MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 9 FirstFirst ... 23456789 LastLast
Results 126 to 150 of 205
  1. #126
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    AO vs BB in de octagon
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NESCIO View Post
    Het hele GG imperium is langzaam aan het instorten.......

    Op de een of andere manier vind ik het toch jammer, was toch mooi geweest daar een heel Nederlands team aan de kooi.
    Misschien ook maar beter. Kan men in ieder geval weer, terecht, zeiken waarom we zo iets niet in Nederland hebben maar vrougah was er toch....

  3. #128
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ook Saki weg bij GG?
    http://liverkick.com/index.php?optio...y&catid=36:k-1
    UPDATE- CONFIRMED: GOKHAN SAKI AND OTHERS POSSIBLY ALSO LEAVING GOLDEN GLORY

    Bas Boon spoke with LiverKick.com, when prompted on Saki leaving, "Not that I am aware of..." Other sources still insist that Saki has left. UPDATE 19:51 Eastern Time: Received independent confirmation from a source close to both Saki and Golden Glory that Saki is indeed out of Golden Glory. Glory has not finalized talks with K-1 yet and is apparently not working well with It's Showtime, so look carefully and put two and two together for other possible departures.
    When it rains it pours. Earlier today it was announced that Alistair Overeem was leaving his home management and team of Golden Glory. Overeem has been a part of the Golden Glory umbrella for about twelve years now, since the formation of the team. Overeem has been described by Bas Boon as like "family" to him and the team, and Golden Glory trainer Martijn de Jong has been known to be very good friends with Alistair.
    There has been a rumor that some of us have been sitting on for a while as it wasn't clear if it was ever going to come to fruition, but apparently it has. The latest rumor is that Gokhan Saki has also left team Golden Glory, but this has not been confirmed. LiverKick.com has reached out to Bas Boon for comment on this but have not heard back from him of yet. Generally speaking, we do not like to post rumors like this, but it has been a longstanding rumor, persisting for the better part of this year and with it coming out into the public's eye, now is as good of a time as any to talk about it.
    Gokhan Saki had apparently been unhappy with Team Golden Glory for quite a while now, going as far back as last year's K-1 World Grand Prix. We had heard from multiple sources that Saki was aggressively looking for a way out of his contract with Golden Glory and looking to relocate and enter the world of MMA. While he could easily make a transition to MMA within the Golden Glory camp, he has been looking for new representation and for a new home to train, apparently sick of working with Golden Glory. This afternoon Percy Crawford of FightHype.com confirmed that he was indeed bringing Gokhan Saki stateside and helping him find a trainer. According to everyone's favorite MMA personality Bloodstain Lane, a "BIG TIME" boxing trainer.
    The rumor doesn't stop with Gokhan Saki, though. There has been rumblings that Bas Boon's sick leave over the summer caused some massive internal problems at Golden Glory. Problems with Strikeforce and other big business deals that fell through had caused some friction between fighters, trainers and management with talks of some big names within the camp possibly leaving to pursue other options.
    We'll give you more information when we have it.
    Last edited by rollermanskunk; 21-09-2011 at 03:28.

  4. #129
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    damn, we zitten hier recht op de bron... en dan moeten we deze info vernemen van een Amerikaanse website? beetje jammer.. komop mixfight kunnen jullie niets bevestigen?

  5. #130
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    damn, we zitten hier recht op de bron... en dan moeten we deze info vernemen van een Amerikaanse website? beetje jammer.. komop mixfight kunnen jullie niets bevestigen?
    Ik kan in ieder geval zeggen dat wij geruchten hebben vernomen (uit betrouwbare bron) dat Saki - en ook een of meer andere vechters! - is/zijn vertrokken. Ik heb de vraag voorgelegd aan Bas Boon en wacht nog even op de reactie. Daarvoor heb ik hem om een reactie gevraagd over het vertrek van Alistair en hij heeft me een aantal interessante nieuwtjes gegeven!! Bas Boon over vertrek Alistair Overeem en nieuwe UFC-contracten voor Siyar Bahadurzada en John Olav Einemo!

  6. #131
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Reactie Bas Boon over evt. vertrek Saki:

    Bas Boon: Mij niet bekend, er zal ongetwijfeld een hoop onvrede zijn, als je lang moet wachten op betalingen en onzekerheid over hoeveel gevechten je gaat vechten kan ik mij de frustratie goed voorstellen.

    Als er aardbevingen tsnuamies en nucleiare rampen zijn in Japan boven op een slecht financiel klimaat wereldwijd en een inval bij 20 kantoren van full tilt wereldwijd (hoofdsponsor van vele vechtsport evenementen) word het er allemaal niet makkenlijker op.

    Iedereen moet zijn eigen weg bewandelen in het leven en afwegen wat wel of niet goed is voor hun.
    Vaak kun je pas achteraf oordelen wat de conseqentie daarvan is.

    You don't know what you miss till its gone!

    Motley Crue

  7. #132
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ok, niet alleen maar slechts nieuws voor GG, Jon Olav en Siyar zien we dus waarschijnlijk binnenkort(weer) in de UFC, tnx vor het posten Justinian.

  8. #133
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    And the soap continues....

    Of je nou fan of geen fan bent van Golden Glory, jammer is dit zeker. Hoe meer Nederlandse teams er bij de UFC zitten hoe beter voor onze opkomende talenten ivm inkomsten. Nu is enkel Team Schreiber met Stefan Struve het enige Nederlandse team wat bij de UFC zit. Ik ben erg benieuwd waar Alistair en eventueel de rest naar toe gaan.

  9. #134
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    *genotmodus aan*

    ik kan me de 'goede' tijden nog herinneren dat GG (en BB) iedereen wel ff vertelde hoe het moest hier op het forum...

    totaal geen medelijden met GG dus...

    *genotmodus uit*

  10. #135
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ik snap dat GG gehaat niet zo eigenlijk. Ja, GG is af en toe nogal irritant aanwezig met bepaalde over-the-top positieve posts over zichzelf, maar waarom mensen dat niet met een korrel zout kunnen nemen is mij onduidelijk.
    GG zorgt imho voor veel goede dingen op vechtsportgebied.

  11. #136
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Ik snap dat GG gehaat niet zo eigenlijk. Ja, GG is af en toe nogal irritant aanwezig met bepaalde over-the-top positieve posts over zichzelf, maar waarom mensen dat niet met een korrel zout kunnen nemen is mij onduidelijk.
    GG zorgt imho voor veel goede dingen op vechtsportgebied.
    Je kunt best een grote bek hebben als het je meezit maar wees dan ook een waardig verliezer...

  12. #137
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Je kunt best een grote bek hebben als het je meezit maar wees dan ook een waardig verliezer...
    Ik begrijp je punt, maar Bas reageerde wel snel op mijn mailtjes. Ook begrijp ik, als geen anders , dat je in dit soort situaties niet het achterste van je tong kunt laten zien (geldt voor beide partijen).

  13. #138
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik begrijp je punt, maar Bas reageerde wel snel op mijn mailtjes. Ook begrijp ik, als geen anders , dat je in dit soort situaties niet het achterste van je tong kunt laten zien (geldt voor beide partijen).
    Vraag Boon eens of het waar is dat hij ook co-promotor wordt van de aanstaande K1-events en dat in ieder geval Zimmerman en Schilt wel zullen deelnemen.

  14. #139
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Wat een puinhoop is het zeg. Ik hou van vechtsport,maar ik heb een beetje het idee dat de ego's waar we nu (zeker) de laatste jaren van mogen mee genieten nu uiteindelijk ook de oorzaak zijn deze situatie.

    Ik vind het erg jammer dat ik als vechtsportliefhebber keer op keer met dit soort problemen word geconfronteerd. Tegenwoordig vecht een goede vechter maar 1 per jaar,en die hele periode ertussen kunnen we praktisch van een soap genieten.. Erg jammer

    Ik hoop dat we weer vanzelf leuke line-ups krijgen en met enige regelmaat naar gevechten kunnen kijken van onze helden,en niet mee mogen/moeten genieten van continu sponser / contract onderhandelingen of ruzies of andere problemen..

    Echt jammer.. Ik verlang zo terug naar die dagen dat je gewoon de K1 het hele jaar door kon volgen en daarbij nog een aantal geweldige gala's in Nederland kon bekijken / bezoeken,en ik voor wat inside information / uitslagen op Mixfight kwam om daar met andere fans over te praten..

    Waar gaat dit naar toe?

  15. #140
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat er maar 1 partij slechter van wordt hoor

  16. #141
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik begrijp je punt, maar Bas reageerde wel snel op mijn mailtjes. Ook begrijp ik, als geen anders , dat je in dit soort situaties niet het achterste van je tong kunt laten zien (geldt voor beide partijen).
    Ik heb het niet over bas

  17. #142
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik heb het niet over bas
    Ah ok, geen probleem

  18. #143
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    ik heb weinig tot geen verstand van management maar krijg er ergens toch een beetje goede tijden slechte tijden gevoel bij ...

  19. #144
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  20. #145
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    wow, ff een paar dagen weg van het internet en dan deze nieuwtjes, erg verrassend toch wel!
    maar logisch dat ze niet teveel loslaten over de reden als er nog zaken geregeld moeten worden, we zullen het te zijner tijd vast wel een keer te horen krijgen. Vervelend voor Martijn.....denk ik....

    Als Ali zich op de states wil gaan richten is een US-management wellicht wel wat handiger dus dat zou wel een goede zet zijn.
    Op zich was het niet vreemd dat hij zich in de US wilde voorbereiden bij een andere gym, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het toen al duidelijk was dat het einde verhaal GG zou zijn, das toch veel te kort door de bocht?

    ach ja, hoop vooral dat het geen gevolgen heeft voor z'n prestaties!! denk dat het best wel wat invloed heeft op je als persoon en vechters als je je 'familie' na zoveel jaar met blijkbaar wel wat bad feeling achter je laat....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  21. #146
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ik post het maar hier:

    gokhantherebel gokhan saki
    Ik ben helemaal niet weg van golden glory vecht gewoon voor gg jongens!!!

    gokhantherebel gokhan saki
    En na 28 jan ga ik voor een ander sport jullie horen dat nog wel

  22. #147
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Ik post het maar hier:

    gokhantherebel gokhan saki
    Ik ben helemaal niet weg van golden glory vecht gewoon voor gg jongens!!!

    gokhantherebel gokhan saki
    En na 28 jan ga ik voor een ander sport jullie horen dat nog wel
    Ooooo spannend welke sport zal het zijn?laat me raden mma........
    Het is een kwestie van tijd tot ook saki weggaat. Overeem weg,karaev weg,jamila weg(in geen velden te bekennen), zimmerman traint ergens anders maar ook hij gaat zijn vrienden overeem en saki achterna
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  23. #148
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Ooooo spannend welke sport zal het zijn?laat me raden mma........
    Het is een kwestie van tijd tot ook saki weggaat. Overeem weg,karaev weg,jamila weg(in geen velden te bekennen), zimmerman traint ergens anders maar ook hij gaat zijn vrienden overeem en saki achterna
    in de wandelgangen gaan ook trouwens de geruchten dat micha weg is... dat zou helemaal een aderlating voor ze zijn denk ik.

  24. #149
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    in de wandelgangen gaan ook trouwens de geruchten dat micha weg is... dat zou helemaal een aderlating voor ze zijn denk ik.
    Neeeeeeeeeeee dat meen je niet 0_0, einde van het GG imperium zonder micha zijn ze nergens!!!!
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  25. #150
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Neeeeeeeeeeee dat meen je niet 0_0, einde van het GG imperium zonder micha zijn ze nergens!!!!
    micha, jamila en bas boon hoor je alleen als er "goed" nieuws rond GeenGehoor is

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •