MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 48 of 48
  1. #26
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Als Pique niet veel had in te brengen, waarom duurde het dan 5 ronden? Nogmaals, wacht eerst de beelden maar af. Drie jaar geleden werd ook geroepen dat Pique gesloopt werd, terwijl hij tot de knockdown licht voorstond op punten.
    het waren maar 3 rondes, althans dat had ik begrepen van een kennis van nieky. en het kan best zijn dat er 3jaar geleden overdreven is.. dat weet ik niet... maar degene die ik sprak is wel degelijk objectief. hij was ook degene die eerlijk toegaf dat nieky het heel moeilijk had tegen chahid aantal jaar terug en dat die toen heel blij mocht zijn dat hij dec. kreeg ipv een draw volgens hem en tegen souwer niks had in gebracht etc. het is zeker geen fanboy ofzo. hij heeft tegen mij gezegd dat pique de eerste ronde nog een klein beetje tegenstand kon brengen, 2e al helemaal niets tot vrij weinig en in de 3e had nieky het moeten afmaken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Het echte muaythai is altijd 5 rondes?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ben ook erg benieuwd naar de beelden, hoe dan ook felicitaties naar Niecky
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    3 ronden? Serieus? WTF.... lekkere Muay Thai league dan.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Het echte muaythai is altijd 5 rondes?
    yep

  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    3 ronden? Serieus? WTF.... lekkere Muay Thai league dan.
    Wat ik begreep heeft het vooral te maken met het feit dat de televisienetwerken niet akkoord gaan met 5x3 minuten, omdat anders de wedstijden niet allemaal in de zendtijd zouden vallen. Heel jammer, maar helaas heeft het K-1 wat dat betreft teveel stuk gemaakt. De poulewedstrijden zijn allemaal 3x3 minuten, maar de superbout tussen Buakaw en Warren was overigens wel 5x3 minuten.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Jammer voor Marco!!

  8. #33
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    dat mensen serieus dachten dat pique zou winnen... ik vind holzken van een echt veel hoger kaliber die erg onderschat wordt!
    Ik had dat zeker verwacht! Maar ik dacht ook dat het over 5 ronden ging, volgens mij heeft Marco een top condtitie. Nicky is sterker over 3 ronden dan over 5, Respect voor beiden!

  9. #34
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Op facebook verwijzen ze naar de site als je de gevechten terug wilt zien 'on demand'

    Op de site zelf kom ik er niet helemaal uit, maar je moet dus echt dokken om iets te kunnen zien blijkbaar

  10. #35
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    wat ik begrepen heb zijn de alleen de poule wedstrijden 3x3

  11. #36
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Op facebook verwijzen ze naar de site als je de gevechten terug wilt zien 'on demand'

    Op de site zelf kom ik er niet helemaal uit, maar je moet dus echt dokken om iets te kunnen zien blijkbaar
    Derde filmpje, vanaf 40 min. - MMALinker: Muay Thai Premier League Stars and Stripes

  12. #37
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Als we allemaal het filmpje hebben bekeken wil ik nog wel weer de mensen horen dat Pique gesloopt zou zijn. Alleen in de laatste 40 seconden van de derde ronde komt die hoge trap van Holkzen eruit, waardoor Pique 8 tellen moet nemen en Holkzen echt aan kan zetten met een mooie spinning backfist en echt Pique onder druk zet. Voor de rest een mooie partij met twee vechters die aan elkaar gewaagd en scherp waren.

  13. #38
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Nicky is sterker over 3 ronden dan over 5
    Waar baseer jij dat op?
    Nieky heeft 4 jaar geleden 1 x een partij over 5 ronde gevochten en daarvoor 3x in 2003 ofzo

  14. #39
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TommieWeber View Post
    Laat ik eerlijk zijn pique deed het goed maar kwam gewoon te kort ja ik ben holzken fan maar als jullie de partij zien geven jullie mij ook wel gelijk dat nieky alle 3 de ronden op zijn naam geschreven heeft (deze partij is door het gala uitgeroepen tot mooiste partij vd avond) het was een technish hoogstandje met een mooi einde in de derde ronde een gesprogen knie van holzken liet pique wankelen en als ik me niet vergis was het een linker hoek en een rechtse hoge trap die fataal werden.
    Pique kwam nog overreind en heeft de laatste 30seconden nog uitgevochten
    Hoop snel de beelden nog een x te zien!
    Ik kijk zojuist de partij en het beeld dat geschetst word dat Macro tekort kwam klopt totaal niet. Als je naar de eerste 2 rondes kijkt gaan deze gewoon gelijk en was Marco juist de aanzetter in de 3e ronde. Ernesto Hoost zei letterlijk (voor de 8 tellen) dat die ronde naar hem toe zou gaan. Uiteindelijk vecht Marco wederom verschrikkelijk dom en neemt weer in de laatste seconden van een partij 8 tellen. Kijk naar de uitslag: majority decision Houdt in dat je niet gesloopt kan zijn.

    Mijn conclusie: Nieky wint omdat Marco niet op z'n Thais, maar K-1 georienteerd vocht. Eerlijk is eerlijk Pique vocht gewoon dom.
    In m'n eerdere posts zei ik nog letterlijk dat hij Nieky z'n benen eraf moest trappen en dit had hij 3 rondes lang moeten doen, net als clinchen en werpen.

    Gefeliciteerd kamp Holzken.

  15. #40
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Nieky is geen seconde in gevaar geweest, en wat je Hoost al hoorde zeggen, als Pique een keer door kwam zat er niet genoeg power in om een KO te forceren.
    Nu ik de beelden gezien heb is het overdreven om te zeggen dat Nieky zijn tegenstander gesloopt heeft.
    Toch weer een goede win voor Holzken, hij blijft altijd gevaarlijk.
    Eerlijk gezegt had ik wel verwacht dat Nieky de partij voortijdig zou beslissen, want laten we eerlijk wezen, Pique is een goede vechter, maar welke topper heeft ie nou verslagen? Joeri Mes die op zijn retour was, dat is de enige.

    Wat ik ook wel grappig vond was dat er vele zeiden dat Pique hem helemaal zou pakken op Thaise regels omdat Holzken daar geen tot weinig ervaring mee heeft.
    LOL, Golden Glory en geen ervaring met Thaise regels, ik denk dat als je getraint kan worden door Ramon Dekker dat je al 1-0 voor staat

    Weet iemand toevallig de volgende tegenstander van Holzken?
    Last edited by justsomeone; 04-09-2011 at 16:48.

  16. #41
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Nieky is geen seconde in gevaar geweest, en wat je Hoost al hoorde zeggen, als Pique een keer door kwam zat er niet genoeg power in om een KO te forceren.
    Nu ik de beelden gezien heb is het overdreven om te zeggen dat Nieky zijn tegenstander gesloopt heeft.
    Toch weer een goede win voor Holzken, hij blijft altijd gevaarlijk.
    Eerlijk gezegt had ik wel verwacht dat Nieky de partij voortijdig zou beslissen, want laten we eerlijk wezen, Pique is een goede vechter, maar welke topper heeft ie nou verslagen? Joeri Mes die op zijn retour was, dat is de enige.

    Wat ik ook wel grappig vond was dat er vele zeiden dat Pique hem helemaal zou pakken op Thaise regels omdat Holzken daar geen tot weinig ervaring mee heeft.
    LOL, Golden Glory en geen ervaring met Thaise regels, ik denk dat als je getraint kan worden door Ramon Dekker dat je al 1-0 voor staat

    Weet iemand toevallig de volgende tegenstander van Holzken?
    Kun je ook vertellen wanneer Marco behalve de 8 tellen in gevaar is geweest? Ik doe een gok: Geen enkele keer

    Zeg je er ook 'even' bij dat er aan het einde verteld werd dat Nieky de partij 'gestolen' heeft? Mijns inziens een kopie van 2008. Uiteraard moet je wel de kans om iemand neer te halen benutten.

    Mee eens: toppers heeft hij niet verslagen, wel altijd nipt van verloren. Welke topper(s) heeft Nieky verslagen? Ik zeg: Cosmo.

    Chahbari heeft hij van verloren, maar dat weet iedereen. En niet zeggen dat Nieky beter was aub. Murthel is geen topper en gezien de puntentelling had Nieky ook hier niet kunnen winnen. Maar ja, eigen gala he....

    Laten we hier niet meer over ouwehoeren. Partij is geweest, Nieky wint weer en GG en haar aanhanger is blij. Kijken of hij nu het toernooi ook kan winnen.

    Van mij mag hij in de finale tegen Yod komen te staan ;-)

  17. #42
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post

    Wat ik ook wel grappig vond was dat er vele zeiden dat Pique hem helemaal zou pakken op Thaise regels omdat Holzken daar geen tot weinig ervaring mee heeft.
    LOL, Golden Glory en geen ervaring met Thaise regels, ik denk dat als je getraint kan worden door Ramon Dekker dat je al 1-0 voor staat
    ......
    Daar had ik ff niet aan gedacht....Stupid me.

  18. #43
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sloper View Post
    Kun je ook vertellen wanneer Marco behalve de 8 tellen in gevaar is geweest? Ik doe een gok: Geen enkele keer

    Zeg je er ook 'even' bij dat er aan het einde verteld werd dat Nieky de partij 'gestolen' heeft? Mijns inziens een kopie van 2008. Uiteraard moet je wel de kans om iemand neer te halen benutten.

    Mee eens: toppers heeft hij niet verslagen, wel altijd nipt van verloren. Welke topper(s) heeft Nieky verslagen? Ik zeg: Cosmo.

    Chahbari heeft hij van verloren, maar dat weet iedereen. En niet zeggen dat Nieky beter was aub. Murthel is geen topper en gezien de puntentelling had Nieky ook hier niet kunnen winnen. Maar ja, eigen gala he....

    Laten we hier niet meer over ouwehoeren. Partij is geweest, Nieky wint weer en GG en haar aanhanger is blij. Kijken of hij nu het toernooi ook kan winnen.

    Van mij mag hij in de finale tegen Yod komen te staan ;-)
    Voor die 8 tellen is hij niet in gevaar geweest, het gaat erom dat Marco wel in gevaar is geweest en Nieky niet.
    Erg raar hoe je een partij kan stelen als ronde 1 en 2 een draw waren en je je tegenstander in de 3e een 8 count geeft.

    Chahbari heeft die van verloren? daar zijn blijkbaar de meningen over verdeeld, kan je wel makkelijk zeggen `eigen gala`, maar dat is een beetje goedkoop scoren he.
    Groenhart staat nog niet aan de top, maar dat komt nog wel.
    De rest van de toppers die hij verslagen heeft zijn: Chahid, Keastner, Cosmo zo uit mijn hoofd.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Voor die 8 tellen is hij niet in gevaar geweest, het gaat erom dat Marco wel in gevaar is geweest en Nieky niet.
    Erg raar hoe je een partij kan stelen als ronde 1 en 2 een draw waren en je je tegenstander in de 3e een 8 count geeft.

    Chahbari heeft die van verloren? daar zijn blijkbaar de meningen over verdeeld, kan je wel makkelijk zeggen `eigen gala`, maar dat is een beetje goedkoop scoren he.
    Groenhart staat nog niet aan de top, maar dat komt nog wel.
    De rest van de toppers die hij verslagen heeft zijn: Chahid, Keastner, Cosmo zo uit mijn hoofd.
    Nogmaals ik ben erg blij voor je.. Nu het toernooi winnen en dan geef ik je een applaus.

    De definitie van een partij 'stelen' snap je ook echt niet, he? Ik ga het je uitleggen: Nieky pakt in de laatste minuut z'n 8 tellen in een ronde waarop hij totdat moment achter stond. Zonder die 8 tellen had hij verloren. Je zegt het gelukkig zelf al dat de eerste 2 ronde onbeslist waren.

    Alleen Cosmo is een topper. De rest niet en dat gaan ze geen van allen ook worden durf ik hier hardop te zeggen. Marco won trouwens ook van Chahid ;-) Wel verloor hij van Keastner.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Nieky is geen seconde in gevaar geweest, en wat je Hoost al hoorde zeggen, als Pique een keer door kwam zat er niet genoeg power in om een KO te forceren.
    Nu ik de beelden gezien heb is het overdreven om te zeggen dat Nieky zijn tegenstander gesloopt heeft.
    Toch weer een goede win voor Holzken, hij blijft altijd gevaarlijk.
    Eerlijk gezegt had ik wel verwacht dat Nieky de partij voortijdig zou beslissen, want laten we eerlijk wezen, Pique is een goede vechter, maar welke topper heeft ie nou verslagen? Joeri Mes die op zijn retour was, dat is de enige.

    Wat ik ook wel grappig vond was dat er vele zeiden dat Pique hem helemaal zou pakken op Thaise regels omdat Holzken daar geen tot weinig ervaring mee heeft.
    LOL, Golden Glory en geen ervaring met Thaise regels, ik denk dat als je getraint kan worden door Ramon Dekker dat je al 1-0 voor staat

    Weet iemand toevallig de volgende tegenstander van Holzken?
    Geen idee wat de volgende tegenstander van Holzken gaat worden, er word gewerkt in een poule systeen dus het is even afwachten wie de organisatie naar voren gaan schuiven voor het volgende evenement. Vind het jammer dat Pique verloren heeft, maar goed Holzken was gewoon beter, alleen om nu te beredeneren dat Pique van geen ene topper heeft gewonnen slaat nergens op. In het verleden heeft hij inderdaad van veel topvechters verloren zoals Yodsaenklai, Buakaw, Naruepol, Diesellek, Malaipet en Petrosyan maar afgezien van het feit dat het allemaal erg mooie technische partijen waren, in veel gevallen close heeft Pique echt een waslijst van topjongens verslagen; Chahid, Lima, Gunyar, Main, Mes, el Boustati, Ngimbi en "the Preacher" Mcfie etc etc.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Geen idee wat de volgende tegenstander van Holzken gaat worden, er word gewerkt in een poule systeen dus het is even afwachten wie de organisatie naar voren gaan schuiven voor het volgende evenement. Vind het jammer dat Pique verloren heeft, maar goed Holzken was gewoon beter, alleen om nu te beredeneren dat Pique van geen ene topper heeft gewonnen slaat nergens op. In het verleden heeft hij inderdaad van veel topvechters verloren zoals Yodsaenklai, Buakaw, Naruepol, Diesellek, Malaipet en Petrosyan maar afgezien van het feit dat het allemaal erg mooie technische partijen waren, in veel gevallen close heeft Pique echt een waslijst van topjongens verslagen; Chahid, Lima, Gunyar, Main, Mes, el Boustati, Ngimbi en "the Preacher" Mcfie etc etc.
    Ok, dus dat is nog even afwachten dan.
    Ik hoop op weer een mooie partij voor Nieky.
    Verder zal ik niet meer ingaan op de partijen die Pique gevochten heeft in het verleden, want heb hem denk ik inderdaad wat te kort gedaan met mijn eerdere post.
    In het geval van Holzken is het voor mij soms wat moeilijk om objectief te blijven.

  22. #47
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Is er al een video te zien van goede kwaliteit?

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Pas net de partij kunnen zien. Mooie pot tussen twee vechters die goed aan mekaar gewaagd zijn. En net als een paar jaar geleden heeft Nieky de scherpte en het vermogen om op het juiste moment toe te slaan en de partij naar zich toe te trekken. En dat is een kwaliteit die een vechter bezit.

    Ik had idd ook de voorspelling dat de partij gelijk op zou gaan en Marco door zijn grotere fmt ervaring net wat meer Thaise punten zou binnen slepen. Iig heeft Nieky laten zien goed uit de voeten de kunnen nu met FMT rules.

    Maar beide behoren tot mijn favoriete vechters en beide hebben wel degelijk vele toppers verslagen. Bij Marco wil ik nog toevoegen dat hij bv als eerste farang van Samkor won toe deze nog top was.

    Kan nog spannend worden van Jordan Watson is een hele goeie vechter. En Ky Hollenbeck ken ik niet maar met 24-0,17 KO zal ie wel wat kunnen! Gaat nog veel genieten worden komende tijden.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •