MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46
  1. #26
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Felicitaties voor Alistair Overeem en Team Golden Glory maar ik denk dat ie een hele harde partij gaat krijgen tegen Brock Lesnar.
    Brock Lesnar is een hele goede worstelaar met enorme kracht, nou staat Overeem niet bekend om z'n takedown defence maar als hij het staand kan houden dan wordt het een korte nacht voor Lesnar maar ik denk niet dat ie Lesnar's takedowns kan stoppen dus het zal imo een lange nacht worden voor Overeem. Lesnar via tko in de derde of vierde ronde.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  2. #27
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Normaal worden alle topics over hetzelfde samengevoeg waarom nu niet?

  3. #28
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Welke topics zie jij graag ge'merged dan? Laat het me weten via een PM en ik zal er kritisch naar kijken.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #29
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Welke topics zie jij graag ge'merged dan? Laat het me weten via een PM en ik zal er kritisch naar kijken.
    Het feiliciteren kan ook wel hier in: UFC 141: Overeem vs Lesnar 30 december!!
    ,,,,,
    (>.<)

  5. #30
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Beetje raar, zoveel ophef over een topic.. Ik vind dat de mensen die hem willen Feliciteren dat hier kunnen doen, en voor andere discussies hebben we dat bovengenoemde topic
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  6. #31
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Normaal worden alle topics over hetzelfde samengevoeg waarom nu niet?
    not true, check ufc events, pbp/spoilers/event/videos/results dat zijn zu al 5 topics over 1 event, dan krijg je nog vaak losse topic over hoofdpartij... enzo... ach, nevermind.. tis ook niet erg....

    En nu weer lkkr ontopic..

    Ali O. Gefeliciteerd kereltje!!!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  7. #32
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het echt super dat hij de kans krijgt. Ik (en anderen met mij) zit(ten) alleen niet zo te wachten op mensen als Micha, Jamila, en Bas Boon die hier alleen maar te vinden zijn / topics openen als er goed nieuws te melden is.
    Even een kritische noot van mij naar jouw toe Harrie, vergeet niet dat dankzij Micha, Bas Boon, Martijn de Jong, Bas Rutten, Alistair en zelfs (hoe irritant sommige forumleden het ook vinden) Jamila wij wel vaak als eerst bepaalde feiten en nieuwtjes te weten krijgen. Daarnaast bieden zij ons de mogelijkheid om middels korte lijnen of gewoon via het forum met elkaar te discussiëren (inclusief de elfjes en sprookjesbossen ;-) )

    Noem eens andere internationale teams op die op dit forum zo close communiceren met de fans & uiteraard de mensen die GG minder leuk of goed vinden.

    Dat topics samengevoegd hadden kunnen worden valt wat voor te zeggen. Maar zo'n ramp is het niet lijkt mij.

    Nogmaals, tis enkel een kritische noot en geen persoonlijke aanval.

    Ontopic:

    Alistair van harte gefeliciteerd. Het is je gegund, maar zorg er svp wel voor dat Marloes en Einemo weer een contract krijgen

  8. #33
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Ok, even een inhoudelijke reactie van mij:

    Ik vind het prima als er commentaar is op specifieke zaken. Maar dat kan dan aangegeven worden bij een mod via pm. Of de topicstarter kan je een PM sturen en je commentaar geven. Maar ga dan niet in het topic zelf lopen ergeren en zeuren.

    Als iemand mij een PM had gestuurd met daarin de opmerking dat dit topic te ver gaat... noum dan zou ik serieus overwegen om een aantal topics te mergen.

    Dus nogmaals... het ging me er dit keer niet om dat er "gezeurd" werd.. Het ging me erom dat het weer zou escaleren naar een pro /anti GG discussie.

    @illest: je hebt een punt inderdaad. Mijn aanname dat iedereen maar blij moet zijn omdat het hier om een nederlander gaat, is te optimistisch ingeschat door mij.
    Vind jouw reactie als Moderator erg vreemd. Ik dacht dat wij in een democratische land wonen waar iedereen zijn mening mag geven, mits er geen persoonlijke beledingen of racistische opmerkingen worden gemaakt. Iedereen blij MOET zijn?
    Laat iedereen in zijn waarde, laat iedereen zijn eigen mening geven of het nou positief is of negatief!
    Overeem van Harte!

  9. #34
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    overeem gaat usa op zijn kop zetten
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Arme Brock. respect voor Lesnar, want die gast vecht alleen maar tegen de absolute top. en met de miljoen per week die hij verdiende bij de WWE, weet je dat ie het geld niet nodig heeft. vlees vangt ie zelf, brood zal ie ook wel niet hoeven kopen.
    W
    AR Alistair!!! be kind 4 the big guy en sub hem!

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Vind jouw reactie als Moderator erg vreemd. Ik dacht dat wij in een democratische land wonen waar iedereen zijn mening mag geven, mits er geen persoonlijke beledingen of racistische opmerkingen worden gemaakt. Iedereen blij MOET zijn?
    Laat iedereen in zijn waarde, laat iedereen zijn eigen mening geven of het nou positief is of negatief!
    Overeem van Harte!
    Gewoon lekker ontopic blijven, zo moeilijk is het niet. Dit is een felicitatietopic en je bent niet verplicht je felicitaties te uiten. Je hoeft ook niet blij te zijn, maar laat mensen aub niet gaan zeiken als er een felicitatietopic wordt aangemaakt, dat staat mensen als Micha ook vrij! Zeker in het geval iemand als Alistair een geweldig contract tekent bij de UFC...

    Voor de goede orde, posts na deze post waarin men weer offtopic gaat worden verwijderd!

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Alistair, heb je nog een waterdrager nodig? ik regel het beste bronwater ter wereld, koude, lauw, warm, heet, elke temperatuur tussen de 1 en 99 graden Celsius. Mijn aangeeftiming is perfect! Doe ook aan handdoeken droog, vochtig etc... gefeliciteerd

  13. #38
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    NICE!!!!
    congratz Ali en het nederlandse MMA, er zitten me een paar mooie fights aan te komen that's for sure!! YEAH!!

    ff mixfight niet gecheckt en dan mis je dit grote nieuws
    op naar dat andere topic!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  14. #39
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Mooi resultaat, gefeliciteerd! Overeem moet Lesnar met een goede gameplan kunnen hebben.
    Maak er wel een show van hè? Misschien een "Ali-shuffle" in the octagon
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  15. #40
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    yo,
    keep it ontopic, is iets niet ontopic. Dan wordt het verwijderd/ of de member wordt gevraagd hier rekening mee te houden.
    Het hele GG verhaal is mij persoonlijk helemaal duidelijk. En iedereen mag denken en vinden en typen/schrijven wat men ervan vindt.
    Maak dan een apart topic om je te uiten. Dit is niet de juiste plek daarvoor.

    haha edit: yo marchant, waar ie je plaatje.. lol
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  16. #41
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    yo,
    keep it ontopic, is iets niet ontopic. Dan wordt het verwijderd/ of de member wordt gevraagd hier rekening mee te houden.
    Het hele GG verhaal is mij persoonlijk helemaal duidelijk. En iedereen mag denken en vinden en typen/schrijven wat men ervan vindt.
    Maak dan een apart topic om je te uiten. Dit is niet de juiste plek daarvoor.


    haha edit: yo marchant, waar ie je plaatje.. lol
    Dit is duidelijk bro!
    Reps
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  17. #42
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Yes!! Waar we allemaal op gewacht hebben! Gefeliciteerd Alistair

  18. #43
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    WHO CARES?!!! Ali in the UFC! hoppa!!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  19. #44
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    WHO CARES?!!! Ali in the UFC! hoppa!!!
    /
    Laten we gewoon hier mij afsluiten... voor mij is de kous af...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Feli alistair, echt wel top. En wat een vette pot direct tegen brock lesnar, die moet hij kunnen hebben en daarna tegen de champ, komt goed... Over dat er wordt opgetreden tegen kritieke noten in een feli topic heb ik Ook begrip maar daar werd toch ook niet opgetreden toen er kritiek was in de "michael kuiper gaat naar de ufc" topic. En die was er toen zelfs uit de gg kamp


    op de vot dermit

  21. #46
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    Beetje raar, zoveel ophef over een topic.. Ik vind dat de mensen die hem willen Feliciteren dat hier kunnen doen, en voor andere discussies hebben we dat bovengenoemde topic
    X5000
    Gefeliciteerd Alistair.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •