MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41
  1. #26
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Vind stardowns wel leuk maar staredown betekend niks. sem schilt keek altijd naar de grond, daarna rammelde hij iedereen af.
    Nee de tweede keer keek hij tegen Badr deed hij idd een coole takedown en sloeg hem daarna KO.

    Peter is gewoon Peter!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Dit wordt een anti-cilmax jongens. Rampage komt morgen niet eens in de buurt van Jones, let maar op. Easy win voor Jon Bones Jones. Al zie ik het liever ook anders

  3. #28
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Dit wordt een anti-cilmax jongens. Rampage komt morgen niet eens in de buurt van Jones, let maar op. Easy win voor Jon Bones Jones. Al zie ik het liever ook anders
    denk het ook,net als toen tegen shogun,mijn god wat kreeg rampage toen een slaag! of het moet op de grond eindigen in het voordeel voor rampage!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    idd ik hoop dat rampge en hughes winnen, maar dat is denken met mijn mma hart. met mijn mma verstand, tja... zal mijn mma hart voor de zoveelste keer breken.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    13 min

  7. #32
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    tja een makkie voor bones en koscheck. snap dat een fight gehypt wordt, maar zal echt niet weten wie jones het moeilijk kan maken.
    misschien een rashad of een phil davis, de rest komt niet in de buurt. deze jongen gaat heel lang ufc kampioen bljiven, en uiteindeljik
    de overstap maken naar zwaargewicht.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ik geef Hughes nog wel een goede kans tegen Koscheck. Ik denk dat hij meer dimensies heeft dan Koscheck en met zijn ervaring zou hij nog wel eens voor een "upset" kunnen zorgen.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Jones vrij makkelijk wint. De meeste hier mogen hem niet, maar ik vind het elke keer weer geweldig om naar hem te kijken. Ik heb nog geen saaie partij van hem gezien en dat komt voornamelijk omdat hij zijn tegenstanders eenvoudig overklast.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Heeft iemand al een link naar de streams voor vannacht? dan kunnen we ze alvast even in favorieten zetten voor het geval het forum vastloopt vannacht.

  11. #36
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    idd ik hoop dat rampge en hughes winnen, maar dat is denken met mijn mma hart. met mijn mma verstand, tja... zal mijn mma hart voor de zoveelste keer breken.
    Idd, van mijn MMA hart is weinig over na dit jaar
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  12. #37
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Heeft iemand al een link naar de streams voor vannacht? dan kunnen we ze alvast even in favorieten zetten voor het geval het forum vastloopt vannacht.
    mixfightlounge.1talk.net< zet in je geschiedenis/favo's.

    Naar PPV now gaan, daar maak ik wel even een draadje.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  13. #38
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik geef Hughes nog wel een goede kans tegen Koscheck. Ik denk dat hij meer dimensies heeft dan Koscheck en met zijn ervaring zou hij nog wel eens voor een "upset" kunnen zorgen.
    X2 Koscheck is qua stand up minder dan Hughes. Ik hoop dat Mat 'm tko-ed ergens in ronde 2.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  14. #39
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    http://mixfightlounge.1talk.net/t9-u...-vs-rampage#17
    Hier zullen de streams worden verzameld
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  15. #40
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    X2 Koscheck is qua stand up minder dan Hughes. Ik hoop dat Mat 'm tko-ed ergens in ronde 2.
    dan pis je toch helemaal naast de pot om zo iets te zeggen. dan moet je toch is een partij van hughes zien om daar wat zinnigs over te zeggen. hughes heeft de meest belabberde standup na tito ortiz. Koscheck zijn stand up is juist enorm verbeterd de laatste jaren. zie geen mogelijkheid voor hughes om te winnen.

  16. #41
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Wat een slechte partij.... Jackson is al lang over zijn top heen. Was na de derde ronde ook klaar.
    Jones is kampioen van een talentloze klasse waar hij het beste schooljongetje van is. De klasse word opgevuld met mensen die voorbij hun hoogtij dagen zijn.

    Jones is een hele smerige vechter. Direct op de knie trappen is not done. Wegrennen als er een slagenwisseling komt.
    Dan ben je voor mij niet de UFC kampioen

    En nu zie je ook dat je alles moet trainen. Het staande, de worpen en het grondspel maakt een atleet compleet.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •