultuur kent nauwelijks sarcasme. Naïviteit omtrent gedrag van kinderen is ook schrikbarend. Ik zie bijv. geen straf bij vies woordgebruik, intimiderend gedrag etc. dit onder het mom van 'daar word hij hard van'

    Verder draagt de gangster(rap) cultuur ook bij aan vreemd gedrag. Liedjes over inbraken, overvallen wapenbezit is in trek bij jongeren. Dit zorgt voor kopie gedrag.

    Noem me een saaie piet, maar ik woon m'n hele leven in een KUT buurt die alleen maar KUTTER wordt.

  10. #35
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan ook een Godsdienst-psychologisch analyse geven, maar daar moet ik motivatie hebben

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •