MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 9 FirstFirst 123456789 LastLast
Results 101 to 125 of 205
  1. #101
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    wat triest dit zeg....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Oh? Wat is er zo duidelijk? Er staat niks wat niet ook in Wheelie's openingspost stond.
    Voor mij is het duidelijk, toen was het nog een gerucht, nu een feit
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #103
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    He(Bas Boon) told Fighters Only, “There is a management contract in place and as long as this is honored we are fine with the decision from Alistair and wish Alistair much success in his further career.”


    Fighters Only Magazine - The World's Greatest MMA Magazine - News - Exclusive: Bas Boon comments on Overeem departure


    Kan helaas dus nog een vies spelletje worden.

  4. #104
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Lennie View Post
    He(Bas Boon) told Fighters Only, “There is a management contract in place and as long as this is honored we are fine with the decision from Alistair and wish Alistair much success in his further career.”


    Fighters Only Magazine - The World's Greatest MMA Magazine - News - Exclusive: Bas Boon comments on Overeem departure


    Kan helaas dus nog een vies spelletje worden.
    Daar lijkt het op...

    "I wasn't really surprised, actually, after the last three months because he already had a lot of different ideas on how he would divide certain percentages which were normal in the past, and apparently, are not now," he said. "I think the judge will decide on this issue that we have, and when that is decided, we will see who was right and who was not."
    UFC's Alistair Overeem splits from Golden Glory, manager hints at legal action | MMAjunkie.com

  5. #105
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wat triest dit zeg....
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    ,,,,,
    (>.<)

  6. #106
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Toch jammer, het zal lastig worden om het niveau van trainers en sparringspartners te evenaren bij een ander team.

  7. #107
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by biggz View Post
    Ik weet niet onder welke steen jij leeft?
    AO was allang voor die tijd bekend.
    hoezo?
    AO was voor die tijd een okay vechter, meer niet. hij kreeg na die KO tegen hari meer bekendheid.
    ik heb het niet over dat hij niet bekend was en bij pride vocht, maar na hari begon hij k1 te draaien en werd internationaal bekender.

  8. #108
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Net alsof de K1 bekend is in de USA.

  9. #109
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    Dit is humor^

  10. #110
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  11. #111
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default


    Snap ik ergens wel Bas Boon ziet zijn kip die de gouden eieren legde vertrekken.

    Het is zuur en kut voor GG omdat die veel tijd en energie hebben gestopt in het imago en het merk Alistair Overeem.
    Maar aan de andere kant Alistair was wel degene die de klappen aan het happen was in de ring.

    Dus in mijn ogen vrij is om te doen wat hij wil, maar het zou me niet verbazen dat BB een contract ala don king praktijken heeft

  12. #112
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    ik vond het hem wel komisch.

  13. #113
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ja
    Goed weer vandaag he?

    *fluister mode aan*

    Het pssssssst zeg nou wat je weet over Gokhan Saki, ik zal het niemand vertellen eerlijk waar.........


    *fluister mode uit*

    Echt wel genoten vandaag jij?

  14. #114
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd wat de rol van Zuffa (UFC) in deze affaire is....

    Zij hebben hier zeker baat bij....misschien dat ze hem lekker hebben gemaakt om een lucratieve situatie te schetsen waarin GG geen deel meer van uitmaakt....

    Makkelijk zaken doen voor hun, meer geld voor Ali.....win-win situatie.....tuurlijk blijft het gissen....want ik was er niet bij...

    Misschien is het type management van GG wel passe.....ik twijfel er geen moment aan dat ze goeie dingen voor de carriere van vechters doen en gedaan hebben, maar ook zonder zo'n management kun je als vechter, zeker van het kaliber Overeem, prima uit de voeten...

    Ali is bittere noodzaak voor GG, hij is immers hun paradepaardje, maar GG is geen noodzaak voor Ali...


    Ergens vind ik dit wel lachen, al is het alleen al omdat Micha en Jamila op een dag als deze serieus overwogen moeten hebben uit het leven te stappen

  15. #115
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    anyway dit zal ook wel bij het mediacircus horen, want 3 maanden terug was Golden Glory nog het beste vechtsport team ter wereld, en nu ineens lijken het een stelletje bandieten met b-klassers. dat gaat natuurlijk helemaal nergens over he people.

    ik vermoed dat dit gewoon onderdeel is van een soort WWE-achtig scenario, waarbij een geënsceneerde 'drama-breuk' het best in het straatje past van dana en co. wellicht gaat er nog es iemand kwaad weg bij zuffa en schrijft deze een bio en komen alle vieze zaakjes boven tafel.
    Zuffa-gate
    ...

  16. #116
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Hadden de Mayas gelijk en is einde van de wereld nabij???
    Ff serieus..dit is topsport en bij topsport hoort dit, niet meer dan normaal dat twee partijen uit elkaar gaan.
    Wens ALI veel succes !

  17. #117
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Naja, als de aap toch uit de mouw is: Saki is niet de enige kan ik je vertellen...

    Dus saki gaat ook weg????? En nog meer?????
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  18. #118
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik ben een beetje bevooroordeeld door het boek van hoost maar ik begrijp uit de tweet van ali dat gg hem belazerd heeft en dat hij daarom weg gaat. Dan heeft BB geen poot om op te staan bij een rechtzaak.

    En een paardekop in zijn bed gooien heeft ook weinig zin. Dan gaat ie naar de keuken en gooit hem in de pan

  19. #119
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Er is meer aan de hand. Ik vond het al vreemd dat in één keer alle GG fighters werden gecut door Zuffa/Strikeforce. De betalingen direct aan de fighters of het management was volgens mij niet de ware reden. We kunnen nu alleen maar gissen en speculeren.

    Een vertrouwenskwestie volgens Overeem, ik hou het op een financieel akkefietje. Zwart geld, investeringen in onzuivere zaken, achterhouden gages? Het kan van alles zijn. Zou de baas van GG (en ik bedoel niet Bas Boon) er iets mee te maken hebben?

    Ik krijg een "Zwolsman deja vu"

  20. #120
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tonym View Post
    Dat zal waarschijnlijk het logische gevolg zijn dat hij bij UFC gaat vechten die de vechters rechtstreeks betaald ipv een management.
    Dit vermoeden had ik ook.

  21. #121
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Poe hey. Denk ik ff relax weekje op center parcs te zitten. Check ik MF op mijn iphone, lees ik dit ....

    Damn
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  22. #122
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Denkt dat AO ook wel als drukmiddel in gebruikt met de gehele strikeforce deal.... toen dat verkeerd uit pakt en geheel GG werk ontslagene en Ali later met Dana heeft gepraat en misschien wel de communicatie heeft gezien dat hij zich niet langer wil inzetten voor een heel team maar liever voor zichzelf. Always look our for number one...yourself. Hij moet gewoon een goede manager zoeken die de Amerikaanse markt goed kent en hem daar goed kan positioneren voor leuke sponsorcontracten.. en hem niet in C klasse movies laat meedraaien

  23. #123

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik ben een beetje bevooroordeeld door het boek van hoost maar ik begrijp uit de tweet van ali dat gg hem belazerd heeft en dat hij daarom weg gaat. Dan heeft BB geen poot om op te staan bij een rechtzaak.

    En een paardekop in zijn bed gooien heeft ook weinig zin. Dan gaat ie naar de keuken en gooit hem in de pan
    lol
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  24. #124
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Het hele GG imperium is langzaam aan het instorten.......

    Op de een of andere manier vind ik het toch jammer, was toch mooi geweest daar een heel Nederlands team aan de kooi.
    Goldenglorynutloverhater

  25. #125
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    blub blub blub

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •