MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default Gefeliciteerd Alistair!

    Van harte gefeliciteerd met je contract bij de UFC!! Na jarenlang hard gewerkt te hebben bereik je een plaats bij de grootste organisatie.

    Ook felicitaties aan Martijn de Jong en de rest van het GG team.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Proficiat Alistair en natuurlijk ook het Golden Glory team! GG Power

    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd!!!! Je verdiend het dubbel en dwars!!! Nederland mag best trots zijn!! NEXT UFC HW CHAMP ALISTAIR!
    Dat zou een reden zijn voor een Mixfight.nl party met meet en greet met Alistair (Incl. belt natuurlijk )

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Alistair gefeliciteerd en nu ass kicken in de UFC

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Desalnieteplus: Congratz Ali ! Schop die kont in de UFC, te beginnen met gast met de lultattoo op zn voorkant.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Congratz Alistair en zijn hele team!
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  7. #7
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    congratz alistair overeem met je contract.
    zodra je hw champ bent een meet and greet voor mixfightleden.

  8. #8
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd Alistair!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd AO en MDJ en GG!! Dit is zeker wel goed nieuws.....

    Succes met je trainingen...

    osu

    chris

  10. #10
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    gefeliciteerd
    ik ben echt benieuwd hoe hij het gaat doen daar.
    Ik denk dat hij een behoorlijke kluif kan hebben aan Brock. Zou er geen geld op durven zetten!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ontopic mensen en niet zo lopen zeuren. Dit is nou typisch zo'n thread die meer dan verdiend is!

    Alistair bij deze van harte gefeliciteerd!

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Micha is er altijd voor alistair dus gun hem zijn eigen topic....

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ik was erbij toen hij tegen Peter verschuren vocht op een Rings gala. Ik was erbij toen hij K1 kampioen werd. Dus je mag zeggen dat ik zijn carierre al vanaf het begin af volg.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ik was erbij toen hij tegen Peter verschuren vocht op een Rings gala. Ik was erbij toen hij K1 kampioen werd. Dus je mag zeggen dat ik zijn carierre al vanaf het begin af volg.
    wow....dat heb je toch wel op je c.v. gezet toch?

  15. #15
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ok mannen.. ik ga het topic opschonen. Beetje onnozel hoe hier weer gereageerd wordt. Bij een gemiddeld UFC event openen we per editie minimaal 4- 6 topics... daar klagen we ook niet over.

    Dit nieuws is een hele grote stap voor onze landgenoot. Zie niet in op wat voor manier je hier niet enthousiast van kan worden.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  17. #17
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd!!!

  18. #18
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Ok mannen.. ik ga het topic opschonen. Beetje onnozel hoe hier weer gereageerd wordt. Bij een gemiddeld UFC event openen we per editie minimaal 4- 6 topics... daar klagen we ook niet over.

    Dit nieuws is een hele grote stap voor onze landgenoot. Zie niet in op wat voor manier je hier niet enthousiast van kan worden.

    Ok Tony, dat jij dat niet snapt, dat kan.....maar er zijn leden die het helemaal gehad hebben met dat GG gelul hier op mixfight.....en die ook nog eens geen fan zijn van Overeem....dat hij een landgenoot is, interesseert me geen ruk....

    Niet iedereen vind GG en al dat gelul eromheen geweldig.....hoop dat je dat als mod kunt begrijpen, sorry voor het vervuilen van het topic iig

  19. #19
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Ali eindelijk bij de top der top van het MMA en kijken hoe hij dan mee draait. Gelijk tegen een topper zoals Lesnar word geen makkelijke en ben benieuwd hoe hij het daar zal gaan doen, ik ga er niet gelijk vanuit dat dit een walk over word voor Ali en hoop dat hij zich goed voorbereid op een worstelaar van het kaliber Lesnar. Hoop dat die het goed zal gaan doen en echt bij de top behoord van het MMA.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  20. #20
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Met alle respect maar dit topic slaat echt nergens op. Eerst in het ene topic alistair feliciteren en dan een nieuw topic openen om hem nog een keer te feliciteren.

    Volgens mij is martijn de enige met een beetje hersens bij GG. De rest heeft volgens mij een InHolland diploma of zo.

    Jamilla geeft het nieuws al weg voordat een ander het weet. Micha roept de hele tijd dat hij alles al weet maar mag niks zeggen (zeg dan niks).
    En als er dan een keertje goed nieuws is gaan ze ineens weer alle aandacht op lopen eisen met hun danoontje powerrrrr.

    Begrijp me goed; ik ben dolblij dat ao in de ufc zit maar ik word een beetje misselijk van dat gelul.

    Nog ff en dan hebben we Bas Bonestaak hier ook weer met zijn: " kijk mij dat eens goed geregeld hebben met de UFC"

    Ik heb het idee dat Alistair ondanks GG in de UFC zit en niet dankzij.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    ach ja.. micha en jamila hebben hun tong erg diep in het GG kontje(s) zitten dus tja.. was te verwachten dit..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  22. #22
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Reps Bromios,
    Erg vreemd dat er alleen postief gereageerd mag worden...
    Ik vind het ook erg leuk voor AO en voor het Nederlandse MMA in het algemeen...maar je moet wel kunnen zeggen wat je vind.
    Mits het binnen de grenzen van het fatsoenlijke blijft natuurlijk.
    Deze keer neg reps voor de mods. (niet uitgedeeld hoor)

  23. #23
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Ik ben ook super verheugd met dit nieuws en kan niet wachten om te zien hoe onze MMA nr1 het op et allerhoogste podium doet!
    Good luck Allister!
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  24. #24
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ok, even een inhoudelijke reactie van mij:

    Ik vind het prima als er commentaar is op specifieke zaken. Maar dat kan dan aangegeven worden bij een mod via pm. Of de topicstarter kan je een PM sturen en je commentaar geven. Maar ga dan niet in het topic zelf lopen ergeren en zeuren.

    Als iemand mij een PM had gestuurd met daarin de opmerking dat dit topic te ver gaat... noum dan zou ik serieus overwegen om een aantal topics te mergen.

    Dus nogmaals... het ging me er dit keer niet om dat er "gezeurd" werd.. Het ging me erom dat het weer zou escaleren naar een pro /anti GG discussie.

    @illest: je hebt een punt inderdaad. Mijn aanname dat iedereen maar blij moet zijn omdat het hier om een nederlander gaat, is te optimistisch ingeschat door mij.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  25. #25
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het echt super dat hij de kans krijgt. Ik (en anderen met mij) zit(ten) alleen niet zo te wachten op mensen als Micha, Jamila, en Bas Boon die hier alleen maar te vinden zijn / topics openen als er goed nieuws te melden is.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •