MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 79 of 79
  1. #76
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Two wrongs don't make a right.
    Het is een rechtvaardigingsgrond naar mijn mening; doordat Ortiz bewust (ik blijf het herhalen ) illegale handelingen verricht, mag hij - en moet hij - verwachten dat zijn tegenstander hem niet sportief zal behandelen. Is het leuk om op deze manier te winnen? Nee, ik denk het niet. Maar ja, payback is a bitch

    Het is wel een leuke discussie vind ik en het is grappig om te zien hoe verschillend mensen naar deze partij kunnen kijken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Het is een rechtvaardigingsgrond naar mijn mening; doordat Ortiz bewust (ik blijf het herhalen ) illegale handelingen verricht, mag hij - en moet hij - verwachten dat zijn tegenstander hem niet sportief zal behandelen. Is het leuk om op deze manier te winnen? Nee, ik denk het niet. Maar ja, payback is a bitch

    Het is wel een leuke discussie vind ik en het is grappig om te zien hoe verschillend mensen naar deze partij kunnen kijken
    mee eens!

    Ik vond het aanvankelijk een regelrechte schande, maar toen ik nadacht over wat Ortiz probeerde met die (gesprongen!) kopstoot en ook zijn reactie nadat Mayweather hem k.o. mepte was het voor mij duidelijk....

    Er stond ook nog eens heel veel geld op het spel....tja.....geef Mayweather dan ongelijk.....niet fraai, wel terecht!

  3. #78
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    hoe ... hij is de beste vechter op deze wereld , nog nooit verslagen , nog nooit 8 tellen en gewoon te goed voor alles en iedereen !!!

    HET IS EIGENLIJK ABSURT OM ER GEEN FAN VAN TE ZIJN !!!!!
    tja hier heb je imo zeker gelijk in. behalve dan dat het absurd is

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Het is een rechtvaardigingsgrond naar mijn mening; doordat Ortiz bewust (ik blijf het herhalen ) illegale handelingen verricht, mag hij - en moet hij - verwachten dat zijn tegenstander hem niet sportief zal behandelen. Is het leuk om op deze manier te winnen? Nee, ik denk het niet. Maar ja, payback is a bitch

    Het is wel een leuke discussie vind ik en het is grappig om te zien hoe verschillend mensen naar deze partij kunnen kijken
    Voor mij blijft gelden dat het zo'n beetje het laagste is wat je kunt doen binnen de vechtsport. Je slaat niet iemand neer die zijn guard down heeft als het gevecht gestopt is. Doe je zoiets wel dan heb ik daar alleen maar verachting voor. Overigens, de rol van de scheidsrechter blijft behoorlijk onbesproken tijdens de discussie. Daar komt die gabber goed mee weg...

    Klopt trouwens Roy dat het bijzonder is hoe verschillend je hier naar kunt kijken. Ik zal je vertellen wat het bij mij opriep. Normaal gesproken als ik een wedstrijd bekijk kan ik daar erg van genieten; op eenzelfde soort manier als ik dat bijv. ook van voetbal doe. Als ik op het internet echter naar filmpjes kijk van écht geweld, dan schiet mijn adrenalinepeil altijd als een razende de lucht in. Ik vind het ook niet prettig om naar filmpjes te kijken van vechtende jongeren waar er een afgetuigd wordt.
    Toen ik naar de actie van Mayweather zat te kijken kreeg ik dezelfde reactie als wanneer ik filmpjes van straatvechten zie. M'n adrenaline schoot omhoog en zakte voorlopig ook even niet meer. Tuurlijk, bij de kopstoot van Ortiz zat ik me ook echt te ergeren, maar dat is in mijn optiek van een andere orde van grootte als de actie van Mayweather. Zo'n Mayweather-actie roept bij mij echt een fysieke reactie op, zo smerig vind ik het. Maar goed... ieder z'n eigen kijk daarop inderdaad
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •