MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 102
  1. #26
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Kan nergens wat vinden over die andere losses...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Sommige mensen gebruiken ook echt wikipedia als bron he, ongelooflijk

  3. #28
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Okay? Thanx, dat is dan net na het vastleggen van de deal met Fedor.
    Geen lekkere voorbereiding voor Monson....
    Lijkt idd een bullshit verhaal te zijn en geplaatst op wiki.
    Kan er niet over terug lezen om het te verifiëren ook niet op Monson zijn twitter dus lijkt me onzin Sorry bro!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  4. #29
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    ik vind jeff monson wel een coole vechter

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    M-1 Official: No Confirmation Yet for Fedor Emelianenko's Return Fight

    On Tuesday night, MMA veteran Jeff Monson announced that he would face Fedor Emelianenko in Russia on November 12.

    Emelianenko's M-1 Global promoters, however, have yet to confirm a date, location or opponent for him. And on Wednesday, M-1's global director of operations Evgeni Kogan told MMA Fighting that the promotion is not yet ready to officially announce Emelianenko's return, though that time is coming.

    "We are getting ready to release big news very soon," he said.

    Emelianenko parted ways with Strikeforce after losing consecutive fights to Fabricio Werdum, Antonio Silva, and most recently, Dan Henderson.

    Monson is a veteran of most of MMA's biggest organizations, including the UFC, Strikeforce, PRIDE and Sengoku. In his most recent fight, he lost a decision to Daniel Cormier back in June. That snapped an eight-fight win streak which included five submission wins.

    Last week, M-1 Global co-founder Vadim Finkelstein said that agreements have been reached on Emelianenko's return fight, but no details have been released except that he will fight in Russia for the first time since 2007.

    One source, though, told MMA Fighting that while other particulars are set, the date is still undecided upon.
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #31
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Sjonge jongen Marchant, je valt volledig door de mand!

  7. #32
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    geen mooie en interessante matchup. vind dat jammer tegen monson. kan wel geschiktere tegenstanders vinden. De laatste partij van monson was echt niet goed meer en monson moet er gewoon mee stoppen. geen fedor waardige tegenstander, maar goed 4 keer verliezen en het is ook zo'n beetje afgelopen voor fedor

  8. #33
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    geen mooie en interessante matchup. vind dat jammer tegen monson. kan wel geschiktere tegenstanders vinden. De laatste partij van monson was echt niet goed meer en monson moet er gewoon mee stoppen. geen fedor waardige tegenstander, maar goed 4 keer verliezen en het is ook zo'n beetje afgelopen voor fedor
    Ben eerlijk gezegd wel benieuwd wie jij dan buiten de ufc/strikeforce nog geschikte tegenstanders vindt voor Fedor. Noem er eens een paar.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Echt een toppartij, monson is ook een beest


    op de vot dermit

  10. #35
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Sjonge jongen Marchant, je valt volledig door de mand!
    nee hoor huilie,
    ik ben mans genoeg om toe te geven als ik een keer fout zit.
    Ik ga niet lopen verkondigen dat iemand ander "die zich ook marchant "noemt vanuit mijn naam gepost heeft.

    Je weet wel zoal jij in je Ira topic
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #36
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    In dat IRA topic heb ik dat geen 1 x gezegd? Heb daar ook toegegeven dat je grotendeels gelijk had, maar het verkeerd verwoorde. Je moet niet dingen gaan verzinnen...

  12. #37
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Ontopic boys.... lekker avondje zo... :P
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  13. #38
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Vroeger stond ik echt te springen om wedstrijden van Fedor te kijken, maar tegewoordig helaas niet meer..

  14. #39
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Ik nog steeds wel, nu misschien minder. Maar tegen Antonio Silva had ik meer verwacht, verwacht dat hij zich zou revancheren na Werdum en Fedor vs Henderson wist je dat een knalpartij zou gaan worden. Hier heb ik echter niet zoveel zin in

  15. #40
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Toen was Fedor Pound4Pound de beste vechter in de wereld die al 10 jaar lang geen partij had verloren. Nu is het een hele andere verhaal. Hij heeft 3 partijen achter elkaar verloren (allemaal finishes) dus Monson is imo een waardige tegenstander nu. Verwacht je dat ze hem na drie verliespartijen tegenover Velasques of JDS zetten dan?!?
    Zeker niet.

    Maar ik vond de laatste 3 verliespartijen nou ook weer niet zo dramatisch zwaar.

    Bedoel hij wordt gesubmit door superieure BJJ-vechter doordat hij zelf veel te agressief was.
    Tegen Big foot vocht hij ook zo wild en verloor hij vanwege schade. T was niet zo dat hij out cold was ook al nam hij wel veel. Maar hij was zeker nog in de partij.

    Verder werd de partij van Henderson wel iets te vroeg gestopt, al denk ik niet dat hij dat nog te boven gekomen was. Aan de andere kant kan je ook zeggen dat het geen schande is om KO geslagen te worden door Henderdon. Als Henderson goed treft maakt het echt niet uit of je nou 230 of 205 weegt hoor.

    Monson werd laatst gewoon gedomineerd door Cormier wie toch een relatief jonge opkomende vechter is. Hij had echt niks in te brengen. Maargoed, leuk dat Fedor weer een Win kan halen, al zal ik niet warm of koud worden van deze partij.

  16. #41
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Emilio View Post
    Zeker niet.

    Maar ik vond de laatste 3 verliespartijen nou ook weer niet zo dramatisch zwaar.

    Bedoel hij wordt gesubmit door superieure BJJ-vechter doordat hij zelf veel te agressief was.
    Tegen Big foot vocht hij ook zo wild en verloor hij vanwege schade. T was niet zo dat hij out cold was ook al nam hij wel veel. Maar hij was zeker nog in de partij.

    Verder werd de partij van Henderson wel iets te vroeg gestopt, al denk ik niet dat hij dat nog te boven gekomen was. Aan de andere kant kan je ook zeggen dat het geen schande is om KO geslagen te worden door Henderdon. Als Henderson goed treft maakt het echt niet uit of je nou 230 of 205 weegt hoor.

    Monson werd laatst gewoon gedomineerd door Cormier wie toch een relatief jonge opkomende vechter is. Hij had echt niks in te brengen. Maargoed, leuk dat Fedor weer een Win kan halen, al zal ik niet warm of koud worden van deze partij.
    Je kan allerlei oorzaken noemen waarom Fedor verloren heeft, te vroeg ingegerepen, te agressief erin, te veel schade, maar hij heeft 3x verloren. Zo kan je aan elke verliespartij van een vechter wel een reden noemen waardoor hij verloren heeft en het niet zo zwaar zou moeten tellen. Zoals je zelf ook stelt, het ligt ook Zeker aan de kwaliteiten van zijn vorige tegenstanders: BJJ bij werdum, ko-power van Henderson en beiden van big foot.

    Daarom is een middenklasser als monson geen can, maar toch een leuke matchup voor Fedor. Monson laat zich niet zo snel ko slaan en met 3 losses heeft Fedor ook een mentale barričre om te doorbreken.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  17. #42
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Tuurlijk, een verliespartij is een verliespartij, maar ik typte het om zijn verliespartijen iets wat te nuanceren.

    Het is bij Fedor niet zo dat hij opeens tegen allerlei rare KO's aanloopt zoals Liddell bijvoorbeeld. Liddell ging echt liggen op stoten die hij vroeger wel had kunnen hebben.

  18. #43
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Emilio View Post
    Tuurlijk, een verliespartij is een verliespartij, maar ik typte het om zijn verliespartijen iets wat te nuanceren.

    Het is bij Fedor niet zo dat hij opeens tegen allerlei rare KO's aanloopt zoals Liddell bijvoorbeeld. Liddell ging echt liggen op stoten die hij vroeger wel had kunnen hebben.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  19. #44
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Emilio View Post
    Zeker niet.

    Maar ik vond de laatste 3 verliespartijen nou ook weer niet zo dramatisch zwaar.

    Monson werd laatst gewoon gedomineerd door Cormier wie toch een relatief jonge opkomende vechter is. Hij had echt niks in te brengen. Maargoed, leuk dat Fedor weer een Win kan halen, al zal ik niet warm of koud worden van deze partij.
    Nu weten we wel beter wat de verliespartij tegen Cormier nou echt over Monson zegt. Namelijk niks. Als een Cormier Big Foot eruit slaat in de eerste ronde, dan heeft Monson het niet heel slecht gedaan met een decision. Ik denk dat je heel wat "speelminuten" gaat krijgen in de match tussen Fedor& Monson. Iig meer dan bij Henderson!
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Partij gaat definitief door eind november!!!

    Waar is nog niet bekend, waarschijnlijk in St. Petersburg of Moskou
    Ush,
    Marco.

  21. #46
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Okay, super! En is al bekend wie de rol van scheidsrechter op zich gaat nemen in deze partij?
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  22. #47
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie fedor deze wel winnen, monson's fightstyle ligt fedor wel.

  23. #48
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Monson's fightstyle ligt fedor wel, zie fedor deze wel pakken.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij zeg je hetzelfde, maar hoe weet je dat? Hoe kom je erbij dat dat hem ligt?

  25. #50
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ben benieuwd hoe Fedor het gaat doen.

    In ieder geval geen pot waar ik naar uit kijk.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •