MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Thumbs up Interessant mbt KWF collecteurs!

    http://kwfkankermaffia.wordpress.com/

    Ik heb deze site eens goed bekeken en gelezen,
    en ik vind het wel een duidelijk verhaal!

    Alles lijkt altijd zo 'goed', maar ik raad iedereen aan om
    deze blog te bkijken en zeker ook dat filmpje onderaan
    de pagina (2minuten maar)

    Het zal je zeker aan het denken zetten!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  2. #2
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    *Om en nabij 80% van de beschikbare middelen wordt aangewend voor wetenschappelijk onderzoek, onderwijs en opleidingen. Circa 20% wordt aangewend voor voorlichting en patiëntenbegeleiding.
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  3. #3
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Tsja ik ben nou niet echt onder de indruk... KWF is het enige waar ik wat aan geef, mede door mijn budget. Maar ik ben nou niet echt van plan om daarmee te gaan stoppen.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Preventie werkt toch niet. Je kan niks aan de burgers opdringen doormiddelvan reclame spotjes en mooie praatjes.

    Er zal toch in wetenschap moeten worden geďnvesteerd als je ooit verder wil komen met iets. Anders hadden we nu nog in de middeleeuwen geleefd.

  5. #5
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Preventie werkt niet?
    Er zijn toch al heel wat minder rokers geloof ik.
    Dan zal zeker schelen.

    Zonder preventie zal je nooit iets kunnen minderen,
    want dan komt er steeds weer een stroom nieuwe patienten aan.

    Kanker KRIJG je ook niet ineens (meestal), vaak heb je zelf ook
    een aandeel erin. Als je weet wat eraan bijdraagt kun je voor jezelf
    keuzes maken van vind ik het waard.
    Die info is er te weinig.

    en in wetenschap moet zeker worden geinvesteerd, MAAR de wetenschap
    hoe kanker kan worden genezen is er al!
    Er ZIJN bestaande behandelingen, maar die krijgen de kans niet omdat ze
    onderdrukt worden door die miljaren industrie met hun chemo etc.

    Dat wil deze blog dus duidelijk maken en ik vind dat wel een goede zaak
    Als het KWF al 60 jaar bezig is, en nog steeds zitten we met decennia oude chemo
    en het aantal kankerpatienten wordt alleen maar meer,
    terwijl er ondertussen betere therapien zijn die niet worden erkend / gesteund..
    kunnen zulke organisaties echt de pot op.
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  6. #6
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Evilman View Post
    en in wetenschap moet zeker worden geinvesteerd, MAAR de wetenschap
    hoe kanker kan worden genezen is er al!
    Er ZIJN bestaande behandelingen, maar die krijgen de kans niet omdat ze
    onderdrukt worden door die miljaren industrie met hun chemo etc.

    Dat wil deze blog dus duidelijk maken en ik vind dat wel een goede zaak
    Als het KWF al 60 jaar bezig is, en nog steeds zitten we met decennia oude chemo
    en het aantal kankerpatienten wordt alleen maar meer,
    terwijl er ondertussen betere therapien zijn die niet worden erkend / gesteund..
    kunnen zulke organisaties echt de pot op.
    Ja dat is dus de vraag. De bewering wordt gedaan, maar klopt die ook? Ik zie nergens enige vorm van wetenschappelijke onderbouwing voor de stelling dat er al behandelingen bestaan. Hoe vaak hoor je wel niet uit omgeving dat mensen uitbehandeld zijn maar toch op hoop van zege deelnemen aan een experimentele behandeling. Helaas ook vaak zonder resultaat. Ik ben geen dokter, maar ik vertrouw erop dat die mensen naar eer en geweten handelen. Ik ga ook niet proberen zelf een duit in het zakje te doen over wat de beste benadering is voor deze ziekte, ik heb der namelijk geen verstand van. Waarschijnlijk degene die dat blog geschreven heeft ook niet. Blogs zijn in die zin een bron van verderf omdat iedereen z'n geleuter en hersenspinsels er maar op kwakt.

    Daarnaast vind ik het onredelijk om te zeggen dat het KWF al 60 jaar bezig is zonder resultaat. Die mensen doen daar vast hun best en je hebt gewoon te maken met ongelooflijk ingewikkelde materie.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Als je onderbouwing wilt kan ik je aanraden om de films die op die blog staan eens te bekijken.
    Kost wel wat moeite, maar als je benieuwd ben heb je daar wel je antwoorden.

    1 zon filmpje over DCA toont aan dat omdat op 1 stof geen patent gemaakt kan worden niemand
    er iets mee doet. Want waarom zou je mensen genezen met iets waar je niets aan verdient.
    (zo gaat het dus in de kankerindustrie)

    De andere film over bruzynski laat zien hoe hij door de industrie wordt tegengewerkt met rechtzaken
    omdat ook hij mensen geneest, terwijl hij patent heeft op zijn manier. Dus niemand anders kan er aan
    verdienen. Dat wil de industrie ook al niet.
    Je ziet daar ook dat de FDA in de rechtzaal niet tegenspreekt dat zijn behandeling werkt, maar ze proberen
    hem gewoon kapot te maken.

    Goede behandelingen voor kanker zijn er.
    Het is geen kwestie van meer geld pompen in onderzoek...

    Het is een kwestie van sterk genoeg zijn (als regering en organisaties) om te kiezen voor de mensen ipv
    voor de mensen die de touwtjes in handen hebben, die al dat geld (het KWF investeerd met 144miljard in andere bedrijven!)
    binnenharken van overheden en onwetende mensen die het goed bedoelen. doodzonde.

    En sterk kun je zijn als je ook de andere kant van het verhaal kent..
    daarom steun ik zon blog
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  8. #8
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ok, nouja je moet denken wat je wilt natuurlijk. Ik ben terughoudend om hierin inhoudelijk een mening over te vormen. Ik geloof best dat de zorgverzekeringswereld een te grote vinger in de pap heeft en dat daardoor ontwikkelingen te langzaam komen etcetera. Ik heb echter wat moeite met het hele complotidee.

    Nogmaals: ik geloof dat doktoren niet blindelings een behandeling toepassen, maar ook kennis hebben over de precieze inhoudelijke werking en bedoeling. Met andere woorden zij hebben hiervoor geleerd en gestudeerd en begrijpen beter dan wij waarom een bepaalde behandeling toegepast moet worden. Het lijkt mij daarom sterk dat bewust een lijn gevolgd wordt die geen resultaat heeft.

    144 miljard, ik neem aan dat dat een typefout is...? waar haal je überhaupt dat bedrag vandaan. Ter vergelijking: de inkomsten en uitgaven van de Nederlandse overheid liggen rond de 250 miljard...

  9. #9
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Kanker krijg je. Daar kun je meestal zelf niks aan doen.

    Wat jij doet is het omdraaien, jij zegt dat de meeste mensen kanker kunnen voorkomen en dat het eigenlijk hun eigen schuld is. (Longkanker door roken daargelaten)

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    De meeste kanker kan je niks aan doen maar aan somige kanker ligt het toch aan je levenswijze long kanker, keel kanker[roken] blinde darm kanker[dikheid].

  11. #11
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Zover ik weet vergroot je levenswijze de kans op kanker.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #12
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Kanker krijg je. Daar kun je meestal zelf niks aan doen.

    Wat jij doet is het omdraaien, jij zegt dat de meeste mensen kanker kunnen voorkomen en dat het eigenlijk hun eigen schuld is. (Longkanker door roken daargelaten)
    Roken en voeding zijn beiden voor 30% verantwoordelijk voor kanker.
    Dat is al 60 procent. Dan heb je nog zuipen en stress, en gebruik van bepaalde producten die giftig zijn.
    Dus het grootste gedeelte van de kanker kun je zeker voorkomen / het risico verkleinen.

    Als je dat niet doet krijg je geen kanker, dan ben je bezig om het op te wekken.
    Helaas weten veel mensen van bepaalde dingen dit effect niet, in tegenstelling
    zoals bij bijv. roken en zuipen. Voeding is zelfs al iets waarvan mensen denken dat
    het de kans op kanker niet zal vergroten/verkleinen of zelfs kan terugdraaien.

    Ik vind dat zulke organisaties meer moeten doen aan die bewustmaking, zodat
    je als individu de kans hebt om te kiezen.
    Dus ik heb schijt en ik doe wat ik wil, of ik weet het nu en ik laat het.
    Maar van veel oorzaken weet men het gewoon niet.

    PS: die 144miljoen klopt blijkbaar, het KWF BULKT van het geld.
    Vandaar dat ik (met de tegenvallende resultaten) doneren gekkenwerk vind :P


    10 juni 2007 08:41 info AMSTERDAM - De KWF Kankerbestrijding (KWF) heeft ruim 300.000 euro in de tabaksindustrie belegd. Dit meldt De Telegraaf.



    Foto: Chris Heijmans
    Via beleggingsfondsen is er geld gestoken in de vier grootste tabaksfabrikanten ter wereld.
    In een reactie liet de organisatie weten dat zij zo snel mogelijk een eind zullen maken aan de beleggingen in tabak. Het fonds investeert in totaal ruim 144 miljoen euro.
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  13. #13
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    144 miljoen is veel geld, maar 144 miljard is wel 1000 keer zoveel en dat is wat je eerst zei. Over je stukje: Ja dat is onhandig geweest, maar lijkt me echt geen kwade opzet hoor. In een eigen verklaring geven ze ook aan dat ze het beleggen via fondsen en dat die fondsen dus het geld weer verder beleggen. Op die manier hoeven ze zelf de beurzen niet de hele tijd in de gaten te houden. Op die manier is e.e.a. verkeerd gelopen.

    Over preventieve maatregelen: Ik geloof zelf echt dat het heel lastig is een gedragsverandering in de maatschappij te laten plaatsvinden. Daarom zou ik denk ik zelfs het KWF geen geld geven als 80% naar preventieve maatregelen zouden gaan. Daarnaast denk ik dat het hogere segment van de maatschappij vaker in omgevingen zal komen waar het gezondheidsrisico lager ligt dan mensen uit het lagere segment. Wonen langs een snelweg, werken of wonen naast een fabriek, minder geld dus meer fastfood. De keuze is dus niet altijd zo zwart en wit als jij em stelt. Niet iedereen leeft onder dezelfde omstandigheden en daarom is de uitgangspositie niet gelijkwaardig. Als je alleen preventief zou werken, zou je denk ik een ongelijkwaardig gezondheidsniveau versterken.

    Voor mij moet dus echt wel de nadruk liggen op medische doorbraken die een ziekte zowel kunnen voorkomen in de zin van een vaccin, of terug kunnen dringen en die moeten voor iedereen beschikbaar worden. Zeker op eerstgenoemde zijn best wel vorderingen gemaakt. Als je preventief zou willen werken zou ik eerder pleiten op het stimuleren van jaarlijkse medische keuringen zodat kankersoorten vroeg ontdekt kunnen worden .

    Maar goed het blog beweert doodleuk dat de behandelingen al bestaan, maar dat die de kop ingedrukt worden door zorgverzekeraars. Naar mijn mening is het veranderen van je levensstijl absoluut geen behandeling. Maar als ik tijd heb zal ik die film die jij zei eens een stuk kijken en misschien dat ik dan nog wel iets tegenkom...

  14. #14
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    My bad miljard is idd fout dan!

    Het is ZEKEr zo dat hoe lager op de ladder je komt hoe meer risicofactoren je om je heen hebt.
    Sommige dingen zijn moeilijk te veranderen.

    Ik denk dat ze MET de overheid dan lekker moet inzetten op fastfood duurder maken en gezond eten
    goedkoper. Gezien dit 30% (slechte voeding) van de kans op kanker is. Tegen roken zijn ze ook flink
    bezig geweest. De meeste mensen kennen de link tussen voeding en gezondheid gewoonweg niet.

    Laat staan cosmetische producten, vaccins en plastic.

    Het vroeg signaleren vind ik vechten tegen de bierkaai met de huidige behandelingen.
    Leuk dat je er vroeg bij bent, maar dan heb je het al, en pas je weer in het verdienmodel van de kankerindustrie.

    Vaccins of andere vormen van preventie, tja. Ik heb zoiets van, als je gezond wil zijn moet je er ook iets voor doen.
    Dus gezond leven. Als je straks kanker kunt weghalen met een spuitje terwijl je achterlijk leeft.. ik hou er niet van.
    Net als dat mensen die breden zouden willen zijn met 1 pil, wat veel mensen idioot vinden.

    PS: ik lees net ook dat die directeur 140.000 per jaar verdient!
    (bij alle goede doelen trouwens enorme bedragen) vreselijk.
    en dan 120.000 vrijwilligers die de straat opgaan uit idealisme.
    Ben benieuwd of die vent dat ook zou doen...
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  15. #15
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Evilman View Post
    PS: ik lees net ook dat die directeur 140.000 per jaar verdient!
    (bij alle goede doelen trouwens enorme bedragen) vreselijk.
    en dan 120.000 vrijwilligers die de straat opgaan uit idealisme.
    Ben benieuwd of die vent dat ook zou doen...
    Kom nou man, 140.000 bruto(!!) is niks abnormaals voor iemand die een beetje managementcapaciteiten heeft en iets fulltime doet.
    Dat iemand voor een goed doel werkt, wil niet zeggen dat hij dan geen normaal leven mag leiden.

    Over het verhaal op de site...ja, het is een business, en er (té)word veel geld aan verdient, maar wat er voor de rest opstaat:
    Er zijn genoeg manieren om kanker te voorkomen en zelfs TERUG te draaien, ZONDER chemo/straling.
    Dikke vette FAIL. Ja...als je niet rookt en super gezond leeft heb je een veel mindere kans om kanker te krijgen, maar die kans is er nog steeds.
    Zeggen dat je kanker zelf kan voorkomen, en dus eigenlijk zeggen dat als je kanker krijgt het dan je eigen schuld is, is echt belachelijk.
    Daarnaast: iedereen weet toch wel dat je niet moet roken en gezond moet eten. Mensen kiezen er zelf voor om het niet te doen, das niemand anders z'n schuld.

    Het KWF bestaat al 60 jaar en het aantal kankerpatienten is alleen maar toegenomen.
    Verspilling van uw zuurverdiende geld dus!
    60 jaar gelden was het een andere tijd. Toen gingen de mensen dood aan andere ziektes die nu allemaal te genezen zijn met echte medicijnen.
    Nu worden mensen ouder, en is de kans heel groot dat je op een gegeven moment kanker krijgt.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Roken en voeding zijn beiden voor 30% verantwoordelijk voor kanker.
    Dat is al 60 procent. Dan heb je nog zuipen en stress, en gebruik van bepaalde producten die giftig zijn.
    Dus het grootste gedeelte van de kanker kun je zeker voorkomen / het risico verkleinen.
    Waar haal je deze cijfers vandaan? Want ik kan je nu vertellen dat ze niet kloppen.
    Last edited by The Company; 07-09-2011 at 19:58.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Kom nou man, 140.000 bruto(!!) is niks abnormaals voor iemand die een beetje managementcapaciteiten heeft en iets fulltime doet.
    Dat iemand voor een goed doel werkt, wil niet zeggen dat hij dan geen normaal leven mag leiden.

    Over het verhaal op de site...ja, het is een business, en er (té)word veel geld aan verdient, maar wat er voor de rest opstaat:

    Dikke vette FAIL. Ja...als je niet rookt en super gezond leeft heb je een veel mindere kans om kanker te krijgen, maar die kans is er nog steeds.
    Zeggen dat je kanker zelf kan voorkomen, en dus eigenlijk zeggen dat als je kanker krijgt het dan je eigen schuld is, is echt belachelijk.
    Daarnaast: iedereen weet toch wel dat je niet moet roken en gezond moet eten. Mensen kiezen er zelf voor om het niet te doen, das niemand anders z'n schuld.


    60 jaar gelden was het een andere tijd. Toen gingen de mensen dood aan andere ziektes die nu allemaal te genezen zijn met echte medicijnen.
    Nu worden mensen ouder, en is de kans heel groot dat je op een gegeven moment kanker krijgt.
    Normaal leven voor 140.000 euro? Weet niet wat jou uitgaven zijn...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    wat een gelul hierzo. Je krijgt wat God je geeft. De Heer heeft voor elk een plan. Wij zijn Gods kinderen, en dienen Zijn almachtige daden te accepteren.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •