MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 74
  1. #26
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Het gat tussen scholen hier en de VS wordt toch steeds groter. Ik zou eigenlijk wel een paar sterke worstelaars uit Europa de Amerikanen zien terugpakken in hun eigen spelletje, maar dat zal wel een tijdje duren.
    Ik zou trouwens wel Mousasi-Rockhold willen zien, denk niet dat Rockhold het lang volhoudt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    ik snap niet dat mensen zo zeker zijn van Barnett Hij is inderdaad heel goed op de grond maar daar hangt ook alles vanaf; de takedown. En ik zie hem cormier gewoon niet naar de grond krijgen

    barnett kan staand ook aardig uit de voeten. en hij heeft een goede kin.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    ik snap niet dat mensen zo zeker zijn van Barnett Hij is inderdaad heel goed op de grond maar daar hangt ook alles vanaf; de takedown. En ik zie hem cormier gewoon niet naar de grond krijgen
    Barnett is gewoon een goeie knokker, zou zonder enig probleem een contender in de UFC voor de HW titel.


  4. #29
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Het gat tussen scholen hier en de VS wordt toch steeds groter. Ik zou eigenlijk wel een paar sterke worstelaars uit Europa de Amerikanen zien terugpakken in hun eigen spelletje, maar dat zal wel een tijdje duren.
    Ik zou trouwens wel Mousasi-Rockhold willen zien, denk niet dat Rockhold het lang volhoudt.
    Als je met Europa ook de voormalige Oostbloklanden en Rusland bedoelt, dan is het gat op worstelgebied denk ik niet eens zo heel groot. Waar ik mij over verbaas is dat ik relatief zo weinig Russen in de ufc/strikeforce zie.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  5. #30
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Barnett is gewoon een goeie knokker, zou zonder enig probleem een contender in de UFC voor de HW titel.
    Met alle respect voor Barnett, ik heb hem hoog zitten, maar ik zie hem een JDS, Cain, Overeem, Mir, Brock niet verslaan. Hij zit denk ik wel op niveau Kongo, Nelson, ed. Daar zou ik hem heel graag tegen willen zien!
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  6. #31
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Met alle respect voor Barnett, ik heb hem hoog zitten, maar ik zie hem een JDS, Cain, Overeem, Mir, Brock niet verslaan. Hij zit denk ik wel op niveau Kongo, Nelson, ed. Daar zou ik hem heel graag tegen willen zien!

    hij is op de grond beter dan de vijf die je opnoemt.

    en om nu te zeggen dat barnett een slechte stand-up heeft..

  7. #32
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    barnett komt de UFC niet in!! 3x gepakt op roids, dat is a no go in de ufc!
    dat is rossen in het ziekenhuis ook.

  8. #33
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Als je met Europa ook de voormalige Oostbloklanden en Rusland bedoelt, dan is het gat op worstelgebied denk ik niet eens zo heel groot. Waar ik mij over verbaas is dat ik relatief zo weinig Russen in de ufc/strikeforce zie.
    Ja ik begrijp er ook niets van

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Met alle respect voor Barnett, ik heb hem hoog zitten, maar ik zie hem een JDS, Cain, Overeem, Mir, Brock niet verslaan. Hij zit denk ik wel op niveau Kongo, Nelson, ed. Daar zou ik hem heel graag tegen willen zien!
    ben ik ook met je eens (wat betreft JDS, Cain), staand had hij het vandaag toch wel lastig.
    Last edited by deco'o; 11-09-2011 at 18:26.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Ik gaf Kharitonov van te voren weinig kans maar Josh Barnett maakte het wel te makkelijk.
    Partij tgen Cormier zal idd heel moeilijk worden, Barnett zal Cormier niet naar de grond kunnen brengen dus hij zal het staand moeten doen!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  10. #35
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Kharitanov zou wel winnen tegen Cormier staand. Barnett weet ik niet, vond hem niet echt slim of technisch staand.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  11. #36
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet waaraan het ligt, hij verliet als laatste de gym, overmoeidheid micha?
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  12. #37
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Als je met Europa ook de voormalige Oostbloklanden en Rusland bedoelt, dan is het gat op worstelgebied denk ik niet eens zo heel groot. Waar ik mij over verbaas is dat ik relatief zo weinig Russen in de ufc/strikeforce zie.
    Niet zo groot?
    Op worstelgebied ownt Rusland (en alle oostbloklanden) de USA ver-uit.
    Vrije stijl kan men aardig meekomen in de grote toernooien, maar in het Grieks-Romeins (Greco-Roman) heeft de USA weinig tot niks in te brengen.
    Dit is onder andere omdat men in Amerika niet op FILA regels worstelt, maar hun eigen folkstyle regels (College/High School wrestling) hanteert, een aangepaste versie van het "echte" worstelen waarbij de nadruk op veiligheid ligt.
    Fighting is poetry in motion

  13. #38
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    barnett komt de UFC niet in!! 3x gepakt op roids, dat is a no go in de ufc!
    Da's bijna zo erg als niet komen opdagen voor een persconferentie.

  14. #39
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Dit is onder andere omdat men in Amerika niet op FILA regels worstelt, maar hun eigen folkstyle regels (College/High School wrestling) hanteert, een aangepaste versie van het "echte" worstelen waarbij de nadruk op veiligheid ligt.
    Dat verklaart het een en ander.

  15. #40
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Als je met Europa ook de voormalige Oostbloklanden en Rusland bedoelt, dan is het gat op worstelgebied denk ik niet eens zo heel groot. Waar ik mij over verbaas is dat ik relatief zo weinig Russen in de ufc/strikeforce zie.
    Dat heeft denk ik voor een groot gedeelte met marketingwaarde te maken. PPV waarde bepaald een groot deel van je carriere...

    De russen/oostblokkers zullen eerst een soort Oostblok UFC (OFC ) moeten hebben waarin hun eigen toppers groot worden en de sport zich commercieel ontwikkeld en dan komt dat allemaal goed.

  16. #41
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Zojuist de partij even gekeken (barnett/sergei)... moet zeggen dat Sergei het echt niet verkeerd deed hoor (staande).. op de grond was het wel een ander verhaal. Maar zolang beide op hun voeten stonden deed ie t prima.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  17. #42
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Wat een gezeur in dit topic. Barnett heeft een fantastisch goede mount, en helaas trapte Kharitonov is deze arm-triangle val. Barnett had een goede dag, Kharitonov een mindere, maar wat heeft dat precies met z'n trainers van doen?

  18. #43
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    France
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Barnett is a very good wreslter , Sergei is a very good striker and not good défense takedown and grappling , Barnett is a monster , Sergei vs ??? moscou Glory Fightcard please ???

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Wat een gezeur in dit topic. Barnett heeft een fantastisch goede mount, en helaas trapte Kharitonov is deze arm-triangle val. Barnett had een goede dag, Kharitonov een mindere, maar wat heeft dat precies met z'n trainers van doen?
    precies

  20. #45
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dat verklaart het een en ander.
    Die gasten kunnen er wel wat van...

    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  21. #46
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Erg jammer, maar na deze partij verw8 ik hem wel op de united glory card. Persoonlijk denk ik dat barnett 1 van de beste hw worstelaars ter werels is kijk maar hoe hij rogers een worstelles gaf. Al met al jammer dat sergei de pot niet staande heeft weten te houden.

    War sergei op de united glory card!!!

  22. #47
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Wat een gezeur in dit topic. Barnett heeft een fantastisch goede mount, en helaas trapte Kharitonov is deze arm-triangle val. Barnett had een goede dag, Kharitonov een mindere, maar wat heeft dat precies met z'n trainers van doen?
    Kharitonov gebruikte z'n benen niet in het grondgevecht en bleef als een zak aardappelen liggen, dat kun je tegenwoordig echt niet meer maken als MMA-vechter.

  23. #48
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Wat een gezeur in dit topic. Barnett heeft een fantastisch goede mount, en helaas trapte Kharitonov is deze arm-triangle val. Barnett had een goede dag, Kharitonov een mindere, maar wat heeft dat precies met z'n trainers van doen?
    Inderdaad. Kharitonov z'n stoten kwamen goed door en de stoten van Barnett deden hem toch een stuk minder. Takedown wist hij redelijk af te weren maar de trip was toch net een brug te ver. Dan gelijk in mount. Daar is Barnett gewoon echt sterk.

    Cormier is nel en krachtig in de stand up. Had verwacht dat big foot hem wel zou verslaan. Onderschatting blijft een lastig iets.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  24. #49
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Kharitonov gebruikte z'n benen niet in het grondgevecht en bleef als een zak aardappelen liggen, dat kun je tegenwoordig echt niet meer maken als MMA-vechter.
    Kharitonov kent echt de standaard dingetjes vanuit gemounte positie wel hoor. We hebben het hier over iemand die al vaker tegen BJJ blackbelts heeft gevochten en gewonnen, en train met Jon Olav Eimemo. Je hebt een aantal opties en escapes, maar ik denk dat ie ie daar niet zoveel trek in had gezien de zeer gevaarlijke submissions van Barnett vanuit die positie(die sowieso als een blok beton op je zit volgens mij). Waarschijnlijk was het zelfs het gameplan om niks geks te proberen op de grond.
    Anyway, toen ie uiteindelijk wel wat probeerde werd hem dat ook meteen fataal.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Kharitonov kent echt de standaard dingetjes vanuit gemounte positie wel hoor. We hebben het hier over iemand die al vaker tegen BJJ blackbelts heeft gevochten en gewonnen, en train met Jon Olav Eimemo. Je hebt een aantal opties en escapes, maar ik denk dat ie ie daar niet zoveel trek in had gezien de zeer gevaarlijke submissions van Barnett vanuit die positie(die sowieso als een blok beton op je zit volgens mij). Waarschijnlijk was het zelfs het gameplan om niks geks te proberen op de grond.
    Anyway, toen ie uiteindelijk wel wat probeerde werd hem dat ook meteen fataal.
    Als je onderin mount ligt, ben je al enorm de sjaak. Door de klappen draaide Kharitonov naar zn buik, dat was geen escape. Hij had in mijn ogen wel meer en beter mogen verdedigen. Ik kan me voorstellen dat je in de voorbereiding tegen Barnett, veel mount escapes oefent, want dat is toch een beetje zijn ding.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •