MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 16 of 38 FirstFirst ... 612131415161718192026 ... LastLast
Results 376 to 400 of 945
  1. #376
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    7 al? 6 toch?
    je hebt gelijk, excuus moet hannibal E06 zijn, ik was in de war met Bates Motel E07
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #377
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    De eerste 2 afleveringen van de serie rectify gezien,ik kende die serie helemaal niet maar het gaat over een man die na 20 jaar eenzame opsluiting in de dodencel wordt vrijgelaten en dus zo terecht komt in een voor hem onbekende samenleving,en zo moet zien om te gaan met vooroordelen,voor en tegenstanders en een familie waarvan hij vervreemd is.ik blijf deze wel even volgen.

  3. #378
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Bates Motel ep 8 is er. Het eerste seizoen bestaat uit 10 episodes, in 2014 komt seizoen twee uit.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  4. #379
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Bates Motel ep 8 is er. Het eerste seizoen bestaat uit 10 episodes, in 2014 komt seizoen twee uit.
    ja ik heb hem gisteren gedownload, nog niet gekeken want heb eerst The Americans eerste seizoen afgekeken, kan niet wachten op seizoen 2 daarvan (2014 )

  5. #380
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default






    De zevende aflevering is nu te zien
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  6. #381
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    KNSM-eiland, Amsterdam
    Posts
    357
    vCash
    126000

    Default

    Highlights van wat ik de laatste tijd heb bekeken:

    Fantasy:
    Hemlock Grove
    De gehele serie in 2 sessies afgekeken. Met de meest gruwelijke mens naar weerwolf transformatie die ik ooit in een serie of film heb gezien :-). Verder niet veel special effects maar wel spannend verhaal.

    Drama/thriller:
    Top of the Lake
    Een Nieuwe-Zeelandse 7-delige tv serie
    Heb dit in 1 sessie afgekeken.
    In een dorp op het Nieuw-Zeelands platteland (prachtig landschap) loopt een 12-jarig meisje een ijskoud meer in. Ze wordt uit het water gehaald en op school blijkt het (half-Thaise) meisje zwanger te zijn. Ze wil niet zeggen wie de vader is. Een politieagente die op familiebezoek is in het dorp wordt door de lokale politie-inspecteur gevraagd om de zaak te onderzoeken. Hij stuurt het kind gewoon naar huis naar het trailertrash-achtige gezin van een wat oudere vader en twee volwassen halfbroers. Op een gegeven moment verdwijnt het meisje. De politie-agente, die in het verleden in het dorp een traumatische gebeurtenis heeft meegemaakt, stelt alles in het werk om haar te vinden en te achterhalen wat er precies met het meisje is gebeurd. De uitkomst is totaal anders en ook zieker dan ik had verwacht hoewel, als je terugkijkt, er toch een aantal hints in die richting worden gegeven.

    Crime:
    Anno 1790
    10-delige serie die ik in 2 sessies heb afgekeken. Ik ben dol op historische crimeseries zoals o.a. 'Copper', 'Ripperstreet' en 'Murdoch mysteries' en dit rijtje hoort deze Zweedse serie thuis. Speelt zich dus af in 1790. Een jonge scheepschirurgijn op doorreis wordt door de politiecommissaris van Stockholm gevraagd om daar politie-inspecteur te worden nadat hij met succes heeft geholpen om de moord op zijn voorganger op te lossen. Ik weet helemaal niets van de Zweedse geschiedenis maar, afgaande op de gebeurtenissen in deze serie, was het daar in die tijd voor armen niet zo'n lekker oord om te leven. De serie is op DVD uit en is in zijn geheel met ingebakken NLsubs te downloaden.

    Crime:
    Doctor Blake myseries
    Een Australische serie die zich afspeelt op het Australische platteland van 1959. Doctor Blake is een Jappenkamp survivor wiens vrouw en dochtertje tijdens de oorlog zijn vermist. Hij volgt in het stadje zijn vader op als huisarts en politiearts en lost d.m.v. zijn controversiële methodes menig misdaad op. Door zijn botte manier van doen maakt hij zich daarbij niet bij iedereen even geliefd.
    Deed me qua sfeer wat denken aan Britse soortgelijke series (inspector Morse, Midsummer murders). Eerste seizoen is net geweest en er komt een tweede.

    Verder ben ik nog steeds enthousiast over 'Golden Boy' en vind ik Da Vinci's Demons erg leuk. Een Tudor's achtige serie, in die zin, dat er wat losjes met historische feiten wordt omgegaan en de nadruk meer op sex, spanning en sensatie ligt. De Sci-fi serie Defiance leek me aanvankelijk leuk na het zien van de pilot maar na 3 afleveringen valt het me toch tegen. Ik blijf nog even kijken maar ben toch bang dat ik het net zo'n tegenvaller als 'Arrow' zal vinden. Volg ook Bates Motel en Hannibal. Als in Hannibal Mads Mikkelsen niet had meegespeeld, had ik het maar een matige serie gevonden. Het deed me erg denken aan Perception' een Amerikaanse serie waarbij een schizofrene professor wiens ziektebeeld (hij 'ziet' de mensen die betrokken zijn bij de misdaad en zij geven hem aanwijzingen over de misdaad) de FBI helpt om misdaden op te lossen (vind ik leuk en er komt een seizoen 2).

    Leuk voor op de tablet:
    Plebs
    Half uur durende Britse comedy die zich in de Romeinse tijd afspeelt. Na weer een heel seizoen Spartacus achter de kiezen is dit hilarisch om te zien.

  7. #382
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Top weer Norma, bedankt. Top of the lake heb ik hier ook nog op de plank liggen. Die leek me inderdaad ook erg leuk. Hemlock Grove kende ik nog niet maar ga ik ook even naar op zoek.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  8. #383
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Vanavond de laatste aflevering van The Following gezien. De eerste afleveringen waren veelbelovend, maar daarna vond ik de serie toch echt wegzakken, vooral door een aantal onwaarschijnlijke situaties. Wel jammer. Mocht er een tweede seizoen komen, zal ik niet snel meer kijken denk ik. Toch nog een 7 gegeven op IMDB, vooral door het goede begin.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  9. #384
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Vanavond de laatste aflevering van The Following gezien. De eerste afleveringen waren veelbelovend, maar daarna vond ik de serie toch echt wegzakken, vooral door een aantal onwaarschijnlijke situaties. Wel jammer. Mocht er een tweede seizoen komen, zal ik niet snel meer kijken denk ik. Toch nog een 7 gegeven op IMDB, vooral door het goede begin.
    ja echt klote he? sinds hij was ontsnapt en met al die mongolen in dat huis terechtkwam zakte de serie helemaal weg.
    had heel veel potentie maar helaas.

  10. #385
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    ja echt klote he? sinds hij was ontsnapt en met al die mongolen in dat huis terechtkwam zakte de serie helemaal weg.
    had heel veel potentie maar helaas.
    Precies dat
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  11. #386
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Game of Thrones gaat ook weer de goede kant op! Inmiddels E07 checken.

  12. #387
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    hannibal E09 gezien, wederom erg vet........zo langzamerhand 1 van de allerbeste series ooit geworden imo

  13. #388
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Nog meer mensen Orphan Black aan het volgen? Leuke serie! Wie is je favoriete kloon?
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  14. #389
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Vervelend dacht ga weer lekker Games of Thrones kijken is het pas volgende week.

  15. #390
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    heeft iemand deze serie gezien?

    http://www.imdb.com/title/tt1856010/

    ik vind m nergens terug met nederlandse ondertitels maar gezien het cijfer, en kevin spacey ga ik hem eens proberen.

  16. #391
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Breda
    Posts
    194
    vCash
    126000

    Default

    @Icon
    op www.bierdopje.com vind je de nederlandse ondertitels tot aflevering 8 van het eerste seizoen

  17. #392
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    jajajaja ook hannibal krijgt een 2e seizoen
    http://www.deadline.com/2013/05/hann...second-season/

  18. #393
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tkid View Post
    @Icon
    op www.bierdopje.com vind je de nederlandse ondertitels tot aflevering 8 van het eerste seizoen
    voeg je die dan toe aan je download of hoe werkt dat?

  19. #394
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    jajajaja ook hannibal krijgt een 2e seizoen
    http://www.deadline.com/2013/05/hann...second-season/
    Tnx, goed nieuws. Een van de weinige series die ik momenteel kijk en vind het een hele gave!
    Van het weekend aflevering maar eens checken.


  20. #395
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    hannibal E09 gezien, wederom erg vet........zo langzamerhand 1 van de allerbeste series ooit geworden imo

    Het slot van dit seizoen is nu online. Er zijn wat fans ontevreden over maar dat is altijd het geval bij een laatste aflevering, we zullen het zien!
    Last edited by Asura; 22-06-2013 at 16:34.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  21. #396
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    In september komt er weer een nieuwe serie uit: Agents of SHIELD, een spin-off van The Avengers. Lijkt me echt leuk.

    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  22. #397
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Net de seizoens finale van Hannibal gezien, ik ben benieuwd hoe het met seizoen 2 verder gaat. Ook de 1e aflevering van The Slap gezien, dat was ook niet onaardig voor een drama serie.

  23. #398
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    voeg je die dan toe aan je download of hoe werkt dat?

    de srt in dezelfde map zetten waar je de film heb staan wel ff kijken dat de srt dezelfde naam heeft als de film bevoorbeeld ik download the borgias met de bestandsnaam The.Borgias.S03E09.720p.x264-kyr dan moet de srt The.Borgias.S03E09.720p.x264-kyr.srt zijn
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  24. #399
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    de srt in dezelfde map zetten waar je de film heb staan wel ff kijken dat de srt dezelfde naam heeft als de film bevoorbeeld ik download the borgias met de bestandsnaam The.Borgias.S03E09.720p.x264-kyr dan moet de srt The.Borgias.S03E09.720p.x264-kyr.srt zijn
    Plus er voor zorgen dat je VOBsub op je pc hebt geïnstalleerd.

  25. #400
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Plus er voor zorgen dat je VOBsub op je pc hebt geïnstalleerd.


    ach de meeste media players kunnen de srt aan anders gewoon de divx plus player op je pc pleuren de kan het ook gewoon aan
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •