MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41
  1. #1
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default nieuwe ringsport

    Net de nieuwe ringsport gelezen, in het voorwoord komt aan bod dat zij het blad vernieuwd hebben. Mede naar aanleiding van kritiek van de lezers. Nu een blad met daarin: karate, mma, grappling, worstelen, kickboksen, boksen enz. Tevens aandacht voor voeding, fotografie, training,de bekende collums en foto's van ringgirls.
    Mijns inziens heeft het blad in deze editie veel vooruitgang geboekt en dit mag dan ook benoemd worden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Is de nieuwe uitgekomen of doel je op het voorwoord van het nummer dat al bijne twee maanden in de winkels ligt?

  3. #3
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    lag vandaag in de bus, nummer 119 sep okt

  4. #4
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Vond de vorige editie al een hele verbetering. Ben benieuwd naar nr 119!
    Maar complimenten voor het feit dat ze de kritieken ter harte hebben genomen!
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    lag vandaag in de bus, nummer 119 sep okt
    Even weer checken dus, thanks

  6. #6
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Hebben mijn topics dan uiteindelijk hun werk gedaan

  7. #7
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Even weer checken dus, thanks
    Inderdaad Harmen, ik ga direct naar de boek- en bladenhandel.
    Zodra ik de nieuwe heb gelezen ga ik er iets van vinden.
    Enige dat mij in de Ringsport opvalt,is dat het (pardon my Fench) een beetje incestueus is). Ik zit zelf volop in de sportvis wereld en wie komen er in de bladen en op de internetsites? De bekenden van redacteuren
    , of hoeveel exposure geef jij de sponsor. Ben overtuigd dat de minder bekende sporters ook aandacht verdienen. Is altijd een klein item aan het eind van het blad, maar dat zou best groter mogen zijn vind ik.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Klopt @ de stiep

    In Ringsport ook, altijd: Overeem, Coenen, Mousasi, Hoost, Zimmerman. Nooit een keer afwisseling

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    met wie zouden jullie dan graag een interview willen zien dan?

    Gooi er een paar namen uit dames en heren en wie weet ga je het terug vinden in de opvolgende editie's.
    Alle feedback en input is welkom.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Peter Mullenberg (bokser van ABCC, waarschijnlijk Olympische spelen, wereldkampioen amateurs, talent van Hennie van Bemmel), judoka's, buitelandse vechters

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Er zijn genoeg organisaties/promotors die het momenteel goed doen waar de Ringsports van oudsher geen financiële banden mee heeft gehad of heeft, maar waar men toch benieuwd naar is. Op dit moment komt het echte Muaythai weer helemaal terug met een wereldwijd scala aan evenementen en producties: The Challenger Muaythai, The MPL, Thailand versus Challenger series, Evolution etc etc. In de Ringsports kan ik daar eigenlijk niets over vinden.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Er zijn genoeg organisaties/promotors die het momenteel goed doen waar de Ringsports van oudsher geen financiële banden mee heeft gehad of heeft, maar waar men toch benieuwd naar is. Op dit moment komt het echte Muaythai weer helemaal terug met een wereldwijd scala aan evenementen en producties: The Challenger Muaythai, The MPL, Thailand versus Challenger series, Evolution etc etc. In de Ringsports kan ik daar eigenlijk niets over vinden.
    Goed punt.

    Ook mogen van mij een aantal oudgedienden eruit en frisse gezichten erin.
    Nieuwe gezichten die frisse artikelen schrijven met toekomstvisie, en dan met name over MMA en bovenstaande onderwerpen van Richelieu.
    En dan ook GRAAG verder kijken dan Nederland.
    Fighting is poetry in motion

  13. #13
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Precies, verder dan Nederland ja! Ik geloof dat hier genoeg grafisch vormgevers of mensen met een journalistieke ambities rondlopen, verfrissing/vernieuwing zou het blad echt goed doen

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Intervieuws met echt de beste vechters en niet de vriendjes politiek van It's Showtime

    beste vechter op 60kg Ilyas van Ali Gunyar
    beste vechters op -63kg Jesus Semedo van Pendekar, Buray van Ali Gunyar
    beste vechter op -67kg Mootje Khmal van Vos Gym

    Hoe gaat het met Tarik el Idrissi

    buitendlandse intervieuws wanneer krijgen we een intervieuw van de beste thai boks sportschool van de Wereld st Fons Team Nasser K uit Lyon. Intervieuw met abraham roqueni die Souwer versloegen Drago verpulverde. Nathan Corbett komt naar Den Haag dus kan die eindelijk geinterviewd worden.

    Intervieuw met Ali Gunyar waarom vecht je zo weinig en waarom de overstap naar MMA.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Stom ik bedoelde natuurlijk Sahin Kaas en niet Gunyar

  16. #16
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb een soort van Déjà vu;

    Ringsports Magazine
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  17. #17
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Intervieuws met echt de beste vechters en niet de vriendjes politiek van It's Showtime

    beste vechter op 60kg Ilyas van Ali Gunyar
    beste vechters op -63kg Jesus Semedo van Pendekar, Buray van Ali Gunyar
    beste vechter op -67kg Mootje Khmal van Vos Gym

    Hoe gaat het met Tarik el Idrissi

    buitendlandse intervieuws wanneer krijgen we een intervieuw van de beste thai boks sportschool van de Wereld st Fons Team Nasser K uit Lyon. Intervieuw met abraham roqueni die Souwer versloegen Drago verpulverde. Nathan Corbett komt naar Den Haag dus kan die eindelijk geinterviewd worden.

    Intervieuw met Ali Gunyar waarom vecht je zo weinig en waarom de overstap naar MMA.
    Correctie, je bedoelt dat JIJ dit de beste vechters en sportschool vindt.
    Fighting is poetry in motion

  18. #18
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    194
    vCash
    126000

    Default

    Misschien is het wel interssant voor de redactie van ringsport om aanwezig te zijn tijdens No Guts No Glory 5 op zaterdag 29 oktober in Hellevoetsluis.

    Een regionaal topsportevenement met een aantal mooie partijen op het programma, zoals een 8 mans toernooi en een Europees titelgevecht waar de vonken vanaf zullen vliegen. En dat voor maar €25,-

    Ik bedoel, als mixfight op het gala is kan ringsports toch niet achtrblijven of wel.........

  19. #19
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Stom ik bedoelde natuurlijk Sahin Kaas en niet Gunyar
    ff offtopic maar vecht kaas nog ?

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Enige dat mij in de Ringsport opvalt,is dat het (pardon my Fench) een beetje incestueus is). Ik zit zelf volop in de sportvis wereld en wie komen er in de bladen en op de internetsites? De bekenden van redacteuren
    Precies is al jaren zo, een grote vriendjeskliek en altijd dezelfde mensen en gala's in dat boekkie ...... Totaal niet objectief en alleen maar verslagen van redecteuren van hun bond of sportschool. Ben er helemaal klaar mee

  21. #21
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Correctie, je bedoelt dat JIJ dit de beste vechters en sportschool vindt.
    De vechters die ik noemde zijn de beste van Nederland in hun gewicht klasse dat is niet mijn mening dat is zo.

    St Fons is de beste sportschool op dit moment dat is ook een feit alle grote vechters van deze sportschool zijn begonnen bij deze sportschool.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    De vechters die ik noemde zijn de beste van Nederland in hun gewicht klasse dat is niet mijn mening dat is zo.

    St Fons is de beste sportschool op dit moment dat is ook een feit alle grote vechters van deze sportschool zijn begonnen bij deze sportschool.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    St Fons is de beste sportschool op dit moment dat is ook een feit alle grote vechters van deze sportschool zijn begonnen bij deze sportschool.
    X2

    De sportschool van Nasser Kacem slaagt er al jaren in om de bruutste en beste thaiboksers van de wereld af te leveren. Vooral op full Muaythaigebied.
    Denk aan Fabio Pinca, Houcine Benioui, Karim Benioui, Yohan Lidon, Abdellah Mabel, Mickael Piscitello etc. etc.


    We hebben in Nederland weleens de neiging chaufinistisch te denken dat wij de beste zijn (ik ook hoor) maar we zijn (vooral op muaythai gebied) allang voorbij gestreefd. Dat heeft denk ik te maken met de opkomst van de K1. Dat heeft ons de das omgedaan. Wij waren vroeger de beste op Muaythaigebied (denk aan Ramon Dekkers, Peter Smit, Miloud el Guebli, Rayen Simson, Ivan Hyppolite etc. etc.) Maar sinds de opkomst van K1 stellen wij op het gebied van muaythai bijna niets meer voor.
    Last edited by Mattie73; 16-09-2011 at 08:57.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou wel eens wat willen lezen over het ufc contract van Michael Kuiper. Er was veel ophef en aandacht voor AO die wel of niet naar de ufc ging (is ook een erg interessant onderwerp!!!) Maar een verslag over Kuiper lijkt mij erg op zijn plaats; het is niet niks een ufc-contract binnen slepen!! En het is goed voor de nederlandse vechtsport, dus waarom niet wat meer aandacht van Rings?

  25. #25
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    ik lees nu continue wat er nog in zou moeten en wat er allemaal mis is, maar heeft iemand de nieuwe ringsport nou gelezen en ziet die ook dat zij hun best hebben gedaan om de gekregen feedback te verwerken in hun blad. Je zal altijd dingen blijven missen, maar om nu te gaan klagen dat jou favoriete vechter er deze keer niet in staat? ze kunnen het moeilijk iedereen naar hun zin maken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •