MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 60 of 60
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Klopt Chris, om een lang verhaal kort te maken: Jason Jones weigerde te vechten en de organisatie is bezig geweest om een vervangende hoofdpartij te regelen. Helaas voor Deji was deze vervanger niet hetzelfde gewicht en heeft de organisatie dus op het laatste moment Brian Douwes zover gekregen om in te vallen. Al met al, door het afzeggen van Jones een compleet andere hoofdpartij een week voor het evenement!
    Ok!! Dank je wel voor het snelle reageren....

    Osu

    chris
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMA-Joey View Post
    Feit is:
    Norman is een toppper!
    Clayton is een topper !

    Osu!
    Dit is een goede samenvatting! Het was een toppartij.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    Oh, ik wist niet dat Clay pas 12 jaar oud is.

    Quote Originally Posted by angelo View Post
    Clay moet geopereerd worden en zal daardoor minimaal een half jaar niet kunnen vechten. Hij vroeg of ie nog een keertje voor de operatie mocht vechten en de enige mogelijkheid voor onze getalenteerde 18-jarige (met zo'n 4 thaibokspartijen op zijn naam) was deze partij. Normaal gesproken geen goede match door de 6 kg verschil, maar Clayton wilde erg graag.
    Alleen respect voor deze jonge vechter die niet loopt te zeuren over 6 kg gewichts verschil. (laat staan het lengteverschil en 10 jaar leeftijdsverschil). Beiden hebben een mooie pot laten zien.

    Angelo

  4. #54
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by andrewsgym View Post
    Oh, ik wist niet dat Clay pas 12 jaar oud is.
    norman is 22 toch Andrew?

  5. #55
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    Ja klopt.
    Natuurlijk alle respect voor die Clay...die gozer heeft een kaak van beton. En echt een sterke vechter.
    En bijna elke vechter stapt met wat blessures de ring in, dat brengt een keiharde voorbereiding eenmaal vaak met zich mee. Echt niet alleen bij Clay. Norman was hier de betere kickbokser, dat gaat niemand ontkennen.
    Last edited by andrewsgym; 14-11-2011 at 17:49.

  6. #56
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by andrewsgym View Post
    Oh, ik wist niet dat Clay pas 12 jaar oud is.
    whahahahh zag die er wel goed uit voor een 12 jarig knaapie eet die zeker ook paardenvlees.

  7. #57

    Default

    Quote Originally Posted by angelo View Post
    Clay moet geopereerd worden en zal daardoor minimaal een half jaar niet kunnen vechten. Hij vroeg of ie nog een keertje voor de operatie mocht vechten en de enige mogelijkheid voor onze getalenteerde 18-jarige (met zo'n 4 thaibokspartijen op zijn naam) was deze partij. Normaal gesproken geen goede match door de 6 kg verschil, maar Clayton wilde erg graag.
    Alleen respect voor deze jonge vechter die niet loopt te zeuren over 6 kg gewichts verschil. (laat staan het lengteverschil en 10 jaar leeftijdsverschil). Beiden hebben een mooie pot laten zien.

    Angelo

    ik vindt dat het publiek de winnaar is in deze partij tussen 2 topatleten. Het is alleen niet netjes om achteraf dingen te gaan roepen. Naar mijn weten was norman net zo zwaar als clayton, als dat niet zo is geweest vind ik het geen verstandig keus maar dat is mijn mening. voor alle duidelijkheid norman is nog maar 22 jaartjes jong.

    heel veel respect voor 2 geweldige vechters!

    gr Azad

  8. #58
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Was in ieder geval een hele lange terugreis voor team Angelo Gym...

  9. #59
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Hier vind je het sfeer- en fotoverslag!

  10. #60
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Thanks Bas!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •