MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 60
  1. #26
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bagheera View Post
    Leuke avond gehad, zat met mijn neus weer op de ring...
    is ook niet moeilijk in zo`n kleine zaal
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Hoe heeft "Po" het gedaan?

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Hoe heeft "Po" het gedaan?
    Thanit Im On voor de mensen die niet met deze naam bekend zijn Zal eens even navragen!

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Thanit Im On voor de mensen die niet met deze naam bekend zijn Zal eens even navragen!
    hahah Zag in ieder geval dat de partij op punten is beslist.

  5. #30
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Hoe heeft "Po" het gedaan?
    Verloren op punten....maar ze waren aan elkaar gewaagt en dit was 1 van de mooiste partijen van de avond....ook de partij van norman was super die clay begon heel sterk is vocht ook heel goed alleen hij begon moe te worden en norman speelde gewoon met hem op het laatst hij spaarde hem gewoon....Douwes vs Junior was zo gebeurd helaas 2 linkse op brain ze voorhooft en brain lag al open toen gingen ze naar de grond en junior ging volgas hameren op hem en toen stopte de schreids de partij.

  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Uitslagen RINGS "the Honered Societ" - Amersfoort, 12 november;

    1.B Justin Duim, Burning Heart vs Othman Allach, Pancration DRAW
    2.B Tom Duivenvoorde, Top Team WOP vs Ahmed Bayrak, FPA
    3.NW Ronny Moolenaar, Martin Smit vs Mark Reuvers, FPA WTKO
    4.NW Milouo Froom, Sandyotong WOP vs Nadine Bamberger, Ronny Rivano
    5.NW Stephen Mikailowicz, Angelo Gym vs Syar Fakhari, FPA WTKO
    6.NW Sabri Karabudak, Angelo gym vs Hannes Nouris, FPA WOP
    7.NW Dennis Rietveld, San Mac WOP vs Roland Romkema, Martin Smit
    8.A Thanit Im-On, Angelo Gym vs Arman Soufi, FPA WOP
    9.NW Melissa de Jong, Muay Thai Ichiban WOP vs Kim Robijn, FPA
    10.B Dirk de Goede, Pancration vs Ershad Azizzi, FPA DRAW
    11.NW Wesley Douwes, Top Team vs Hussain Ulzafar, San Mac WOP
    12.C Clayton Henriquez, Angelo Gym vs Norman Juaquim, FPA WOP
    13.NW Saied Sadyoust, Top Team vs Enbya Uzumcum, FPA WOP
    14.NW Nadeem Cheema, Angelo Gym vs Murtaza Sadree, FPA WOP
    15.A Souhail Loukili, Yamato Gym WOP vs Ramin Rezai, FPA
    16.MMA Brian Douwes, Top Team vs Junior Caranta Fatty, FPA WTKO

  7. #32
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    was een goede avond voor fpa

  8. #33
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    precies wat ik je zei
    maakt niet uit en dan ook nog dat clay 6 kilo lichter is en stukken jonger
    tog goeie prestatie van clay wereld kampioen mma en europees

  9. #34
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by monet View Post
    maakt niet uit en dan ook nog dat clay 6 kilo lichter is en stukken jonger
    tog goeie prestatie van clay wereld kampioen mma en europees
    geen smoesjes zoeken pik, hij heeft een pak rammel gehad, zoals ik je van tevoren zei

  10. #35
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Geen sfeer impressie met wat foto's??

  11. #36
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by monet View Post
    maakt niet uit en dan ook nog dat clay 6 kilo lichter is en stukken jonger
    tog goeie prestatie van clay wereld kampioen mma en europees
    Niet zo'n slechte verliezer zijn hoor.
    Meld er dan ook ff bij dat dat amateur mma is op een onbekend gala in Italie.
    Clayton is een force to be reckoned with maar niet af gaan doen aan andermans prestaties, dat is gewoon triest.
    Fighting is poetry in motion

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    enschede
    Posts
    171
    vCash
    126000

    Default

    Clay moet geopereerd worden en zal daardoor minimaal een half jaar niet kunnen vechten. Hij vroeg of ie nog een keertje voor de operatie mocht vechten en de enige mogelijkheid voor onze getalenteerde 18-jarige (met zo'n 4 thaibokspartijen op zijn naam) was deze partij. Normaal gesproken geen goede match door de 6 kg verschil, maar Clayton wilde erg graag.
    Alleen respect voor deze jonge vechter die niet loopt te zeuren over 6 kg gewichts verschil. (laat staan het lengteverschil en 10 jaar leeftijdsverschil). Beiden hebben een mooie pot laten zien.

    Angelo
    It's not whether you get knocked down, it's whether you get up...

  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Bedankt voor je reactie Angelo.

  14. #39
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    geen smoesjes zoeken pik, hij heeft een pak rammel gehad, zoals ik je van tevoren zei
    Grappig, misschien stond je buiten een peukie te roken. Ik heb een Clayton gezien die de eerste ronde gewoon eindbaas was, en daarna helemaal leeg. Dat Norman hem niet neerkreeg, zelfs niet toen Clayton hem zijn kin aanbood voor drie volle hoeken kun je eigenlijk een wanprestatie noemen. Als Clayton na zijn operaties weer in vorm is, moeten ze het nog maar eens overdoen. Ik schat in: 1e ronde...


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  15. #40
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Grappig, misschien stond je buiten een peukie te roken. Ik heb een Clayton gezien die de eerste ronde gewoon eindbaas was, en daarna helemaal leeg. Dat Norman hem niet neerkreeg, zelfs niet toen Clayton hem zijn kin aanbood voor drie volle hoeken kun je eigenlijk een wanprestatie noemen. Als Clayton na zijn operaties weer in vorm is, moeten ze het nog maar eens overdoen. Ik schat in: 1e ronde...
    Nee, ik rook niet.

    Kort samengevat zeg jij dat Norman een wanprestatie heeft geleverd omdat hij hem niet KO heeft geslagen.
    Grappenmaker.

  16. #41
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Sorry man, Norman heeft zeker een mooie pot laten zien!
    Mooie techniek, Snelle stoten en lekker beheerst gebokst.. Zeker geen Wanprestatie.. Alles behalve zelfs!

    Maar Clayton die heeft ondanks zijn conditie (door het niet goed kunnen trainen door de operaties) Toch een top prestatie geleverd.. Kun en mag je niet ontkennen!
    Norman heeft Clayton zeker niet gespaard.. net zo hard clayton norman ook niet gespaard zou hebben..
    Die hoeken van Norman zaten er goed op! en waren geen tikjes.. Toch bleef clayton staan.

    Het zijn beidde knokkers pur sang, En die sparen elkaar niet!

    Een fantastische partij waarin clayton nogmaals weer heeft bewezen het hart van een gladiator te hebben.. Strijden tot je erbij neervalt ondanks operaties, blessures en geen perfecte conditie..

    Feit is:
    Norman is een toppper!
    Clayton is een topper !

    Als Clayton in top conditie is dan is hij een ongelooflijke snelle, harde en goede vechter, En zal het menig vechter knap lastig maken, Dit kan ik je verzekeren.. Deze jongen is al maar word zeker een topper.. Daar wil ik geld op inzetten!

    Osu!
    Last edited by MMA-Joey; 13-11-2011 at 23:15.
    It's just a job. Grass grows, birds fly, waves pound the sand. I beat people up.
    Muhammad Ali

  17. #42
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMA-Joey View Post
    Sorry man, Norman heeft zeker een mooie pot laten zien!
    Mooie techniek, Snelle stoten en lekker beheerst gebokst.. Zeker geen Wanprestatie.. Alles behalve zelfs!

    Maar Clayton die heeft ondanks zijn conditie (door het niet goed kunnen trainen door de operaties) Toch een top prestatie geleverd.. Kun en mag je niet ontkennen!
    Norman heeft Clayton zeker niet gespaard.. net zo hard clayton norman ook niet gespaard zou hebben..
    Die hoeken van Norman zaten er goed op! en waren geen tikjes.. Toch bleef clayton staan.

    Het zijn beidde knokkers pur sang, En die sparen elkaar niet!

    Een fantastische partij waarin clayton nogmaals weer heeft bewezen het hart van een gladiator te hebben.. Strijden tot je erbij neervalt ondanks operaties, blessures en geen perfecte conditie..

    Feit is:
    Norman is een toppper!
    Clayton is een topper !

    Als Clayton in top conditie is dan is hij een ongelooflijke snelle, harde en goede vechter, En zal het menig vechter knap lastig maken, Dit kan ik je verzekeren.. Deze jongen is al maar word zeker een topper.. Daar wil ik geld op inzetten!

    Osu!
    Kijk, hier kunnen we wat mee.

    Ik reageerde in dit topic op iemand die pro clay was, daar is uiteraard helemaal niets mis mee.
    Ik wilde Normam supporten.
    Zoals je hebt kunnen lezen werden er daarna dingen uit de kast getrokken als : Norman is stukken ouder, 6 kilo zwaarder bla bla bla.
    Degene die dat post is waarschijnlijk een bekende van Clay, maakt ook niet uit verder.

    Beide heren hebben gestreden voor wat ze waard zijn, ik heb respect voor beide, en misschien nog wel meer voor Clay, die ondanks zijn blessure issues toch de ring in stapt.

    Maar dan komt meneer Pigdog door de bocht.
    Die post van hem slaat echt helemaal nergens op.

    Het een wanprestatie noemen wanneer iemand de ander niet KO slaat.
    Niet iedereen heeft een KO in zijn handen.
    Daar doet hij Norman veel te kort mee.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond dit een van de beste partijen van de avond.
    Ik ken allebei de heren niet,maar dit zijn wel de partijen waar het publiek voor komt.

    Respect voor beide vechters!!

  19. #44
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by E.Ouwerkerk View Post
    Ik vond dit een van de beste partijen van de avond.
    Ik ken allebei de heren niet,maar dit zijn wel de partijen waar het publiek voor komt.

    Respect voor beide vechters!!
    x2

  20. #45
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Kijk, hier kunnen we wat mee. Het is altijd grappig dat mensen die de felste bewoordingen hebben, altijd vallen over het feit dat iemand anders ook dezelfde toon en vorm aanneemt. Ik begrijp dat je een fan van Norman bent, en dat is ook goed. Maar in eerdere opmerkingen deed je het voorkomen alsof de partij bestond uit Norman die iemand anders klappen gaf. Zo was het dus niet. De eerste ronde kreeg Norman klappen van iemand die inderdaad 6 kilo lichter is, vier partijen op naam heeft staan en uit vorm was. Dat hij zo sportief was om Norman van tegenstand te bedienen moet je dus eigenlijk heel erg dankbaar voor zijn. Maar jij noemt dat smoesjes, en zegt dat Norman hem gesloopt heeft. Dat is arrogantie. En daarom besloot ik om jou van repliek te dienen in je eigen toonaard. En dat trek je slecht, zoals verwacht.
    Voor anderen die niet zo goed kunnen lezen, en voor jezelf: Ik noemde Norrmans optreden geen wanprestatie, maar als je iemand mag hoeken die zijn kin aanbied, en het lukt je niet, kun je zeggen dat het een wanprestatie is (dat feit op zich, en niet de wedstrijd) of je kan zeggen dat Norman hem spaarde. Beiden zijn belachelijke stellingen.
    Mensen die mij kennen in de fightscenen weten dat ik respectvol ben naar alle vechters, A-klassers en Nieuwelingen. Maar zet even je fanbril af en bekijk het geheel nog eens. Er was niemand gesloopt, en er zijn geen smoesjes gebruikt....



    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Kijk, hier kunnen we wat mee.

    Ik reageerde in dit topic op iemand die pro clay was, daar is uiteraard helemaal niets mis mee.
    Ik wilde Normam supporten.
    Zoals je hebt kunnen lezen werden er daarna dingen uit de kast getrokken als : Norman is stukken ouder, 6 kilo zwaarder bla bla bla.
    Degene die dat post is waarschijnlijk een bekende van Clay, maakt ook niet uit verder.

    Beide heren hebben gestreden voor wat ze waard zijn, ik heb respect voor beide, en misschien nog wel meer voor Clay, die ondanks zijn blessure issues toch de ring in stapt.

    Maar dan komt meneer Pigdog door de bocht.
    Die post van hem slaat echt helemaal nergens op.

    Het een wanprestatie noemen wanneer iemand de ander niet KO slaat.
    Niet iedereen heeft een KO in zijn handen.
    Daar doet hij Norman veel te kort mee.


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Waarom heeft Deji niet gevochten?? Staat wel op de poster,maar zijn naam zag ik niet staan tussen de uitslagen??

    Wie o wie??

    Osu

    chris

  22. #47
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Boem Boem View Post
    Waarom heeft Deji niet gevochten?? Staat wel op de poster,maar zijn naam zag ik niet staan tussen de uitslagen??

    Wie o wie??

    Osu

    chris
    Euhhhh, Chris....vriend! Je moet gewoon even wat meer op Mixfight kijken, hier is afgelopen week al meer dan genoeg over gezegd!

  23. #48
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Misschien dat deze topic je hierover meer inzicht kan geven -
    Last edited by Richelieu; 14-11-2011 at 13:16.

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Euhhhh, Chris....vriend! Je moet gewoon even wat meer op Mixfight kijken, hier is afgelopen week al meer dan genoeg over gezegd!
    Harmen: daar heb je toch forumbroeders voor....ik weet allen dat Jones zich had afgemeld.......en meer weet ik niet.....
    Wou dat ik meer tijd had......pfff!

    Dus????

    osu

    chris

  25. #50
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Klopt Chris, om een lang verhaal kort te maken: Jason Jones weigerde te vechten en de organisatie is bezig geweest om een vervangende hoofdpartij te regelen. Helaas voor Deji was deze vervanger niet hetzelfde gewicht en heeft de organisatie dus op het laatste moment Brian Douwes zover gekregen om in te vallen. Al met al, door het afzeggen van Jones een compleet andere hoofdpartij een week voor het evenement!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •