MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8

Thread: George Chuvalo

  1. #1
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default George Chuvalo



    Geweldige en inspirerende knokker. Nooit neer gegaan in 93 gevechten. George Chuvalo is in Canada een levende legende omdat de Canadezen vonden dat hij Muhammad Ali versloeg, objectief gezien was dit niet zo. Een bekend gegeven van deze partij is dat Muhammad Ali de nacht na het gevecht in het ziekenhuis moest blijven (i.v.m. nier), terwijl George Chuvalo als een winnaar op de dansvloer stond.



    Herinner me uit de docu "Facing Ali" dat hij echt een zwaar leven heeft (gehad). Bijv. zijn pa die vanuit Kroatië naar Canada kwam en 20 jaar met een gebroken hand werkte, maar ondertussen het werk van 3 man tegelijkertijd deed. Na zijn bokscarrière verloor hij een zoon zelfmoord (1985), zijn 2de zoon aan een overdosis (1993), kort daarop zijn vrouw (die aan had gegeven zichzelf iets aan te doen als ze nog een kind zou verliezen) en in 1995 zijn 3de zoon aan een overdosis. Nu geeft hij workshops over de gevaren van drugs en motivatie workshops. Echt een geweldig positief mens, die zich door geen enkele tegenslag heeft laten verliezen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    M.Ali altijd Nr 1

  3. #3
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    lol?

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Tering die heeft het zwaar gehad zeg, kinderen en vrouw verliezen. De duivel schijt op één hoop enzo.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Maar echt een goude vent, check die docu van Facing Ali, dat stukje is echt te hard

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Haha ik snap wel dat Ali last had van zn nieren, volgens mij heb ik meer dan 20 bodyshots op zn linkerkant gezien. Gast moet donkerrood gepist hebben. Chuvalo is uiteindelijk iig beter uit de strijd gekomen, kan tenminste nu nog uit zn woorden komen.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Ken je die docu dan? Kan hem wel voor je uploaden, met allemaal oude tegenstanders van Ali.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Facing Ali ? Nee, ken ik niet. Tof als je em upload !
    Appreciated !

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •