MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28
  1. #1
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    339
    vCash
    126000

    Default Fedor vecht dit jaar nog in Rusland.

    Heavyweight icon, Fedor Emelianenko (31-4, 1NC) will fight in his homeland of Russia sometime this fall according to manager, and M-1 Global President, Vadim Finkelstein.
    A report from M-1Global.com, from Finkelstein, has the former No. 1 heavyweight agreeing to a bout in late fall against an unnamed opponent at an unnamed event, not vague at all.
    “Fedor is going to fight in late fall in Russia, we have already reached all the necessary agreements on his fight”
    Date, place and opponent will be announced soon.
    This will be Fedor’s first pro-fight in Russia since April of 2007, where he earned a first round submission win over Matt Lindland at a BodogFight: Clash of Nations event.
    The Russian has run into some hard times, suffering three straight losses which has seen him released by the Strikeforce promotion.
    The first defeat in that streak was to Fabricio Werdum via triangle choke in June of 2010, then to Antonio ‘Bigfoot’ Silva in February of this year via second round TKO (Doctor Stoppage) in the Strikeforce Heavyweight Grand Prix Quarterfinals, and finally a first round TKO loss to Dan Henderson in July.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    hoop wel op een tegenstander van formaat
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Wat zou dan een 'tegenstander van formaat' zijn in dit geval?

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Wat zou dan een 'tegenstander van formaat' zijn in dit geval?
    HMC rematch, Butterbean, Bob Sapp, Zuluzinho rematch, dat zijn echt tegenstanders van formaat
    Meer waarschijnlijk: iemand als Randleman, Rico Rodriguez of Jeff Monson...


  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    hoop wel op een tegenstander van formaat
    Dream on.... M1 global zal alles uit de kast trekken om een winst zeker te stellen... reken maar op een giant tomato can.


  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    HMC rematch, Butterbean, Bob Sapp, Zuluzinho rematch, dat zijn echt tegenstanders van formaat
    Meer waarschijnlijk: iemand als Randleman, Rico Rodriguez of Jeff Monson...
    Is Randleman laatst niet gestopt na zijn verliespartij? Of was dat de teleurstelling die sprak? En Rodriguez heeft ook net weer verloren.... Hopelijk wordt het idd Monson. Als Fujita nog een beetje in vorm is, zou ik die rematch ook nog best willen zien.

  7. #7
    Join Date
    May 2009
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Yvel?

  8. #8
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Essen (Duitsland)
    Posts
    768
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Wat zou dan een 'tegenstander van formaat' zijn in dit geval?
    Dit zal het best mogelijke matchup zijn: Cole Konrad MMA Stats, Pictures, News, Videos, Biography - Sherdog.com


  9. #9
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    mogen bellator vechters dan zomaar voor m-1 vechten?

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Breugem View Post
    Yvel?
    Awesome! Lijkt me een vette partij.

  11. #11
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    alsjeblieft geen Yvel... veels te makkelijk voor Fedor. Jeff Monson is de enige serieuze die me zo te binnen schiet.

  12. #12
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Arlovsky voor de rematch. Heeft Fedor een goeie kans om te winnen en heb je gelijk alle russen die het willen zien. Daarbij heeft Arlovsky zelfs een kans op het moment.
    Valentijn Overeem is gecut door Strikeforce die heeft dus ook niets te doen en kan ook wel komen melden gok ik zo.
    Josh Barnett zal het ook wel willen als hij niets te doen heeft.
    Todd Duffee heeft ook niets te doen. zijn Amerikanen mogelijk ook wel geintresseerd om te zien.
    Tim Silvia heeft laatst ook weer gewonnen dus wie weet kan die wel nog een kans krijgen haha.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Arlovsky voor de rematch. Heeft Fedor een goeie kans om te winnen en heb je gelijk alle russen die het willen zien. Daarbij heeft Arlovsky zelfs een kans op het moment.
    Valentijn Overeem is gecut door Strikeforce die heeft dus ook niets te doen en kan ook wel komen melden gok ik zo.
    Josh Barnett zal het ook wel willen als hij niets te doen heeft.
    Todd Duffee heeft ook niets te doen. zijn Amerikanen mogelijk ook wel geintresseerd om te zien.
    Tim Silvia heeft laatst ook weer gewonnen dus wie weet kan die wel nog een kans krijgen haha.

    Valentijn heeft niks te zoeken tegen Fedor. Ik denk dat ze een lichte tegenstander zoeken dus niet monson

  14. #14
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    hmmm. Hoe bedoel je dit nu Micha. Heeft Fedor niets te zoeken tegen Valentijn met z'n "grote" vechtershart of is Fedor een brug te ver voor Valentijn altijd nog...??
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  15. #15
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    fedor is een brug te ver, maar dat is zelfs kimbo op mma regels. laten ze bij GG nog eerst valentijn uitleggen dat je moet tappen als je in een armklem zit ofzo en niet punches ofzo... het is maar goed dat hij geen k-1 doet ofzo want tappen lukt met die handschoenen niet.. wat zou die dan moeten doen eigenlijk?? de ring uitstappen en heel hard wegrennen?

  16. #16
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    fedor is een brug te ver, maar dat is zelfs kimbo op mma regels. laten ze bij GG nog eerst valentijn uitleggen dat je moet tappen als je in een armklem zit ofzo en niet punches ofzo... het is maar goed dat hij geen k-1 doet ofzo want tappen lukt met die handschoenen niet.. wat zou die dan moeten doen eigenlijk?? de ring uitstappen en heel hard wegrennen?
    jij bent toch die jongen die naaktfoto's naar jonge meisjes had gestuurd ?

  17. #17
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    fedor is een brug te ver, maar dat is zelfs kimbo op mma regels. laten ze bij GG nog eerst valentijn uitleggen dat je moet tappen als je in een armklem zit ofzo en niet punches ofzo... het is maar goed dat hij geen k-1 doet ofzo want tappen lukt met die handschoenen niet.. wat zou die dan moeten doen eigenlijk?? de ring uitstappen en heel hard wegrennen?
    Vind dit een beetje laag.
    Valentijn heeft altijd goede partijen gevochten.
    En idd tappen op strikes ligt niet bij iedereen goed, maar hij heeft nog wel wat langer zijn hersens nodig, dus als je merkt dat je er niet meer uitkomt dan kan je beter tappen, dan misschien wel nog meer klappen eten en beschadigingen oplopen.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    jij bent toch die jongen die naaktfoto's naar jonge meisjes had gestuurd ?
    haha vertel

  19. #19
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    jij bent toch die jongen die naaktfoto's naar jonge meisjes had gestuurd ?
    ja sorry ik wist niet dat jouw zusje onder 18 was... tegen mij zij ze toen we in bed lagen dat ze 19 was. maar goed dat je het zegt ik dacht al bij mezelf wat krijg ik 'm bij haar moeilijk erin..

  20. #20
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ja sorry ik wist niet dat jouw zusje onder 18 was... tegen mij zij ze toen we in bed lagen dat ze 19 was. maar goed dat je het zegt ik dacht al bij mezelf wat krijg ik 'm bij haar moeilijk erin..
    Jij mag ook wel eens en opfris cursus Nederlands pakken zeg.

  21. #21
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    doe maar gebruiken dan

  22. #22
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ja sorry ik wist niet dat jouw zusje onder 18 was... tegen mij zij ze toen we in bed lagen dat ze 19 was. maar goed dat je het zegt ik dacht al bij mezelf wat krijg ik 'm bij haar moeilijk erin..
    helaas voor je heb ik geen zusje, wel heb ik een broer, lief van je dat je hem "gezelschap hebt gehouden"

  23. #23
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ja sorry ik wist niet dat jouw zusje onder 18 was... tegen mij zij ze toen we in bed lagen dat ze 19 was. maar goed dat je het zegt ik dacht al bij mezelf wat krijg ik 'm bij haar moeilijk erin..
    Ik heb tegenwoordig gewoon een streepje op me deur staan op ongeveer 1.20. Als ze daaronder zit dan ga ik er meestal vanuit dat ze minderjarig zijn. Als ze daarboven zitten kan ik alleen maar vragen voor de zekerheid, dan krijg je meestal ook nog een bijdehand antwoord waar ze hun vingers gaan tellen. Dan niet toch, meer dan vragen kan ik ook niet doen.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  24. #24
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ONTOPIC!

    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #25
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    misschien een keer de leden aanpakken die als eerst offtopic gaan ipv het telkens on-topic roepen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •