MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 74
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Sergei Kharitonov (spoiler)

    Het lijkt er op dat sinds Sergei Kharitonov in Nederland is gaan trainen hij er alleen maar op achter uit is gegaan. Hij is een stuk langzamer geworden en wat is er gebeurd met zijn takedowns en groundskills? Ik snap er niets van!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    hij had weinig in te brengen

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Dat was inderdaad niet best. Maar ja, Josh Barnett blijft toch een lastige tegenstander. Zat net nog ff naar zijn fightrecord te kijken en hij heeft 5 partijen verloren, waarvan 3 tegen Crocop...

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Barnett is gewoon echt goed en was superieur aan Kharitonov

  6. #6
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Barnett is gewoon gevaarlijk op de grond, maar nadat ik Silva-Cormier heb gezien geef ik hem eigenlijk weinig kans.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Net als Fedor, lijkt wel alsof ze door de kickbox training hier een stuk minder aan hun worstel/kracht doen. Leek nergens op. Wat een schijt partijen, alle 3 de partijen waar ik naar uitkeek vielen tegen.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Cormier was wel een mooie

  9. #9
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat Kharitonov zwaar achteruit is gegaan sinds hij hier traint.
    Barnett is gewoon een hele ervaren maar bovenal professionele vechter, die in de voorbereiding Kharitonov uitgepluist heeft.
    En dat zag je ook in de partij.
    Fighting is poetry in motion

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat Kharitonov zwaar achteruit is gegaan sinds hij hier traint.
    Barnett is gewoon een hele ervaren maar bovenal professionele vechter, die in de voorbereiding Kharitonov uitgepluist heeft.
    En dat zag je ook in de partij.
    Hier ben ik het mee eens.

  11. #11
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    ik zag alleen John Olav Einemo in zijn corner waar waren de GG trainers?
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Zodra Barnett iemand op de grond heeft weet je al dat hij gaat winnen. Verder ben ik het ook met Lopez86 eens
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Dit is wel een beetje onderschatting van Josh Barnett denk ik. Misschien omdat ie altijd wat chubby is en niet de uitstraling heeft van een topper, maar die gast is bijna zijn hele carrière gewoon een top 10 vechter geweest. Hij zal het de top van de UFC HW zeer moeilijk gaan maken.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    het was over op het moment dat Barnett on top zat....denk dat maar heel weinig vechters daar zonder de einde-ronde-bel onderuit kunnen komen....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  15. #15
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    wat Jeru zegt x100!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  16. #16
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Dit is wel een beetje onderschatting van Josh Barnett denk ik. Misschien omdat ie altijd wat chubby is en niet de uitstraling heeft van een topper, maar die gast is bijna zijn hele carrière gewoon een top 10 vechter geweest. Hij zal het de top van de UFC HW zeer moeilijk gaan maken.
    x100

    Ik was even vergeten hoe goed Barnett was en zijn hele geschiedenis met steroids hielp ook niet echt mee. Maar in dit gevecht was hij gewoon ontzettend goed! Zijn stand-up was goed, zijn takedowns super en zijn groundgame bijna perfect. Barnett gaat dat toernooi denk ik wel wel winnen. Maar Cormier maakte ook indruk.... Heb nu al zin in de finale.

    Over Karitonov kan ik op basis van deze pot weinig zeggen. Barnett kwam na de Takedown meteen mount en dan is het lastig om te ontsnappen. Hij heeft weinig kans gehad om iets te laten zien van zijn groundgame.
    Last edited by basblue; 11-09-2011 at 12:10.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  17. #17
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Barnett is goed op de grond, dat weet iedereen ja. Maar wat kharitonov deed heeft NIKS met mma te maken; laat hem maar gaan kickboxen ofzo.

    Serieus, waar zijn die gasten bij Golden Glory echt mee bezig? hoe kun je iemand zo in een wedstrijd tegen Josh Barnett gooien?

  18. #18
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    barnett is gewoon heel goed. had ook niet verwacht dat hij zou verliezen.
    cormier is echt een verassing, vond hem tegen monson ook heel erg goed met z'n standing skills.
    dana zal hem ook weer wegpikken, let maar op.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    barnett is gewoon heel goed. had ook niet verwacht dat hij zou verliezen.
    cormier is echt een verassing, vond hem tegen monson ook heel erg goed met z'n standing skills.
    dana zal hem ook weer wegpikken, let maar op.
    Des te beter. Wil hem wel in de UFC zien tegen de toppers. Wie is er nog over bij Strikeforce..
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  20. #20
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ik hoop Cormier ook asap in de UFC te zien! Topvechter!!

    En Barnett natuurlijk , maar dat is geen nieuws, Barnett is altijd al een top 10 vechter geweest en dat zal niet snel veranderen!

  21. #21
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Op zich was het staand niet zo slecht en raakte hij Barnett een paar keer aarddig. Op de grond was echter een drama en ik snap niet dat je daar niet op traint als je tegen Barnett vecht. Door zijn sambo achtergrond was het enige waar hij echt aan moest werken het verdedigen als hij een td om zijn oren zou krijgen..... En dat lijkt niet gebeurt te zijn...

    Barnett is top, maar ik denk dat Cormier een hele slechte matchup voor hem is. Hij zal hem naar de grond moeten slaan, of uit de clinch tegen het hek iets moeten proberen. Maar een echte TD zit er natuurlijk niet in tegen Cormier. En die is sneller met zijn handen, met een stevige tik in zijn knuistjes.

  22. #22
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Ik zal wel de enige zijn die nog steeds niet overtuigd is door Cormier. Leuk hoor die KO, maar ik weet niet waar Silva gisteren was met zijn gedachten. Die door iedereen benoemde stalen kin was in ieder geval nergens. Ik denk dat Barnett de GP gewoon gaat pakken, en wel op sub.

  23. #23
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Barnett is gewoon echt goed en was superieur aan Kharitonov
    barnett was niet super goed, Kharitonov was super slecht, zag er echt niet uit
    had hij uberhaupt wel getraint

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Ik zal wel de enige zijn die nog steeds niet overtuigd is door Cormier. Leuk hoor die KO, maar ik weet niet waar Silva gisteren was met zijn gedachten. Die door iedereen benoemde stalen kin was in ieder geval nergens. Ik denk dat Barnett de GP gewoon gaat pakken, en wel op sub.
    Silva kopte er wel een paar flinke terug, maar dat kan je niet de hele avond.

    Barnett wordt gewoon de winnaar, dat is me wel duidelijk na deze avond.

  25. #25
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    ik snap niet dat mensen zo zeker zijn van Barnett Hij is inderdaad heel goed op de grond maar daar hangt ook alles vanaf; de takedown. En ik zie hem cormier gewoon niet naar de grond krijgen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •