MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 79
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Lekker voor Ortiz! Verandert niets aan het feit dat Mayweather een lul is, maar deze had Ortiz gewoon verdiend.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon een payback,

    Ortiz moet niet gaan knuffelen je ziet dat floyd daar ze dekking hoog houd en door wilt vechten, en het is boksen dus gewoon klappen en niet blijven wachten tot scheids er weer is.

    Ookal heeft Floyd zo smerig gewonnen. hij heeft aan het eind gezegt, "if he wants a rematch he can get a rematch."


    42-0 and manny is next ?!

  3. #53
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Trouwens heeft iemand misschien een link van het gevecht van Morales vs Cano en Alaverez vs Gomez ?

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Gewoon misselijkmakend die actie van Mayweather. Maar het optreden van de scheids is ook ronduit schandalig. Ik hoop dat de partij alsnog omgezet wordt in een dq voor Mayweather.
    Haha Ronald, probeer je een discussie op gang te brengen of meen je dit nou echt? Heb je die kopstoot van Ortiz misschien gemist? Kan het me haast niet voorstellen, want hij vloog er letterlijk in! En hoe zou dit in vredesnaam een dq moeten worden voor Mayweather? De scheids gaf aan dat de partij werd hervat en Ortiz loopt nog wat te klooien alsof er he-le-maal niks is gebeurd?! Met alle respect, hij geeft kort ervoor ellebogen en een harde kopstoot en verwacht nu dat 'ze weer goed zijn'. Nee... beetje dom van Ortiz als je het mij vraagt.

    Het is geen fraaie overwinning van Mayweather, maar de stoten die Ortiz opliep waren zwaar, maar dan ook zwaar verdiend. Als je het hebt over een misselijkmakende actie in deze partij, dan kun je het naar mijn mening alleen hebben over de kopstoot (c.q. de illegale acties) van Ortiz. Dat hij vervolgens ko gaat geeft me een goed gevoel, rechtvaardigheid noemen we dat

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    ff btw... ik heb 50 cent een microfoon zien vasthouden... was hij in eerste instantie nog van plan hier wat mee te gaan doen?
    Volgens The Game wilde hij hem eerst in zijn hol douwen, maar bedacht zich toen toch

  6. #56
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    niet netjes van mayweather, maar vooral heeeeeeeeeeeel erg dom van Ortiz
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  7. #57
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Haha Ronald, probeer je een discussie op gang te brengen of meen je dit nou echt? Heb je die kopstoot van Ortiz misschien gemist? Kan het me haast niet voorstellen, want hij vloog er letterlijk in! En hoe zou dit in vredesnaam een dq moeten worden voor Mayweather? De scheids gaf aan dat de partij werd hervat en Ortiz loopt nog wat te klooien alsof er he-le-maal niks is gebeurd?! Met alle respect, hij geeft kort ervoor ellebogen en een harde kopstoot en verwacht nu dat 'ze weer goed zijn'. Nee... beetje dom van Ortiz als je het mij vraagt.

    Het is geen fraaie overwinning van Mayweather, maar de stoten die Ortiz opliep waren zwaar, maar dan ook zwaar verdiend. Als je het hebt over een misselijkmakende actie in deze partij, dan kun je het naar mijn mening alleen hebben over de kopstoot (c.q. de illegale acties) van Ortiz. Dat hij vervolgens ko gaat geeft me een goed gevoel, rechtvaardigheid noemen we dat
    Precies.

  8. #58
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Ortiz en zijn team hebben er geen probleem van gemaakt.......Als het echt illegaal was dan hadden zij dit zeker gedaan.....

    Daarnaast vind ik best apart dat mensen kritiek hebben op Floyd, een anderhalf jaar niet gevochten en dan tegen een topper als Ortiz zo domineren....mwah. Zag je hoe Mayweather de stoten neutraliseerde en slipte?!

    Ik vond Ortiz en Mayweather juist sportief tegen elkaar na de wedstrijd.

    Het karakter van Floyd is vervelend, maar puur om zijn bokskwaliteiten gaan zeuren is onmogelijk.
    Pacman zal zichzelf ook doodlopen op Mayweather zijn defense, hij is gewoon "too slick".......

    Ik denk dat als Martinez het gewicht kan maken hij zowel Pacman als Mayweather hun leven zeer zuur kan maken.

  9. #59
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fear factory View Post
    Mayweahter is echt een smerige klootzak, hoe kan je daar nou fan van zijn.
    hoe ... hij is de beste vechter op deze wereld , nog nooit verslagen , nog nooit 8 tellen en gewoon te goed voor alles en iedereen !!!

    HET IS EIGENLIJK ABSURT OM ER GEEN FAN VAN TE ZIJN !!!!!

  10. #60
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Als ik eerlijk ben: Ortiz verdiende die twee stoten. Het is een ding als je elkaar mag en voor jullie gevecht elkaar respecteren en dan gebeurt er iets wat niet thuis hoort en dat er dan wordt geknuffeld. Maar Mayweather is een hothead, en Ortiz speelde vals. Het is een ding om een kopstoot uit te delen, maar het is een tweede wanneer je er bij springt. Dat is puur om iemand te bezeren, omdat je weet dat je het met je handen moeilijk kan klaren.

    Luister als Badr Hari dit deed en Sam Schillt slaat hem daarna op die manier KO dan roept hier iedereen: Verdiend!

    In het begin vond ik het verkeerd van Mayweather, maar voor hem is het overleven in die ring dush ij gebruikt elke kans die hij krijgt.

    En nu, op naar Manny vs Mayweather!

  11. #61
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Ortiz en zijn team hebben er geen probleem van gemaakt.......Als het echt illegaal was dan hadden zij dit zeker gedaan.....

    Daarnaast vind ik best apart dat mensen kritiek hebben op Floyd, een anderhalf jaar niet gevochten en dan tegen een topper als Ortiz zo domineren....mwah. Zag je hoe Mayweather de stoten neutraliseerde en slipte?!

    Ik vond Ortiz en Mayweather juist sportief tegen elkaar na de wedstrijd.

    Het karakter van Floyd is vervelend, maar puur om zijn bokskwaliteiten gaan zeuren is onmogelijk.
    Pacman zal zichzelf ook doodlopen op Mayweather zijn defense, hij is gewoon "too slick".......

    Ik denk dat als Martinez het gewicht kan maken hij zowel Pacman als Mayweather hun leven zeer zuur kan maken.
    Als Mayweather echt n legende wil worden moet hij naar 154lb en Martinez uitdagen. Pacman vocht Margarito op 154lb, dan kan Floyd het helemaal. Het grootte verschil tussen Martinez en Mayweather valt heel erg mee. Roy Jones jr. en James Toney hadden de ballen om n jump in weightclass te maken (van super MW naar HW), nu is het hopen dat Floyd dat ook doet.

  12. #62

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Gewoon misselijkmakend die actie van Mayweather. Maar het optreden van de scheids is ook ronduit schandalig. Ik hoop dat de partij alsnog omgezet wordt in een dq voor Mayweather.
    misselijkmakend van Mayweather????optreden van scheids schandalig??, maar de kopstoten en ellbows van Ortiz vind je dus niet noemenswaardig.

    Hopen kan geen kwaad, maar dit wordt een enkele reis koude kermis.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Haha Ronald, probeer je een discussie op gang te brengen of meen je dit nou echt? Heb je die kopstoot van Ortiz misschien gemist?
    Die kopstoten van Ortiz zijn hartstikke fout. Geen enkele discussie over. Daar krijgt hij dus ook puntenaftrek voor. Maar iemand neerslaan die z'n excuses aanbiedt en z'n dekking naar beneden heeft (terwijl de scheids de andere kant opkijkt)... echt ronduit misselijk makend.

    Wat betreft de scheids... hij kan 100 keer "let's go" roepen maar hij gedraagt zich alsof de partij nog niet hervat hoeft te worden. Hij kijkt zelfs de andere kant op en loopt te praten en te wijzen. Als je zelf niet klaar bent voor een hervatting moet je 'm ook niet half hervatten.
    Sowieso, hij heeft geen eens gezien wat er gebeurt is. Hij is gewoon andere dingen aan het doen. Kijk nog maar eens naar de beelden. In eerste instantie telt hij niet omdat hij geen idee heeft wat er gebeurt. Dan begint hij te tellen omdat hij geïnstureerd wordt door de mensen aan de tafel ernaast. Wat ik al zei: ronduit schandalig. Het is Mayweather die zich onsportief gedraagt op een hele lage manier maar het is uiteindelijk de scheids die gewoon de partij weggeeft. Wat een blamage.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Die kopstoten van Ortiz zijn hartstikke fout. Geen enkele discussie over. Daar krijgt hij dus ook puntenaftrek voor. Maar iemand neerslaan die z'n excuses aanbiedt en z'n dekking naar beneden heeft (terwijl de scheids de andere kant opkijkt)... echt ronduit misselijk makend.
    Ortiz zat inderdaad heel erg fout. Direct nadat hij het deed maakte hij lachend zijn excuses. Dat zou ik niet serieus kunnen nemen. Dit was een hele ernstige overtreding, waar Ortiz zich bewust van was. Desalniettemin deed hij voorkomen alsof hij hem even op de tenen was gaan staan. Nee, als je bewust dit soort grove overtredingen pleegt dan mag je verwachten dat je tegenstander je niet sportief behandelt direct hierna.

    Kort gezegd, Mayweather heeft, anders dan Ortiz, wel volgens de regels gevochten en terecht gewonnen. Verdient het de schoonheidsprijs? Nee, zeker niet, maar dit is enkel en alleen te wijten aan Ortiz die besloot er een ordinair straatgevecht van te maken. In dit soort gevallen hoef je niet de andere wang toe te keren als je het mij vraagt.

    btw hoe lang moest Mayweather eigenlijk wachten? Ortiz heeft volgens mij wel 3 of 4 keer zijn excuses aangeboden

  15. #65
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Hoe lang zou jij wachten?
    Iets langer hoop ik, iedergeval tot je tegenstander uit "knuffel modus" is en je weer aankijkt.

    Mayweather weet dondersgoed dat het een rotactie was, maar zo zijn vrouwenmeppers eenmaal.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  16. #66

    Default

    Waar is die scheidsrechter met z'n hoofd, hetzelfde voor Ortiz. Mayweather wist zijn hoofd overigens prima te vinden. Hoewel het een bijzonder lage manier van winnen is. Welke boxer vinden we gemener | Sporteditie.nl

  17. #67
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Mayweather doet iets volgens de regels en Ortiz niet. Toch heb ik meer sympathie voor Ortiz gekregen na dit gevecht dan voor Mayweather.

    Grote verschil zit in de intentie. Ortiz deed iets smerigs, maar ik geloof niet dat hij dat met opzet deed. Hij was aan het verliezen en als reactie van zijn onmacht om de verdediging van Mayweather te doorbreken, gaf hij die kopstoot in een opzwelling. Dit is niet goed te praten en hij verdiende ook een straf (1 punt aftrek of misschien zelfs diskwalificatie). Maar hij had duidelijk spijt van.

    De actie van Mayweather was daarintegen bewust. Hij zag dat Ortiz zijn excuses maakte en niet klaar was om te vechten. Hier heeft hij op een smerige manier gebruik van gemaakt.

  18. #68
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen heeft zijn eigen mening. Mayweather is en blijft een bitch, voor de anti-Mayweater fans;













  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Hoe lang zou jij wachten?
    Iets langer hoop ik, iedergeval tot je tegenstander uit "knuffel modus" is en je weer aankijkt.

    Mayweather weet dondersgoed dat het een rotactie was, maar zo zijn vrouwenmeppers eenmaal.
    Haha als ik een 'vliegende kopstoot' zou krijgen dan zou ik dat niet zijn vergeten nadat mijn tegenstander met een lach zijn excuses maakt. Ik weet niet of ik er meteen in zou gaan tijdens de 'knuffelmodus' zoals Mayweather, maar ik geef hem groot gelijk! Het is heel simpel als je zo laf bent om je tegenstander bewust een kopstoot te geven - dat was overduidelijk, hij sprong er zelfs bij - dan is dit de meest rechtvaardige straf. Een lullige puntenaftrek volstaat echt niet wat mij betreft.

    Ben overigens niet zo'n boksfan en had voor de partij ook geen voorkeur voor een van beiden. Wat de heren hiervoor en/of in hun vrije tijd doen staat voor mij dus los van mijn mening over de acties in deze partij.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by slee View Post
    Grote verschil zit in de intentie. Ortiz deed iets smerigs, maar ik geloof niet dat hij dat met opzet deed.
    Erm... hij sprong er zelfs bij om hem harder te raken, mwoah, ik denk dat je dan wel van opzet kunt spreken

  21. #71
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    heb het vandaag nog aan 2 knokkers gevraagd, wat zou jij doen in die situatie.....antwoord hetzelfde als Floyd.

    En ik had die Ortiz zelfs 4 combos geven, die smeerpijp. Het is ook nooit goed wat Floyd doet als je de menigte vraagt.

  22. #72
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fan1976 View Post
    heb het vandaag nog aan 2 knokkers gevraagd, wat zou jij doen in die situatie.....antwoord hetzelfde als Floyd.

    En ik had die Ortiz zelfs 4 combos geven, die smeerpijp. Het is ook nooit goed wat Floyd doet als je de menigte vraagt.
    Als Floyd niet zo had gewonnen, maar na het geknuffel Ortiz vakkundig afstraft voor zijn overtredingen. Ronde na ronde alle hoeken van de ring laat zien en in de 8e ronde keihard KO mept. Had hij heel veel fans ermee gewonnen.

    Wees eerlijk niemand zou hem bekritiseren op zijn bokskwaliteiten. Hij heeft zo veel haters vanwege zijn persoonlijkheid. Met zijn bokskwaliteiten kan hij zoveel fans winnen, maarja hij laat ook een kant zien aan mensen die minder respect afdwingen.

    Kijk maar naar zijn reactie tegen Larry Merchant.

  23. #73
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Link voor Alvarez vs Gomez.

    http://www.boxing-core.com/videos/_S...004022&tid=107

    Erik Morales heeft zijn 4e titel gewonnen in 4 verschillende gewichtsklasses als eerste mexicaan, wat een held!

  24. #74
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    Als Mayweather echt n legende wil worden moet hij naar 154lb en Martinez uitdagen. Pacman vocht Margarito op 154lb, dan kan Floyd het helemaal. Het grootte verschil tussen Martinez en Mayweather valt heel erg mee. Roy Jones jr. en James Toney hadden de ballen om n jump in weightclass te maken (van super MW naar HW), nu is het hopen dat Floyd dat ook doet.
    Martinez is qua bekendheid en startlijst niet iemand waardoor je een legend wordt Djani. Mayweather heeft iedereen duidelijk verslagen en mensen gunnen het hem niet.
    Mayweather is al vele weightclasses omhoog gegaan en heeft steeds de top gepakt en de titels in die klassen.

    Daarnaast gaat Pacman echt niet tegen Martinez op 154lb. Margarito was washed up: Gesloopt door Mosely en hij is een cheat gebleken met zijn zwachtels.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Nee, als je bewust dit soort grove overtredingen pleegt dan mag je verwachten dat je tegenstander je niet sportief behandelt direct hierna.
    Two wrongs don't make a right.

    Kort gezegd, Mayweather heeft, anders dan Ortiz, wel volgens de regels gevochten en terecht gewonnen.
    Luister nog maar eens na het interview met Mayweather direct na het gevecht met Larry Merchant. Ook Mayweather zelf weet wel of hem iets valt aan te rekenen of niet.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •