Zware periodes maken je samen sterk.
Niet zeiken.
Life is all about fighting.
ja maar niet in hetzelfde huis
ja maar wel samen
misschien 2 als ze goed samen kunnen opschieten
ik ben zoiezo van plan meerdere vrouwen te nemen
nee ik ben trouw aan een tot mn dood
ik zal monogaam blijven. maar niet omdat ik monogaam ben.
Zware periodes maken je samen sterk.
Niet zeiken.
Life is all about fighting.
Last edited by Silat; 11-09-2011 at 23:53.
het hoeft niet perse een gevecht te zijn. het gaat om die erkenning en acceptatie van jezelf. jij kiest ervoor om monogaam te zijn omdat voor jou gevoel zij de ware is.
maar een man zal een man zijn.
jij weet wat ik bedoel silat. ik hoef je niet aan te kijken of te kennen om te weten hoe jou natuur is.
je hebt je verstand en je instinct. en soms is je verstand sterker. en al heb je er maar een. in je gedachten heb je al heel je stad gehad in je stoute fantasieen.
alle respect voor jou silat dus voel je niet aangevallen als ik zeg:
ik weet dat jij weet dat ik weet dat je tegen jezelf liegt
je bedoelt het echt goed. en zoals pansier zei: het is bij iedereen verschillend.
alleen jij blokkeert j enatuur. en als je dat kan en je vrouw is er blij mee. chapeau
nu zul jij misschien denken dwaas je kent mij geeneens
ik ben een man dat is genoeg.
prove me wrong als ik je verkeerd begrijp
weet je ook wat ik denk??
toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!
This message is hidden because colossus is on your ignore list.
Geen probleem, ik voel me echt niet aanvallen.
Ik lieg ook niet, nergens zeg iets dat ik in strijd ben met mijn natuur.
Ik zeg toch vlees is vlees. Ik zie dagelijks genoeg waar ik vanalles bij kan denken en fantaseren.
Geloof me als ik zeg dat mijn vrouw het heen probleem vind en mij 100% vertouwd als ik hele mooie vrouwen masseer.
Sterker nog soms schuift ze ze door naar mij.
Ik heb er echt geen moeite mee.
Verder heb ik echt geen idee, wie je bent, hoe oud je bent en hoeveel relaties je hebt gehad en of je wel of niet getrouwd bent.
Dus ik kan verder geen oordeel vellen waarom je zo denkt zoals je nu schrijft.
Of hoe je dan ook in dit leven staat.
Colossus, omdat jij blijkbaar zo'n voorstander bent van het voldoen aan onze behoeftes. Hoe zou jij het vinden als jouw vrouw haar behoeftes ergens anders zou vervullen omdat jij het te druk hebt met gamen of gatorade drinken? Het ligt blijkbaar in haar aard, is dat een argument om te zeggen van joh ga je gang?
Ik vind het een beetje te plat / te testosteron-achtig om te zeggen dat een man sowieso in gedachte de hele stad neukt als ie een rondje maakt door het centrum.
Tuurlijk zie je een hoop vlees wat je aandacht trekt, je kan er niks aan doen, vrouwen weten dit maar al te goed en doen het erom. Dat zijn gewoon je hormonen. En de een heeft er meer "last" van dan de ander. Er is wel degelijk een verschil tussen "zien" en echt kijken/loeren/checken van vlees. Dan kom je voor mij duidelijk iets te kort of heb je gewoon geen respect voor je partner. Want waarschijnlijk krijg je een mep als je dat doet als je naast haar loopt.
Vrouwen gaan net zo veel vreemd als mannen, kijken ook naar bobbels in spijkerbroeken etc.
Gewoon afgesproken normen en waarden behandelen met respect.
Ik ben ook geen braverdje geweest in het verleden, dus denk niet dat ik een of andere vrome lul ben ofzo.
Weet niet of je weet maar in 2005 ofzo werd ik bekroond tot Dungeonmaster hier, ook niet om gevraagd.. ;-)
Volwassen worden heet dat.
Vreemd genoeg houd de rest van het forum hier wijselijk z'n mond dicht in dit serieuze topic.
Sorry hoor, maar dat gaat "onbewust" ... heeft niets te maken met respect ofzo! Soms krijg ik namelijk een ros voor me harses en als de meid die ik bekijk/zie ook nog terugkijkt/lacht is het hek helemaal van de dam. Kan goedverdoeme de hele dag tegen een zure bek aankijken en alles wat ik zeg wordt teruggekaatst met de toevoeging "........ met die hoer" of een variant ervan...
Maar het gaat ONBEWUST ..... ik bedoel sorry dat mijn ogen het goed doen..... ze doen het gewoon! en ik zie wat ik zie.... en mooie dingen "zie"je wat langer. O ja... en hele smerige dingen, die zie je ook altijd iets langer....
Maar ik moet echt "geforceerd" NIET kijken. dat kost zoveel moeite en inspanning dat ik na een dagje "uit" echt doodmoe ben.
LOL! ja onbewust lijkt het wel alsof je ogen in je achterhoofd zitten. jij hoofd draait opeens zomaar en pats!! ja daar loopt iets heel lekkers...
Moest laatst hard lachen om een recente film. Hallpass dacht ik.
Die dude keek de hele tijd om naar chicks als ie naast z'n wijf liep. en kreeg daar ruzie over.
Toen vertelde z'n vriend dat je soms wanneer je in de verte al iets hebt gelokaliseerd wat langs je heen gaat lopen je al van te voren moet omdraaien zodat het niet opvalt dat je ruim de tijd hebt om haar van achter te checken.
Heeeeel herkenbaar...
je begrijpt me niet. ik ben tegen vreemdgaan. ik ben getrouwt.
maar ik praat erover dat de mogelijkheid moet openstaan voor polygamie voor degenen die daar wel akkoord mee gaan.
en over polygamie heb ik het niet over gangbang en orgies met je vriendinnetjes. maar echte relatie met 3 vrouwen zonodig ook trouwen.
ik zou het erg vinden als me lief vreemd zou gaan. en zij wil mij niet delen. dus ik ga ook niet een ander bijnemen.
maar als het kan dan kan het.
eerlijk en open facade.
het was provocerend bedoeld maar niet vijandelijk silat. maar je erkent dus zelf ook dat je wel fantaseert.
ik ben getrouwt en ben gelukkig getrouwt. maar dan die regel weer. je moet wel sterk zijn om je niet te laten verleiden. in sommige gevallen is je blik neerslaan ideaal. vooral zomers
er is inderdaad een graad.
de ene man heeft er meer last van dan een ander. en er zijn mannen die overgaan in actie. verder zijn vrouwen van het westen heel erg bezitterig als het gaat om hun man. dat is minder in andere delen. daar gaan ze anders ermee om.
maar het is altijd beter van vreemdgaan
ok en nu dit dan he silat. je kan ook zeggen dat de vrouwen egoistisch zijn en het hun andere vrouwen niet gunnen.
ik weet dat dit bij veel vrouwen nu hard gaat aankomen. maar er zijn meer vrouen dan mannen.
in oorlogsgebieden als chechen trouwen mannen met 4 vrouwen en dat word zelfs al geregeld voor ze doodgaan. dan willen ze het overdragen aan hun beste vrienden. maar dit is dan ook echt tactisch en niet een factor van liefde.
ik wil gewoon zeggen dat polygamie een ideale oplossing kan zijn voor velen.
wat moeten al die weduwes dan.
ok en nu even een hypothese
je bent getrouwt met 4 vrouwen
. een mooie lieve blonde die kan koken
. een aziaatje van indo of maley of jap afkoms die jou serveert en met je praat
. een marokkaan of latina voor de huis hygiene en om je te motiveren in bittere tijden
. een negerin met mooie rondingen die de circel verdedigt tegen slechte mensen
dit is gewoon een hypothese en meer niet. je mag er van uitgaan dat alle 4 de dames bloedmooi zijn
nou ben jij al monogaam ingesteld. dikke duim omhoog. maar stel je nou eens voor in zo een situatie
op enkelingen na die nymph zijn. als ik die 4 had dan zweer ik erop dat ik nooit vreemd zou gaan
just saying.
vrouwen kunnen er ook wat van idd. lets transmit![]()
niet bij de wet van nl. maar het word wel gedaan. ik ken iemand uit hillegersberg rotterdam die 2 vrouwen heb no kidding
heffner van playpoy heeft er 10 misschien niet bij wet. maar hij doet het.
(nood breekt wet)
verder hoeven we er niet hypocriet over te zijn
. de moslims doen het in nl
. de joden doen het in nl
. zelfs atheisten met een vrije gedachtegang doen 2 vrouwen en een man.
alles kan relatief.
maar of je het kan vastleggen bij de wet is iets anders.
en velen zijn gelukkig. zolang alles met vrije wil is en miet liefde vrede en vreugde
wie zijn wij dan om te bepalen wat een volwassene kiest
kijk ik ben tegen homos. maar als individu mag ik niet daarop dicteren . iedereen is een individu. en gelukkig zijn is de hoogste prio
als jij een man zou kennen met 3 vrouwen en je ziet dat ze stralen van blijdschap en romantiek ben je er dan nog steeds tegen?
ik ben zoiezo van plan meerdere vrouwen te nemen
Ik begrijp je prima. Ik wil antwoord op de vraag. Moet deze polygamie ook de andere kant op gelden, dus vrouwen met meerdere mannen. Of geldt deze bijzondere regeling alleen voor mannen omdat deze een zogenaamde oerdrift tot voortplanten hebben? Dus om het nog simpeler te verwoorden: Stel jij zou in een dergelijk gesprek terechtkomen met je vrouw, zou jij dan 'toestemming' geven?
Om inhoudelijk nog op je vraag in te gaan of het wettelijk toegestaan zou moeten zijn: ik vind je redenering wat simpel. Je gaat alleen voor het EIGEN geluk en jij ziet dat ook nog als 'de hoogste prio'. Maar hoe zit het dan met kinderen? hoe groeien die op? Die moeten hun vader of moeder dan delen met een hele hoop half broer en zusjes. Hun persoonlijke geluk telt dan niet? In het dagelijkse leven en in relaties zul je rekening met elkaar moeten houden. Oerdriften en/of hoe de man in elkaar zit, doen daar niets aan af. De wereld draait niet alleen maar om jou, de man, of je eigen persoonlijke geluk.
Silat vriend, wat is er met je gebeurd ?![]()
None taken
Polygamie in realiteit is dus niks voor mij. Dat zou ik me vroeg of laat toch schuldig gaan voelen tegenover vrouw #1.
In fantasie, tja... fappen die hap..
Kijk zou ik vrijgezel zijn 4 jaar geleden en 4 vrouwen tegelijk die zeggen een relatie met mij te willen beginnen... dan veranderd mijn wereld op eens.
Meer zo iets van een uitlokkertje.. ;-)
Ehhm.. volwassen geworden?![]()
wat ik wel grappig vind, zijn die gasten die doen alsof ze niet naar andere vrouwen kijken of op andere vrouwen geilen.....het is mans eigen....er wat mee doen is natuurlijk iets heel anders
ik heb bijv. een een vriend die superverliefd is.....die gast heeft nog net geen tattoo ala Sneijder op z'n lichaam, maar gooi er een paar liter bier in en alles wat je hoort is: 'fakking hoeren.....kijk die....en die.....zag je die reet?!?!? tering!! bla bla bla'
en als ie de volgende dag nuchter is, dan vertelt ie aan z'n vriendin over hoe z'n maten op andere wijven zaten te geilen....en das mooi klote.....vooral omdat die vriendinnen elkaar kennen.....maar het geeft hem een goed gevoel over zichzelf als ie z'n maten er ehmm zeg maar bij lapt...zo van: 'kijk eens hoe goed ik ben....zij niet hoor'...
dan heb je echt issues man....fuckin weird gedrag
lol @ dit topic trouwens![]()
die groeien goed op de kinderen. it is how it gets done. heel veel poligame huwelijken gaan goed en sommige ook niet. en ach dat geld ook voor monogame. een vrouw weet goed haar nest bijeen te houden. en als de man de liefe goed kan verdelen en ook de liefde voor zn kinderen niet verwaarloost.
mijn visie is een mengeling van
.emoties
.natuur van de mens man en vrouw
.strategie
ik vind het geen goed idee als een vrouw meerdere mannen neemt. het is weleens geprobeert en er komt vechten van. en de kinderen worden niet goed opgevoed(je zal vast uitblinkers hebben) maar als we mainly mogen hebben. een man is terotoriaal. maar bij een vrouw verschilt het. soms kan er jamoezie zijn. kijk in het westen zijn de vrouwen die sprookjes gewent van romeo julliet.
maar ergens ben je dan gewoon niet eerlijk. tv brainwashed ons. zou je tv weghouden en al die neppe dingen. dan zou je misschien anders omgaan met liefde. want een man kan heus wel van meerdere vrouwen echt houden. en echt niet alleen om de sex.
om jou vraag te beantwoorden
uit emotionele standpunt:
nee ze moet monogaam zijn
strategisch ivm het kindernest bijeen houden
ze moet monogaam blijven
uit eerlijkheid jij ook dus ik ook:
zij mag polygaam zijn.
het enige wat ik hier wil brengen om de man zijn aard.
dat polygamie een mogelijkheid moet zijn.
ik weet honderd procent zeker als het wettelijk mocht zouden heel veel nederlanders er gebruik van maken
wat denk jij?
Bookmarks