MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 9 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 205
  1. #51
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Ik denk dat hij wel bij Martijn blijft en bij Flamengo. Jammer voor Cor idd. Ik ben benieuwd of Martijn bij GG blijft? Als hij slim is gaat hij alleen verder, hij weet de juiste wegen nu wel de bewandelen lijkt me. De vechters zoals Siyar,Dion en Marloes enz. blijven toch wel bij hem!
    precies, gewoon oprotten met die managment die hebben daar de laatste jaren een zooitje van gemaakt!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    precies, gewoon oprotten met die managment die hebben daar de laatste jaren een zooitje van gemaakt!!
    Ik hoop wel dat het in goed overleg is gegaan, beiden hebben veel aan elkaar gehad de laatste jaren!!

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    precies, gewoon oprotten met die managment die hebben daar de laatste jaren een zooitje van gemaakt!!
    Een zooitje? Met alle respect, maar het is naar mijn mening altijd een goede formule geweest. Het management heeft geïnvesteerd in vechters en mede hierdoor zijn de vechters zo ver gekomen; K-1 kampioenen, Strikeforce kampioenen en nu Alistair naar de UFC. Wat er nu aan de hand is zal moeten blijken, maar de conclusie dat het management er de laatste jaren een zooitje van heeft gemaakt is (veel) te kort door de bocht... tenzij je meer weet dan wij...

  4. #54
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Wat me net te binnen schiet. GG had ja hun vechters uit eigen zak betaald nadat FEG niet met het geld over de brug kwam. En nog steeds niet (helemaal?) heeft gedaan. Hoeveel krijgt GG dan nog van Overeem?

  5. #55
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Wat me net te binnen schiet. GG had ja hun vechters uit eigen zak betaald nadat FEG niet met het geld over de brug kwam. En nog steeds niet (helemaal?) heeft gedaan. Hoeveel krijgt GG dan nog van Overeem?
    Niks lijkt me, een baas moet toch altijd zijn medewerkers betalen! GG moet dan achter het geld aan waar ze recht op hebben!!

  6. #56
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Nee je kan veel zeggen over GG en bas maar dat ze er een zooitje van hebben gemaakt vindt ik niet, er zijn wat visum foutjes geweest maar foutjes komen gelukig in elk bedrijf voor.
    Denk dat GG erg veel (heeft) betekend voor de nederlandse vechters en vechtsport.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  7. #57
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Niks lijkt me, een baas moet toch altijd zijn medewerkers betalen! GG moet dan achter het geld aan waar ze recht op hebben!!
    Als ze hem het geld hebben voorgeschoten lijkt het me wel dat ze er recht op hebben dat ie ze terug betaald.

  8. #58
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    precies, gewoon oprotten met die managment die hebben daar de laatste jaren een zooitje van gemaakt!!
    Wederom een opmerking van je die op niets is gebaseerd.

  9. #59
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Als ze hem het geld hebben voorgeschoten lijkt het me wel dat ze er recht op hebben dat ie ze terug betaald.
    Mogelijk hebben zei daar goeie afspraken overgemaakt!!

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Wederom een opmerking van je die op niets is gebaseerd.
    Dat zijn we wel gewend van hem

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #61
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Als ze hem het geld hebben voorgeschoten lijkt het me wel dat ze er recht op hebben dat ie ze terug betaald.
    zijn managment is verantwoordelijk voor zijn centen daar krijgen ze tenslotte betaald voor van alistair...

  12. #62
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Mogelijk hebben zei daar goeie afspraken overgemaakt!!
    Volgens mij was de afpraak zij schieten het voor en krijgen het dan terug wanneer FEG betaald. Wat tot nog toe niet is gebeurd. Maar Overeem heeft nog recht op dat geld van FEG en als ie nou weg gaat houdt hij er nog steeds recht op en GG zal het toch terug moeten krijgen. En Overeem kan ja niet zomaar opstappen, niet meer achter het geld van FEG aangaan en zijn voormalige management met dat gat in de kassa laten zitten. Dus zal hij het dan toch uit eigen zak terug moeten betalen toch?

  13. #63
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    zijn managment is verantwoordelijk voor zijn centen daar krijgen ze tenslotte betaald voor van alistair...
    Sta ik niet meer op je ignore lijst?

  14. #64
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    zijn managment is verantwoordelijk voor zijn centen daar krijgen ze tenslotte betaald voor van alistair...
    Volgens mij snap jij totaal niet hoe een management werkt.

  15. #65
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Volgens mij snap jij totaal niet hoe een management werkt.
    waar zijn ze dan verantwoordelijk voor?

  16. #66
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    waar zijn ze dan verantwoordelijk voor?
    Is dit echt een serieuze vraag

  17. #67
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    waar zijn ze dan verantwoordelijk voor?
    Google even de volgende termen: management, artiesten (lees vechters), taken en verantwoordelijkeheden.....succes!

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    waar zijn ze dan verantwoordelijk voor?
    Eens even zien...

    Het vertegenwoordigen van de vechter (woordvoerder dus);
    Contractonderhandelingen met promotors, sponsors, etc.
    Ervoor zorgdragen dat de vechter beschikt over een technische staf (c.q. trainers, coach), begeleiding op het gebied van voeding, etc.
    Sportfaciliteiten regelen;
    Seminars organiseren;
    Sparringspartners;
    Intellectuele eigendomsrechten borgen;
    Administratieve handelingen (denk aan belastingaangifte, reis- en verblijf tijdens wedstrijden/seminars in het buitenland);
    Ervoor zorgen dat de vechter voldoende publiciteit krijgt;
    etc. etc.

    Zomaar wat zaken waar je aan kunt denken

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Google even de volgende termen: management, artiesten (lees vechters), taken en verantwoordelijkeheden.....succes!
    lol, ik zie dat je me al voor was

  20. #70
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Is dit echt een serieuze vraag
    ja

    overigens deze ' geweldige managment' heeft dus als ik het goed heb nu geen enkele mma vechter meer in SF/Dream of UFC zitten en ook de hernieuwde k-1 zitten geen GG vechters en Simon staat ook niet te springen voor de GG jongens. als saki weg gaat is het echt over en uit denk ik voor ze

    edit:

    gelukkig ken onze bas altijd nog de filmbusiness in...

  21. #71
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Wel spannende verhalen allemaal hier.
    Misschien is die wel weggaan omdat hij ook showgirl wilde worden en dit niet meer te combineren met de imago van GG.
    Let's just wait and see.

  22. #72
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    overigens deze ' geweldige managment' heeft dus als ik het goed heb nu geen enkele mma vechter meer in SF/Dream of UFC zitten en ook de hernieuwde k-1 zitten geen GG vechters en Simon staat ook niet te springen voor de GG jongens. als saki weg gaat is het echt over en uit denk ik voor ze
    Ja dus? Hoeveel andere Nederlandse vechters zitten er dan wel bij SF/Dream/UFC? Die kan je op 2 vingers tellen. Bovendien...dat ze niet in de K1 zitten begrijp ik heel goed, daar is geen brood aan te verdienen zo blijkt.
    Daarnaast doet Golden Glory méér dan alleen "management" taken. Ze hebben ook Trainers, gyms en merchandise.

  23. #73
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Het gekke is dat ik niet heel verbaasd ben over dit nieuws, misschien ook maar beter. Het is net als met je eigen baan, na vijf jaar moet je wat anders zoeken, nieuwe prikkels, uitdagingen andere omgeving.

    Denk ook dat Ali echt wel wat aanpassingen in zijn manier van vechten moet maken. Bij Strikeforce en K1 was hij een absolute beul vergeleken met de rest, bij de UFC lopen er nog een paar van die jongens rond ( Carwin, Dos santos, Velasquez en Brock ) en die ook nog eens een stevige worstel achtergrond hebben en niet zo snel geïntimideerd zullen zijn.

    Ik zeg goede en begrijpelijke stap al ben ik natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar die vertrouwensbreuk
    Train for perfection but aim for more

  24. #74
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Alistair gaat weg omdat die geen goeie sparringpartners meer heeft.

    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  25. #75
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat je je moet afvragen of het wel handig is , qua sparringpartners en qua grondwerk (martijn ) heb je het daar als vechter helemaal voor elkaar , dan heb ik zelf de overtuiging van "never change a winning team " de tijd zal het leren .
    heb wel vaker aankomende /topvechters zien wissellen van school wat ze beter niet hadden kunnen doen omdat het hun prestaties niet ten goede kwam .gr hans

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •