MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default Moeder slaat vastgelijmde peuter bewusteloos

    Moeder slaat vastgelijmde peuter bewusteloos

    Nadat ze de handen van haar dochter aan de muur had vastgelijmd, heeft de 22-jarige Elizabeth Escalona haar kind bewusteloos geslagen. De Amerikaanse vrouw uit Dallas was het beu dat haar tweejarige dochtertje nog steeds niet zindelijk was. Het meisje vecht nu voor haar leven in het plaatselijke ziekenhuis.

    Volgens de politie zou Escalona haar dochtertje aan de voetjes naar een muur hebben gesleept en vervolgens de handjes met lijm aan de muur hebben geplakt. De vrouw schopte de peuter in haar maag en bewerkte het meisje daarna met een riem, een schoen en een melkkan.

    Toen het kind niet meer reageerde, haalde een snikkende Elizabeth haar moeder erbij, die de autoriteiten inschakelde. In het ziekenhuis bleek dat delen van de huid van de handjes waren afgerukt en het meisjes, diverse botbreuken, hoofdletsel en interne verwondingen had opgelopen.

    Het meisje ligt in het ziekenhuis, mama is in de cel gezet.

    Bron: Moeder slaat vastgelijmde peuter bewusteloos | Spitsnieuws

    Ze moeten dit soort mensen echt levenslang opsluiten dit is niet normaal meer, het geweld richting minder jarige wordt steeds erger..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Nog ff en ik sla Offtopic over,....teveel van dit soort zieke berichten hier de laatste tijd.
    Ik wordt er te giftig van.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    die nam de uitspraak: "ik plak je achter het behang" een beetje te letterlijk........wederom een triest bericht over mishandeling van een kind, ik kan hier ook niet zo goed tegen

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik denk niet dat het erger wordt (helaas), maar er wordt wel meer over bericht.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Intelligentie is erfelijk dus als ik zie hoe die moeder er mee om gaat kun je dat kind niet kwalijk nemen dat het nog niet zindelijk is.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Stop met dit soort berichten joh, ik lees het steeds maar wil het niet lezen

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    pfoe... toen ik de titel las dacht ik nog.. zo tijd voor een funny joke....

    maar nee... walgelijk dit. Hoop dat het kindje er bovenop komt en er geen levenslange schade achterblijft.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    te triest voor woorden....bah!! Kutbericht weer....

  9. #9
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    ik denk idd dat ik offtopic voorlopig oversla.... ik word beetje ziek van al dit soort berichten

  10. #10
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    jammer dat zo een vrouw een kind neemt. ik geloof wel in lijfstraf voor kiddo s boven de 7 jaar. een pak voor e flikker wil a en toe werken. ik ben ook niet makkelijk geweest als kind. maar dit slaat de plank mis op zveel vlaktes.

    ten eerste: het kind is 2 jaar. een kind van 2 kan niet leren van klappen. dat is ook bepaald door verschillende opvoed deskundigen
    ten tweede: je kan een kind goed stimuleren om zindelijk te maken door samen naar e wc te gaan. dat doen heel veel moeders.
    maar zelfs dat hoet niet perse het proces te versnellen.

    ten 3de: kind leert het best door overal een spelletje van te maken.

    en als allerlaatst. dit is geen pak voor de flikker. ook geen mishandeling. maar je reinste marteling. ik hou niet van jeugdzorg instanties omdat ze soms onrechtmatig kinderen weghalen of van vaders ontnemen. maar in dit geval kan je het kind beter weghalen.

    i mean seriously LIJM
    ze is een zieke geest met ongecontroleerde woede aanvallen. bij bedaren werd ze pas bewust en begon te snikken.
    ach rot op die verdient het niet om een kind te hebben

    walgelijk

  11. #11
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    die nam de uitspraak: "ik plak je achter het behang" een beetje te letterlijk........wederom een triest bericht over mishandeling van een kind, ik kan hier ook niet zo goed tegen
    Haha x2

    Verder is het echt zielig wat mensen wel niet doen bij kinderen... slaat nergens op!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Kinderen van 2 die zindelijk zijn? Dat is vrij uniek lijkt me, in NL zijn kinderen toch meestal op hun 3de a 4de pas echt zindelijk? Ik meen dat als je naar de kleuterschool gaat op je 3,5de je zo ongeveer zindelijk bent? toch?


  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Kinderen van 2 die zindelijk zijn? Dat is vrij uniek lijkt me, in NL zijn kinderen toch meestal op hun 3de a 4de pas echt zindelijk? Ik meen dat als je naar de kleuterschool gaat op je 3,5de je zo ongeveer zindelijk bent? toch?
    klopt

  14. #14
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    wat een ziek nieuws laatste tijd
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  15. #15
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Kinderen van 2 die zindelijk zijn? Dat is vrij uniek lijkt me, in NL zijn kinderen toch meestal op hun 3de a 4de pas echt zindelijk? Ik meen dat als je naar de kleuterschool gaat op je 3,5de je zo ongeveer zindelijk bent? toch?
    Het merendeel van de kinderen (75%) is zindelijk op de leeftijd van 2.5 jaar. Twee jaar is inderdaad wel vroeg om al zindelijk te zijn (een 10% dacht ik) ...

  16. #16
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by colossus View Post
    jammer dat zo een vrouw een kind neemt. ik geloof wel in lijfstraf voor kiddo s boven de 7 jaar. een pak voor e flikker wil a en toe werken. ik ben ook niet makkelijk geweest als kind. maar dit slaat de plank mis op zveel vlaktes.
    In de meeste van deze gevallen heeft de moeder niet bewust voor een kind gekozen maar is het een "ongelukje" ... Maar als ze het niet aankan, dat ze het dan opgeeft voor adoptie.

    Ik ben totaal geen voorstaander van lijfstraffen voor kinderen. Het moet al ver komen als ouder dat de enige manier waarop je je kinderen nog de baas kan door lichaamlijk overwicht is ...

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    pffff wat een bericht weer...
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #18
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    nowhere
    Posts
    512
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lodewijk View Post
    In de meeste van deze gevallen heeft de moeder niet bewust voor een kind gekozen maar is het een "ongelukje" ... Maar als ze het niet aankan, dat ze het dan opgeeft voor adoptie.

    Ik ben totaal geen voorstaander van lijfstraffen voor kinderen. Het moet al ver komen als ouder dat de enige manier waarop je je kinderen nog de baas kan door lichaamlijk overwicht is ...
    met lijfstraf heb ik het over minor dingen zoals klap op de billen of handje. ik heb het zel nooit gedaan. maat heb het nooit uitgesloren. als je je kind goed opvoed zijn die klappen geeneens nodig idd. ikzelf heb een dochter . maar ik hoor van vrienden dat zonen moeilijk zijn. dont know that

    maar de principe zal wel zijn dat als je hem aar goed opvoed ook niet zo ver hoeft te komen.

    ja een ongeluk.

    ALS JE MAN OF VROUW GENOEG BENT OM TE NEUKEN EN LOL TE BELEVEN ZONDER CONNIE MOET JE OOK MAN VROUW GENOEG ZIJN OM ERVOOR TE ZORGEN

    dit was niet naar jou toe maar naar die zieke snol

  19. #19
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    We leven in een veel te idiote wereld met veel te wrede mensen. Mensen die niet nadenken, mensen zonder inlevingsvermogen, empathie, zorg en liefde voor zijn eigen of voor zijn medemens.

    Kinderen raak je met geen vinger aan!

    Tegenwoordig mensen die hun kind mishandelen of misbruiken zijn gewoon zwaar ziek in hun hoofd.

    0% medeleven voor die mensen!

    Die lui horen niet geboren te worden.

    Die verdienen het recht op leven niet.
    It's just a job. Grass grows, birds fly, waves pound the sand. I beat people up.
    Muhammad Ali

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •