MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 64 of 64

Thread: SKYRIM!

  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Dan lig ik al bijna op 1 oor :P

    Zal je iig toevoegen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Boys,

    Ik zat giste avond wat te drinken in White run, ging daarna met de companions wat dingen regelen. Moest iemand ff op ze plek zetten. Voor het eerst Mamoet vlees gegeten (niet slecht trouwens), een nieuwe mace gekocht met 25 fire damage etc alles ging echt relaxed tot ik terug kwam in White run en faendal weg was.

    Heb hem overal gezocht, heel white run overhoop gehaald, aan iedereen gevraagd of ze hem hadden gezien maar die gozer was nergens, terwijl hij al mijn kostbare spullen bij zich had, was echt fuckin boos op hem en had bijna een contract op hem gezet. Ik ging toen ff terug naar zijn huis, was hij daar ook niet. Ging ik terug naar de plek waar ik hem had ontmoet, zie ik hem hout hakken. Vroeg hem wtf is er gap, waarom kom je niet meer met mee? Zegt ie dat hij die chick had gemist en haar weer terug wou zien.

    maar goed, we zijn nu weer samen en gaan strax wat drinken.
    Home mtk-gym.nl


  3. #53
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Boys,

    Ik zat giste avond wat te drinken in White run, ging daarna met de companions wat dingen regelen. Moest iemand ff op ze plek zetten. Voor het eerst Mamoet vlees gegeten (niet slecht trouwens), een nieuwe mace gekocht met 25 fire damage etc alles ging echt relaxed tot ik terug kwam in White run en faendal weg was.

    Heb hem overal gezocht, heel white run overhoop gehaald, aan iedereen gevraagd of ze hem hadden gezien maar die gozer was nergens, terwijl hij al mijn kostbare spullen bij zich had, was echt fuckin boos op hem en had bijna een contract op hem gezet. Ik ging toen ff terug naar zijn huis, was hij daar ook niet. Ging ik terug naar de plek waar ik hem had ontmoet, zie ik hem hout hakken. Vroeg hem wtf is er gap, waarom kom je niet meer met mee? Zegt ie dat hij die chick had gemist en haar weer terug wou zien.

    maar goed, we zijn nu weer samen en gaan strax wat drinken.
    Haha, nice nice. Klinkt als een drukke dag. Blij dat het goed is gekomen. (:

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

  5. #55
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Heb iets van 80 uur in skyrim zitten

  6. #56
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Boys met pijn in me hart moet ik melden dat ik en faendal afscheid hebben genomen van elkaar.

    Klikte gewoon niet echt meer.

    Ik chill hem nu met z'jango, apart ventje maar ik mag hem wel..
    Home mtk-gym.nl


  7. #57
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik ben nu lvl 47 nord, heb de main quest uitgespeeld, thieves guild leader, companions leader, met de stormcloacks de emperors verslagen, volgens mij alles gedaan.

    Heb dragon armor etc valt er nog wat te doen? want verveel me nu behoorlijk in dat spel
    Home mtk-gym.nl


  8. #58
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    De downloadable content komt bijna.
    Max. 400 x 125

  9. #59
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik ben nu lvl 47 nord, heb de main quest uitgespeeld, thieves guild leader, companions leader, met de stormcloacks de emperors verslagen, volgens mij alles gedaan.

    Heb dragon armor etc valt er nog wat te doen? want verveel me nu behoorlijk in dat spel
    Heb je de keizer al vermoord in de dark-brotherhood questline?
    Last edited by The Company; 18-06-2012 at 18:34.

  10. #60
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik was in het begin nog echt een goodguy en toen ik van de dark brotherhood 1 van die 3 mensen moest vermoorden met die doeken over hun hoofd, had ik die slet zelf vermoord en daarmee een einde gemaakt aan de dark brotherhood questline helaas kan ik die nog terug halen?
    Home mtk-gym.nl


  11. #61
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    stelletje skyRIMMERS

  12. #62
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    dus niets meer te doen?
    Home mtk-gym.nl


  13. #63
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    dus niets meer te doen?
    Mages guild? Of hoe heten die in Skyrim..? College of winterhold. En ik heb geen idee of je The Dark Brother hood nog kan terug halen, moet je anders ff googlen.

  14. #64
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Dest...k_Brotherhood!

    Deze quest is volgens mij wel veel minder leuk dan die van the Dark Brotherhood.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •