MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 17 of 38 FirstFirst ... 713141516171819202127 ... LastLast
Results 401 to 425 of 945
  1. #401
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    true blood s6
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #402
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Er is gisteren trouwens ook een nieuwe serie begonnen die me ook wel de moeite waard lijkt: Under the dome. Een stadje wordt plotseling omgeven door een onzichtbare koepel. Scoort een 8,2 en da's sowieso niet verkeerd. De eerste aflevering heb ik nog niet gezien, maar is al wel verkrijgbaar.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  3. #403
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik heb nu ook de laatste aflevering van Hannibal S.1 gezien. Ik denk dat we volgend jaar dit te zien krijgen(spoiler>blauwmaken)

    Ik denk dat we volgend jaar een hommage te zien krijgen aan Silence of the lambs. Een eerdere hommage was de gevangenisscene met dr.Gideon, dit is een van de redenen waarom ik het wederom verwacht.

    In plaats van Hannibal(Hopkins) die agent Clarice Starling helpt in de originele film, zal psychologe Bloom of Katz uit liefde voor agent Graham proberen de waarheid uit te zoeken, die haar dan aanstuurt om het bewijs te vinden om Graham vrij te pleitten..Hannibal(Mikkelsen) speelt uiteraard graag mee, en hij zal iedereen opruimen die te dichtbij komt.




    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  4. #404
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Er is gisteren trouwens ook een nieuwe serie begonnen die me ook wel de moeite waard lijkt: Under the dome. Een stadje wordt plotseling omgeven door een onzichtbare koepel. Scoort een 8,2 en da's sowieso niet verkeerd. De eerste aflevering heb ik nog niet gezien, maar is al wel verkrijgbaar.


    gisteren gezien ziet er veelbelovend uit
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  5. #405
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Er is gisteren trouwens ook een nieuwe serie begonnen die me ook wel de moeite waard lijkt: Under the dome. Een stadje wordt plotseling omgeven door een onzichtbare koepel. Scoort een 8,2 en da's sowieso niet verkeerd. De eerste aflevering heb ik nog niet gezien, maar is al wel verkrijgbaar.
    the simpsons movie?

  6. #406
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    the simpsons movie?
    LOL
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  7. #407
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dexter in 3 dagen.

  8. #408
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    true blood is sinds kort ook weer begonnen season 6.

  9. #409
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    dexter in 3 dagen.
    hier heb ik zo'n zin in he...the beginning of the end.

  10. #410
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Er is gisteren trouwens ook een nieuwe serie begonnen die me ook wel de moeite waard lijkt: Under the dome. Een stadje wordt plotseling omgeven door een onzichtbare koepel. Scoort een 8,2 en da's sowieso niet verkeerd. De eerste aflevering heb ik nog niet gezien, maar is al wel verkrijgbaar.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #411
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    under the dome was idd ruig. aanrader tot breaking bad weer begint

  12. #412
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Toch maf hoe je ontzettend van smaak kunt verschillen. Door de vele positieve reacties op Hannibal, en de 8,4 op IMDB, de serie ook opgezet. Vanaf de eerste aflevering vond ik het niet echt wat. Gisteren, tijdens de 4e aflevering, afgezet en besloten het niet verder meer te volgen. Wat een tegenvaller
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  13. #413
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Net Dexter E01 van S08 gezien, erg spannend belooft een mooi einde te worden

  14. #414
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Hij wordt wel echt gaaf Ronald!


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  15. #415
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dexter is weer begonnen en true blood.

  16. #416
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Toch maf hoe je ontzettend van smaak kunt verschillen. Door de vele positieve reacties op Hannibal, en de 8,4 op IMDB, de serie ook opgezet. Vanaf de eerste aflevering vond ik het niet echt wat. Gisteren, tijdens de 4e aflevering, afgezet en besloten het niet verder meer te volgen. Wat een tegenvaller
    ik heb hem ook niet meer gekeken na 4/5 episodes.

  17. #417
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik ben nu falling skies aan het kijken, gaat over een alien invasion op aarde 90% van de mensen word vermoord de rest komt in verzet.

  18. #418
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ik ben nu falling skies aan het kijken, gaat over een alien invasion op aarde 90% van de mensen word vermoord de rest komt in verzet.
    Hoe is die serie?

  19. #419
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik vind hem goed niet super special maar goed te doen.

  20. #420
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    KNSM-eiland, Amsterdam
    Posts
    357
    vCash
    126000

    Default

    Dit heb ik de laatste tijd bekeken:

    Jack Taylor
    http://en.wikipedia.org/wiki/Jack_Taylor_(TV_series)
    Ierse detectiveserie. Al wat ouder maar ik kende het niet. Maar 5 afleveringen en dat vind ik vreselijk jammer. Na het achter elkaar te hebben bekeken heb ik gelijk de eerste twee delen van de boeken gekocht.

    Jack Irish

    http://en.wikipedia.org/wiki/Jack_Irish
    Australische detectiveserie. Tot nu toe 2 afleveringen van anderhalf uur geweest en er is een 3e op komst waar ik me op verheug. Spannend met die typische Australische humor (grover dan Engelse, droger dan Amerikaanse).

    Bikie wars; brothers in arms
    http://en.wikipedia.org/wiki/Bikie_W...others_in_Arms
    Australische miniserie gebaseerd op een waargebeurde moordpartij waar 7 doden vielen tussen twee rivaliserende motorbendes, De Bandido's en Comanchero's.

    Wentworth
    http://en.wikipedia.org/wiki/Wentworth_(TV_series)
    Australische serie die zich in een vrouwengevangenis afspeelt en erg succesvol is in Australië (nog gaande). Na alle 6 seizoenen van de Amerikaanse gevangenisserie OZ twee keer tot diep in de nacht te hebben bekeken, was ik wel nieuwsgierig naar een andere serie die zich in het gevangeniswezen afspeelt dus ben hier aan begonnen. Dit speelt zich weliswaar af in een ander werelddeel en in een vrouwengevangenis maar hier ook onderlinge intriges, drugshandel en gebruik, same-sex affaires, moord, sadistische bewakers etc. Het leven is niet leuk in de gevangenis waar je ook zit blijkt. Veel spannend kijkplezier dus :-).

    Nieuw Amerikaans:
    Twisted
    http://en.wikipedia.org/wiki/Twisted_(TV_series)
    Jongen die op 11-jarige leeftijd z'n tante heeft vermoord, keert op 16-jarige leeftijd weer terug en prompt wordt er weer een moord gepleegd op een klasgenoot. Natuurlijk denkt iedereen dat hij er wat mee te maken heeft maar is dat wel zo en waarom heeft hij destijds zijn tante vermoord. Hij krijgt al snel de bijnaam 'Socio' naar sociopath. 2 afleveringen gezien van de inmiddels 4 en ik vind het wel wat.

    Crossing Lines
    http://www.imdb.com/title/tt2427220/
    Een in Europa afspelende serie over een speciale internationale unit die zich bezig houdt met grensoverschrijdende misdaad. Inmiddels 3 afleveringen gezien. Het acteerwerk vond ik af en toe wat houterig maar toch spannend genoeg om het te blijven volgen.

    Devious Maids
    http://www.imdb.com/title/tt2226342/
    Serie over het wel en wee van Latina dienstmeisjes in Beverly Hills. 2 afleveringen geweest en tja, in principe is dit mijn soort serie (van dezelfde makers als Desperate Housewives) niet maar ik ben er al ingezogen. Al de dienstmeisjes kennen elkaar en het begint met de moord op één van hen. De vriend van het meisje zou het gedaan moeten hebben maar en zijn sterke hints dat er iets anders achter zit. Ik blijf nog wel even kijken :-).

  21. #421
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Hoe is die serie?
    boring..

  22. #422
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by NormaR View Post
    Nieuw Amerikaans:
    Twisted
    http://en.wikipedia.org/wiki/Twisted_(TV_series)
    Jongen die op 11-jarige leeftijd z'n tante heeft vermoord, keert op 16-jarige leeftijd weer terug en prompt wordt er weer een moord gepleegd op een klasgenoot. Natuurlijk denkt iedereen dat hij er wat mee te maken heeft maar is dat wel zo en waarom heeft hij destijds zijn tante vermoord. Hij krijgt al snel de bijnaam 'Socio' naar sociopath. 2 afleveringen gezien van de inmiddels 4 en ik vind het wel wat.
    Bedankt, die heb ik even op m'n watchlist gezet.

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    boring..
    Vond ik ook. Heb 'm een 5 gegeven op IMDB. Weinig realistisch uitgewerkt (ja, ik weet het... is SF, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel ) maar vooral ook zo'n nobele hoofdpersoon die zo'n goeie kerel is dat ie mij snel de keel uit ging hangen. Heb het eerste seizoen toch uitgekeken maar had daar echt spijt van.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  23. #423
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    nieuwe serie op HBO aan het volgen....ray donovan....
    eerste twee aflevering waren goed, ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  24. #424
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Dexter afl. 2 van seizoen 8 staat er op......was weer een goeie aflevering

  25. #425
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Breaking Bad begint mid augustus weer. Staat op de site van Film1. Ik kan niet wachten. Ik weet niet wie hier Franse series volgt, maar ik wacht op Mafiosa seizoen 4 met Nl ondertitels.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •