MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 48 of 48
  1. #26
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie het liefst Saki!

    Ik begrijp wel dat forumleden roepen dat Schilt er niet bij hoeft te zijn. Maar aan de andere kant vind ik wel dat de K1 zichzelf hiermee voor de gek aan het houden is. Schilt is misschien geen atratieve vechter, maar wel een 4 voudig kampioen met een effectieve vechtstijl. Het is aan andere vechters om hem in het toernooi aan de kant te zetten door een goede gameplan. Het is te doen, weten we inmiddels van De partijen tegen Hari en Aerts.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  2. #27
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    schilt behoort er gewoon bij, hij heeft de K1 geruled de afgelopen 6/7 jaar, no doubt, hoort er zeker bij in mijn ogen!!
    als je de K1-titel wilt pakken moet je van de beste vechters kunnen winnen en daar hoort Schilt ook bij
    en Saki zie ik uberhaupt altijd graag vechten
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  3. #28
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    2x

    Semmy Schilt, geen discussie mogelijk!!!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  4. #29
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    2x

    Semmy Schilt, geen discussie mogelijk!!!
    Helemaal mee eens! Al dat geklets over wel of niet attractief vechten, wel of niet commercieel interessant zijn, hou er aub mee op. Schilt is een topper en wil je volwaardig kampioen zijn, dan moet je hem zeker verslaan. Anders is het een titel zonder inhoud.

  5. #30
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Helemaal mee eens! Al dat geklets over wel of niet attractief vechten, wel of niet commercieel interessant zijn, hou er aub mee op. Schilt is een topper en wil je volwaardig kampioen zijn, dan moet je hem zeker verslaan. Anders is het een titel zonder inhoud.
    x2
    Als een 40 jarige Peter Aerts hem kan verslaan moet het dus voor een jonger ventje dus ook mogelijk zijn.

  6. #31
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik ben er mee eens dat Schilt erbij hoort te zijn, aan de andere kant zou ik hem ook weer in MMA willen zien ^^
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  7. #32
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Alsjeblieft GEEN Schilt. De successen van Schilt hebben de populariteit van de K-1 geen goed gedaan. Je zou er niet aan moeten denken dat hij weer meedoet.
    Hoe kan je nou een tournooi houden waar de besten van de wereld het tegen elkaar opnemen om te bepalen wie op dat moment de allerbeste is als je 1 van de besten uitsluit ???
    Snap ik niet helemaal, atractief of niet de man hoort er helemaal bij zonder Schilt zou ik het tournooi helemaal niet eens serieus nemen.
    Dit telt natuurlijk ook voor Hari, Saki, Gerges, Aerts, Spong etc. etc.

  8. #33
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    x2
    Als een 40 jarige Peter Aerts hem kan verslaan moet het dus voor een jonger ventje dus ook mogelijk zijn.
    Geeft meer dan eens aan wat voor een enorme kanjer Aerts nog steeds is

  9. #34
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    de enige die niet mag ontbreken is badr, en die ontbreekt dan gelukkig ook niet
    van GG zou hetmooi zijn als saki mee doet

  10. #35
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Zou leuk zijn, alleen wil hij niet tegen +100 kg vechter uitkomen. Vandaar geen K-1 Finale voor Corbett dus!
    tegen Spong op 99,9 kg zou mooi zijn

  11. #36
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    168
    vCash
    126889

    Default

    corbett - spong hebben we al gezien, ik geef dan toch de voorkeur aan manhoef - corbett.
    saki , schilt en aerts moeten ook gewoon naar china.

    is er al bekend waarom saki niet deel zal nemen.

  12. #37
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    ik dacht dat aerts definitief gestopt was?

  13. #38
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Hoe kan je nou een tournooi houden waar de besten van de wereld het tegen elkaar opnemen om te bepalen wie op dat moment de allerbeste is als je 1 van de besten uitsluit ???
    Snap ik niet helemaal, atractief of niet de man hoort er helemaal bij zonder Schilt zou ik het tournooi helemaal niet eens serieus nemen.
    Dit telt natuurlijk ook voor Hari, Saki, Gerges, Aerts, Spong etc. etc.
    Moesten we het toernooi van vorig jaar ook niet serieus nemen zonder een hari/bonjasky, als er 1 topvechter al dan niet atractief niet meedoet so be it, overeen vorig jaar de terechte champion al waren har en bonjasky er niet bij. Dus als schilt er niet bij is dit jaar neemt het niet weg dat de winbaar de terechte kampioen is
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  14. #39
    Join Date
    May 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben absoluut voor Saki! Maar als je naar het verleden kijkt dan moet je een schilt als hij beschikbaar is opstellen. Daar kun je gewoon niet omheen als je een geloofwaardig sterk bezet toernooi wil houden. Inderdaad minder aantrekkelijk maar wel de meest logische keuze! Jammer dat we geen Schilt - Overheem meer zullen zien... Ook als Ali klaar is in de UFC zie ik het niet meer gebeuren aangezien Schilt dan 40 plus is. Denk niet dat hij de bouw heeft om nog langer op topniveau te knokken...

  15. #40
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    ik dacht dat aerts definitief gestopt was?
    Nee man, hij zei wel geen toernooien te willen vechten maar wel losse partijen, dit was in een interview na de vorige K-1 en is nooit echt bevestigt.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  16. #41
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Moesten we het toernooi van vorig jaar ook niet serieus nemen zonder een hari/bonjasky, als er 1 topvechter al dan niet atractief niet meedoet so be it, overeen vorig jaar de terechte champion al waren har en bonjasky er niet bij. Dus als schilt er niet bij is dit jaar neemt het niet weg dat de winbaar de terechte kampioen is
    Denk dat je vergeet dat er nogal wat verschillen zijn met vorig jaar. Bonjaski en badr waren er niet omdat ze niet wilden, in staat waren Om er bij te zijn. Iedereen weet de reden hiervan wel. Nu worden vechters gevraagd en dan moet je een topper als schilt gewoon meenemen. Kijk als ie geblesseerd zou zijn, of inmiddels gestopt, dan is het een heel ander verhaal! Maar als je nu de K1 wint, dan weet je dat je een 4voudig K1 kampioen niet hebt verslagen, omdat ie simpelweg niet gevraagd was. Een ware kampioen wil zo'n man als Schilt verslaan! De titel zal zonder Schilt, die wel wil en kan, veel minder glans hebben. Ti's alsof je een beker krijgt, omdat je tegenstander niet op kwam dagen

  17. #42
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Moesten we het toernooi van vorig jaar ook niet serieus nemen zonder een hari/bonjasky, als er 1 topvechter al dan niet atractief niet meedoet so be it, overeen vorig jaar de terechte champion al waren har en bonjasky er niet bij. Dus als schilt er niet bij is dit jaar neemt het niet weg dat de winbaar de terechte kampioen is
    het verschil zit een beetje in het feit dat sommige absolute topvechters niet uitgenodigd worden....badr had zichzelf vakantie voorgeschreven en bonjasky was geblesseerd/gestopt.....zelfde als met de K1 max van vorig jaar, dat Souwer niet meedeed bijvoorbeeld.....het gaat er om dat de sterksten die kunnen en willen ook meedoen, anders doe je afbreuk aan de titel in mijn ogen

    als Schilt kan en wil vechten moet ie gewoon meedoen
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  18. #43
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Denk dat je vergeet dat er nogal wat verschillen zijn met vorig jaar. Bonjaski en badr waren er niet omdat ze niet wilden, in staat waren Om er bij te zijn. Iedereen weet de reden hiervan wel. Nu worden vechters gevraagd en dan moet je een topper als schilt gewoon meenemen. Kijk als ie geblesseerd zou zijn, of inmiddels gestopt, dan is het een heel ander verhaal! Maar als je nu de K1 wint, dan weet je dat je een 4voudig K1 kampioen niet hebt verslagen, omdat ie simpelweg niet gevraagd was. Een ware kampioen wil zo'n man als Schilt verslaan! De titel zal zonder Schilt, die wel wil en kan, veel minder glans hebben. Ti's alsof je een beker krijgt, omdat je tegenstander niet op kwam dagen
    dit dus....en ik denk dat bijvoorbeeld een Badr ook wil dat ie meedoet zodat hij hem kan verslaan
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  19. #44
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    schilt vs gerges 3 laat maar komen. ik zie gerges dit keer wel winnen.

  20. #45
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Schilt.

    Ik snap de haat niet helemaal. Sommigen lijken er echt van overtuigd te zijn dat zijn winsten puur en alleen door z'n lengte komen. Daarmee doe je toch enorm af aan z'n tegenstanders? Mensen die zelf trainen weten dat lengte een voordeel is, maar zeker niet een absurd voordeel.
    Hij hoort gewoon thuis op het grootste toernooi. En als GG door politiek niet mee kan/mag doen, is er niet echt sprake van een echt kampioenschap.

  21. #46
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Nee man, hij zei wel geen toernooien te willen vechten maar wel losse partijen, dit was in een interview na de vorige K-1 en is nooit echt bevestigt.
    Dat heb ik dus ook gehoord van een oude vriend van Peter.

  22. #47
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Saki, Zimmerman en Schilt horen erbij!!

  23. #48
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    schilt!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •