ik weet dat dit een taboo topic is voor sommigen. en voor de dames hier aub niet huilen. de meeste mannen hoewel ze polygaam zijn leiden een monogaam bestaan
en voor de monogame onder ons die denken dat ze romeo en juliet zijn. dat dacht bill clinton ook
maar nu serieus broeders
hebben jullie erbij stil gestaan dat als in amerika alle vrouwen zouden trouwen inc de lesbisch en mannelijke homos dat er 12 miljoen vrouwen zouden overblijven.
wat moeten die vrouwen dan zijn?
-hoeren?
-eigendom van overheid
-geheime minaressen
een oplossing zou zijn als elke man gewoon 4 vrouwen heeft. gewoon chillen en zel goed ervoor zorgen natuurlijk anders is het void.
even voor de duidelijkheid. ik zeg niet dat je polygamie moet beoefenen maar het mag best een mogelijkheid zijn.
in amerika zijn van de afro amerikaanse afkkomst 70prcnt van de vrouwen vrijgezel
bij oprah zeiden ze dan dat alle goede mannen al getrouwt zijn. kijk dan heb ik zoiets van niet huilen. neem die goede man dan als e andere vrouz ermee akkoord gaat dan is het tactisch alleen maar beter
1. je gaat niet vreemd
2. je zorgt niet voor verdwaalde nesten
3. als er een zwanger is werkt de ander. het kan tactisch heel goed uitpakken.
nu even het hyporiete stuk van vrouwen. jullie willen allemaal maar EEN man. maar ergens weten jullie dondersgoed dat de meeste mannen het soms ergens anders zoeken.
now dont misunderstand ik heb ook maar een vrouw. en heb geen behoefte aan vreemdgaan. maar daarom heb ik wel respect voor de mannelijke aard.
elke man zou recht moeten hebben op 4 vrouwen mits hij financieel in staat is om ze te onderhouden. of een van de partijen een goede financiele steun en liefde kunnen geven. dus dat er verantwoordelijk mee word omgegaan. het is niet alleen maar sex. we hebben het hier over verantwoordelijkheidsbesef.
nu de ommekeer: jullie vrouwen zijn niet polygaam van natuur. ask the doctor no joke. bovendien het is in de geschiedenis al geprobeerd door rijke vrouwen om meerdere mannen te hebben. alleen kwam er ruzie in het huishouden en vechten. en de mannen houden hun kindernesten niet bijeen.
ik vind het grappig hoe wij mensen onze aard hebben verloochent. we liegen zelfs tegen onze aard. die dames laten zich brainwashen door romeo en juliet desperado en dat soort nonsense. maar in real life
zoals bodycount. uce cube zegt: shit aint like that.
nu een vraag aan de mannen(als je durft te antwoorden) en niet huilene en allemaal troll of leuke pestplaatjes neerzetten hier. maar nu voor het echt mannen aight.
-zou jij van meerdere vrouwen tegelijk kunnen houden en genieten en verzorgen?
-zou jij ze evenveel liefde kunnen geven
-visualiseer fantaseer. zou je ze allemaal de behoefte kunnen geven in bed?
ik hoor het graag. verder is het ook zo dat in africa pilygamie normaal is. in de islaam wereld ook
in china hebben ze de geishas.
in de bijbel trouwde salomon ook met vele vrouwen. dus van alle kanten heb je backup . ok behalve hare krshna maar die zijn gek want ze neuken niet.
ok polygamie zou jij het kunnen? waarom? waarom niet?
en voor degenen die al een vrouw of vriendin hebben. zou jij polygamie doen als je wederhelft groen lich geeft om een 2de te trouwen
enlighten me

Reply With Quote

Bookmarks