MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5

Thread: Creatine?

  1. #1
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default Creatine?

    Heeft er iemand hier veel verstand van Creatine?
    Ik hoor van mensen dat creatine en cafeïne niet samen gaan en sommige mensen zeggen dat het een mythe is.... Sommige mensen zeggen dat je het met thee moet innemen en sommige met druivensap. Er zijn ook mensen die zeggen dat thee ook niet goed is omdat daar ook klein beetje cafeïne in zit? (dat weet ik niet zeker). Maarja... ik heb sinds kort dus Creatine gekocht en wil weten hoe je het het BEST kunt gebruiken en wat je NIET meer moet eten/drinken als je het gebruikt... En klopt het ook dat je 6 weken moet gebruiken en dan 4-6 weken niet meer mag gebruiken?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Heey Gab,

    Het ligt er heel erg aan welke soort je hebt.
    Bij sommige wordt aangeraden om langzaam te beginnen zodat je er aan ken wennen ( ongeveer een week) En daarna over op de normale hoeveelheid.

    Maar als het goed is hoort dat altijd ergens op de pot te staan, ook of je wel of niet moet curen.
    Hier kan je zo geen antwoord op geven omdat er 3 soorten creatine zijn

    - creatine monohydrate De eerste en meest bekende vorm van creatine, door veel sporters nog steeds de meest gebruikte creatine.
    - creatine ethyl ester Door het koppellen van een ethyl ester verbinding neemt de creatine beter en sneller op. Hierdoor heb je geen laadfase nodig en voorkomt het onderhuids vocht. Een nadeel is de bittere smaak.
    - overige vormen en blends
    Naast bovenstaande zijn er nog diverse andere vormen en combinaties (blends) verkrijgbaar. Hoe goed deze werken? Dit is en blijft een persoonlijke ervaring.
    (bodylab, wikisportvoeding)

    Veel succes,


    T
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  3. #3
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mister T. View Post
    Heey Gab,

    Het ligt er heel erg aan welke soort je hebt.
    Bij sommige wordt aangeraden om langzaam te beginnen zodat je er aan ken wennen ( ongeveer een week) En daarna over op de normale hoeveelheid.

    Maar als het goed is hoort dat altijd ergens op de pot te staan, ook of je wel of niet moet curen.
    Hier kan je zo geen antwoord op geven omdat er 3 soorten creatine zijn

    - creatine monohydrate De eerste en meest bekende vorm van creatine, door veel sporters nog steeds de meest gebruikte creatine.
    - creatine ethyl ester Door het koppellen van een ethyl ester verbinding neemt de creatine beter en sneller op. Hierdoor heb je geen laadfase nodig en voorkomt het onderhuids vocht. Een nadeel is de bittere smaak.
    - overige vormen en blends
    Naast bovenstaande zijn er nog diverse andere vormen en combinaties (blends) verkrijgbaar. Hoe goed deze werken? Dit is en blijft een persoonlijke ervaring.
    (bodylab, wikisportvoeding)

    Veel succes,


    T
    Heey, Ik heb Creapure.... Er staat dat ik elke dag 5 gram moet innemen op een vast tijdstip. Ingrediënten: Creatine monohydraat 99.9%.
    Ik neem het elke ochtend in met Groene Thee.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    hier is een editie van het vakblad van de Koninklijke Nederlandse Kracht Federatie, met daarin een FAQ over creatine:

    http://www.knkf.nl/media/files/KT_3.pdf



    de vloeibare creatines zijn trouwens niet stabiel en werken niet -wat de fabrikanten ook mogen beweren-.

    lees het door en als je dan nog vragen hebt, horen we het wel
    "If you have to stop and think, it's too late"

  5. #5
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Staat er waarschijnlijk ook op of je het moet curen of niet? Anders even mailtje naar de winkel/webshop veel succes ermee!
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •