MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 9 FirstFirst ... 456789 LastLast
Results 176 to 200 of 205
  1. #176
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    - taalbarriere
    - oud zeer met Werdum
    - Brazilaanse kliek (kom je niet zomaar tussen)

    AKA lijkt me een betere gym maar dan krijg je weer het Velasquez-verhaal
    Begrijp je punt, maar er trainen toch regelmatig ook niet braziliaanen bij Rafeal Cordeiro zoals krzysztof soszynski?
    Maar AKA is idd. een super gym, ben benieuwd welke keuze Overeem zal maken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Kan me niet voorstellen dat Ali bij een gym met BJJ'ers gaat trainen als hij tegen een worstelaar moet vechten.
    Daarbij denk ik dat Martijn meegaat met Alistair, weet t bijna wel zeker!
    Fighting is poetry in motion

  3. #178
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    [QUOTE=ArjanV;1080551]Overeem had al een paar jaar eerder weg moeten zijn bij GG!
    Waarschijnlijk had hij dan niet gevochten tegen een hele lijst opgewarmde lijken en pannekoeken en had hij misschien al eerder bij de UFC gezeten,was hij misschien wel de eerste geweest die Fedor had verslagen en was hij nu de grote man geweest (en dan niet alleen in Nederland!)

    denk je werkelijk waar dat Alistair zo'n miljoenencontract had gehad als GG dit niet voor hem had uitonderhandeld?

  4. #179
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Kan me niet voorstellen dat Ali bij een gym met BJJ'ers gaat trainen als hij tegen een worstelaar moet vechten.
    Daarbij denk ik dat Martijn meegaat met Alistair, weet t bijna wel zeker!
    x2
    denk dat hij er veel meer aan heeft om bij een team met een sterke worstelachtergrond te gaan trainen
    das denk ik zeer belangrijk wil hij slagen in de UFC
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  5. #180
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Er is maar één geschikte trainer daar voor Ali.

  6. #181
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by elpappi View Post
    Er is maar één geschikte trainer daar voor Ali.
    http://mmajunkie.com/dyn/images/media/bas-rutten.jpg
    Dat kun je vergeten want Bas is namelijk een hele goede vriend van Ron. En natuurlijk de GLORY ringspeaker

  7. #182
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Dat kun je vergeten want Bas is namelijk een hele goede vriend van Ron. En natuurlijk de GLORY ringspeaker
    Dus?

    Hoe zit dat eigenlijk met dat gala.
    Is over een paar weekjes al, is er al een Matchmaking?
    Last edited by justsomeone; 22-09-2011 at 16:25.

  8. #183
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Dat kun je vergeten want Bas is namelijk een hele goede vriend van Ron. En natuurlijk de GLORY ringspeaker
    Ben je er na alle gebeurtenissen nu nog niet achter dat alles modgelijk is in MMA?

  9. #184
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    If you think Overeem was overhyped wait till the UFC promotion machine starts making noise about Alistair Overeem, who by now is one of the best-managed fighters in the fight business.

    heb niet alle posts gelezen van deze topic, dus misschien is het al gepost, maar moest toch echt even lachen toen ik dit las op de nieuwssite van golden glory. Is mijns inziens nog niet helemaal bijgewerkt.

  10. #185
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    388
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTEDaarbij denk ik dat Martijn meegaat met Alistair, weet t bijna wel zeker![/QUOTE]


    Je denkt het te weten...fabeltjeskrant!

  11. #186
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    388
    vCash
    126000

    Default

    Daarbij denk ik dat Martijn meegaat met Alistair, weet t bijna wel zeker!
    Je denkt het te weten...fabeltjeskrant!

  12. #187
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    If you think Overeem was overhyped wait till the UFC promotion machine starts making noise about Alistair Overeem, who by now is one of the best-managed fighters in the fight business.

    heb niet alle posts gelezen van deze topic, dus misschien is het al gepost, maar moest toch echt even lachen toen ik dit las op de nieuwssite van golden glory. Is mijns inziens nog niet helemaal bijgewerkt.
    staat ook nog dat mighty mo op 28 mei tegen kharitonov vecht..

    basje teveel aan het zwembad? #plons#

  13. #188
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    kwam deze tegen ; betere tijden:
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  14. #189
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Dat kun je vergeten want Bas is namelijk een hele goede vriend van Ron. En natuurlijk de GLORY ringspeaker
    FF tussendoor je bent behoorlijk kortzichtig met het over grote deel van je posts.
    Durf ook voor jezelf te denken en een mening te vormen en niet alleen alles waar GG of geel/rood in voorkomt de hemel in te prijzen.
    En de rest onder te schijten, ik denk dat carrière van alistair inderdaad 2 kanten op kan gaan goed en slecht maar ben er ook van overtuigd dat het niet aan het verlaten van GG zal liggen dan.

    Ik moet erbij zeggen dat GG hem goed in de markt heeft gezet mediatechnisch gezien en alistair heeft daar zelf ook aan mee geholpen door in de ring/cage ze best te doen.
    Wat me wel tegenzat al die b-films gare spellen en etc waar GG/Bas in liet paraderen, maar goed daar zal ali ook wel een goed belegde boterham aan hebben overgehouden.



    Nu weer ontopic ik persoonlijk denk dat het bas geen kut zal uitmaken hoe lief ron is.
    Als alistair bij bas rutten aanklopt geeft dat zoveel media voor bas en alistair en zoveel mogelijkheden voor beide mannen.
    Om een hoop geld te maken en laten we eerlijk zijn die jongens willen ook graag een goede boterham verdienen toch.
    En het zal niet de eerste keer zijn dat een zogenaamde vriend die je eens in de zoveel tijd ziet gepasseerd wordt.

    Maar goed ik moet eerlijk zeggen dat ik die twee niet snel master and student zie worden maar niet om de reden die jij suggereer.

  15. #190
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

  16. #191
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Dat kun je vergeten want Bas is namelijk een hele goede vriend van Ron. En natuurlijk de GLORY ringspeaker
    Wel een behoorlijk long distance relatie.....

  17. #192
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Zoals altijd draait het weer om geld..........................
    Het grote geld heeft werkelijk elke sport kapot gemaakt teveel commercieele belangen en het echte sportieve wordt eruit gehaald,onderlinge kameraadschap verdwijnt voor het grote geld.
    Zie het huidige voetbal (kaartje vragen aan de scheids ,schwalbes bij de vleet matennaaien avant la lettre)
    de formule 1 waar de coureurs begeleid worden door een perschef die er letterlijk bovenop staat wat er gezegd wordt en ze verder voor iedereen afschermd ( de sponsor bepaald dus echt alles!!!)
    Ook in onze vechtsport is het grote geld gearriveerd en dus ook de (te) grote belangen dus wordt het er niet gezelliger op..............................

  18. #193
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Mmm , Ik denk ook dat het over geld gaat , nu het geld niet meer naar het management gaat maar rechtstreeks naar de vechter.
    Het zou mij niets verbazen dat er niet eerlijk over het verdelen van het geld is gehandeld in het verleden.
    Want het is wel frappant dat nu de financien rechtstreeks naar de vechter gaat , er opeens een vertrouwensbreuk is op gedoken.
    maargoed dit zijn aannames , maar ik houd nu eenmaal van roddelen. :P

  19. #194
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by delightone View Post
    FF tussendoor je bent behoorlijk kortzichtig met het over grote deel van je posts.
    Durf ook voor jezelf te denken en een mening te vormen en niet alleen alles waar GG of geel/rood in voorkomt de hemel in te prijzen.
    En de rest onder te schijten, ik denk dat carrière van alistair inderdaad 2 kanten op kan gaan goed en slecht maar ben er ook van overtuigd dat het niet aan het verlaten van GG zal liggen dan.

    Ik moet erbij zeggen dat GG hem goed in de markt heeft gezet mediatechnisch gezien en alistair heeft daar zelf ook aan mee geholpen door in de ring/cage ze best te doen.
    Wat me wel tegenzat al die b-films gare spellen en etc waar GG/Bas in liet paraderen, maar goed daar zal ali ook wel een goed belegde boterham aan hebben overgehouden.



    Nu weer ontopic ik persoonlijk denk dat het bas geen kut zal uitmaken hoe lief ron is.
    Als alistair bij bas rutten aanklopt geeft dat zoveel media voor bas en alistair en zoveel mogelijkheden voor beide mannen.
    Om een hoop geld te maken en laten we eerlijk zijn die jongens willen ook graag een goede boterham verdienen toch.
    En het zal niet de eerste keer zijn dat een zogenaamde vriend die je eens in de zoveel tijd ziet gepasseerd wordt.

    Maar goed ik moet eerlijk zeggen dat ik die twee niet snel master and student zie worden maar niet om de reden die jij suggereer.

    wie is hier nou kortzichtig:Rumors

  20. #195
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Even los van al het geroddel: is er al bekend waar Alistair aan de slag gaat en of hij wel met Martijn blijft trainen?

  21. #196
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Wat denk je nou zelf?

  22. #197
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by delightone View Post
    FF tussendoor je bent behoorlijk kortzichtig met het over grote deel van je posts.
    Durf ook voor jezelf te denken en een mening te vormen en niet alleen alles waar GG of geel/rood in voorkomt de hemel in te prijzen.
    En de rest onder te schijten, ik denk dat carrière van alistair inderdaad 2 kanten op kan gaan goed en slecht maar ben er ook van overtuigd dat het niet aan het verlaten van GG zal liggen dan.

    Ik moet erbij zeggen dat GG hem goed in de markt heeft gezet mediatechnisch gezien en alistair heeft daar zelf ook aan mee geholpen door in de ring/cage ze best te doen.
    Wat me wel tegenzat al die b-films gare spellen en etc waar GG/Bas in liet paraderen, maar goed daar zal ali ook wel een goed belegde boterham aan hebben overgehouden.



    Nu weer ontopic ik persoonlijk denk dat het bas geen kut zal uitmaken hoe lief ron is.
    Als alistair bij bas rutten aanklopt geeft dat zoveel media voor bas en alistair en zoveel mogelijkheden voor beide mannen.
    Om een hoop geld te maken en laten we eerlijk zijn die jongens willen ook graag een goede boterham verdienen toch.
    En het zal niet de eerste keer zijn dat een zogenaamde vriend die je eens in de zoveel tijd ziet gepasseerd wordt.

    Maar goed ik moet eerlijk zeggen dat ik die twee niet snel master and student zie worden maar niet om de reden die jij suggereer.
    Zijn toch Bas z'n eigen woorden dat het om die reden nooit zal gebeuren.....of jij moet Bas een leugenaar noemen ?

  23. #198
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Even los van al het geroddel: is er al bekend waar Alistair aan de slag gaat en of hij wel met Martijn blijft trainen?
    Daar is het nu nog te vroeg voor

  24. #199
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Daar is het nu nog te vroeg voor
    vind je? over 3maanden is zijn belangrijkste partij ooit. het zou wel handig zijn als hij binnen nu en een aanta dagen een team vind..

  25. #200
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    vind je? over 3maanden is zijn belangrijkste partij ooit. het zou wel handig zijn als hij binnen nu en een aanta dagen een team vind..

    Ben ik met je eens maar je werkt met mensen en die hebben tijd nodig (ook al is dat er eigenlijk niet) dus vandaar dat ik zei: Dat is nog te vroeg.
    Een weekje (of twee) verder komt meer in de richting

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •