MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 11 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast
Results 126 to 150 of 265
  1. #126
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Nee inderdaad. Ik denk dat Edwards, Poturak, Lachenko en Verhoeven meer kaarten verkopen in China dan de 4 voudig K1 HW GP champ.
    Ja!!!!Meeste mensen willen schilt niet zien en de k1 ook niet dat is een fact!!!!Nu ze de mogelijkheid om hem er uit te gooien doen ze dat . Wel jammer dat saki er niet bij is hoop nog wel op zimmerman/aerts/lebanner.

    Mensen zijn ook nooit te vreden er wordt een k1 wg final 16 gehouden en mensen zeiken over simon rutz #fail, wees blij dat er tenminste een toernooi is!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  2. #127
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Fijn dat het er toch weer is. Maar baal ervan dat het zonder Saki, Semmy & Ali is.
    Overeem is voor de handliggend dat hij er niet bij is, semmy willen ze gwn niet meer en van saki weet ik het niet misschien nog niet uitbetaald? Maar las net dat zimmerman tegen hesdy vecht dus zimmerman heeft dan toch zijn geld gekregen dan kan dat het niet zijn. iemand de reden waarom saki er niet bij zit fan1976?heeft het te maken met de gg event(sls het doorgaat) of heeft simon het zo gespeeld dat hij er zeker wil zijn dat zijn hoofdpartij hari vs saki op 28 januari plaatsvindt en mogelijk niet eerder?
    Last edited by bananenplukster; 16-09-2011 at 01:07.
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  3. #128
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Als je in 6 jaar tijd 4 x kampioen wordt hoor je er gewoon bij!

    met het weglaten van mannen als Schilt en Saki en Overeem er door de UFC ook al niet bij krijg je hetzelfde als de MAX verleden jaar waar ff Souwer en Buakaw werden uitgesloten dat het een stuk omlaag wordt gehaald.

    Vorig jaar was de finale toch ook niet op zn sterkst bezet zonder Badr en Remy. Zonder GG is `t natuurlijk ook minder maar toch, dat mag de pret niet drukken.

    Ik denk dat GG geen vechters beschikbaar stelt van wege hun eigen gala die in oktober gehouden zal gaan worden. Misschien willen ze dan weer meer geld ofzo, omdat ze hun eigen gala dan moeten verzetten. Kan mij absoluut niet voorstellen dat Simon Rutz niet zou proberen in ieder geval Saki binnen te halen.

    Ik denk dat zaken doen met GG gewoon weg altijd moeizaam verloopt, UFC heeft dit ondervonden, Its showtime heeft dit ondervonden, K1 heeft dit ondervonden en Strikeforce heeft dit ondervonden. De laatste 2 hebben altijd toegegeven, gezien de crisis waarin de K1 nu verkeerd en gezien de overname van Strikeforce kan GG zich dit niet meer veroorloven. Anders worden zij buitenspel gezet, en dit is waar 1 wij niet op zitten te wachten en dit zou naar de vechters toe ook niet meer leuk zijn.


  4. #129
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Overeem is voor de handliggend dat hij er niet bij is, semmy willen ze gwn niet meer en van saki weet ik het niet misschien nog niet uitbetaald? Maar las net dat zimmerman tegen hesdy vecht dus zimmerman heeft dan toch zijn geld gekregen dan kan dat het niet zijn. iemand de reden waarom saki er niet bij zit fan1976?heeft het te maken met de gg event(sls het doorgaat) of heeft simon het zo gespeeld dat hij er zeker wil zijn dat zijn hoofdpartij hari vs saki op 28 januari plaatsvindt en mogelijk niet eerder?
    Denk dat mensen hier de vragen direkt aan Bas Boon moeten vragen wat betreft GG. Hij leest dit ook en is actief hier op Mixfight.nl. Neem aan dat hij alle antwoorden heeft wat betreft Saki en de rest.

  5. #130
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Semmy is momenteel gewoon een van de besten dus die moet er gewoon bij zijn, of het nou leuk is om naar te kijken of niet.
    Het is geen cheerleaders bal.....

    Maar ik snap Rutz wel. Er moet er wel eentje van it's showtime winnen anders wordt het fors duurder dus je pakt jouw beste vechters en daar zet je een paar can's tegen. Let maar op de loting straks. Geen 1 showtime vechter moet in de eerste ronde tegen elkaar.

    En er moet zowiezo een chinees of japanner bij zitten en een amerikaan.

    Dit is geen kickboxtoernooi maar een marketingtruc. En dat kun je hem ook niet kwalijk nemen want het kost vast een hele hoop centjes en dit lijkt me een behoorlijke stap voor de organisatie.

    Ik ben er persoonlijk niet kapot van dat de belangenbehartigers van de vechters ook de promotors zijn. Dat werkt in geen enkele sport zo voor zover ik weet.

  6. #131
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    schilt heeft niets meer te bewijzen, heeft alles gewonnen wat er te winnen valt, en is de meest dominante kampioen ooit in k1. als hij meedoet zal hij zeker mee strijden tot aan de finale en er zijn er maar weinig die hem kunnen stoppen.

    hij is ook de reden dat k1 zo voorspelbaar en saai is geworden en dat de kijkcijfers terugvallen. dus om k1 te redden heb je een frisse wind nodig met nieuwe gezichten. dus wordt het weer spannend een beetje. ik zou het leuker vinden als gerges, spong, hari of saki kampioen wordt.

    en simon levert tenminste vechters om zo toch een final 16 te plaatsen, want waarschijnlijk willen veel vechters niet eens deelnemen ivm betalingen.
    zo maakt simon het een beetje mogelijk. en voor china of japan is rico verhoeven of mourad bouzidi een onbekende, dus hebben ze niet gelijk een mening klaar staan.

    dus wees blij dat simon helpt, of het nou in zijn voordeel is of niet. wij hebben straks misschien een van de spannendste k1 ooit.

  7. #132
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Volgens de Telegraaf zit er wel een grote voorwaarde aan het doorgaan van de K1WGP 2011: alle vechters met openstaande rekeningen moeten betaald worden anders stapt er niemand in het vliegtuig...

    Zou me niet verbazen dat het toch niet doorgaat.

  8. #133
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Ja!!!!Meeste mensen willen schilt niet zien en de k1 ook niet dat is een fact!!!!Nu ze de mogelijkheid om hem er uit te gooien doen ze dat . Wel jammer dat saki er niet bij is hoop nog wel op zimmerman/aerts/lebanner.

    Mensen zijn ook nooit te vreden er wordt een k1 wg final 16 gehouden en mensen zeiken over simon rutz #fail, wees blij dat er tenminste een toernooi is!
    Heb je vorig jaar een reisje naar Japan gemaakt en een enquête gehouden. Wat wij op mixfight vinden is niet echt relevant voor de Japanse/Chinese bevolking. Ik kan me zelfs nog herinneren dan mensen toch wel uitkeken naar een Overeem vs Schilt of een Badr vs Schilt 3. Ook op deze site trouwens.

    Welk gevecht zien jullie liever. Badr Hari vs Schilt III of Badr Hari vs Sergi Lashchenko? Schilt is een van de beste P4p kickboksers en die hoort dus gewoon op een K1 GP thuis.

  9. #134
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Volgens de Telegraaf zit er wel een grote voorwaarde aan het doorgaan van de K1WGP 2011: alle vechters met openstaande rekeningen moeten betaald worden anders stapt er niemand in het vliegtuig...

    Zou me niet verbazen dat het toch niet doorgaat.
    Dit geldt volgens mij alleen voor GG vechters, vechters onder Its showtime is denk ik een andere verhaal. Simon Rutz is mede-organisator die kan z`n achterstallige geld ook ophalen nadat de gala plaats heeft gevonden. Hij zal daar zeer nauw bij betrokken zijn.

    GG is daar niet zo nauw bij betrokken en logisch dat zij hun geld willen zien alvorens iemand gaat vechten. Straks kunnen ze wederom fluiten naar hun geld. Wat mij betreft is de final 16 echt compleet wanneer Saki en Zimmerman erbij zitten. Schilt hoeft wat mij betreft niet zo, weliswaar is hij een van de beste maar tegelijkertijd ook een van de saaiste vechters om naar te kijken.

    Saki is in topvorm en kan dan denk ik de meeste jongens wel hebben. Zimmerman heeft `t een paar keer laten zien dat hij gedurende final 16 en de finale goede partijen kan neerzetten. Hij is weer volop in training en doet eindelijk weer eens serieus zijn best. Zie hem dan ook er graag bij. Kharitanov mag wat mij betreft een superfight krijgen.

  10. #135
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Dit geldt volgens mij alleen voor GG vechters, vechters onder Its showtime is denk ik een andere verhaal. Simon Rutz is mede-organisator die kan z`n achterstallige geld ook ophalen nadat de gala plaats heeft gevonden. Hij zal daar zeer nauw bij betrokken zijn.

    GG is daar niet zo nauw bij betrokken en logisch dat zij hun geld willen zien alvorens iemand gaat vechten. Straks kunnen ze wederom fluiten naar hun geld. Wat mij betreft is de final 16 echt compleet wanneer Saki en Zimmerman erbij zitten. Schilt hoeft wat mij betreft niet zo, weliswaar is hij een van de beste maar tegelijkertijd ook een van de saaiste vechters om naar te kijken.

    Saki is in topvorm en kan dan denk ik de meeste jongens wel hebben. Zimmerman heeft `t een paar keer laten zien dat hij gedurende final 16 en de finale goede partijen kan neerzetten. Hij is weer volop in training en doet eindelijk weer eens serieus zijn best. Zie hem dan ook er graag bij. Kharitanov mag wat mij betreft een superfight krijgen.
    Nee het betreft alle vechters dus ook It's Showtime (alle meerdere keren gezegd door Simon op Facebook).

    Hier de 2 berichten uit de Telegraaf :


    K-1 komt tot leven

    Van onze Telesportredactie AMSTERDAM - Het voortbestaan van de K-1 hing lange tijd aan een zijden draadje, maar de Japanse vechtsportorganisatie FEG lijkt van een faillissement gered. Met behulp van onder meer een Aziatische investeringsmaatschappij en managementorganisatie It's Showtime krijgt de K-1 World Grand Prix een vervolg. Op 29 oktober vindt in het Chinese Nanjing het kwalificatietoernooi voor de prestigieuze finale plaats. De finaledag staat in principe voor zaterdag 10 december gepland.
    Simon Rutz van It's Showtime heeft laten weten dat onder anderen Badr Hari en Tyrone Spong volgende maand in China in actie komen. Op voorwaarde dat alle openstaande schulden eerst worden afbetaald. "Anders stappen we niet in het vliegtuig”, aldus Rutz. "Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt. Ik heb alle contracten onder ogen gehad. Een investeringsmaatschappij staat garant voor de openstaande bedragen. Ik verwacht dat begin oktober alles is afgehandeld.”
    Het is al zeker dat Alistair Overeem zijn wereldtitel niet gaat verdedigen, aangezien hij een exclusief contract heeft getekend bij de UFC, de grootste Mixed Martial Arts-organisatie ter wereld. Drievoudig wereldkampioen Peter Aerts wacht nog op bericht uit Japan.




    Adviseur' Rutz helpt K-1

    Van onze Telesportredactie AMSTERDAM - Simon Rutz speelt de komende tijd met zijn bedrijf It's Showtime een adviserende rol richting de Japanse K-1-organisatie. "We hebben de K-1 geholpen met overleven, omdat It's Showtime daar ook bij gebaat is. Achter de schermen hebben we intensief samengewerkt”, aldus Rutz, die hoopt dat K-1-grootheden als Peter Aerts en Jerome Le Banner ook op 29 oktober van de partij zijn bij de 'Final 16' in het Chinese Nanjing, waar tickets zijn te verdienen voor de K-1 World Grand Prix Final.

    De K-1 zal daarvoor eerst alle betalingsproblemen moeten oplossen. Ook Bas Boon van Golden Glory, waarbij onder anderen Gokhan Saki, Sem Schilt en Errol Zimmerman onder contract staan, wil eerst het geld innen waar zijn vechters nog recht op hebben, voordat hij mensen afvaardigt naar de 'Final 16'. Volgens Rutz worden de financiële achterstanden uiterlijk in de eerste week van oktober weggewerkt. Een Aziatische investeringsmaatschappij zou garant staan.
    De prestigieuze finaledag vindt in principe op zaterdag 10 december plaats, zodat de finalisten eventueel op 28 januari ook aan een door Rutz georganiseerd vechtsportevenement in Nederland kunnen deelnemen.
    Last edited by rollermanskunk; 16-09-2011 at 12:09.

  11. #136
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Kijk das mooi dan, ga er vanuit dat iedereen betaald wordt en dat GG vechters ook gewoon deelnemen aan de finale elimination. Ik hoop dat Nathan Corbett ook binnen gehaald wordt voor de final 16, wordt tijd dat hij daar ook gewoon vecht. Hij is toch geen pannekoek, hij kan het de meeste heel moeilijk maken daaro.

  12. #137
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Heb je vorig jaar een reisje naar Japan gemaakt en een enquête gehouden. Wat wij op mixfight vinden is niet echt relevant voor de Japanse/Chinese bevolking. Ik kan me zelfs nog herinneren dan mensen toch wel uitkeken naar een Overeem vs Schilt of een Badr vs Schilt 3. Ook op deze site trouwens.

    Welk gevecht zien jullie liever. Badr Hari vs Schilt III of Badr Hari vs Sergi Lashchenko? Schilt is een van de beste P4p kickboksers en die hoort dus gewoon op een K1 GP thuis.
    Zoals ik al eerder zei sportief gezien hoort hij daarbij, zou graag har vs schilt 3 willen zijn maar een toernooi zonder schilt is spannender dan met schilt(wel aerts/saki/zimmerman) erin.

    Denk dat saki niet meedoet(hintjes in de berichten van sommige mensen) misschien omdat gg hem nodig heeft om hun eigen gala in oktober te promoten, welke vechters moeten ze dan opstellen
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  13. #138
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Zoals ik al eerder zei sportief gezien hoort hij daarbij, zou graag har vs schilt 3 willen zijn maar een toernooi zonder schilt is spannender dan met schilt(wel aerts/saki/zimmerman) erin.

    Denk dat saki niet meedoet(hintjes in de berichten van sommige mensen) misschien omdat gg hem nodig heeft om hun eigen gala in oktober te promoten, welke vechters moeten ze dan opstellen
    Je zegt dus eigenlijk. Hij mag niet meedoen omdat er een grote kans bestaat dat hij weer wint.

  14. #139
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Je zegt dus eigenlijk. Hij mag niet meedoen omdat er een grote kans bestaat dat hij weer wint.
    Nope ik zeg dat het spannender is als hij niet mee doet net zoals in 2008 veel spannnender, er bestaat natuurlijk een grote kans dat hij weer wint hij is niet voor niks 4 keer wgp champion .

    Ik zal blij zijn als hij er niet bij zit, ik hoef hem niet te zien saki/aerts/lebanner erbij en je hebt een mooi toernooi. Alhoewel ik denk dat saki toch niet meedoet(gg gala in oktober hoe moeten ze die promoten zonder een overeem en zonder een saki dan?).
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  15. #140
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk: Saki geen final 16, geen Moskou, wie weet ontwikkelingen tot december dan eventueel een superfight bij final 8 dat ie dan ook wint. En dan hoop ik dat Badr die final 8 wint. En dat ze allebei ongeschonden zonder blessures tegen over elkaar staan 28 januari. Dat wordt pas vuurwerk.

    Wat ik hoop en denk moet ik zeggen!

  16. #141
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  17. #142
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    81
    vCash
    132793

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Nope ik zeg dat het spannender is als hij niet mee doet net zoals in 2008 veel spannnender, er bestaat natuurlijk een grote kans dat hij weer wint hij is niet voor niks 4 keer wgp champion .
    De beste partij van verleden jaar werd toch door Schilt verloren ?
    Last edited by OXY; 16-09-2011 at 21:03.

  18. #143
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Zou mooi zijn:

    Hari vs Ghita
    Gerges vs Saki
    Spong vs Corbett

  19. #144
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    ik gun de winst van dit GP aan badr hari, zou best eens zijn laatste GP kunnen zijn. want verwacht dat hij gewoon de overstap naar boksen gaat maken.
    dan heeft hij toch 1x kunnen winnen.

  20. #145
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fan1976 View Post
    Ik denk: Saki geen final 16, geen Moskou, wie weet ontwikkelingen tot december dan eventueel een superfight bij final 8 dat ie dan ook wint. En dan hoop ik dat Badr die final 8 wint. En dat ze allebei ongeschonden zonder blessures tegen over elkaar staan 28 januari. Dat wordt pas vuurwerk.

    Wat ik hoop en denk moet ik zeggen!
    Jij staat dichtbij saki kun je ons zeggen waarom hij al dan niet meedoet of wil/kun je het niet zeggen
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  21. #146
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by OXY View Post
    De beste partij van verleden jaar werd toch door Schilt verloren ?
    Ja maar de kans als hij aan een toernooi meedoet is gewoon heel groot, zonder hem is het gewoon veel spannender(mijn mening).
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  22. #147
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default



    Waarom zou je dit willen missen?
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  23. #148
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default




    Je hebt gelijk, waarom zou je dit willen missen?

  24. #149
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    badr hari fans and haters in opmars

  25. #150
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Ze zijn in onderhandeling met Peter Aerts en Jerome Le Banner. Ik hoop, dat ze erbij komen !!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •