MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Vitali Klitschko vs. Tomasz Adamek *spoiler*



    Vitali Klitschko vs. Tomasz Adamek is a Heavyweight Championship fight for the WBC title. The fight will take place at the Stadion Miejski in Wrocław, Poland on September 10, 2011 and will be televised via HBO World Championship Boxing.

    Zaterdagavond ook te zien op RTL 7
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Kan een leuke partij worden, weet je trouwens zeker dat ie op RTL 7 komt? Ik zie hem niet staan tussen de programmering van Zaterdag 10 September.

    Programma RTL 7 zaterdag 10 september 2011
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    345
    vCash
    126000

    Default

    welke van de 2 is dat....heeft hij ook tegen haywater gevochten?
    Max 400x125

  4. #4
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Nee dat is zijn jongere broer, Wladimir.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by DAWK1D View Post
    Kan een leuke partij worden, weet je trouwens zeker dat ie op RTL 7 komt? Ik zie hem niet staan tussen de programmering van Zaterdag 10 September.

    Programma RTL 7 zaterdag 10 september 2011
    Ja zag het gisteren tijdens het reclameblok van VI, dat het zaterdag uitgezonden wordt.
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    op ARD kan ik er ook niks over vinden, hoop wel dat ie ergens te zien is

  7. #7
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Ja zag het gisteren tijdens het reclameblok van VI, dat het zaterdag uitgezonden wordt.
    Oke, bedankt.
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  8. #8
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    345
    vCash
    126000

    Default

    yup....reclame ook gezien
    Max 400x125

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Ga zeker kijken. had erheen gewild. vlucht naar Wroclaw is max 4 tientjes. kaarten waren alleen 500 Zl (125 E) en allang uitverkocht. mn door mijn schoonfamilie zeer benieuwd naar Adamek. als ie de 1e 5 ronden niet wordt geklapt, kan ie zeker op punten winnen.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Vind Vitali de betere v/d 2 Klitschkos, verwacht niet dat hij enig probleem met Tomasz Adamek heeft

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Topboksers bij RTL 7



    Wladimir en Vitali Klitschko regeren met ijzeren vuist over de bokssport. De Oekraïense broers hebben met zijn tweeën de kampioenschappen van alle vijf de boksbonden. Afgelopen zomer was te zien hoe Wladimir de titel in de WBA won na een heroïsch gevecht met de Brit Haye.

    Vechtlust
    Dit weekend is het de beurt aan Wladimirs broer Vitali, die de WBC-titel moet verdedigen. Zijn tegenstander is overigens niet de minste. Tomasz Adamek won 44 van zijn 45 officiële gevechten en staat bekend om zijn enorme vechtlust in de ring. Bovendien heeft hij het thuisvoordeel: het gevecht tussen de twee boksreuzen vindt plaats in Polen, Adameks vaderland. Toch is Klitschko volgens bookmaker Unibet veruit favoriet in dit gevecht.

    Boksavond
    RTL 7 grijpt het gevecht tussen Klitschko en Adamek aan om zaterdag een boksavond te programmeren. De wedstrijd is live te volgen op de zender, met commentaar van onder anderen ex-bokser Arnold Vanderlyde. Om alvast in de stemming te komen, zendt de zender eerst de film Ali uit. Hierin speelt Will Smith de rol van bokslegende Muhammad Ali.
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Klitschko's he. Ze zijn zo groot geworden dat het zelfs hier live wordt uitgezonden. Met elke gevecht dat in Duitsland wordt uitgezonden breken ze nieuwe records.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    op ARD kan ik er ook niks over vinden, hoop wel dat ie ergens te zien is
    De Klitschko's hebben een contract met RTL. Al hun partijen worden op de Duitse RTL uitgezonden (al jaren) en dat zal ook wel de reden zijn dat het nu op de Nederlandse RTL wordt uitgezonden.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    2-2 imo

  15. #15
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    en?
    Home mtk-gym.nl


  16. #16
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Respect voor Adamek heeft zijn vechtershart en ballen zeker laten zien. Hij heeft het op z'n minst geprobeerd, en ging niet rennen net als Haye. (Maar ja die had natuurlijk een gebroken teen) :-P
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    uitslag? spoil het aub
    Home mtk-gym.nl


  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    uitslag? spoil het aub
    Klitschko gewonnen op TKO in de 10e.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Had ook niet echt verwacht dat Tomasz Adamek iets kon doen tegen Vitali. Die Adamek was, als ik het goed heb, zelfs een middengewicht een aantal jaren geleden. Eigenlijk wil ik weleens zien hoe de Klitschko's het zouden doen tegen Nikolai Valuev. Valuev verloor van David Haye omdat Haye veel maar ook veel te snel was voor Valuev, maar die snelheid hebben noch de ene noch de andere Klitschko. Voor de rest zie ik niemand die echt een serieuze bedreiging kan zijn voor de Klitschko's

  20. #20
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Was een mooie partij, een stuk beter dan de partij van zijn broer in ieder geval om aan te zien Die Adamek kon verder weinig inbrengen alleen..

  21. #21
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Adamek maakte er een mooie contest van maar het laat maar zien hoe groot het verschil is tussen de fysieke kwaliteiten van de Klitschko's en die van de contenders. Ik hoop niet dat ze nu nog ouwe Valuev weer op gaan roepen die er 2 jaar uit is geweest als contender voor klitschko.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    nog knap dat adamek het 10 ronden heeft uitgehouden, hij stond na 3 rondes al voor een haast onmogelijke taak

  24. #24
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou Badr Hari tegen de klitchko`s willen zien, ik denk dat Badr zomaar een kans zou kunnen maken. Dan heb ik het niet over nu meteen, ik denk dat als Badr zich een jaar of 2 vol overgave op het boksen stort dat hij een kans zou maken. Hij doet mij namelijk denken aan de broeders Klitschko, hij heeft de zelfde bouw, power en wilskracht als hen. Als hij de techniek en conditie op peil kan brengen, dan zou het zomaar een hele mooie dikke pot kunnen worden. Alleen de staredown en persconferentie zou volgens mij al fantastisch zijn.

    Ik ben in iedergeval benieuwd naar Hari`s eerste bokspartij.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij hebben we deze al een aantal keer voorbij zien komen.

    Twee jaar lijkt me meer dan voldoende, vooral als hij er ook nog een schriftelijke LOI-cursus profboksen voor beginners bij volgt

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •