MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46
  1. #26
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Waarom zo zielig doen? ik ga hard lachen ALS Brock Overeem helemaal kapot maakt, alleen omdat jullie zo respectloos zijn. En nee Lesnar's reactie op een stoot is geen breakdance act. Dat deed ie omdat zijn takedown mislukte en hij zijn evenwicht verloor. Denk na voordat je iets typt. Zielig dit.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Waarom zo zielig doen? ik ga hard lachen ALS Brock Overeem helemaal kapot maakt, alleen omdat jullie zo respectloos zijn. En nee Lesnar's reactie op een stoot is geen breakdance act. Dat deed ie omdat zijn takedown mislukte en hij zijn evenwicht verloor. Denk na voordat je iets typt. Zielig dit.



  3. #28
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Waarom zo zielig doen? ik ga hard lachen ALS Brock Overeem helemaal kapot maakt, alleen omdat jullie zo respectloos zijn. En nee Lesnar's reactie op een stoot is geen breakdance act. Dat deed ie omdat zijn takedown mislukte en hij zijn evenwicht verloor. Denk na voordat je iets typt. Zielig dit.
    Moet wel lachen om dat filmpje van Broack (dansend).
    Echter, wij zijn Nederlanders alles is hier beter en wij beschikken over de beste van de wereld, tot het tegendeel bewezen is :-)

  4. #29
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Chuck norris heeft bruce lee ooit zo hard geschopt dat hij brak in 2 stukken. Die zijn verder gegaan als jet li en jacky chan
    Chuck Norris speelt in Way of the Dragon en dat is de enige scene waarin Chuck Norris verliest met vechten van alle films. Ken je klassiekers


  5. #30
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Waarom zo zielig doen? ik ga hard lachen ALS Brock Overeem helemaal kapot maakt, alleen omdat jullie zo respectloos zijn. En nee Lesnar's reactie op een stoot is geen breakdance act. Dat deed ie omdat zijn takedown mislukte en hij zijn evenwicht verloor. Denk na voordat je iets typt. Zielig dit.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  6. #31
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Moet wel lachen om dat filmpje van Broack (dansend).
    Echter, wij zijn Nederlanders alles is hier beter en wij beschikken over de beste van de wereld, tot het tegendeel bewezen is :-)
    Het tegendeel is al bewezen, zolang Overeem nog geen champ is is hij niet de beste.

  7. #32
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post


    http://www.youtube.com/watch?v=zFsU0aW99WY

  8. #33
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Added to Youtube favorites

  9. #34
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    dat van kharitanov is echt pijnlijk... en dan valentijn nog laatst tappen voor punches... ze hebben veel kracht maar kunnen zelf niet tegen wat klappen, een beating die lesnar tegen carwin bv. nam zou alistair nooit lukken en ik denk ook daarom dat die gaat verliezen van brock...

  10. #35
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    dat van kharitanov is echt pijnlijk... en dan valentijn nog laatst tappen voor punches... ze hebben veel kracht maar kunnen zelf niet tegen wat klappen, een beating die lesnar tegen carwin bv. nam zou alistair nooit lukken en ik denk ook daarom dat die gaat verliezen van brock...
    http://www.nti.nl/taalcursussen/nederlands.aspx
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  11. #36
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default


  12. #37
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Echt heel jammer dat 'lowlight' filmpje Alistair. Of je Alistair nu mag of niet, hij traint net als de meeste van ons keihard (waarschijnlijk nog veel harder) om z'n doelen te verwezelijken en hij staat er dan toch maar weer elke keer.
    Een beetje respect zou niet verkeerd zijn.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Ach mensen het is entertainment. Ik vind de muziek bij die lowlight wel goed gekozen: Timdog, dat is lang geleden!

    Valt me trouwens op dat Angle zegt dat Brock 'een kans' heeft. Dat is mager hoor van een vriend.

    Begrijp dan ook de drukte hier niet zo. Het is 3,5 maand voor de partij, dat belooft nog wat!
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  15. #40
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan View Post
    Echt heel jammer dat 'lowlight' filmpje Alistair. Of je Alistair nu mag of niet, hij traint net als de meeste van ons keihard (waarschijnlijk nog veel harder) om z'n doelen te verwezelijken en hij staat er dan toch maar weer elke keer.
    Een beetje respect zou niet verkeerd zijn.
    Respect hebben we zeker! (neem ik aan) Maar dat betekent niet dat we niet kunnen lachen om het filmpje. Het mooie vind ik nogwel dat je wel iets over het lachen om Alistair noemt, maar de breakdance moves van Brock ho maar... Dat vind ik een beetje jammer. Is het omdat Alistair een Nederlander is? (In mijn ogen is het antwoord 'Ja')

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Hey Gilaiir, ik heb er geen probleem mee dat mensen er mee lachen hoor. Dat hoort inderdaad bij de sport. Het gaat mij erom dat het jammer is wanneer sportmensen in mijn ogen op deze manier belachelijk worden gemaakt. (door het maken van zo'n filmpje) Ik kijk liever naar de beste momenten. Dat van Brock vind ik minder storend omdat niet zijn prestaties worden gebashed maar gewoon een grappig moment wordt omgeturnd naar een dansfilmpje. Een lowlight real van Lesnar zou ik ook bijzonder jammer vinden.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Chuck norris heeft bruce lee ooit zo hard geschopt dat hij brak in 2 stukken. Die zijn verder gegaan als jet li en jacky chan

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Chuck Norris speelt in Way of the Dragon en dat is de enige scene waarin Chuck Norris verliest met vechten van alle films. Ken je klassiekers

    http://3.bp.blogspot.com/__lv-z0UAoQ...dragon_gal.jpg
    ik ken mijn klassiekers wel en denk dat het wel reeel is om te zeggen dat ik persoonlijk Chuck Norris Bruce Lee niet zo hard heb zien schoppen dat hij in 2-en brak en verder ging in Jacky Chan en Jet Li maar ga er vooral serieus op in. Wat is je punt precies? Laten zien dat je oude films kent of dat je geen humor hebt?

  18. #43
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post



    Alistair Overeem zal voor een keer niet de sterkere zijn!
    Bullshit. Brock is geen powerlifter. Hij is dus niet getraind om een squat suit ten volle te benutten. Ergo: hij zal niet boven 1000lb kunnen squatten. Het wereldrecord zonder suit ligt lager. Ook dit is gehaald door een typische powerlifter, een zeer zware jongen die alles uit de kast haalt door maximale spiermassa te ontwikkelen (wat gepaard gaat met een hoog vetpercentage).

    http://www.youtube.com/watch?v=wUUJcj7Ct5c

  19. #44
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 62jeroen View Post
    Bullshit. Brock is geen powerlifter. Hij is dus niet getraind om een squat suit ten volle te benutten. Ergo: hij zal niet boven 1000lb kunnen squatten. Het wereldrecord zonder suit ligt lager. Ook dit is gehaald door een typische powerlifter, een zeer zware jongen die alles uit de kast haalt door maximale spiermassa te ontwikkelen (wat gepaard gaat met een hoog vetpercentage).

    http://www.youtube.com/watch?v=wUUJcj7Ct5c
    oke hoe weet jij dan dat Alistair de sterkere is?
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  20. #45
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ondertussen is TheReem met andere dingen bezig:


    LMFAO-Sexy and I know it feat. The Reem ( te zien in deze clip op: 0:32, 0:38, 0:55 en 1:30)
    Last edited by rollermanskunk; 17-09-2011 at 00:23.

  21. #46
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    oke hoe weet jij dan dat Alistair de sterkere is?
    ??? Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg alleen dat de statement van Kurt Angle over die squat bullshit is.

    Het verschil in kracht tussen die twee zal niet bepalend zijn. De TDD van Alistair zal super moeten zijn om dit gevecht te winnen, dat is zeker. En als hij gaat aarzelen zoals tegen Werdum dan is het gedaan. Ik vind dit gevecht echt 50/50, niet te voorspellen gewoon. Een van de twee zal verwoestend winnen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •