MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default Roast of Charlie Sheen

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Tnx man

  3. #3
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Heb em gister gezien en vond het erg tegenvallen.
    Max. 400 x 125

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Helemaal af gekeken. Thanks
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    thanks man! vond deze wel gaan maar ik heb wel leukere roasts gezien

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Dat blonde wijf moet serieus dood. Wat een fucking slet is dat. Dingen die ze zei is ver van grappig. Wat een vet, vies varken man. Damn zie dat vet jigglen als ze haar armen beweegt. Ze is dik maar titten heeft ze niet. Haar kop doet me denken aan mijn penis na een sex sessie van 3 uur. Damn.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Haha heerlijk thanks

    Mensen neem effe lekker dit uurtje voor de relax

  8. #8
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Dat blonde wijf moet serieus dood. Wat een fucking slet is dat. Dingen die ze zei is ver van grappig. Wat een vet, vies varken man. Damn zie dat vet jigglen als ze haar armen beweegt. Ze is dik maar titten heeft ze niet. Haar kop doet me denken aan mijn penis na een sex sessie van 3 uur. Damn.
    x1.5 , sommige grappen van haar waren wel leuk, maar zoals dat over Ryan Dunn etc. moet ze gewoon de bek houden, je ziet Steve-O ook kijken..

  9. #9
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Reps

  10. #10
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    .....maar zoals dat over Ryan Dunn etc. moet ze gewoon de bek houden....
    Idd
    Mij kan het soms niet grof genoeg, maar letterlijk over lijken gaan ? Niet Ok !

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Zal het vanavond op mn gemakje bekijken..
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    x1.5 , sommige grappen van haar waren wel leuk, maar zoals dat over Ryan Dunn etc. moet ze gewoon de bek houden, je ziet Steve-O ook kijken..
    Die van Ryan Dunn was gewoon ongepast. Zoiets kan je alleen doen als het een superleuke grap is, maar dat was het niet.

  13. #13
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik vond ze goed beginnen, Seth Macfarlane was goed, Jeselnik ook en jeff ross ook. Het laatste eindje vond ik dan weer wat minder, maar Charlie sheen is wel scherp op het laatst.

    Ik heb die van Trump en deze helemaal gezien. Voor de rest nog niet heel veel van meegekregen, maar kan er altijd wel om lachen. Welke zijn nog meer aanraders?

  14. #14
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Heb verder alleen die van Pamela Anderson gezien, is ook wel lachen, jammer alleen van die grafjunkcobaincrackhoer die daar ook bij zit...hoe heet ze ook alweer.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik vond ze goed beginnen, Seth Macfarlane was goed, Jeselnik ook en jeff ross ook. Het laatste eindje vond ik dan weer wat minder, maar Charlie sheen is wel scherp op het laatst.

    Ik heb die van Trump en deze helemaal gezien. Voor de rest nog niet heel veel van meegekregen, maar kan er altijd wel om lachen. Welke zijn nog meer aanraders?
    Die van David Hasselhoff kan ik je ook aanraden zitten een paar heerlijke afzeikmomenten in.
    Verder niet janken over Ryan Dunn als hij niet zo stom was geweest om 1/2 lam te crashen had hij er zelf bijgezeten en ook behoorlijk wat duiten in het afzeiktasje gedaan.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Wiebe View Post
    Die van David Hasselhoff kan ik je ook aanraden zitten een paar heerlijke afzeikmomenten in.
    Verder niet janken over Ryan Dunn als hij niet zo stom was geweest om 1/2 lam te crashen had hij er zelf bijgezeten en ook behoorlijk wat duiten in het afzeiktasje gedaan.
    Als een goede vriend van jou omkomt door zijn eigen schuld, ben je dan niet verdrietig?

    Het is best ok om er een grap om te maken, maar zoals ik zei dan moet het wel een goede zijn. Dit was gewoon onorigineel en de reactie van het publiek spreekt hier in ook boekdelen.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiebe View Post
    Die van David Hasselhoff kan ik je ook aanraden zitten een paar heerlijke afzeikmomenten in.
    Verder niet janken over Ryan Dunn als hij niet zo stom was geweest om 1/2 lam te crashen had hij er zelf bijgezeten en ook behoorlijk wat duiten in het afzeiktasje gedaan.
    Niemand jankt hier toch om Ryan Dunn ?, meer voor 1 van zn beste kameraden die een slechte grap om zn oren kreeg.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •