MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 147
  1. #51
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Ik heb t geprobeerd en het blijkt te werken, echter geeft ie als betalingsmogelijkheid alleen creditcard of paypal en die heb ik allebei niet. Ik dacht dat je ook online kon bankieren, maar die optie wordt niet gegeven.
    Dat komt geloof ik omdat IDEAL alleen voor NL is. En via de proxy zit je dus niet meer in NL en dus kun je daar ook niet mee betalen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Is er geen andere optie voor mij dan om te betalen. Ik heb helaas geen creditcard en ook geen paypal. HELP!!!!!!!

  3. #53
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Is er geen andere optie voor mij dan om te betalen. Ik heb helaas geen creditcard en ook geen paypal. HELP!!!!!!!
    Mixfight.nl zal een pbp gaan bijhouden

  4. #54
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Is er geen andere optie voor mij dan om te betalen. Ik heb helaas geen creditcard en ook geen paypal. HELP!!!!!!!
    Maak een Paypal account aan?

  5. #55
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Voor het maken van een paypal account heb je toch ook een creditcard nodig???? Volgens mij heb ik dat net op het net gelezen.

    Ik begrijp its showtime niet, men is bereid te betalen voor een ppv en nog doen ze moeilijk. Wat is dat nou voor service man. Iedereen weet dat er daadwerkelijk bij zijn 10x beter is dan thuis kijken, dus als je wilt gaan ga je toch. Een ppv houdt je niet tegen hoor. Ik vind Leeuwarden te ver om naar toe te gaan.

  6. #56
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Richelieu

    waar staat pbp voor?????????????

  7. #57
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Richelieu

    waar staat pbp voor?????????????
    Play by Play
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #58
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Voor het maken van een paypal account heb je toch ook een creditcard nodig????
    Alleen een bankrekening.

  9. #59
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    De blokkade heeft nut gehad. Toch oppas geregeld en twee kaarten aangeschaft :-) Op naar Leeuwarden!

  10. #60
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Daniel ghita op de kaart? Geen probleem Romeense zender zendt het wel uit en die hebben gewoon een online stream(ook op sopcast) ik plaats later de links . En daarnaast zendt hd net het ook live uit als ik het goed heb dus nergens zorgen om te maken
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  11. #61
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Cool Vreemd?!?!

    Gisteren keek ik of ik een livestream kon bestellen, stond er dat het in "mijn land" niet mogelijk is. Vanmiddag kijk ik op m'n werk en toen kon ik het gewoon bestellen en gewoon dmv Ideal betalen. Ik had mn kastje niet bij me, dus kon niet zoveel. Kom ik thuis om het alsnog te bestellen, kan t weer niet. Zal wel niet aan mijn pc liggen, want bij jullie kan het zo te zien ook niet. Begrijp er niets van..

    Als er besloten wordt dat wij het in Nederland niet mogen zien, vindt ik het wel ECHT een trieste zaak hoor. Waarom zou het in het land waar het allemaal gebeurt niet worden uitgezonden?
    ALS ER BESLOTEN WORDT DAT HET NIET MAG, DAN WIL IK OP Z'N MINST EEN GOED ARGUMENT WAAROM NIET! #Maarwiebenik?!

    Tis in iedergeval bullsh*t!


  12. #62
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wilson View Post
    Gisteren keek ik of ik een livestream kon bestellen, stond er dat het in "mijn land" niet mogelijk is. Vanmiddag kijk ik op m'n werk en toen kon ik het gewoon bestellen en gewoon dmv Ideal betalen. Ik had mn kastje niet bij me, dus kon niet zoveel. Kom ik thuis om het alsnog te bestellen, kan t weer niet. Zal wel niet aan mijn pc liggen, want bij jullie kan het zo te zien ook niet. Begrijp er niets van..

    Als er besloten wordt dat wij het in Nederland niet mogen zien, vindt ik het wel ECHT een trieste zaak hoor. Waarom zou het in het land waar het allemaal gebeurt niet worden uitgezonden?
    ALS ER BESLOTEN WORDT DAT HET NIET MAG, DAN WIL IK OP Z'N MINST EEN GOED ARGUMENT WAAROM NIET! #Maarwiebenik?!

    Tis in iedergeval bullsh*t!

    Lees dit. Is ook wat recenter.
    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...1-niet-voor-NL

  13. #63
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Danler View Post
    De blokkade heeft nut gehad. Toch oppas geregeld en twee kaarten aangeschaft :-) Op naar Leeuwarden!
    Hahaha , top!

  14. #64
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    Gelukt!

    OK, hier de howto,


    Als het goed is kun je nu bestellen, betaling o.a.

    Credit Card
    Direct Telebanking
    Lastschrift
    PayPal

    Heb zelf voor de laatste gekozen. 10 euro, volgens betrouwbare bron gaat de land filtering alleen op voor de betaling. Als je eenmal je ticket hebt gekocht kan je hem gewoon kijken via een NL IP (gelukkig want je wil die filmpjes niet via tor).

    Als je klaar bent, mail binnenhebt en code ook sluit dan het tor programma en verwijder het eventueel van je pc.
    Reps. Net gedaan en de code is binnen.

  15. #65
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Is het niet zo dat je alleen toegang krijgt met het IP-adres waarmee je de stream hebt aangeschaft?
    Naar mijn weten is het IP-adres via zo'n tor steeds verschillend? Ik hoop dat ik het mis heb! Weet er iemand meer van?

  16. #66
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    foutje
    Last edited by respect; 27-01-2012 at 01:23.

  17. #67
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Waalwijk
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    ik heb ook net besteld zonder gekke fratsen. betalen via ideal ging ook gewoon.
    Groet...Bas

  18. #68
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basvanhulten View Post
    ik heb ook net besteld zonder gekke fratsen. betalen via ideal ging ook gewoon.
    Bestellen kun je geloof ik altijd. Of hij het op de avond in kwestie dan ook doet is een ander verhaal.

  19. #69
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Hey snap er geen kloot meer van

  20. #70
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Is het technisch om het kijken van de uitzending te koppelen aan het IP adres waarmee je de stream heb aangeschaft? Lijkt me toch niet. Gezien het feit dat je een code krijgt gekoppeld aan je email adres zou het moeten lukken toch via tor.

    Ben geen wizzkid maar is het mogelijk alle IP adressen binnen 1 land uit te sluiten ? zo ja zijn we natuurlijk wel fucked.

  21. #71
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by new_world_order View Post
    Is het technisch om het kijken van de uitzending te koppelen aan het IP adres waarmee je de stream heb aangeschaft? Lijkt me toch niet. Gezien het feit dat je een code krijgt gekoppeld aan je email adres zou het moeten lukken toch via tor.

    Ben geen wizzkid maar is het mogelijk alle IP adressen binnen 1 land uit te sluiten ? zo ja zijn we natuurlijk wel fucked.

    Ik weet voor 90% zeker dat dat zo is! In het verleden heb ik een showtime-stream aangeschaft die ik niet elders kon bekijken, alleen thuis (waar de stream was aangeschaft). Mogelijkheid blijft om op dezelfde dag de stream via tor aan te schaffen en gelijk te kijken. Ik hoop dat er nog wel een Romeense stream is, die was de vorige keer uitstekend!

  22. #72

    Default

    Ik betreur het voor degene die al €10,- hebben uitgegeven. Maar hij komt ook gewoon in Nederland op de stream..

    http://www.showtimefights.com/

  23. #73
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Fluyter View Post
    Ik betreur het voor degene die al €10,- hebben uitgegeven. Maar hij komt ook gewoon in Nederland op de stream..

    http://www.showtimefights.com/
    wat zeg jij?


    Sorry, due to rights this site isn't available for visitors of your country during coming event!

  24. #74
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Dat melding krijg ik ook kan niet dus. Maar kunnen we de weigh ins ergens bekijken??

  25. #75

    Default

    Hmmm dat is serieus echt heel raar.. Ik heb er net een gekocht.

    Dear Jan Modaal,

    Thank you for your payment! You can now watch the Pay Per View Live Event It's Showtime Nederland, Leeuwarden - WTC Expo.

    On the day of the event there is also a big "watch" button on the homepage.
    You can also log in at www.showtimefights.com to watch the livestream. Please, go to http://www.showtimefights.com/index.php?p=watch and fill-out your payment code. After entering your payment code you can watch the show with amazing fights!!

    Your payment-code is: XXXXXXXXX

    If you have questions or a problem, you can contact us at [email protected]

    Enjoy your fights!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •