MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41
  1. #26
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Vind wel knap van ze dat naar mij hebben geluisterd! Vind ook knap dat ze zo lang volhouden en aandacht aan schenken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Wat ik zelf bijzonder vind is dat bijna alle inhoudelijke feedback op het blad via Mixfight.nl gegeven word.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Wat ik zelf bijzonder vind is dat bijna alle inhoudelijke feedback op het blad via Mixfight.nl gegeven word.
    Het is niet het Algemeen Dagblad met "lezers schrijven ons" , is bv een optie om op te nemen in het blad.
    Dan krijgt het blad niet alleen feedback, maar kunnen mensen ook lezen dat RS ze serieus neemt, dat er al iets over is geroepen door een andere lezer, kortom laten we daar eens mee beginnen.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Het is niet het Algemeen Dagblad met "lezers schrijven ons" , is bv een optie om op te nemen in het blad.
    Dan krijgt het blad niet alleen feedback, maar kunnen mensen ook lezen dat RS ze serieus neemt, dat er al iets over is geroepen door een andere lezer, kortom laten we daar eens mee beginnen.
    Goede optie Stiep!

  5. #30
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    met wie zouden jullie dan graag een interview willen zien dan?

    Gooi er een paar namen uit dames en heren en wie weet ga je het terug vinden in de opvolgende editie's.
    Alle feedback en input is welkom.
    Hier wat concrete feedback:
    - Goed om te horen dat JK zijn stuk gaat wijden aan specifieke sportoefeningen voor KB/Mma. Elke editie een oefening eruit halen en precies aangeven waarom het meerwaarde heeft, wat de valkuilen zijn & hoe uit te voeren. Prima ontwikkeling!
    - ik zit persoonlijk niet zo te wachten op de gamereview. Zou deze pagina wijden aan andere suggesties in deze topic. Liefst zie ik nog een pagina met Remco Pardoel over een specifieke BJJ/grappling techniek. Eventueel nav een gevecht in ufc/strikeforce, maar nog liever in een van kleinere gala's in Nederland.
    - een aantal columns Stonden dit keer weer in het licht van "ik wil even reageren op". Hoost reageerde op Gordeau, die op zijn beurt nog een appeltje te schillen had met een andere bond. Hoe terecht dit misschien ook is, ik hoor ze veel liever hun visie/analyse geven van een KK wedstrijd resp. KB wedstrijd. De column van Mousasi was prima.
    - Interessant artikel over Marino Schouten. Had ik nog niet van gehoord, maar echt goed om te lezen over opkijkende vechters.

    Goede ontwikkelingen dus! doorgaan zo!
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  6. #31
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Mijn advies zou zijn,ontsla alle comlumnisten en neem nieuwe aan.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Interviewtje met Boomsma over zijn interesse in MMA ? Levert toch weer wat free publicity op.
    Wellicht wil die wel een column schrijven.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    lol @ bromios

  9. #34
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    lol @ bromios

  10. #35
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    100
    vCash
    126000

    Default

    Ik mis eigenlijk de Zendokan en ook enigzins diens "concurent"de Samurai van Rien Thoutenhooft.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    foto's van ringgirls.
    Heeeuulll belangrijk!!!

  12. #37
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Goolings View Post
    Ik mis eigenlijk de Zendokan en ook enigzins diens "concurent"de Samurai van Rien Thoutenhooft.
    hoelang ben jij ko geweest dan? lol
    de RR vond ik altijd wel een goed blad, de rings vroeger ook maar ben al jaren geen lid meer alleen maar collums en steeds maar weer dezelfde mensen intervieuwen spong,overeem,aerts,saki etc....

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  14. #39
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=de Stiep;1078528]Inderdaad Harmen, ik ga direct naar de boek- en bladenhandel.
    Zodra ik de nieuwe heb gelezen ga ik er iets van vinden.

    Oké. Heb het blad nu bijna uit, na een aantal onderbrekingen, er toch een uur of zo aan besteed te hebben.
    Lekker, uiteraard ben ik als kritisch consument van mening dat het te verbeteren is, maar de knaken de je betaald hiervoor zijn ze gewoon waard. Beetje teveel artikelen over games *sponsoring*, maar dat is een mening en zoals we weten heeft iedereen die.
    Ik zeg dus........kopen die hap.

  15. #40
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Interviewtje met Boomsma over zijn interesse in MMA ? Levert toch weer wat free publicity op.
    Wellicht wil die wel een column schrijven.
    x2! ook wel een leuk idee om door mixfight een interviewtje met arie te doen!!

  16. #41
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik mis altijd de artikelen waarin vechters en trainers vertellen over de trainingen enzo.
    Hoe ziet een weekindeling eruit? krachttraining ja/nee, zo ja wat dan en waarom dan?
    Technische trainingen? hoe zien die eruit? Sparren, hoe, hoe vaak, hard, ja nee?
    Hoe ziet een les er op zich uit?
    en dan fotos erbij...

    Beetje als een sport en fitness blad, maar dan over vechtsport..
    "If you have to stop and think, it's too late"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •