Heb net de officiële uitslagen van de eerste editie van Shooto Contenders 2010-2011 ontvangen van Rafles La Rose, official bij Shooto Europe (Shooto Europe) en trainer / coach bij Tatsujin Dojo Amsterdam (www.mmatraining.nl voor het betere Shooto / MMA )

Helaas nog maar 8 partijen van de 16 overgebleven door wat late afzeggers, maar desalniettemin een leuk gala. Volgende keer iedereen zich gewoon weer opgeven!!

Official Shooto Results
Date: 24-09-2011
Location: Sportschool Akdeniz
City: Deventer

-65kg Shooto C+
Farid El Said (Tatsujin Dojo R-Grip) defeats Erwin van der Gouw (Tatsujin Dojo Deventer) by decision

-76kg Shooto C+

Lukasz Gontarczak (Hybrid Dojo) defeats Mittchel Bosch (Tatsujin Dojo Nijmegen) by armbar, round 1 at 2:21 min.


-76kg Shooto C+
Hubert Geven (Tatsujin Dojo Deventer) defeats Thijs Pesulima (Team Duncan) by decision

-76kg Shooto C+
Camille Parisius (Tatsujin Dojo Nijmegen) defeats Lukasz Grzadkowski (Hybrid Dojo) by decision


-76kg Shooto C+
Bruno Culo (Tatsujin Dojo) defeats Paat Tschapelia (Team Akdeniz) by decision

-83kg Shooto C+
Melvin van Suijdam (Day’s gym) defeats Islam Galajev (Tatsujin Dojo) by backmount choke, round 1 at 2:10 min.


-91kg Shooto C+
Tom Sijtsma (Tatsujin Dojo Amsterdam) defeats Donavon Panayotis (MMA Team Lemmer) by decision

-91kg Shooto C+
Thomas Hannoo (Hybrid Dojo) defeats Steven Witteveen (FPA) by armbar, round 1 at 2:30 min.