MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 87
  1. #1
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default Its showtime 28 januari 2012: Badr Hari vs Gokhan Saki

    Uit betrouwbare bron begrepen dat Badr Hari op 28 januari 2012 tegen Gokhan Saki vecht. Is dit mooi of is dit mooi.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    als dat zo is is dat heel mooi

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Bring it on
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  4. #4
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    zeker mooi! ben erg benieuwd hoe dit gevecht afloopt, aangezien Saki steeds sneller en beter aan het worden is
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  5. #5
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Today 2 other big fighters agreed to fight januari 28 th in the netherlands on our it's showtime event; errol zimmerman and Melvin Manhoef.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Als dit waar is ben ik erg blij, 2 van mijn favoeriete vechters tegen elkaar

    En als ik kijk naar de andere namen: ghita,spong,manhoef,gerges,zimmerman zijn er meer mooie matchups mogelijk
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Top!!!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik hoop dat het waar is, lijkt mij een geweldige partij.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #9
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Ze kunnen dan maar beter HEEL VEEL beveiliging inschakelen
    Fighting is poetry in motion

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ik hoop dat het waar is, lijkt mij een geweldige partij.
    x 2
    Ush,
    Marco.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Ze kunnen dan maar beter HEEL VEEL beveiliging inschakelen
    Of gewoon de boel naar buiten toe barricaderen. Kunnen ze elkaar lekker afmaken daar. Last man standing komt dan alleen weg.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    dit zou een geweldige match up zijn badr vs saki. bring it.
    ghita vs zimmerman rematch
    ghita vs gerges rematch
    spong vs manhoef
    Last edited by univers1l; 10-09-2011 at 10:27.

  13. #13
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Ze kunnen dan maar beter HEEL VEEL beveiliging inschakelen
    Waarom dan????? Zal heus niks geks gebeuren ofzo!!!!

    Een goede match-up zou ook zijn: Melvin Manhoef vs Errol Zimmer, beiden draaien de laatste tijd niet zo lekker meer aan de top. Daarom vind ik deze twee aan elkaar gewaagd, zou wat mij betreft een hele mooie dikke partij kunnen worden. Verliezer verliest definitief aansluiting aan de top en dient wat mij betreft dan mee te draaien aan de subtop.

    Spong vs Gerges zou ook dik zijn voor de its showtime wereldtitel, dit zal zeer zeker spectacel opleveren en ben er van overtuigd dat Spong de titel mee naar huis zou nemen. Sinds 29 mei 2010 is de titel in bezit van Gerges en heeft hij deze nog altijd niet hoeven verdedigen. Eerst volgende gala waar hij op vecht is op 28 januari 2012, dit betekent bijna 2 jaar. Ik vermoed dan ook dat hij hier zijn titel moet verdedigen en hoop dan ook tegen Spong. Wat mij betreft kan de winnaar Hari vs Saki tegen de winnaar Spong vs Gerges voor titel.

    Simon Rutz, waar wacht je nog op??????????

    Stel me niet teleur!!!!!!!

  14. #14
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    cool :-)
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  15. #15
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Kunnen de mensen weer hun mond niet dicht houden.... alleen jammer dat het om 2 moslims gaat. Ik heb er altijd wel beetje moeite mee.. maar goed deze partij stond al heel lang in de planning. Maar iedere keer was simon rutz gierig om deze partij te organiseren. Dus hij kan het nu goed maken. Heel de wereld ziet graag deze top vechters tegen elkaar vechten. Dit wordt zeker een van de mooiste hoofdpartijen van de afgelopen 10 jaar. Eindelijk op hoog niveau kickboksen. Dit is 10 keer mooier dan Hesdy Gerges vs Badr Hari of Badr Hari vs Overeem of Spong vs Badr deze vechters zoals Hari, Saki beheersen het echte kickboksen. Het wordt een 50-50 gevecht.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Het is op papier een leuke partij, maar denk dat de snelheid van Saki niet opgewassen is tegen het brute KO geweld van Hari

  17. #17
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb zon'n gevoel dat saki dit weleens zou kunnen gaan winnen! vind saki's bokswerk zoveel scherper als dat van hari!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Kunnen de mensen weer hun mond niet dicht houden.... alleen jammer dat het om 2 moslims gaat. Ik heb er altijd wel beetje moeite mee.. maar goed deze partij stond al heel lang in de planning. Maar iedere keer was simon rutz gierig om deze partij te organiseren. Dus hij kan het nu goed maken. Heel de wereld ziet graag deze top vechters tegen elkaar vechten. Dit wordt zeker een van de mooiste hoofdpartijen van de afgelopen 10 jaar. Eindelijk op hoog niveau kickboksen. Dit is 10 keer mooier dan Hesdy Gerges vs Badr Hari of Badr Hari vs Overeem of Spong vs Badr deze vechters zoals Hari, Saki beheersen het echte kickboksen. Het wordt een 50-50 gevecht.
    jammer dat het om moslims gaat?

    wat een rare opmerking maar wat een toppartij! ik denk dat Saki te snel is voor Badr en gaat winnen!

  19. #19
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik denk zelf dat de kracht en lengte van Badr het verschil gaat maken. Er is trouwens nog nergens een bevestiging dat deze partij er daadwerkelijk gaat komen.

    Marokko vs Turkije of GG vs Mike's Gym?

    In ieder geval een "beladen" gevecht. Maar laat maar komen

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Het word in ieder geval een andere partij dan de eerste keer dat ze tegen elkaar vochten

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #21
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Grote broer Saki mag weer eens revanche nemen voor kleine broer Zimmerman, en voor zichzelf natuurlijk.
    Denk eerlijk gezegt dat er bij GG maar 2 vechters zijn die Badr kunnen verslaan als ze een goede dag hebben en dat zijn Schilt en Overeem.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  23. #23
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Badr is altijd levensgevaarlijk
    Klopt, maar denk eerlijk gezegt niet dat Badr zich zal laten verrassen door de snelheid van Saki.
    Tegen Alistair deed Saki het heel erg goed met maar 1 arm waarmee hij kon vechten.
    Denk dat Badr favoriet is, maar Saki is altijd gevaarlijk met die supersnelle combo`s.

    Ik zou Zimmerman wel tegen Manhoef willen zien.
    Allebei zware stoten in huis.

  24. #24
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    tering een droom match is dit. De partij van de afgelopen 10 jaar als je het mij vraagt.
    Home mtk-gym.nl


  25. #25
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    tering een droom match is dit. De partij van de afgelopen 10 jaar als je het mij vraagt.
    Zo lang is het niet geleden 2004

    http://www.youtube.com/watch?v=5NVfX9tzgWM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •