MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 48
  1. #1
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default Welke Golden Glory vechter wil je nog bij de K-1 Eliminations ?

    Zimmerman zou al deelnemen. Welke vechter wil je er nog bij.

    Mijn stem gaat naar Saki. Samen met Hari, Ghita, Spong kan het op die manier nog een erg leuk toernooi worden. Hoop dat Bas Boon dit ook leest!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    129
    vCash
    126000

    Default

    Met stip op 1 SAKI!
    Do You always Point Your Finger At The Badguy?
    But What If The Badguy Points A Finger At You?


    Ringspeaker nodig!? [email protected]

  3. #3
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Saki natuurlijk, Saki, Hari, Spong, Gerges en Ghita zijn echte kickboxers die het van hun skills moeten hebben niet alleen power of grote. Eindelijk een K1 die beslist kan worden op techniek.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Schilt.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    SAKIII!!!

  6. #6
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Oh ja, Nathan Corbett (Geen GG vechter). Wordt eens tijd dat hij er ook bij gehaald wordt, hij is geen pannekoek ofzo.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Saki en Schilt!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Oh ja, Nathan Corbett (Geen GG vechter). Wordt eens tijd dat hij er ook bij gehaald wordt, hij is geen pannekoek ofzo.
    Zou leuk zijn, alleen wil hij niet tegen +100 kg vechter uitkomen. Vandaar geen K-1 Finale voor Corbett dus!

  9. #9
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    saki

  10. #10
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Saki en Schilt moeten er gewoon bij anders is het geen WGP maar "just another it's Showtime event"

  11. #11
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    alleen saki, schilt hoef ik echt niet meer te zien. hij is toch op z'n retour en zal de WGP niet meer winnen en dan kan je zijn plek beter afstaan aan een talent. als je hele slechte nachtrust hebt dan is schilt misschien relevant verder niet meer

  12. #12
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    alleen saki, schilt hoef ik echt niet meer te zien. hij is toch op z'n retour en zal de WGP niet meer winnen en dan kan je zijn plek beter afstaan aan een talent. als je hele slechte nachtrust hebt dan is schilt misschien relevant verder niet meer
    Aets heeft Schilt zijn number. Van zijn 6 losses komen er 3 door Aerts. Schilt is hoort samen met Badr bij de beste 2 HW kickboksers.

    Vergeten jullie allemaal dat Schilt de laatste is die Badr heeft verslagen? Hoe kan je nou zeggen dat Schilt op zijn retour is?

  13. #13
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Saki en Schilt!!

  14. #14
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Aets heeft Schilt zijn number. Van zijn 6 losses komen er 3 door Aerts. Schilt is hoort samen met Badr bij de beste 2 HW kickboksers.

    Vergeten jullie allemaal dat Schilt de laatste is die Badr heeft verslagen? Hoe kan je nou zeggen dat Schilt op zijn retour is?
    x2 schilt hoort er gewoon bij, vind dat er belachelijk veel gehaat word op hem. Hij vecht gewoon slim maakt goed gebruik van zn lengten en hoort idd in de top3 van de wereld thuis.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Saki en Schilt moeten er gewoon bij anders is het geen WGP maar "just another it's Showtime event"
    Saki en zimmerman. Schilt sportief gezien wel maar commercieel niet de mensen willen hem gwn niet zien vechten een toernooi zonder schilt is spannender

    Vorig jaar waren hari en bonjasky er ook niet bij "just another gg event" en de it's showtime vechters trainen bijna allemaal ergens anders(behalve hari/manhoef/lachenko en gerges/silva) dus van "belangenvertrengelingen" kan dan geen sprake zijn ze zullen er allemaal hard voor gaan
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  16. #16
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    SAKI en Schilt

  17. #17
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Saki en zimmerman. Schilt sportief gezien wel maar commercieel niet de mensen willen hem gwn niet zien vechten een toernooi zonder schilt is spannender

    Vorig jaar waren hari en bonjasky er ook niet bij "just another gg event" en de it's showtime vechters trainen bijna allemaal ergens anders(behalve hari/manhoef/lachenko en gerges/silva) dus van "belangenvertrengelingen" kan dan geen sprake zijn ze zullen er allemaal hard voor gaan
    Ik zie anders toch erg veel mensen die Schilt er wel in willen zien. Als jij iets vind betekend dat nog niet dat de rest dat ook vind.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Aets heeft Schilt zijn number. Van zijn 6 losses komen er 3 door Aerts. Schilt is hoort samen met Badr bij de beste 2 HW kickboksers.

    Vergeten jullie allemaal dat Schilt de laatste is die Badr heeft verslagen? Hoe kan je nou zeggen dat Schilt op zijn retour is?
    Wel hij zal er 38 zijn bij de Eliminations, dus hij is wel degelijk op zijn retour en het beste is er af. Hoe ouder, hoe minder stamina, hoe slechter de reflexen, hoe trager, hoe meer blessures enz ... maar desondanks blijft hij nog steeds wel een van de besten natuurlijk.

  19. #19
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Schilt op zn retour?? wat een bullshit! Die man vecht al jaren zonder nauwelijks blesures op te lopen, niet dat ik erop zit nte wachten om Schilt te zien vechten maar hij is gewoon weer 1 van de topfavorieten als ie mee zou doen. SAKI all the way!!!!!!

  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Ik zie anders toch erg veel mensen die Schilt er wel in willen zien. Als jij iets vind betekend dat nog niet dat de rest dat ook vind.
    Dat zeggen ze omdat hij het 4 keer heeft gewonnen en SPORTIEF gezien er bij hoort maar hij is absoluut geen lust voor het oog daar zal de meerderheid van de mensen het wel met me eens zijn. Sportief gezien vind ik ook dat hij er bij hoort maar ik zal er niet om malen als hij er niet bij zit(liever niett/spannender )
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  21. #21
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Dat zeggen ze omdat hij het 4 keer heeft gewonnen en SPORTIEF gezien er bij hoort maar hij is absoluut geen lust voor het oog daar zal de meerderheid van de mensen het wel met me eens zijn. Sportief gezien vind ik ook dat hij er bij hoort maar ik zal er niet om malen als hij er niet bij zit(liever niett/spannender )
    Partij tegen earts vorig jaar was voor mij de leukste pot van de wgp.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vince View Post
    Partij tegen earts vorig jaar was voor mij de leukste pot van de wgp.
    Dat kwam vooral door aerts, ik vond het ook de leukste pot. Buiten badr en aerts om zie ik niemand anders het schilt moeilijk maken!

    Ik blijf erbij een toernooi zonder schilt is spannender dan een toernooi met schilt(onvoorspelbaarder)
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Alsjeblieft GEEN Schilt. De successen van Schilt hebben de populariteit van de K-1 geen goed gedaan. Je zou er niet aan moeten denken dat hij weer meedoet.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Bas Boon

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Alsjeblieft GEEN Schilt. De successen van Schilt hebben de populariteit van de K-1 geen goed gedaan. Je zou er niet aan moeten denken dat hij weer meedoet.
    x2
    Fighting is poetry in motion

  25. #25
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Overeem had zijn contract pas later moeten tekenen, ik had hari, saki en overeem wel in een toernooi willen zien

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •