MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46
  1. #26
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    wat een FAIL!
    X10 !!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Ooit had ik een leraar Nederlands, die zei: Al was de Telegraaf toiletpapier; ik zou me reet er nog niet mee afvegen...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  3. #28
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki View Post
    Als je weet dat je de massa al tegen hebt dan is de meest ongelukkige keuze, die van 2 kinderen tegen elkaar laten grapplen in een kooi ;-)
    een hele dikke x2

  4. #29
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  5. #30
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    RTL Nieuws heeft het zelfs op tv uitgezonden tijdens het 6 uur journaal. Zal mij niets verbazen als ze het om half 8 weer gaan herhalen.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    zag het item voorbij komen op RTLZ en op nu.nl.
    Onwetenheid is nogal groot van de non sporters, maar ontwetenheid/naiviteit van de gala organisatie is natuurlijk nog groter. Je weet 99% ckr dat je iets uitlokt als je kinderen in een kooi laat grapplen. Als je het nu overdag in een gymzaal met allemaal Tatami's in een tournooi vorm laat zien.
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Tja, wat sommigen ook al zeggen: 2 kinderen in een kooi tegen elkaar laten knokken is gewoon vragen om problemen. Als de organisator zich dat niet van tevoren had kunnen bedenken... tja...
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  8. #33
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    precies. Kinderen op dansles is ook niks mis mee, maar je laat ze niet dan in een stripclub dansen.

    ongelofelijk stom van de organisatie
    Last edited by iconian; 22-09-2011 at 19:49.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  9. #34
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  10. #35
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Wat ik gezien heb was grappling. Maar volgens het interview was het een MMA demo van die kinderen. Vind zelf het grapplen geen probleem is tenslotte net als grondgevecht judo. DE Nederlanders schrikken nogal van een kooi. Dat is nou eenmaal zo. Verder als het 's avonds laat is vind ik het geen goede tijd voor een kinderwedstrijd. Ook het vrij harde geweld van MMA ervoor of erna vind ik niet echt bedoeld voor 8-9 jarigen.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Wat ik gezien heb was grappling. Maar volgens het interview was het een MMA demo van die kinderen. Vind zelf het grapplen geen probleem is tenslotte net als grondgevecht judo. DE Nederlanders schrikken nogal van een kooi. Dat is nou eenmaal zo. Verder als het 's avonds laat is vind ik het geen goede tijd voor een kinderwedstrijd. Ook het vrij harde geweld van MMA ervoor of erna vind ik niet echt bedoeld voor 8-9 jarigen.
    Niet alleen DE Nederlanders. En elke keer als er weer een smeuig artikel over 'free-fighting' wordt geschreven zijn er altijd 2 dingen waar het altijd om schijnt de draaien. GnP en de kooi. Er wordt lang niet zoveel ophef gemaakt wanneer het in een ring plaatsvindt.

  12. #37
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lodewijk View Post
    De standaard in België neemt het ook klakkeloos over ...

    Uit het artikel: "In tegenstelling tot volwassen kooiworstelaars mogen de kinderen niet slaan of schoppen, al wordt die regel vaak met de voeten getreden". Ik vraag me af waarop de journalist deze stelling baseert?

    En laat ons ondertussen ook vlug alle Judo, worstel, karate, TKD en worstelwedstrijden voor kinderen verbieden. Of wordt er met twee maten en gewichten gewerkt?
    Update: gisteren nog een mail gestuurd naar De Standaard met een aantal van de punten die hier al aangehaald zijn (en het feit gehekeld dat ze klakkeloos artikels overnemen zonder ze te controleren) en het artikel is aangepast. Het is nog altijd niet wat het zou moeten zijn maar het is tenminste al wat genuanceerder.

  13. #38
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    zelfs hier in italie op het nieuws... had gelijk ook wat uit te leggen omdat iedereen niet door had dat het idd om grappling ging.. wel vind ook ik dat kinderen niet thuis horen op een MMA event, ook niet om te grapplen.. juist door de ringgirls, de hele setting en toch het publiek wat voor MMA - Vechten komt.. maar idd, wat een journalistiek...
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  14. #39
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    en vandaag gaan ze weer in de fout..
    mensen gooi het twitter als een bom tegen de Telegraaf. Wat een faal blad.

    retweet:
    #epic#fail@telegraaf!!!! telegraaf.nl/buitenland/106… Het is een partij GRAPPLING ipv MMA. Beter jullie huiswerk doen!!

  15. #40
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    precies. Kinderen op dansles is ook niks mis mee, maar je laat ze niet dan in een stripclub dansen.

    ongelofelijk stom van de organisatie

  16. #41
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Niet alleen DE Nederlanders. En elke keer als er weer een smeuig artikel over 'free-fighting' wordt geschreven zijn er altijd 2 dingen waar het altijd om schijnt de draaien. GnP en de kooi. Er wordt lang niet zoveel ophef gemaakt wanneer het in een ring plaatsvindt.
    Nu is het ook zo dat 80% van de "fans" (lees bezoekers) komen voor een liefst zo bloedig mogelijke GnP. Bij een mooi technisch grondgevecht blijven alleen de kenners geinteresseerd, de rest gaat bier halen. Zodra er, liefst zo wild en a-technisch mogelijk gemaaid wordt gaat het dak eraf bij de meeste gala's.

    Beetje het probleem van "kenners". Zij genieten van techniek en tactiek. Minder ingewijden, die de techniek niet kennen en snappen, vinden het dan al lang saai geworden.

    Heb je trouwens soms ook last van als bokser die hier de commentaren van niet boksers leest op wedstrijden (Alhoewel vanzelfsprekend alle posters hier, in ieder geval voor hun eigen idee, een geweldige en diepgaande kennis van het boksen hebben).

  17. #42
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Nu is het ook zo dat 80% van de "fans" (lees bezoekers) komen voor een liefst zo bloedig mogelijke GnP. Bij een mooi technisch grondgevecht blijven alleen de kenners geinteresseerd, de rest gaat bier halen. Zodra er, liefst zo wild en a-technisch mogelijk gemaaid wordt gaat het dak eraf bij de meeste gala's.

    Beetje het probleem van "kenners". Zij genieten van techniek en tactiek. Minder ingewijden, die de techniek niet kennen en snappen, vinden het dan al lang saai geworden.

    Heb je trouwens soms ook last van als bokser die hier de commentaren van niet boksers leest op wedstrijden (Alhoewel vanzelfsprekend alle posters hier, in ieder geval voor hun eigen idee, een geweldige en diepgaande kennis van het boksen hebben).
    Ik denk / hoop dat TUF14 daar een beetje verandering in gaat brengen. Die lichtgewichten maken er ook op de grond spektakel van.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    De lichtere gewichtsklasses vind ik bij de meeste vechtsporten veel mooier om te zien. Moeten het minder van kracht en meer van techniek hebben en kunnen ook meer proberen omdat het risico om met 1 aktie op pure kracht uitgeschakeld te worden kleiner is.

    Toch blijven de grote zware jongens altijd de publiekslievelingen,de boegbeelden en de grootverdieners van de sport. Als we het bijvoorbeeld over de beste boksers hebben denken we automatisch aan zwaargewichten en nooit aan een mexicaantje van 57 kg.

  19. #44
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Dat mensen die graag naar grondwerk kijken kenners zijn, betekent nog niet dat mensen die graag stoten zien, geen kenners zijn.
    Ik waardeer het grondwerk enorm, omdat ik -met het kleine beetje wat ik er van weet en het kleine beetje ervaring wat ik er mee heb- besef hoe moeilijk het is, en hoe goed die gasten zijn. Ik vond het ook altijd erg leuk om te doen.
    Maar dan vind ik het nog steeds saai om naar te kijken.

    Voetval vind ik ook enorm saai om naar te kijken, maar voor een potje voetbal ben ik altijd wel te porren...



    En zwaargewichten zijn 'the top of the foodchain'.
    Dat dwingt respect af
    "If you have to stop and think, it's too late"

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan me deels in de mening vinden dat dit belachelijk is. Men heeft nu eenmaal een vooroordeel over vechten in een kooi. Men denkt nog steeds dat daar 1 minstens dood de kooi verlaat. Maar aan de andere kant als je kijkt wat die kids doen..... is het idd niet meer dan grappling. Maar laat ze dat gewoon lekker op de mat doen ipv in een kooi. Dit is zo negatief voor de sport weer.
    Moet wel zeggen dat ik dit liever zie, dan kids van die leeftijd die aan het kickboksen zijn.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  21. #46
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Een paar mensen die ik ken waren ook echt geschrokken ervan. Het verschil tussen grappling en MMA zien mensen niet eens haha.
    Canvas had het ook uitgezonden trouwens.

    Het was gewoon dom van de organisatie, je weet dat het tegen je word gebruikt als de media je niet mag, beetje zoals... ^^
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •