MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 70
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Succes kerel...top!!

    osu

    chris
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    omdat hij nu een b klasse partij gaat doen en ik het idee heb dat hij nog geen partij gewonnen heeft.
    ja hoe kan zoiets?

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by dietrik View Post
    ja hoe kan zoiets?
    nou niemand reageert dus ik weet het niet.... Ik wil gewoon zijn record weten is dat teveel gevraagd ?

  4. #29
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Hoe ben je eigenlijk je been kwijt geraakt als ik vragen mag?
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  5. #30
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    En om 2:30 krijg je een binnenwaardse trap waardoor je niet meer verder kan? Dit is een een 'open deur' voor je toekomstige tegenstanders. Je kan trappen niet blocken o.i.d.

    http://www.youtube.com/watch?v=Cuj5feSIGfg

    Hoe kijk je er zelf tegen aan?
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  6. #31
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    En om 2:30 krijg je een binnenwaardse trap waardoor je niet meer verder kan? Dit is een een 'open deur' voor je toekomstige tegenstanders. Je kan trappen niet blocken o.i.d.

    http://www.youtube.com/watch?v=Cuj5feSIGfg

    Hoe kijk je er zelf tegen aan?
    Wat een ontzettend zure nederlaag.

  7. #32
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou het gewoon lekker bij BJJ houden. Daar is een been minder niet zo'n probleem, dat zag je maar weer aan die Amerikaanse worstelaars laatst met 1 been die het wel mooi allemaal won.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    sorry dit is precies wat onze sport niet nodig heeft.. ik zie de krantenkoppen al weer voor me als het een keer fout gaat met je... en dat wordt het politiek makkelijk scoren en wie zijn weer de dupe.... de MMA 'ers.

  9. #34
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Kheb er enorm veel respect voor dat je zo hard traint en de ring in gaat, maar vind het toch niet zo heel verstandig. Zoals hierboven gezegd geloof ik niet echt in dat het echt fout kan gaan, alleen als tegenstanders binnen en buitenkant lowkicks blijven geven dan geef ik je heel weinig kans om de partij uit te vechten en is er voor jou ook weinig eer te behalen, buiten het feit dat je natuurlijk als respect verdient door met een handicap een partij aan te gaan.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Sjakiezwart View Post
    Ik zou het gewoon lekker bij BJJ houden. Daar is een been minder niet zo'n probleem, dat zag je maar weer aan die Amerikaanse worstelaars laatst met 1 been die het wel mooi allemaal won.

    2x respect voor je wilskracht en lef serieus.
    Maar eerlijk gezegd zit ik persoonlijk niet te wachten op dit soort gevechten.
    Niet lullig bedoeld maar geen enkele low kick kan je blokken en dit was nog een rechtshandige vechter. Vecht je tegen een lefty heb je helemaal een bullseye.
    Ik vind het klasse dat je nog zo met deze sport bezig bent maar is dit niet iets voor op de sportschool en niet op een gala.
    Hou het lekker bij trainen en sparren dan loop je ook geen onnodige blessures op .
    Ook als tegenstander zou ik er bezwaar tegen hebben, wat valt er voor jouw tegenstander te winnen? en wat wil jij bewijzen?
    wint hij dan heeft hij net als deze jongen van het filmpje lullig gewonnen door gewoon wat lowkicks te geven .
    Hoe zuur het ook is sommige dingen zijn niet (meer) voor iedereen weggelegd.
    Ik loop ook al jaren de 100meter niet meer onder de 10 seconden.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #36
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    sorry dit is precies wat onze sport niet nodig heeft.. ik zie de krantenkoppen al weer voor me als het een keer fout gaat met je... en dat wordt het politiek makkelijk scoren en wie zijn weer de dupe.... de MMA 'ers.
    Vind je jezelf niet bot?

    Vind dat Marchant het goed omschrijft!

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Vind je jezelf niet bot?

    Vind dat Marchant het goed omschrijft!
    bot ja.... maar wel eerlijk....

  13. #38
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    En om 2:30 krijg je een binnenwaardse trap waardoor je niet meer verder kan? Dit is een een 'open deur' voor je toekomstige tegenstanders. Je kan trappen niet blocken o.i.d.

    http://www.youtube.com/watch?v=Cuj5feSIGfg

    Hoe kijk je er zelf tegen aan?
    Ik weet niet of het nou die binnenwaardse trap was of dat hij zich verstapte. Maar goed, feit is wel dat Franky andere partijen gewoon heeft uitgevochten op punten en heeft verloren. Hij kan een partij wel uitvechten, maar heeft volgens mij helaas nog geen partij weten te winnen. Hoe dan ook; ik heb alle respect voor zijn inzet en creativiteit in de ring, om toch een win binnen te slepen.

    Denk wel dat hij net als andere vechters wel zijn conclusie moet trekken als je blijft verliezen.

    Ik zou graag Franky een keer een partij willen zien draaien tegen een Mma-vechter die ook een been heeft verloren. Ik denk namelijk niet dat dat een veredelde BJJ partij gaat worden, maar door oa de GnP een spannende pot kan opleveren! Succes iig!

    Oh, en ook ik ben nieuwsgierig naar je motieven Franky! Misschien een Q&A voor mr 1 leg op mixfight????
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    dan een volgende vraag vind je ook als je al je partijen verliest je dan gewoon naar de B klasse kan ?? en bij 14 verloren naar de a klasse ? Als je blijft verliezen wil de cosmos je ook wat zeggen denk ik... its just not for you....

  15. #40
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Tja, uit het regelement van de bkbmo blijkt dat je met 6 gewonnen wedstrijden of 8 in totaal, automatisch tot B klasser wordt gepromoveerd. Als je dan Mma wedstrijden wil draaien, dan heb je weinig keus. Of b klasse of geen wedstrijden.

    Hij kan dus niet alleen naar de b klasse, maar moet zelfs.... Maar goed, dit even ter info, Franky moet maar antwoord geven.

    Bron: http://www.bkbmo.be/php/applecore/pd...C-JaponKB1.pdf
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Tja, uit het regelement van de bkbmo blijkt dat je met 6 gewonnen wedstrijden of 8 in totaal, automatisch tot B klasser wordt gepromoveerd. Als je dan Mma wedstrijden wil draaien, dan heb je weinig keus. Of b klasse of geen wedstrijden.

    Hij kan dus niet alleen naar de b klasse, maar moet zelfs.... Maar goed, dit even ter info, Franky moet maar antwoord geven.

    Bron: http://www.bkbmo.be/php/applecore/pd...C-JaponKB1.pdf
    Thanks voor je antwoord. Vind ik persoonlijk wel opmerkelijk 7 keer KO gaan en dan gewoon een stapje hoger gaan vechten...( niet dat franky KO is gegaan meer dat het kan. )

  17. #42

    Default

    Respect Franky.... deze wordt van jou.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  18. #43
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    ok mensen

    1. deze meneer stapt de ring in, iets dat 99% van de wereldbevolking niet durft.
    2. deze meneer stapt de ring in terwijl hij weet dat hij lichamelijk in het nadeel is. voor hoeveel vechters is dit geen reden op opeens ziek/geblesseerd of wat dan ook te zijn.

    Hoeveel mensen blijven er dus over die kunnen, en willen wat hij kan.Het gevecht dat hij op zijn gala's voert is unieker, en is meer lef voor nodig dan waarschijnlijk elk ander regulier wedstrijdje dat je die avond ziet.

    Ik heb DIEP respect voor je, stelletje internet atleten

  19. #44
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij heeft iedereen hier DIEP repsect voor mr 1 leg. Misschien moet je wat beter lezen.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  20. #45
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Ik zou graag Franky een keer een partij willen zien draaien tegen een Mma-vechter die ook een been heeft verloren. Ik denk namelijk niet dat dat een veredelde BJJ partij gaat worden, maar door oa de GnP een spannende pot kan opleveren! Succes iig!
    Een soort van para-mma (ala para-lympics). Dat is wel een goeie ja. Franky ik zie mogenlijkheden voor je! Ik denk dat er veel meer mensen zijn met een handicap maar die eigenlijk niet die extra mile durven te gaan.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  21. #46
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  22. #47
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Anthony Robles is eerste geranked in de 125LBS divisie van NCAA Division I (hoogste) wrestling:

    In deze vid zie je hem trainen:
    http://www.flowrestling.org/coverage...-plate-workout

    Één been en hij won alle 36 van zijn wedstrijden vorig jaar.Train hard genoeg, vecht slim genoeg en alles is mogelijk.MMA is nog wel een moeilijkere uitdaging, maar je hebt altijd meer dan genoeg opties om te winnen.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  23. #48
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    Volgens mij heeft iedereen hier DIEP repsect voor mr 1 leg. Misschien moet je wat beter lezen.
    X 2

  24. #49
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Respect! Amigo, succes!!

  25. #50
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Anthony Robles is eerste geranked in de 125LBS divisie van NCAA Division I (hoogste) wrestling:

    In deze vid zie je hem trainen:
    http://www.flowrestling.org/coverage...-plate-workout

    Één been en hij won alle 36 van zijn wedstrijden vorig jaar.Train hard genoeg, vecht slim genoeg en alles is mogelijk.MMA is nog wel een moeilijkere uitdaging, maar je hebt altijd meer dan genoeg opties om te winnen.
    Wow, dit is wel indrukwekkend! Het kan dus wel. Thanx!
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •